Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2012, 20:50
anarchy0343
anarchy0343 is offline
hallo, ik zit hier met een klein probleempje, ik heb sinds een maand en een paar weken een vriendin, en het gaat hier heel goed mee, maar ze vertelde me laatst dat ze me soms vond stinken, met name mn voeten, ik heb geprobeerd hier iets aan te doen (voetenspray etc) maar het wou niet echt helpen, ik zit hier best wel mee en zei volgens mij ook (kan ik me wel voorstellen) dus ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft

gr stefan
Met citaat reageren
Oud 12-01-2012, 20:52
Verwijderd
Dit gaat niet over je vriendin en jij, maar over wat je eraan kunt doen en dat is lichamelijk, dus -> L&G
Met citaat reageren
Oud 12-01-2012, 21:12
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hoe vaak was je je voeten? Wat voor sokken draag je - zijn die van katoen? (of van wol of polyester of iets anders kunststofs dat niet zo goed ademt)? En je schoenen: zijn die van een natuurlijk materiaal zoals leer of canvas, of van kunststof (bijvoorbeeld gympen of regenlaarzen)? Kunststoffen en wol maken je voeten namelijk zweterig omdat ze niet 'ademen' en de warmte en het vocht dus niet weg kan. Hier gaan je voeten sneller in stinken dan in katoenen sokken en leren of canvas (of open) schoenen.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2012, 22:08
Verwijderd
Voetenspray is eigenlijk wat je pas moet overwegen nadat je de dingen uit fizzles post hebt gecheckt Sokken schelen echt enorm! Ook kun je je aanwennen altijd zo snel mogeljik schoenen uti te doen als je in huis bent.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2012, 00:06
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Citaat:
, maar ze vertelde me laatst dat ze me soms vond stinken, met name mn voeten,
het zijn dus niet alleen je voeten die stinken?

douche je iedere ochtend? doe je dan deo op die je goed laat drogen? draag je niet-synthetische kleding? doe je iedere dag een schoon shirt aan?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2012, 10:53
Verwijderd
en schone onderbroeken!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2012, 10:55
yoursong
Avatar van yoursong
yoursong is offline
ik zie een hoop goede tips staan dus zou er eens wat uitproberen.
Anders moet het een klap op d'r neus worden en dat wil je ook weer niet
__________________
yoursong@hotmail.nl
with your song you can't wrong!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2012, 17:23
Greenscarfed
Avatar van Greenscarfed
Greenscarfed is offline
wat helpt is een bromidrosis-pakking. (voor je voeten) dit is goed als je last hebt van zweetvoetjes :-) werkt met tea-tree olie, en pepermunt. is erg goed voor je huidje trouwens ook (: en best iedere ochtend en avond je voeten wassen, ik ben opgegroeid met twee broers en hun voeten waren echt niet te doen van de geur! best katoenen kousen aandoen ook ! als je snel last hebt van stinkvoeten kan je ook in de helft van je dag gewoon van sokken wisselen.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2012, 17:52
Verwijderd
Ik had er in de puberteit last van, bij mij hielp voetenlotion met munt van de Bodyshop erg goed. Voeten 's avonds goed wassen en dan daarmee insmeren, vervolgens geen sokken oid meer aan.
Oh, en idd katoenen sokken! Geen syntetische dingen. (100% wol is trouwens ook prima! Dat is juist 's zomers koel en 's winters warm.)
Met citaat reageren
Oud 15-01-2012, 17:39
xLienaa
xLienaa is offline
Dus niet meteen allemaal middeltjes gaan gebruiken.
-Was je voeten een paar keer per dag met (warm) water.
-Wissel je sokken een paar keer per dag.
-Doe goede schoenen aan.

Als dit niet helpt moet je (speciale) zeep gebruiken bij het wassen en/of inderdaad voetenspray gebruiken. Voetenspray moet je trouwens niet spuiten op stinkende en zwetende voeten. Na een half uurtje stinkt het alleen nog maar erger. Succes!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine De koelsaai verkopen voor je verhuisd bent #1875
Little Phoebe
500 09-11-2013 18:05
Psychologie ik kan er niet tegen als iemand me uitscheld
Anoniiem
4 09-03-2011 08:08
De Kantine Genante/grappige/oude posts van jezelf.
Missy
57 09-08-2009 02:49
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #38
rare kwast
484 22-09-2005 10:55
Flora & Fauna hond vs poes
Verwijderd
98 21-02-2005 22:03
Lifestyle Het grote klote-winkel topic
Feestbeest nummer 1
45 28-07-2002 21:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:50.