Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2012, 20:09
Emsiolili
Emsiolili is offline
-------ik heb de brief even weggehaald ivm privacy-------------

Laatst gewijzigd op 28-06-2012 om 16:26. Reden: privacy
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-04-2012, 21:07
Pythagoras.
Avatar van Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Denk alsjeblieft goed na voordat je dit gaat versturen (als je het nog niet al gedaan hebt). Waarom wil je hem zo graag overtuigen van je 'verliefdheid'? Waarom hou je deze gedachten niet lekker voor jezelf en accepteer je dat hij op school de rol van docent inneemt en jij de rol van leerling? Met deze brief breng je je leraar in een enorm lastige situatie en ik denk jezelf ook.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2012, 21:07
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Denk alsjeblieft goed na voordat je dit gaat versturen (als je het nog niet al gedaan hebt). Waarom wil je hem zo graag overtuigen van je 'verliefdheid'? Waarom hou je deze gedachten niet lekker voor jezelf en accepteer je dat hij op school de rol van docent inneemt en jij de rol van leerling? Met deze brief breng je je leraar in een enorm lastige situatie en ik denk jezelf ook.
eensch
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 25-04-2012, 22:26
Verwijderd
Echt een walgelijke brief, sorry.

Sterkte ermee.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2012, 22:42
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Hoe oud ben je? 15?

Verstuur die brief niet, dan breng je jezelf alleen maar in verlegenheid (en hem ook) en later als je ouder bent denk je: "waar the fuck was ik mee bezig?"
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2012, 23:02
Verwijderd
Aahhh wat lief
Wil je dat hij er achter komt wie je bent? Want dat lijkt me wel het gevolg door je 1 na laatste alinea
Met citaat reageren
Oud 25-04-2012, 23:56
Verwijderd
haha.

Nooit versturen. Krijg je later alleen maar spijt van. Gegarandeerd.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2012, 06:16
Verwijderd
Idd, prima om voor jezelf op te schrijven, maar echt niet versturen.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2012, 07:56
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Je bent echt niet het eerste meisje dat gevoelens heeft voor een leraar. Dat soort dingen gebeuren wel vaker en dat zijn geen gevoelens waar je dingen mee wil doen. Dus wat gezegd is, verstuur die brief niet, want je bereikt er toch niks mee en het is alleen maar genant. Ik krijg al plaatsvervangende schaamte als ik het lees en me zou bedenken dat je dit al hebt opgestuurd. Hoe zou je die leraar ooit nog onder ogen willen komen, vraag ik me af.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 26-04-2012, 08:32
Verwijderd
Citaat:
Je bent echt niet het eerste meisje dat gevoelens heeft voor een leraar. Dat soort dingen gebeuren wel vaker en dat zijn geen gevoelens waar je dingen mee wil doen. Dus wat gezegd is, verstuur die brief niet, want je bereikt er toch niks mee en het is alleen maar genant. Ik krijg al plaatsvervangende schaamte als ik het lees en me zou bedenken dat je dit al hebt opgestuurd. Hoe zou je die leraar ooit nog onder ogen willen komen, vraag ik me af.
Dit. Het maakt de situatie alleen maar vervelender en je gaat er toch niks mee bereiken. Beter gooi je die brief gewoon weg.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2012, 10:58
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Niet versturen. Obviously.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2012, 11:49
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
ok dat is duidelijk dus, en TS is het nou verstuurd of niet?
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2012, 13:36
Verwijderd
Er is nergens sprake van dat TS hem zou versturen..? Het is dagboekgezwijmel.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2012, 13:55
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Er is nergens sprake van dat TS hem zou versturen..? Het is dagboekgezwijmel.
Dat dacht ik ook al, ja. Ik schreef ook altijd dat soort spul als ik verliefd was maar noway dat ik het ging verzenden. Dat was überhaupt nooit de bedoeling. (Nou ja, altijd is hier twee keer ofzo in een heleboel jaar.)

En het lijkt me ook wel duidelijk dat je niets met hem moet beginnen. Zeker niet als je nog op school zit. Ik bedoel: zou je dit jaar eindexamen doen en zouden jullie heel erg in elkaar geïnteresseerd zijn en zou hij jong zijn zonder kinderen en vrouw - nou ja, dan zou het misschien nog mogelijk zijn. Maar goed, met kinderen en vrouw en alles terwijl jij veel jonger bent en terwijl een relatie niet eens zou mogen enzovoort enzoverder wordt het gewoon niets. Wat jij ook wel beseft, denk ik. (En het zou trouwens ook niet goed zijn voor jouw reputatie op school als je verliefd bent op een leraar.)

Hoeveel jaar zit je trouwens nog op die school? Sowieso nog een jaar na deze leid ik uit je verhaal af. Ik denk trouwens dat het beter is als je 'm volgend jaar niet krijgt, hoe minder je 'm ziet hoe beter lijkt me. En misschien is het ook goed om op andere manieren je aandacht van 'm af te leiden, proberen niet teveel over 'm te fantaseren, je op andere mensen te focussen, zoiets.

Sterkte ermee!
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 26-04-2012, 14:34
Verwijderd
Je kan mooi schrijven, maar verstuur dit echt niet naar de leerkracht !!!!! Er zijn zoveel leuke en kanppe jongens probeer je daar meer op te richten dan op een leraar die al getrouws is en kids heeft
!
succes ermee
Met citaat reageren
Oud 26-04-2012, 15:37
Emsiolili
Emsiolili is offline
Bedankt voor jullie reacties, uiteraard was ik echt niet van plan dit ook daadwerkelijk naar hem te sturen!
Het luchtte gewoon op om het eens op te schrijven, en ik dacht misschien zijn er meer mensen die dit hebben.
Ik heb totaal geen illusies hierover hoor, don't worry
Fijn dat jullie in ieder geval de tijd hebben genomen het te lezen.
x
Met citaat reageren
Oud 26-04-2012, 15:49
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Bedankt voor jullie reacties, uiteraard was ik echt niet van plan dit ook daadwerkelijk naar hem te sturen!
Het luchtte gewoon op om het eens op te schrijven, en ik dacht misschien zijn er meer mensen die dit hebben.
Ik heb totaal geen illusies hierover hoor, don't worry
Fijn dat jullie in ieder geval de tijd hebben genomen het te lezen.
x
oke gelukkig, nou fijn dat het oplucht!
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2012, 19:10
BadGirlBones
BadGirlBones is offline
Lief meisje,
Ik snap dat het best lastig is, dat je een docent die je les geeft leuk vindt, heb ik ook trouwens.
Maar het is bijna mei vakantie, dan nog paar weken en dan is het jaar al weer voorbij, misschien heb je volgend jaar niet eens meer les van hem!
Stuur die brief niet! Hij kan immers ontslagen worden, en dan kan je niet meer weg dromen!
Succes!
xxx
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-04-2012, 13:14
brocoliboy
brocoliboy is offline
beter hou je dat briefje gewoon,
je leraar kan er verder trouwens ook weinig mee!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2012, 14:08
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Ze zegt toch ook dat ze het niet van plan was om te sturen?
__________________
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2012, 15:52
Emsiolili
Emsiolili is offline
Citaat:
Ze zegt toch ook dat ze het niet van plan was om te sturen?
dankje
Met citaat reageren
Oud 29-04-2012, 17:00
highplaces
Avatar van highplaces
highplaces is offline
Wat een mooie brief! Ik begrijp je volkomen. Verliefdheid is een gevoel dat je niet kan sturen en niet iedereen valt nu eenmaal op die stuntelende pubers die zich gedragen als tienjarigen en propjes gooien door de les. En ik vind het verstandig dat je inziet dat jullie geen toekomstperspectief hebben. Ik zou het verder onuitgesproken houden en de brief voor jezelf houden.
__________________
One good thing about music, when it hits you, you feel no pain. - Bob Marley
Met citaat reageren
Oud 29-04-2012, 17:12
Verwijderd
Dafuq wat een brief...
Niet alleen plaatsvervangende schaamte... Maar ik heb ook een gevoel dat je ehhh nogal een raar beeld hebt van... dingen in de wereld.

Citaat:
Ik ben realistisch en weet ook heus wel dat wij geen enkel toekomstperspectief hebben. Jij bent zoveel ouder, getrouwd en vader, en misschien is dat juist wel wat jou zo aantrekkelijk maakt. Toen je laatst over je vrouw vertelde kon ik het niet aanhoren. Ik wist niet dat mijn gevoelens zo diep zaten, maar ik kon het niet helpen. Ze had ook nog zo'n mooie naam. Waarschijnlijk is het een topwijf. Ik weet dat ik totaal geen kans heb bij je. Ondanks dat je getrouwd bent en meer dan 20 jaar ouder, ben ik waarschijnlijk ook veel te stil voor jou. Toch voel ik me steeds meer op mijn gemak in je lessen en ik zie dat jij dat ook ziet. Dat doet me plezier. Toen je laatst een heel verhaal over mij ging verzinnen in de les, voelde ik me zo groot. JIJ die een verhaal verzint met mij in de hoofdrol, mijn geluk kon niet op. En laatst, toen jij in een groepsgesprek een opmerking maakte die op dat moment alleen ik snapte.. Ik keek je aan, en jij knikte terug: ja, dat bedoelde ik. Deze kleine momentjes 'samen' maken me dolgelukkig. Ik kreeg mijn glimlach de rest van de dag niet meer van mijn gezicht.
Oke WAT. x
Met citaat reageren
Oud 29-04-2012, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Dafuq wat een brief...
Niet alleen plaatsvervangende schaamte... Maar ik heb ook een gevoel dat je ehhh nogal een raar beeld hebt van... dingen in de wereld.



Oke WAT. x
Nee hoor, dat is nou iemand die verliefd is.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2012, 19:45
Verwijderd
Arme leraar.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-04-2012, 20:02
ESecret
Avatar van ESecret
ESecret is offline
Citaat:
Denk alsjeblieft goed na voordat je dit gaat versturen (als je het nog niet al gedaan hebt). Waarom wil je hem zo graag overtuigen van je 'verliefdheid'? Waarom hou je deze gedachten niet lekker voor jezelf en accepteer je dat hij op school de rol van docent inneemt en jij de rol van leerling? Met deze brief breng je je leraar in een enorm lastige situatie en ik denk jezelf ook.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Je vastklampen aan iemand
Verwijderd
17 22-03-2008 19:07
Verhalen & Gedichten mijn verhaal: droom of werkelijkheid?
alu_aapi
0 20-11-2003 21:23
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Brief aan mijn leraar Nederlands. Kan ik dit versturen?
Morphia
16 19-05-2003 13:30
Psychologie brief...
Fantôme
88 13-05-2003 18:17
Psychologie Brief voor leraar
Eend
43 30-03-2003 18:56
Liefde & Relatie De brief ( met spoed reageren )
Verwijderd
35 07-09-2002 14:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:33.