Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2012, 08:45
Alladinaap
Alladinaap is offline
Nou heb in de toets week nog niet hoger als een 6 gehaald(van wat ik terug heb)
voor nederlands een 4,7 waar ik normaal een 6 ofzo voor haal(wel een stom proefwerk met alleenmaar stellingen over grammatica enzo)
engels een 3,3 waar ik normaal met gemak een 8 voor haal(denk een beetje onderschat qua leren enzo)
5,6 voor scheikunde(waar ik normaal zeker een 7,5 voor haal)
5,7 voor biologie(wat ik super makkelijk vind>denk ook onderschat qua leren>dacht van ooo daar hebben we 2 weken geleden pw over gehad dat weet ik nog wel)
5,2 voor frans (wat ik wel moeilijker vind maar normaal toch wel een 6,5 voor haal)
Ik sta voor alle vakken nog wel een 6,6 of hoger maar dan nog het is wel echt slecht hoor.

en geschiedenis, duits moest ik ophalen en als ik daar ook slechte punten voor heb dan begint de hel.

Want mijn ouders hebben mn iphone al eens afgepakt omdat ik hele slechte punten had en niet leerde
Dus nu ben ik hem dan helemaal kwijt.

Hoe zouden jullie het in zon geval aan je ouders zeggen? Want ze kijken wel af en toe op de punten lijst. En als dat gebeurd ben ik echt genaaid!!!

help me please????
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-03-2012, 10:18
Verwijderd
Gewoon eerlijk zeggen dat je het hebt onderschat en dat je de volgende proefwerken beter je best gaat doen. En dan moet je dat wel daadwerkelijk doen natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2012, 17:13
Verwijderd
Wat Apate zegt inderdaad. Gewoon eerlijk zijn tegenover je ouders.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2012, 18:03
Verwijderd
Je komt er toch niet onderuit dus je kan maar beter open kaart spelen, om ze daarna te smooth operaten met beloftes van verbetering natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2012, 21:11
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Eerlijk zeggen en beter leren, want je weet wat de consequenties zijn dus ik zou het er niet op aan laten komen.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 31-03-2012, 00:26
Verwijderd
Hoe langer je wacht, hoe moeilijker het wordt. Kom met beloftes die je gaat doen. Maar maak ze dan ook waar. Zorg ervoor dat je ongeveer een beetje weet hoe je ouders zullen reageren, hier moet je dan al een antwoord voor klaar hebben. Als je dit niet doet, zal je stil zijn of nadenken wanneer hun net iets aan je gevraagd hebben. Voorkom zulke stiltes. Wees zeker, zodat ze erop vertrouwen dat je echt je best gaat doen.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2012, 16:05
shadyy
shadyy is offline
ik weet niet hoor maar als je voor bijna alles nog boven 6,6 staat waar maak je je dan nog zorgen over? vertel je ouders gewoon welke cijfers je hebt gehaald, en niet verder uitstellen want dan kunnen ze alleen maar nog bozer worden. ik heb ook ook nooit vertelt dat ik slechte cijfers haalde, en toen op eind werden ze vetboos.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' ‎
Promillage
499 12-11-2007 18:22
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Lichaam & Gezondheid Het grote Voeding en Gezondheid topic #36
Verwijderd
500 08-03-2005 16:24
Muziek Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!!
OLD DIRTY BASTERD
24 25-07-2002 18:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:04.