Oud 23-07-2018, 22:11
abattoir
abattoir is offline
Ik weet het , het klinkt belagelijk in de oren. Dat dacht ik dus ook todat ikzelf ondervond dat het waarschijnlijker is dan dat ik eerst dacht. Ik was dus in Corisca op vakantie en ik kon Het vasteland van Italië zien.( hoe kan je een foto versturen? Dan kan ik het wat verduidelijken.) Corsica is 83 km verwijderdvan Italië. https://wetenschap.infonu.nl/diverse...-per-kilometer volgens deze site is de kromming meer dan 500m. Dat betekent dus dat het onmogelijk was dat ik het vasteland kon zien. Het klinkt crazy maar ja het 9/11-verhaal klopt ook van langs geen kanten
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png plate.PNG (221.6 KB, 8x gelezen)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-07-2018, 22:13
abattoir
abattoir is offline
Excuses voor de schrijffouten ik was drukker bezig om deze boodschap de wereld in te sturen dan met taalnazi's
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 03:00
Verwijderd
Je bent een mongool als je dit gelooft. Een gigantische mongool. De tering zeg.

Laatst gewijzigd op 24-07-2018 om 03:10.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 03:08
Verwijderd
Wel het internet gebruiken dat verdomme mede dankzij satellieten mogelijk is maar niet "geloven" dat de aarde spherisch is. Echt wtf. Wat doe je in het dagelijks leven? Niets zeker.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 07:52
Verwijderd
Ook echt “belagelijk” in de eerste zin meteen.

Niemand met enig verstand heeft ooit in flat earth geloofd. Ooit. Wanneer dan ook.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 08:18
Verwijderd
En vooruit, ik hap. Waarom is het onmogelijk dat je Italië zou kunnen zien vanaf Corsica? Corsica is hartstikke bergachtig, als je niet op het strand gaat staan maar even op een berg of heuvel moet het gemakkelijk kunnen. Wellicht vanaf het strand ook maar ben te lui om dat goed uit te zoeken.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 09:31
Verwijderd
Waarom "klopt het 9/11-verhaal ook van langs geen kanten"?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 11:26
Verwijderd
Ja. De aarde is plat. Maakt het voor de eenhoorns makkelijker om hier te leven.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 18:16
Verwijderd
Wie woont er eigenlijk op de onderkant van de aarde? Want als het bij ons licht is, is het daar nacht en ook andersom!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 18:17
Verwijderd
Of draait de aarde?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 18:18
Verwijderd
Of draait het restaurant?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 18:19
Verwijderd
Hoe dik is de aarde eigenlijk? Kunnen er ook mensen op de zijkanten wonen?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 18:20
Verwijderd
Heeft iemand dat al eens onderzocht lol?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 18:21
Verwijderd
Waar ligt Corsica eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 18:49
Verwijderd
De wereld wordt toch gedragen door olifanten die op het schild van een schildpad staan?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 19:41
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
De wereld wordt toch gedragen door olifanten die op het schild van een schildpad staan?
😂
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 20:59
abattoir
abattoir is offline
De eerste « wetenschappers » die beweerden dat de wereld een bol dat draaide in een universium werden dan wel geloofd? Kan er iemand me dan vertellen wat er dan wel logisch is aan een zweevende bol bedekt is met water 71%. (hoe de fuck blijft er water plakken aan een bol dat met 1670 km/h door de ruimte sjeesd. Hebben jullie nooit geleerd dat de aarde wat afgeplat is aan de bovenkant en de onderkant van de as? Op al die satelietfoto’s is de wereld een perfecte bol. @Jan Marijnissen ik stond in het water en zag het strand van Italië (wel met een verrekijker). Geen iee hoeveel van jullie al in een vliegtuig gezeten hebben maar wanneer je dus in de lucht bent en dus onafhankelijk bent van de snelheid van de aarde en met een gemiddelde snelheid van 800 km/h. Kan iemand me dan uitleggen waarom je de versnelling dan niet voelt wanneer je dan land. En met dezelfde theorie van een draaiende aarde. Als je met een helicopter een tijde stil in de lucht zou blijven hangen dan zou je technisch gezien oop een totaal andere plek belanden dan waar je gestegen zou zijn. Bewijs het tegendeel.

@straatmeid denk je nu echt dat wanneer een toren geraakt word door een lijnvliegtuig als een kaartenhuisje in elkaar zou storten. De 2de toren was niet geraakt en stortte ook in. Ijzeren staven werden verpulverd tot as en de paspoorten van de piloten werden wel heelhuids teruggevonden?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 21:22
Verwijderd
Jezus Christus wat ben jij dom.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-07-2018, 21:26
Verwijderd
Je weet dat het hele platte aarde verhaal begonnen is als grap toch? Achterlijke tering tyfus ik kan er met mijn kop niet bij dat mensen zo ongelofelijk dom kunnen zijn. Water blijft plakken 😂😂😂😂 en waarom zou dat op een plat oppervlak dan wel blijven liggen? Wat trekt het naar beneden? ZWAARTEKRACHT BITCH. En dat werkt bij een bol ook. Allemachtig hoe kom je er in godsnaam bij. Er bestaat letterlijk niets wat meer stupide is dan "vinden" dat de aarde plat is. For fucks sake Ze zouden je de ruimte in moeten schieten zodat je het bewijs hebt en de raket mooi laten landen op de zon.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 22:31
abattoir
abattoir is offline
Geen idee of je het eerste Bericht hebt gelezen maar weerleg dat maar eens. Het is logischer dat water op een tafel ligt dan dat er water aan de onderkant van het tafelblad plakt. Soit. ohja wat heb je te zeggen over mijn andere argumenten? Suc6!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 23:08
Verwijderd
Citaat:
De eerste « wetenschappers » die beweerden dat de wereld een bol dat draaide in een universium werden dan wel geloofd? Kan er iemand me dan vertellen wat er dan wel logisch is aan een zweevende bol bedekt is met water 71%. (hoe de fuck blijft er water plakken aan een bol dat met 1670 km/h door de ruimte sjeesd. Hebben jullie nooit geleerd dat de aarde wat afgeplat is aan de bovenkant en de onderkant van de as? Op al die satelietfoto’s is de wereld een perfecte bol. @Jan Marijnissen ik stond in het water en zag het strand van Italië (wel met een verrekijker). Geen iee hoeveel van jullie al in een vliegtuig gezeten hebben maar wanneer je dus in de lucht bent en dus onafhankelijk bent van de snelheid van de aarde en met een gemiddelde snelheid van 800 km/h. Kan iemand me dan uitleggen waarom je de versnelling dan niet voelt wanneer je dan land. En met dezelfde theorie van een draaiende aarde. Als je met een helicopter een tijde stil in de lucht zou blijven hangen dan zou je technisch gezien oop een totaal andere plek belanden dan waar je gestegen zou zijn. Bewijs het tegendeel.

@straatmeid denk je nu echt dat wanneer een toren geraakt word door een lijnvliegtuig als een kaartenhuisje in elkaar zou storten. De 2de toren was niet geraakt en stortte ook in. Ijzeren staven werden verpulverd tot as en de paspoorten van de piloten werden wel heelhuids teruggevonden?
oh lol hihi je hebt het niet over het alarmnummer maar over de twin towers hihi

verder negeer deadlock maar die weet het soms niet roflcopter

please vertel meer hierover ik weet dit allemaal niet ik hang aan je lippen ik heb nooit geweten dat de aarde plat was
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 23:25
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Dus de maan, de zon, mars, jupiter, en alle andere planeten zijn allemaal rond BEHALVE de aarde? Kan jij mij nu dan uitleggen waarom dat is? Want jij stelt allemaal vragen aan ons om te bewijzen dat de aarde rond is maar zelf heb je nog geen bewijs geleverd (behalve dan dat we weten dat je 2 ogen hebt en daarmee door een verrekijker kan kijken)
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 23:38
abattoir
abattoir is offline
Wat jij nu aanhaald past alleen in de ronde aarde theorie. De zon is in werkelijkheid veel dichter dan je denkt, zo'n 50 km verwijderd van de aarde. Je moet het inbeelden als een zaklamp die op een muur schijnt. En jij negeert ook al los mijn andere argumenten zie ik.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 23:42
abattoir
abattoir is offline
50 km in diameter en 5000 km ver*
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 23:42
Verwijderd
Citaat:
De zon is in werkelijkheid veel dichter dan je denkt, zo'n 50 km verwijderd van de aarde.
Maar is de zon ook plat dan? Verbranden we dan niet allemaal?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-07-2018, 23:44
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Maar is de zon ook plat dan? Verbranden we dan niet allemaal?
De maan dan iedergeval niet want vrijdag is er een verduistering.😂
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 23:52
abattoir
abattoir is offline
Verbrand jij waneer je bij een vuurtje zit?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 23:54
Verwijderd
Citaat:
Verbrand jij waneer je bij een vuurtje zit?
Ik vind de zon niet echt een vuurtje als het tweedegraads-brandwonden kan veroorzaken als ze zo ver weg van ons staat...
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 23:55
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Verbrand jij waneer je bij een vuurtje zit?
Als je te dicht bij het vuur komt wel... En de zon is natuurlijk wel iets heftiger dan een vuurtje.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 23:55
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Verbrand jij waneer je bij een vuurtje zit?
Heeft dit te maken met dat de aarde rond/plat is??? Om antwoordt te geven: als ik rustig zit en iemand geeft me een duw waardoor ik met me lichaam in het vuurtje kom, ja.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 23:56
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Als je te dicht bij het vuur komt wel... En de zon is natuurlijk wel iets heftiger dan een vuurtje.
Ja vooral als de zon maar 50 km van ons verwijderd is. Dan hadden ze bij de wandelvierdaagse naar de zon kunnen lopen!😂 Figuurlijk dan...
witloof
Met citaat reageren
Oud 25-07-2018, 07:14
Verwijderd
Citaat:
Geen idee of je het eerste Bericht hebt gelezen maar weerleg dat maar eens. Het is logischer dat water op een tafel ligt dan dat er water aan de onderkant van het tafelblad plakt. Soit. ohja wat heb je te zeggen over mijn andere argumenten? Suc6!
Weerleggen van wat? Je gebruikt geen wetenschappelijk onderzoek maar vage meuk. Alle bewijs is duidelijk en makkelijk te vinden WAARONDER FUCKING SATELLIETFOTO'S dus er is gewoon geen enkele mogelijkheid om je stupiditeit tegen te gaan behalve hard schoppen. Serieus. Doe gewoon normaal man.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2018, 07:18
Verwijderd
Citaat:
Verbrand jij waneer je bij een vuurtje zit?
Niemand die bij een vuurtje zit verbrandt. Dat komt omdat de chemische reactie van vuur nauwelijks ultraviolet licht genereert en dat is waar je van verbrandt als je in de zon zit. De zon werkt op basis van kernfusie, iets wat we goed snappen en in beperkte vorm in een laboratorium en experimentele reactor na kunnen maken. Daar komt heel veel straling bij vrij, waaronder ultraviolet licht en dat is wat de pigmentcellen in je huid doet verkleuren en op den duur je huid doet verbranden.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2018, 07:19
Verwijderd
Citaat:
Als je te dicht bij het vuur komt wel... En de zon is natuurlijk wel iets heftiger dan een vuurtje.
Slechts enkele miljoenen graden in de corona, tot enkele tienduizenden graden op haar oppervlak en dan weer snel oplopend, onder andere vanwege de druk, onder de oppervlakte.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2018, 07:24
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Slechts enkele miljoenen graden in de corona, tot enkele tienduizenden graden op haar oppervlak en dan weer snel oplopend, onder andere vanwege de druk, onder de oppervlakte.
Ik dacht, ik zeg het even in Jip en Janneke-taal, maar goede aanvulling
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 25-07-2018, 07:28
Verwijderd
Dat argument over de kust van Italië. I don't even know where to begin... Het doet me denken aan die grap van Herman Finkers. "De zeespiegel stijgt tien centimeter in twintig jaar??? Ik kwam in Scheveningen op twee meter in drie uur!!"
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-07-2018, 07:52
Verwijderd
Citaat:
De eerste « wetenschappers » die beweerden dat de wereld een bol dat draaide in een universium werden dan wel geloofd?
Ja. Ben jij er ook al zo een die met de hoax aankomt dat men vroeger niet geloofde dat de aarde rond was? Er is serieus geen moment geweest dat goed nadekende mensen dachten dat de aarde plat was. (Oer)Mensen dachten er simpelweg niet over na, tot men zich ging bezighouden met dit soort zaken en meteen ontdekten dat de aarde een bol was.



Citaat:
@Jan Marijnissen ik stond in het water en zag het strand van Italië (wel met een verrekijker).
Neuh, dat kan ook volgens Flat Earth mensen niet. Zelfs Flat Earth mensen accepteren dat er zoiets is als "atmospheric clarity" en dat de zee golven maakt en dat simpelweg perspectief zorgt dat een golf van tien centimeter dichtbij zorgt dat je een kust op 80 km niet kan zien. Je hebt naar een eilandje dichterbij zitten staren of naar een stuk kust van Corsica zelf. Of je liegt gewoon.


Citaat:
Geen iee hoeveel van jullie al in een vliegtuig gezeten hebben maar wanneer je dus in de lucht bent en dus onafhankelijk bent van de snelheid van de aarde en met een gemiddelde snelheid van 800 km/h. Kan iemand me dan uitleggen waarom je de versnelling dan niet voelt wanneer je dan land.
Godverdomme wat ben jij oerdom. OMDAT HET VLIEGTUIG AFREMT BIJ EEN LANDING DOMME EZEL WTF DENK JE NOU
Met citaat reageren
Oud 25-07-2018, 08:06
Verwijderd
Nee, het is omdat een vliegtuig naar verhouding slechts tot zo'n 1100km per uur ten opzichte van de aarde snelheid maakt. Er is letterlijk geen verschil tussen een auto en een vliegtuig op dit vlak.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2018, 08:10
Verwijderd
Maar jongens, het water in de zee blijft gewoon liggen en als de aarde rond zou zijn zou het water er vanaf vallen. Denk dan toch na!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2018, 08:57
SummerAnoniem
Avatar van SummerAnoniem
SummerAnoniem is offline
De aarde is niet rond en niet plat, de aarde is een soort ananas. Een ovaal, alleen om het makkelijker te maken zeggen ze maar rond. Dit verklaart waarom je dat zag
__________________
A true friend is someone who sees the pain in your eyes while everyone else believes the smile on your face.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2018, 09:04
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Citaat:
Wat jij nu aanhaald past alleen in de ronde aarde theorie. De zon is in werkelijkheid veel dichter dan je denkt, zo'n 50 km verwijderd van de aarde. Je moet het inbeelden als een zaklamp die op een muur schijnt. En jij negeert ook al los mijn andere argumenten zie ik.
Ik negeer jou argumenten omdat ik al weet dat de aarde rond is, jij stelt ons een vraag met: IS DE AARDE PLAT?
wij vertellen jou allemaal dat dat niet zo is en jij blijft ons proberen te overtuigen dat het wel zo is.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2018, 10:42
Verwijderd
Citaat:
De aarde is niet rond en niet plat, de aarde is een soort ananas. Een ovaal, alleen om het makkelijker te maken zeggen ze maar rond. Dit verklaart waarom je dat zag
de wer0ld is een banaantjuh
Met citaat reageren
Oud 25-07-2018, 10:43
Verwijderd
Maar abattoir, ga verder, ik hang nog steeds aan je lippen.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2018, 13:51
abattoir
abattoir is offline
@Binkyboy, dutske toch je beseft toch hopelijk zelf hoe naïef het is om te zeggen dat de aarde rond is. Hoe weet jij dat dan? Ik heb een wereldbol op mijn kamer staan dus de aarde is een bol? Wees een beetje kritisch en openminded. Kijk eens even naar de live-stream van het ISS ruimtestation. Zie jij daar de zogenaamde 1000den ßatelieten die er in de ruimte rondzweven. Google maar eens naar foto's van de de aarde. Dan kan je zien hoeveel er verschillende formaten zijn van dezelfde continenten.@ jan het was Italië dat ik zag want ik zag 3 "eilandjes" op een rij. Deadlock ben jij al in de corona geweest? Dan wil ik wel graag mee. Ik denk dat niemand die gereageerdt heeft op dit topic iets ven research heeft gedaan. Ik denk dat jij gewoon bang zijn voor de waarheid , voor het onbekende. De desillutie zal groot zijn wanneer je achter de echte waarheid komt.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2018, 13:56
abattoir
abattoir is offline
Citaat:


Godverdomme wat ben jij oerdom. OMDAT HET VLIEGTUIG AFREMT BIJ EEN LANDING DOMME EZEL WTF DENK JE NOU

Dit slaat nergens op. Stel dat je op een voorbijrasende trein wilt springen dan is het beter om af te remmen dan even meelopen met de trein en er dan pas op springen?
En de zon is wel wat verder verwijder van ons dan 1 meter
Met citaat reageren
Oud 25-07-2018, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Dit slaat nergens op. Stel dat je op een voorbijrasende trein wilt springen dan is het beter om af te remmen dan even meelopen met de trein en er dan pas op springen?
En de zon is wel wat verder verwijder van ons dan 1 meter
Een "voorbijrazende" trein impliceert dat de trein behoorlijk hard gaat. Ik stel dat het dan geen fluit uit maakt of je meerent of er vanuit stilstand op springt.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2018, 14:01
Verwijderd
Gaan we nu ook flat earthers van repliek bedienen ja?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2018, 14:13
abattoir
abattoir is offline
Van 5 km/h naar 80km/h is toch iets anders als landen met 280km/h naar 1670km/h bij het laatste zal er niet veel leven in je zitten vrees ik.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2018, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Van 5 km/h naar 80km/h is toch iets anders als landen met 280km/h naar 1670km/h bij het laatste zal er niet veel leven in je zitten vrees ik.
Bij het eerste wel? Ik daag je uit om op een trein of auto te springen die 80 km/u gaat. zijn we ook van je gezeik in deze topic af.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2018, 14:54
Verwijderd
Is de zuster al langsgeweest met je medicatie?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Katholieke school
Verwijderd
176 10-08-2009 15:16
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 15:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:52.