Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-10-2015, 19:11
wispis
wispis is offline
Ik wil graag Een game kopen voor ps4 maar ik zit twijfelen tussen fallout 4 en battlefront, welke zouden julie kiezen ?
en waarom ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-10-2015, 16:46
Vlaamse Leeuw
Vlaamse Leeuw is offline
Inderdaad een moeilijke keuze. Persoonlijk zou ik gaan voor battlefront, niet alleen omdat ik een star wars fan ben, maar ook omdat de game er volgens mij grafisch toch wat beter uitziet. Het is echt wel een zeer persoonlijke keuze, ik kan er inkomen dat je voor fallout zou gaan. Deze heeft namelijk een volwaardige single-player mode, die je niet terug zal vinden op battlefront.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2015, 12:00
wispis
wispis is offline
Bedankt, zijn er nog meer mensen met tips/meningen.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2015, 17:41
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ik zou voor F4 gaan; gezien ik de kans klein acht dat ik naast Destiny veel tijd wil steken in een andere shooter (ook al ben ik een behoorlijke SW fan). Verder ben ik behoorlijk huiverig richting Dice gezien de releases van de laatste paar Battlefield nou niet echt soepeltjes gingen; dus ik kijk de kat liever nog even uit de boom.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 21-10-2015, 19:28
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Fallout 4 en dan nog even een half jaartje wachten totdat Bethesda de bugs heeft weggepatcht.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2015, 12:08
wispis
wispis is offline
Bedankt.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2015, 15:24
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Blijkt best mee te vallen met die bugs, schijnt..? Lees tot nu toe positieve verhalen. Lijkt erop dat de keuze om op een oudere engine te blijven programmeren zijn vruchten heeft afgeworpen.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 10-11-2015, 16:09
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Blijkt best mee te vallen met die bugs, schijnt..? Lees tot nu toe positieve verhalen. Lijkt erop dat de keuze om op een oudere engine te blijven programmeren zijn vruchten heeft afgeworpen.
Juist niet, gezien het op veel fronten nu achterloopt met 'de concurrentie' qua features. Maar goed, het draait idd wel beter dan bv AssCreed-Unity en de laatste Batman game, het is maar wat je als graadmeter gebruikt.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 13-11-2015, 02:21
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Juist niet, gezien het op veel fronten nu achterloopt met 'de concurrentie' qua features. Maar goed, het draait idd wel beter dan bv AssCreed-Unity en de laatste Batman game, het is maar wat je als graadmeter gebruikt.
Hehe, deze post was van voor de dramatische drop in reviews op Steam. Wat een omslag zeg.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 18-12-2015, 18:13
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Het hangt er natuurlijk een beetje vanaf wat je wilt. Ga je voor singleplayer dan moet je imo Falout 4 hebben en wil je multiplayer dan is Battlefront je ding mits je een Star Wars fan bent.

Falout 4 is briljant en als je er van houdt om in een singleplayer game ala Skyrim rond te dwalen over de wereld is dit wel de bom. Er zijn te veel quests om ooit af te maken en het verhaal zit goed in elkaar. Ik ben ongeveer halverwege en het wordt alleen maar beter.

Battlefront heb ik niet gespeeld maar wat ik er van lees is het qua gameplay een versimpelde versie van Battlefield 4 maar dan in het Star Wars universum. Volgens mij alleen multiplayer en een echte shooter daar waar falout vooral naar rpg neigt.

Persoonlijk zou ik voor Falout 4 gaan omdat ik Battlefield al heb en me daar voldoende mee vermaak voor nog een shooter.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 19-12-2015, 22:33
Obelise
Obelise is offline
All new-gen games zijn bagger.

F4 = inleven in een wereld
SW = replay waarde
Met citaat reageren
Oud 19-12-2015, 23:34
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Assasins creed.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:41.