Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2002, 19:48
de abt van sion
de abt van sion is offline
Bovendien heeft Limburg zijn eigen taal. Sinds 1997 is het Limburgs niet zomaar een dialect meer, maar een officiële taal, evenals het Nederlands en het Fries.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-06-2002, 20:10
koekiemonsteres
koekiemonsteres is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:


Ja, dat maakt wel uit. Ik woon om verschillende redenen liever in Limburg dan in Amsterdam, en weer liever in Amsterdam dan in Timboektoe.
ja ok dat geld voor jou. en ik woon ook liever in amsterdam dan in timboektoe.
maar als je iemand tegen komt, vind je hem/haar toch niet minder leuk/aardig omdat hij van een bepaalde plaats komt????
__________________
//// I Will Never Be Your Iron Flower..... \\\\
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 20:23
Liedje
Liedje is offline
Citaat:
FullMoon schreef:
MUWAHAHAHA!!! JULLIE ZIJN ZIEK. ALLEMÁÁL!!
Zeg, als je toch niks zinnigs te melden hebt, kan je beter helemaal niks schrijven, want dit is nog onzinniger.....
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 22:14
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
koekiemonsteres schreef:


ja ok dat geld voor jou. en ik woon ook liever in amsterdam dan in timboektoe.
maar als je iemand tegen komt, vind je hem/haar toch niet minder leuk/aardig omdat hij van een bepaalde plaats komt????
Nee, maar met iemand uit Timboektoe communiceert het toch niet zo lekker, geloof ik. Tenzij zo iemand Limburgs spreekt natuurlijk...
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 01:01
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
******** schreef:
LoL niemand wil Limburg
Niemand wil Duitsers. Niemand wil Belgen. Niemand wil Turken. Niemand wil Marokanen. Hollanders uber alles. Ik neem aan dat ik de rolleyes achterwege kan laten.
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 01:06
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:


Ik niet.
En het zeker niet zo dat ik niet goed word van mensen als ze zich laten gaan. Ze zetten hooguit zichzelf te kijk.
Dat doe jij ook hoor, alleen heb je dat niet zo door omdat je jezelf zo geweldig vind oid. Weer reageer je namelijk niet op mij, je valt me aan op de man. Dat heb ik ook deels gedaan maar ik had ook een aantal punten. Net als eerder in mijn topic ging je er weer niet op in. Het is jij die steeds onze discussies niet verbreekt. Je kan me gewoon niet aan. Nanana.

Citaat:
Jouw reactie is overigens heel vreemd, in het perspectief van de verantwoordelijke functie van forumbaas die jij bekleedt. Je laat je namelijk telkens weer gaan... Dat geeft te denken.
Ik reageer in dit topic als lid. Ik reageer als FB als ik een FB-actie onderneem in de vorm van sluiten. Ik ben niks meer, niks minder dan jou of een ieder ander in dit topic.

Bovendien vind ik dat dat wel mee valt qua emoties. Ik wrijf 'm er gewoon lekker in en dat zint jou niet. Klachten? Wroeging? Ga 'ns gezellig naar Feedback! Altijd gezellig op Feedback, aangezien leden daar ook hun mening geven. Ik ben ervan overtuigd dat het overgrote deel van de mensen die deze discussie volledig doorleest en zijn/haar mening over de stelling achterwege laat het wel met me eens zal zijn wat betreft jou en je manier van doen. Iig in grote lijnen.

Face it knul, je bent een flamewarrior. Eerst nuanceer je niet. Dan nuanceer je enigzins en kruip je terug in je schulp. Je lult iedereen eruit die emotioneel reageert (dat je kunt verwachten met zo'n provocerende stelling) , speelt op de man maar gaat niet in op een ieder die met argumenten komt of althans op een gegeven moment laat je het voor gezien.
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 15:56
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
dystopia schreef:


1) Dat doe jij ook hoor, alleen heb je dat niet zo door omdat je jezelf zo geweldig vind oid.
2) Nanana.
3) Ik reageer in dit topic als lid. Ik reageer als FB als ik een FB-actie onderneem in de vorm van sluiten. Ik ben niks meer, niks minder dan jou of een ieder ander in dit topic.
4) Bovendien vind ik dat dat wel mee valt qua emoties. Ik wrijf 'm er gewoon lekker in en dat zint jou niet. Klachten? Wroeging?
5) Ik ben ervan overtuigd dat het overgrote deel van de mensen die deze discussie volledig doorleest en zijn/haar mening over de stelling achterwege laat het wel met me eens zal zijn wat betreft jou en je manier van doen. Iig in grote lijnen.
6) Face it knul, je bent een flamewarrior. Eerst nuanceer je niet. Dan nuanceer je enigzins en kruip je terug in je schulp. Je lult iedereen eruit die emotioneel reageert (dat je kunt verwachten met zo'n provocerende stelling) , speelt op de man maar gaat niet in op een ieder die met argumenten komt of althans op een gegeven moment laat je het voor gezien.
Ik heb niet veel tijd om te reageren (moet vanavond weg), maar ik wil er nog wel op terugkomen. Kort:
1) Zeker niet.
2) Kindertaal past wel bij jou.
3) Zeker niks meer nee.
4) Dat is je volste recht.
5) Dat kan.
6) Als je niet overhaast reageert, maar goed leest, kom je de argumenten vanzelf tegen.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 18:34
prediker
prediker is offline
Ik vind het jammer dat men de abt van sion hier zo afvalt. Vooral van de Limburgers valt me dat tegen. Want al brengt hij het een beetje provocerend onder woorden, hij heeft wel degelijk een punt.
Niet alleen de Limburgers, maar ook een grote groep andere provincialen zouden heel wat van hem kunnen opsteken, want er is helaas nog steeds ruimte voor de emancipatie van de provincialen tegenover de randstedelingen. Die emancipatie is - en daar heeft hij - denk ik - echt gelijk in - niet gebaat bij mensen die zich terugtrekken in zichzelf.
Het valt me op als ik dait alles lees, dat mensen veel feller reageren op de vorm waarvan de abt zich bedient, dan op de inhoud van zijn topics. Mijn advies zou zijn: kijk door de vorm heen en laat je niet tegenhouden iets van de inhoud op te steken.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 18:35
prediker
prediker is offline
Citaat:
dystopia schreef:


Je kan me gewoon niet aan. Nanana.

Bovendien vind ik dat dat wel mee valt qua emoties. Ik wrijf 'm er gewoon lekker in en dat zint jou niet. Klachten? Wroeging? Ga 'ns gezellig naar Feedback! Altijd gezellig op Feedback, aangezien leden daar ook hun mening geven. Ik ben ervan overtuigd dat het overgrote deel van de mensen die deze discussie volledig doorleest en zijn/haar mening over de stelling achterwege laat het wel met me eens zal zijn wat betreft jou en je manier van doen. Iig in grote lijnen.

Face it knul, je bent een flamewarrior. Eerst nuanceer je niet. Dan nuanceer je enigzins en kruip je terug in je schulp. Je lult iedereen eruit die emotioneel reageert (dat je kunt verwachten met zo'n provocerende stelling) , speelt op de man maar gaat niet in op een ieder die met argumenten komt of althans op een gegeven moment laat je het voor gezien.
Kijk nu eens goed naar deze reactie. Die is echt niet goed.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 20:46
Lightlady
Lightlady is offline
Waar slaat dit op Limburg zijn geen belgen of duitsers
Mijn ex kwam uit Noord Nederland maar hij zat er niet mee.
Ik vind dit zo blij.
We gaan toch ook niet zeiken over Friesland Die taal lijkt op zweeds
__________________
Don't hate me becauze I'm beautiful, hate me becauze your boyfriend thinks that I am!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 22:10
prediker
prediker is offline
[QUOTE]Lightlady schreef:
Waar slaat dit op Limburg zijn geen belgen of duitsers [quote]

Dat klopt (inhoudelijk) als een bus.

[quote] Mijn ex kwam uit Noord Nederland maar hij zat er niet mee.
Ik vind dit zo blij. [quote]

Wat zeg je hier nu?

Citaat:
We gaan toch ook niet zeiken over Friesland Die taal lijkt op zweeds
Zweeds?
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 15:09
IloveRoda
IloveRoda is offline
Ben een tijdje weggeweest, kan dit echter niet over mijn kant laten gaan vandaar dat ik hem ophaal (SORRY!).
Ik wens namelijk te reageren op Predeker. Ik kan niets, maar dan ook helemaal niets van abt leren. Ik hoef namelijk niet te emanciperen. Ik ben geen zielig iemand die zich per se moet aanpassen aan anderen (jij vindt dus dat ik me moet aanpassen aan randstedelingen? Waarom? Is hun levenswijze van dien aard dat ik verplicht benm die ook te volgen?). Ik leef zoals ik dat doe. In de randstad zoals men dat daar doet. Zeg nu zelf, welke levenswijze is relaxter? Ik hoef niet dat gehaaste, dat gestreste. Ik doe het wel op mijn manier, en die bevalt me uitstekend.
Daarnaast terugkomend op ab. Hij reageert nooit inhoudelijk op anderen. Ook niet wanneer je het 10x doorleest (en dat heeft niets met je IQ te maken). Hij probeert door een beetje interessant te lullen de aandacht af te lijden. Zoals bij de post bvan dystopia. Hij reageert met 10 woorden op een post van een A4 (je kwam er nog op terug?). Beetje triest is dat.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Waarom geloof jij niet?
Magican2
500 24-07-2009 12:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03.