Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2004, 18:40
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 17-05-2004 @ 19:37 :
ik heb heus wel gelijk hoor
appels kun je niet met peren vergelijken, dus jongens met meisjes ook niet.
En dan nog, als jij minder knap zou zijn dan heb je de verkeerde foto gepost denk ik.
(tenzij ik slechtziend ben geworden natuurlijk)

Charlotte

terrasjes zijn wel oke, ik wilde naar studentensocieteiten, maar voor jou misschien iets minder geslaagd, en het is mooi weer, dus we moeten wel buiten zitten natuurlijk, stel je voor, zon missen, dat kan natuurlijk niet!
Hmm ik heb (nog) niks met studenten. Zit nog in de 3e... Die zijn me waarschijnlijk al ietsje te slim. Maar misschien zitten er wel hele leuk studenten bij. Altijd te proberen!

Ja, met dit weer binnen zitten. Gelukkig was ik vandaag vrij en ben ik morgen om 11 uur uit! Ik ga genieten van die zon hoor, dus de jongens ga ik ook buiten vinden.
Advertentie
Oud 17-05-2004, 18:41
Fladdergeval
Fladdergeval is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 17-05-2004 @ 18:46 :
Ik vond het gras ookal zo mooi groen. K'nijntjes eten inderdaad gras. Zullen we het eens proberen? Op de meeting broodje gras.
Mijn konijntjes lusten ook sla en andijvie, net als ik, dus waarom zou ik geen gras lusten, nietwaar? Maar als we het samen gaan proberen zijn we helaas wel genoodzaakt in 'het Park in Utrecht' te meeten (Kijk 'es wat ik voor je regel charlotte ).
En die terrasjes zie ik ook wel zitten

Overigens kunnen jullie zeggen wat jullie willen, maar ik ben vóór een forumhuwelijk tussen Duivelaartje en Grim
Oud 17-05-2004, 18:43
Astuanax
Avatar van Astuanax
Astuanax is offline
Citaat:
Fladdergeval schreef op 17-05-2004 @ 19:41 :
Mijn konijntjes lusten ook sla en andijvie, net als ik, dus waarom zou ik geen gras lusten, nietwaar? Maar als we het samen gaan proberen zijn we helaas wel genoodzaakt in 'het Park in Utrecht' te meeten (Kijk 'es wat ik voor je regel charlotte ).
En die terrasjes zie ik ook wel zitten

Overigens kunnen jullie zeggen wat jullie willen, maar ik ben vóór een forumhuwelijk tussen Duivelaartje en Grim

Ik wil getuige zijn!!!
__________________
Niets is helemaal waar en zelfs dat niet.
Oud 17-05-2004, 18:44
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Fladdergeval schreef op 17-05-2004 @ 19:41 :
Mijn konijntjes lusten ook sla en andijvie, net als ik, dus waarom zou ik geen gras lusten, nietwaar? Maar als we het samen gaan proberen zijn we helaas wel genoodzaakt in 'het Park in Utrecht' te meeten (Kijk 'es wat ik voor je regel charlotte ).
En die terrasjes zie ik ook wel zitten

Overigens kunnen jullie zeggen wat jullie willen, maar ik ben vóór een forumhuwelijk tussen Duivelaartje en Grim
Jeeej in het Park. Gras eten. (Ik zie ons daar al zitten, op onze knieeen, kont omhoog, handen op de grond, neus in het gras en *hap hap hap* )

Oud 17-05-2004, 18:46
Fladdergeval
Fladdergeval is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 17-05-2004 @ 19:44 :
Ik zie ons daar al zitten, op onze knieeen, kont omhoog, handen op de grond, neus in het gras en *hap hap hap*
Zie het ook hélemaal voor me *schater*
Oud 17-05-2004, 18:46
Flshman
Avatar van Flshman
Flshman is offline
Vergeet je groene kussentjes niet


(en een papieren zak)
Oud 17-05-2004, 18:48
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
Fladdergeval is mijn heldin!

Trouwen in parkjes is trouwens heel mooi hoor!
Dan ben ik van de burgerlijke stand, onze belg getuige, voor wie? en dan Fladder ook, nog twee mensen die getuige willen zijn?
Mensen die nog liedjes willen zingen enzo tijdens de receptie in het park? Dan kan ik alvast het programma opstellen (*is ook ceremoniemeester bij deze*)

En dan de zon die schijnt.

Charlotte
Fladder, kom ook gezellig, duivelaartje en ik zitten al op het terras, de jongens zijn we nog aan het zoeken, want alleen het beste is goed genoeg natuurlijk
__________________
ja, maar...
Oud 17-05-2004, 18:49
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Fladdergeval schreef op 17-05-2004 @ 19:46 :
Zie het ook hélemaal voor me *schater*
Al die mensen die door het park lopen ons aankijken. Echt met zo'n blik van: "die zijn echt niet goed bij hun hoofd."

En straks geven wij Letteren de bijnaam: "de graseters" ofzo.
Oud 17-05-2004, 18:51
Verwijderd
Ik ben ook wel voor een forumstel, maar de precieze invulling ervan bekijken Ieke en ik nog wel een keer, als almachtige modder- (en gras)eters. Ha!

LUH-3417
Oud 17-05-2004, 18:52
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 17-05-2004 @ 19:48 :
Fladdergeval is mijn heldin!

Trouwen in parkjes is trouwens heel mooi hoor!
Dan ben ik van de burgerlijke stand, onze belg getuige, voor wie? en dan Fladder ook, nog twee mensen die getuige willen zijn?
Mensen die nog liedjes willen zingen enzo tijdens de receptie in het park? Dan kan ik alvast het programma opstellen (*is ook ceremoniemeester bij deze*)

En dan de zon die schijnt.

Charlotte
Fladder, kom ook gezellig, duivelaartje en ik zitten al op het terras, de jongens zijn we nog aan het zoeken, want alleen het beste is goed genoeg natuurlijk
Umh oh help. Wat wordt hier allemaal geregeld?

Ja Fladdergeval! Er is nog een stoel over hoor! Gaan we met z'n drieen de meest perfecte jongens uitzoeken.

Oh ja! Tuurlijk gaan m'n groene kussentjes mee. Anders krijg ik een groene kont in het park.
Oud 17-05-2004, 18:52
Astuanax
Avatar van Astuanax
Astuanax is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 17-05-2004 @ 19:48 :
Fladdergeval is mijn heldin!

Trouwen in parkjes is trouwens heel mooi hoor!
Dan ben ik van de burgerlijke stand, onze belg getuige, voor wie? en dan Fladder ook, nog twee mensen die getuige willen zijn?
Mensen die nog liedjes willen zingen enzo tijdens de receptie in het park? Dan kan ik alvast het programma opstellen (*is ook ceremoniemeester bij deze*)

En dan de zon die schijnt.

Charlotte
Fladder, kom ook gezellig, duivelaartje en ik zitten al op het terras, de jongens zijn we nog aan het zoeken, want alleen het beste is goed genoeg natuurlijk
Ze mogen vechten voor me -> ik gok op duivelaartje
Voor we beginnen met de trouw bouwen we even een kleine arena, dan zien ze er meteen heel wat natuurser uit
(bedankt, ik word hier al meteen gestigmatiseerd )
__________________
Niets is helemaal waar en zelfs dat niet.
Oud 17-05-2004, 18:53
Fladdergeval
Fladdergeval is offline
Ik werk in het grootste mooie-mannenwalhalla allertijden, komen jullie gezellig bij mij op het terras zitten, voorzie ik jullie van álles wat jullie nodig hebben

En over de bruidsjurk: maagdelijk wit of gaan we voor hip bont gekleurd ?! O en ik wil wel taart bakken hoor!

@Duivie: 'De Graseters' klinkt wel erg cultureel verantwoord, een beetje als 'De Denker' enzo
Oud 17-05-2004, 18:55
Fladdergeval
Fladdergeval is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 17-05-2004 @ 19:52 :

Oh ja! Tuurlijk gaan m'n groene kussentjes mee. Anders krijg ik een groene kont in het park.
Op zich wél erg origineel, een witte jurk met groene kont
Oud 17-05-2004, 18:55
Astuanax
Avatar van Astuanax
Astuanax is offline
Citaat:
Fladdergeval schreef op 17-05-2004 @ 19:53 :
Ik werk in het grootste mooie-mannenwalhalla allertijden, komen jullie gezellig bij mij op het terras zitten, voorzie ik jullie van álles wat jullie nodig hebben

En over de bruidsjurk: maagdelijk wit of gaan we voor hip bont gekleurd ?! O en ik wil wel taart bakken hoor!

@Duivie: 'De Graseters' klinkt wel erg cultureel verantwoord, een beetje als 'De Denker' enzo
IK neem wel "bonbons" (pralines) mee-> mjammie (opletten dat er geen chocolade op de maagdelijk witte jurk komt )
__________________
Niets is helemaal waar en zelfs dat niet.
Oud 17-05-2004, 18:56
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Oh kom Charlotte!!! Ik wil wel eens zien om Fladder gelijk heeft!

Umh maagdelijk wit natuurlijk. Zonder frutseltjes en roeseltjes en strikjes en gedoe. Simpel maar mooi.

Nou, dan gaan wij ervoor zorgen dat Letteren "de graseters"....
Oud 17-05-2004, 18:58
Fladdergeval
Fladdergeval is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 17-05-2004 @ 19:56 :
Oh kom Charlotte!!! Ik wil wel eens zien om Fladder gelijk heeft!
Óf ik gelijk heb?! Natúúrlijk heb ik gelijk! Joh, ik werk in het gooi, daar heb je echt de allermooiste mannen ter wereld (wel een beetje arrogant, maar wie let dáár nou op )
Oud 17-05-2004, 18:59
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Fladdergeval schreef op 17-05-2004 @ 19:58 :
Óf ik gelijk heb?! Natúúrlijk heb ik gelijk! Joh, ik werk in het gooi, daar heb je echt de allermooiste mannen ter wereld (wel een beetje arrogant, maar wie let dáár nou op )
Umh, ik hou niet van arrogante mannen.
Oud 17-05-2004, 19:00
Astuanax
Avatar van Astuanax
Astuanax is offline
Als iemand wil zingen doe ik wel een dans-actje
(kennen jullie eddy wallie/Marco Borsato? Dan kan ik daar een mooie eenzaame slow op doen )
__________________
Niets is helemaal waar en zelfs dat niet.
Oud 17-05-2004, 19:00
Fladdergeval
Fladdergeval is offline
Ik ook niet, daarom ben ik ook nog steeds op zoek, ondanks mijn topbaan in het paradijs
Oud 17-05-2004, 19:11
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
ow ja, de taart, die was ik vergeten!

ja, we komen eraan hoor!
de lol is namelijk, dat er tussen die onwijs arrogante lozers altijd nog knappe, intelligente en niet-arrogante, maar geweldige jongens zitten en die zijn dan voor ons natuurlijk.
(dat dubbele kraagje leren we ze wel af)

Charlotte
__________________
ja, maar...
Oud 17-05-2004, 19:14
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 17-05-2004 @ 20:11 :
ow ja, de taart, die was ik vergeten!

ja, we komen eraan hoor!
de lol is namelijk, dat er tussen die onwijs arrogante lozers altijd nog knappe, intelligente en niet-arrogante, maar geweldige jongens zitten en die zijn dan voor ons natuurlijk.
(dat dubbele kraagje leren we ze wel af)

Charlotte
Das leuk! Echt een zoektocht. Maar die vallen dan wel meestal op tussen de arrogante boyzzzzz....

Uhuh, dat dubbele kraagje zijn ze binnen een korte tijd kwijt. Dat wil ik niet hebben.

Oud 17-05-2004, 19:20
Millroy
Avatar van Millroy
Millroy is offline
Eddy wally rules
Vooral de hits Cherie en Ik spring uit een vliegmachine zijn niet te versmaden klassiekers uit het Vlaams repertoire
Die moet in de playlist!
En dan niet te vergeten: Something old, something new, something borrowed and something blue.
__________________
I can say what I want to, even if I'm not serious. Just kidding!
Oud 17-05-2004, 19:24
Fladdergeval
Fladdergeval is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 17-05-2004 @ 20:11 :

ja, we komen eraan hoor!
de lol is namelijk, dat er tussen die onwijs arrogante lozers altijd nog knappe, intelligente en niet-arrogante, maar geweldige jongens zitten en die zijn dan voor ons natuurlijk.
(dat dubbele kraagje leren we ze wel af)

Charlotte
Het is even zoeken, maar er zítten er inderdaad tussen *lalala*
Oud 17-05-2004, 19:25
Tisch
Tisch is offline
Ik wil me niet al te zeer met zaken bemoeien, maar ik wilde dit fototopic lezen en bekijken, maar kwam er niet doorheen door de hoeveelheid gechat (msn?).

Ik had daar ook al last van bij een ander topic hier.

Doeg
Oud 17-05-2004, 19:26
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Tisch schreef op 17-05-2004 @ 20:25 :
Ik wil me niet al te zeer met zaken bemoeien, maar ik wilde dit fototopic lezen en bekijken, maar kwam er niet doorheen door de hoeveelheid gechat (msn?).

Ik had daar ook al last van bij een ander topic hier.

Doeg
Dit is het "meeting"fototopic. Er worden dus ook dingen besproken over de meeting.

*Ik geef toe, veel gechat. Komt er weer iemand met foto's?*
Oud 17-05-2004, 19:29
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 17-05-2004 @ 20:26 :
Dit is het "meeting"fototopic. Er worden dus ook dingen besproken over de meeting.

*Ik geef toe, veel gechat. Komt er weer iemand met foto's?*
Het gaat over taarten en gras eten en een forumhuwelijk?

Sorry hoor, ik val Tisch niet graag bij (), maar hij heeft wel gelijk. Ik heb ook boter op mijn hoofd, maar ik zet tenminste geen mooi excuus op die boter.
Oud 17-05-2004, 19:45
Verwijderd


Dit ben ik, anderhalve week of iets meer terug. Ik heb ruzie met mijn camera, en daarom lijkt het alsof ik grijze plukken in mijn haar en witte stippen op mijn oor heb. Het enorme, spiegelende, lichtgevende voorhoofd klopt ook niet helemaal, maar de spannende, verantwoorde denkrimpels wel.

Mijn hoofd is niet vervormd, ik kijk omhoog. Ik lijk op het computerhoofd van Red Dwarf.

LUH-3417
Oud 17-05-2004, 19:48
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 17-05-2004 @ 20:45 :
[afbeelding]

Dit ben ik, anderhalve week of iets meer terug. Ik heb ruzie met mijn camera, en daarom lijkt het alsof ik grijze plukken in mijn haar en witte stippen op mijn oor heb. Het enorme, spiegelende, lichtgevende voorhoofd klopt ook niet helemaal, maar de spannende, verantwoorde denkrimpels wel.

Mijn hoofd is niet vervormd, ik kijk omhoog. Ik lijk op het computerhoofd van Red Dwarf.

LUH-3417
Leuke foto! Mooie denkrimpels.
Oud 17-05-2004, 19:59
Verwijderd
Hoe oud zijn die andere foto's die je gepost hebt, LUH? Mijn eerste gedachte was "goh, die is oud geworden", maar dat kan natuurlijk ook enkel door de denkrimpels komen.
Oud 17-05-2004, 20:01
Verwijderd
Het komt door de denkrimpels en het 'grijze' haar. Die andere zijn een jaar of iets ouder. Ik probeer meer foto's te maken, maar ik ben vandaag niet zo fotogeniek en mijn camera is... tja... laat ik het maar ronduit zeggen; een slet.

Bovendien zijn er nog mensen tegen mijn hoofd aan aan het zeuren om foto's van bepaalde lichaamsdelen, dus ben ik nog wel even bezig.

LUH-3417
Oud 17-05-2004, 20:01
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Millroy schreef op 17-05-2004 @ 20:20 :
En dan niet te vergeten: Something old, something new, something borrowed and something blue.
ow ja, dat ook, leuk! niet doorvertellen aan duivel en grim hoor, ssshhht, maar:
Something old: een oude computer?
something new: een foto van hen twee
something borrowed: een fiets (om mee rond te kunnen fietsen, met blikjes erachter aan, om te laten blijken dat ze getrouwd zijn)
something blue: ehhh, kussentjes om op te zitten?

Charlotte
tsja, veel gechat, maar ik heb geen foto's en 'te leuk om te stoppen'
hebben jullie er veel problemen mee?
__________________
ja, maar...
Oud 17-05-2004, 20:03
Verwijderd
Dodelijk:



Oud 17-05-2004, 20:03
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 17-05-2004 @ 21:01 :
Bovendien zijn er nog mensen tegen mijn hoofd aan aan het zeuren om foto's van bepaalde lichaamsdelen, dus ben ik nog wel even bezig.

LUH-3417
dus toch een lust- en sexobject he?!
__________________
ja, maar...
Oud 17-05-2004, 20:05
Verwijderd
Zolang je dan maar niet gaat miepen als iemand op de meeting een toestel op je richt.

LUH-3417
Oud 17-05-2004, 20:12
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 17-05-2004 @ 21:01 :
ow ja, dat ook, leuk! niet doorvertellen aan duivel en grim hoor, ssshhht, maar:
Something old: een oude computer?
something new: een foto van hen twee
something borrowed: een fiets (om mee rond te kunnen fietsen, met blikjes erachter aan, om te laten blijken dat ze getrouwd zijn)
something blue: ehhh, kussentjes om op te zitten?

Charlotte
tsja, veel gechat, maar ik heb geen foto's en 'te leuk om te stoppen'
hebben jullie er veel problemen mee?
Ja, ik ben oost-indisch blind, net als LUH.
Oud 17-05-2004, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Charlottetje schreef op 17-05-2004 @ 21:03 :
dus toch een lust- en sexobject he?!
Slechts voor een zeer select gezelschap.

LUH-3417
Oud 17-05-2004, 20:23
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 17-05-2004 @ 21:05 :
Zolang je dan maar niet gaat miepen als iemand op de meeting een toestel op je richt.

LUH-3417
Ik? miepen?
nee hoor, ik schreeuw en zeur, wordt heel irritant en vervelend, maar ga heus niet miepen

Charlotte
niet voor ons?
__________________
ja, maar...
Oud 17-05-2004, 20:31
Verwijderd
Nope, niet voor jullie. Althans, niet iedereen onder jullie.

Ik heb getracht mijn literaire persoonlijke op de gevoelige plaat vast te leggen, maar ik vrees dat ik de plank toch missla. De foto is gewoon een te zwak medium voor mijn literaire gewicht, vermoed ik:


Ah, en ook nog even een kleine (glimmende) waarschuwing voor hen die erover denken NIET op de meeting te komen:


LUH-3417
Oud 17-05-2004, 20:41
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 17-05-2004 @ 19:51 :
Ik ben ook wel voor een forumstel, maar de precieze invulling ervan bekijken Ieke en ik nog wel een keer, als almachtige modder- (en gras)eters. Ha!

LUH-3417
Daar ben ik helemaal voor
Citaat:
Charlottetje schreef op 17-05-2004 @ 21:03 :
dus toch een lust- en sexobject he?!


Om er nog een fototopic van te maken:
Als mijn ouders weg zijn verhuizen mijn broertje en ik onze computers naar beneden en dan krijg je vanzelf dit resultaat:


Vrij duidelijk, dus plaats ik hem toch maar. Van vorig jaar.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 17-05-2004, 20:43
Astuanax
Avatar van Astuanax
Astuanax is offline
Bij deze doe de aan mij opgedragen fototopic eer aan, nog een paar rare fotootjes van mijn aangename persoon


Dit is mijn freaky blik!



Afkeurend....

Achter mij, mijn rijkgevulde boekenkasten...
__________________
Niets is helemaal waar en zelfs dat niet.
Oud 17-05-2004, 20:47
Astuanax
Avatar van Astuanax
Astuanax is offline
Citaat:
Ieke schreef op 17-05-2004 @ 21:41 :
Daar ben ik helemaal voor


Om er nog een fototopic van te maken:
Als mijn ouders weg zijn verhuizen mijn broertje en ik onze computers naar beneden en dan krijg je vanzelf dit resultaat:
[afbeelding]

Vrij duidelijk, dus plaats ik hem toch maar. Van vorig jaar.
[afbeelding]
Waw op één van de foto's ben je zo opgekleed....ben je al getrouwd?
__________________
Niets is helemaal waar en zelfs dat niet.
Oud 17-05-2004, 20:56
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Astuanax schreef op 17-05-2004 @ 21:47 :
Waw op één van de foto's ben je zo opgekleed....ben je al getrouwd?
Ik heb vorig jaar eidexamen gedaan en dan hebben we altijd een gala. Mijn vader vond het nodig om een aantal foto's te maken en dit is er een uit die serie.
Trouwen op mijn achtiende vind ik niet zo'n goed idee
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 17-05-2004, 21:00
Astuanax
Avatar van Astuanax
Astuanax is offline
Citaat:
Ieke schreef op 17-05-2004 @ 21:56 :
Ik heb vorig jaar eidexamen gedaan en dan hebben we altijd een gala. Mijn vader vond het nodig om een aantal foto's te maken en dit is er een uit die serie.
Trouwen op mijn achtiende vind ik niet zo'n goed idee
__________________
Niets is helemaal waar en zelfs dat niet.
Oud 17-05-2004, 21:05
Astuanax
Avatar van Astuanax
Astuanax is offline
Citaat:
zuster schreef op 17-05-2004 @ 21:03 :
Dodelijk:

[afbeelding]

Hoe was de oogst ?
__________________
Niets is helemaal waar en zelfs dat niet.
Oud 17-05-2004, 21:12
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
hmm, astuanax, op die laatste twee foto's lijk je een klein beetje op een vriend/kennis (tsja, wanneer geef je welke titel aan wie, he?) van mij
best grappig, eigenlijk

Charlotte
__________________
ja, maar...
Oud 17-05-2004, 21:22
Astuanax
Avatar van Astuanax
Astuanax is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 17-05-2004 @ 22:12 :
hmm, astuanax, op die laatste twee foto's lijk je een klein beetje op een vriend/kennis (tsja, wanneer geef je welke titel aan wie, he?) van mij
best grappig, eigenlijk

Charlotte
En wat vind je van die kennis...
(men naam is niet astuanax (als je die liever gebruikt, ok)
__________________
Niets is helemaal waar en zelfs dat niet.
Oud 17-05-2004, 22:36
Verwijderd
Zal ik dan maar weer ontopic gaan - ik heb met grote verbijstering de gehele discussie gevolgd overigens, maar... eh, tsjah. Ik dacht er niets nuttigs over te kunnen zeggen.

Excuses overigens, ik ben niet al te fotogeniek helaas, normaal zie ik er leuker uit, zullen we maar zeggen

Nog normaal:


Aaaaaaaaaaaaaaargh!


I'm so happy....?
Oud 17-05-2004, 23:42
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Astuanax schreef op 17-05-2004 @ 22:22 :
En wat vind je van die kennis...
(men naam is niet astuanax (als je die liever gebruikt, ok)
tsja, mja, het schijnt zo te zijn dat we op het forum ook de forumnaampjes moeten gebruiken...... vandaar.
wat was je eigen naam ook alweer, stefaan? ja toch.
sorry, heb niet zo'n zin het op te zoeken...

ja, heel leuke kennis is dat, goed karakter heeft die jongen, maar ja, dat zegt over jou helemaal niets natuurlijk...

Charlotte
__________________
ja, maar...
Oud 18-05-2004, 06:57
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Heee, tis weer een fototopic geworden!!! Leuke foto's allemaal. Lekker vrolijk. Lekker gek.

LUH? Je gaat me toch niet slaan met dat boek als ik niet kom?

Astuanax; lief koppie.

Krummeltje; happy
Oud 18-05-2004, 07:13
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 17-05-2004 @ 21:31 :
Nope, niet voor jullie. Althans, niet iedereen onder jullie.

Ik heb getracht mijn literaire persoonlijke op de gevoelige plaat vast te leggen, maar ik vrees dat ik de plank toch missla. De foto is gewoon een te zwak medium voor mijn literaire gewicht, vermoed ik:

Ah, en ook nog even een kleine (glimmende) waarschuwing voor hen die erover denken NIET op de meeting te komen:
Ghehe - "In de spiegel neem ik soms alvast de pose aan voor de foto op de achterkant", Spinvis. Je hebt vast gelijk over je gewicht. Commodore-shirts zelfs ? Haha !

Eng die Tolstoj...

De rest ook vette foto's joh, jammer dat ik jullie niet kan vermaken met mijn lichaam - ik heb geen fotoapparaat.
__________________
Lampaan.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:45.