Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2008, 21:26
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Wat zou jij doen als je vriend/vriendin -voor jou onverwacht- beslist om van geslacht te wisselen?
Ik las laatst in een tijdschrift over een stel waarvan de man een vrouw wilde worden. Ze zijn bij elkaar gebleven en de man heeft verschillende operaties ondergaan.
Ik vind dat wel knap, weet niet of ik het zelf zou kunnen. Ik zou in ieder geval veel tijd nodig hebben om aan het idee te wennen.
Jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-09-2008, 21:29
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik denk dat ik zoiets pas weet als het gebeurt. Ik denk dat we best vrienden kunnen blijven maar een liefdes relatie zit er dan waarschijnlijk niet meer in aangezien ik toch wel bepaalde plannen heb met mijn vriend en daar voor is het vrij noodzakelijk dat hij van het andere geslacht is. Maar zoiets weet je pas als het gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2008, 21:57
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
als ik een vriend zou hebben die ineens vrouw zou willen worden zou ik wel geshockeerd zijn. Als het al speelt als ik hem leer kennen zou ik er heel anders mee om gaan. Ik denk dat ik in het eerste geval misschien zou overwegen het uit te maken. ik viel immers voor een vent. Als ik, zoals in het tweede geval, weet dat ik niet op een 'echte' man val maar op iemand die zich vrouw voelt, dan zou ik denk ik wel in staat zijn om er een relatie mee aan te gaan. Misschien ben ik superselectief bi ofzo.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 06-09-2008, 22:27
Verwijderd
Dan zou ik wel verbijsterd zijn. Maar dan zou ik geen relatie meer met hem hoeven, nee, ik val op mánnen en zie het absoluut niet zitten om elke avond tegen een stel zachte borsten aan te kruipen. Om maar niet te spreken van het gemis aan harde piemel.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2008, 22:33
Verwijderd
Ik zou heel erg verbijsterd zijn door mijn eigen falen in menselijk inzicht.
Als je op een vrouw valt, die zo slecht in haar vel zit, en dat ze liever een man wil zijn, dan kan je dat toch niet ontgaan.

Laatst gewijzigd op 06-09-2008 om 22:33. Reden: rare tiepvaut
Met citaat reageren
Oud 06-09-2008, 22:40
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ik zou geen relatie meer kunnen hebben met hem/haar, zeker niet zoals eerst. Misschien worden we vriendinnen of zo, maar een liefdesrelatie ga ik aan met een man.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2008, 01:34
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Als het onverwacht is, dan ga ik me eerst behoorlijk afvragen hoe het komt dat dit nooit eerder ter sprake is gekomen en en hoe het me nooit opgevallen kan zijn. Want zoiets is niet iets wat zomaar opeens speelt. Daarna is het exit relatie
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2008, 09:38
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ik kan me er helemaal niets bij voorstellen.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2008, 11:41
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Ik kan me er helemaal niets bij voorstellen.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2008, 12:16
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
Ik kan me er helemaal niets bij voorstellen.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2008, 15:41
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Zoiets besluit iemand toch niet onverwachts.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2008, 16:20
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
'he potverdrie, ik voel me vandaag ineens man.'

mehh, ik geloof niet dat dat veel voorkomt.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 07-09-2008, 16:44
Verwijderd
Mijn mond zou openvallen, en ik zou het vervolgens uitmaken; ik zou niet bij hem willen blijven.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2008, 18:27
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Citaat:
Zoiets besluit iemand toch niet onverwachts.

Daarom staat er ook voor jou onverwacht.
Daarnaast hoor je vaak genoeg dat partners een dubbel leven leiden, er geheime hobby's op na houden etc.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2008, 22:03
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Daarom staat er ook voor jou onverwacht.
Daarnaast hoor je vaak genoeg dat partners een dubbel leven leiden, er geheime hobby's op na houden etc.
Nou ik ga er in een relatie van uit dat je dit soort dingen met elkaar bespreekt. Dus als dat niet zo is kan hij sowieso al weggaan.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2008, 14:01
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Volgens mij is dit voornamelijk iets wat nu bij oudere mensen voorkomt, omdat het vroeger helemaal niet bestond of nog niet bespreekbaar was.

We leven nu in een tijd waar er zelfs medische termen voor bestaan. Bovendien zijn mensen tegenwoordig ook veel opener, zoals homo's die in hun tienertijd al uit de kast komen, in plaats van op hun veertigste.

Verder kan ik me er ook niets bij voorstellen
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 08-09-2008, 18:07
Verwijderd
Als hij nu aankomt met 'ik wil van geslacht veranderen, ik ga beginnen met hormonen en over een jaar word ik geopereerd' dan word ik boos, want dan speelt het al heel lang maar heb ik nooit iets erover gehoord. Dat zou ik niet leuk vinden, omdat ik juist wél altijd open en eerlijk ben geweest, hoe moeilijk ook. Hoe we daarna verder gaan, geen idee, dat zien we dan wel. Ik denk niet dat we bij elkaar zouden kunnen blijven als stel, maar misschien wel als hele goede vriend(inn)en Maar goed, in eerste instantie dus boos en heel erg gekwetst.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2008, 18:41
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Ik zou heel erg verbijsterd zijn door mijn eigen falen in menselijk inzicht.
Als je op een vrouw valt, die zo slecht in haar vel zit, en dat ze liever een man wil zijn, dan kan je dat toch niet ontgaan.
Dit
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-09-2008, 17:21
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Breken met haar en als vriend zeer betrokken blijven in het hele proces
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 10-09-2008, 12:17
Verwijderd
Nou, dat lijkt me niet zo prettig.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2008, 12:08
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
gewone vrienden worden,

en dan leren dat er door mannen gegamed moet worden,
dan heb ik er straks iig iemand bij om Diablo III mee te spelen
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 16-09-2008, 13:20
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Ik denk dat die tijdschriftverhalen de grootste bullshit zijn
__________________
ˇƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 16-09-2008, 14:48
Verwijderd
Ik zou niet in zo'n situatie kunnen raken.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2008, 15:30
Verwijderd
Precies wat de rest zegt. Ik zou er niet vrolijk van worden, in die zin dat hij dat wel eens eerder aan had kunnen geven. Wat mij betreft dan ook einde relatie.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2008, 15:08
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Ah, en wat nou als je een goede vriend hebt van het geslacht waar je niet op valt. Jullie kunnen het goed vinden tot blijkt dat hij/zij meer voor je voelt. Jullie karakters klikken wel goed maar die gevoelens kun je niet beantwoorden, dus je neemt wat meer afstand. Dan besluit die persoon om van geslacht te wisselen en wonder boven wonder, het wordt nog een aantrekkelijk exemplaar ook.

Zou je daar een relatie mee beginnen?
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-09-2008, 16:47
Verwijderd
Nee.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2008, 17:02
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Ah, en wat nou als je een goede vriend hebt van het geslacht waar je niet op valt. Jullie kunnen het goed vinden tot blijkt dat hij/zij meer voor je voelt. Jullie karakters klikken wel goed maar die gevoelens kun je niet beantwoorden, dus je neemt wat meer afstand. Dan besluit die persoon om van geslacht te wisselen en wonder boven wonder, het wordt nog een aantrekkelijk exemplaar ook.

Zou je daar een relatie mee beginnen?
Nou dat is wel een heel eeh, hypothetische vraag die je daar stelt... Maar ja, want dan kun je ook geen kinderen krijgen
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:48.