Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2003, 09:47
Kastanje
Avatar van Kastanje
Kastanje is offline
Kan je van je Examen worden afgesloten als je veel gym lessen hebt gemist ?
Advertentie
Oud 09-04-2003, 09:55
Arun
Avatar van Arun
Arun is offline
Volgens mij niet, waarschijnlijk zul je een vervangende opdracht moeten doen, zoals een werkstuk over sport en commercie bijvoorbeeld.
Gym is naar mijn weten geen examendossier-handelingsdeel, en dié moet je voldoende hebben afgesloten voor deelname aan het Schriftelijk Eindexamen.
__________________
http://www.extraordinary-arun.com/
Oud 09-04-2003, 10:21
Verwijderd
Bij mij werd het wel gezegd aan het begin van het schooljaar (als je zonder geldige reden teveel lessen mist moet je een opdracht inleveren en/of je zou geen examen mogen doen).... maar in de praktijk zullen ze het nooit doen. Bovendien gym is toch niet zo'n belangrijk vak...

Ik zit alleen te denken aan mensen met een handicap en/of langdurige blessures.... hoe doen die dat? Er is maar een beperkte hoeveelheid vervangende opdrachten die je kan maken...

Laatst gewijzigd op 09-04-2003 om 10:43.
Oud 09-04-2003, 10:27
Arun
Avatar van Arun
Arun is offline
Ja dat is waar, maar denk je dat ze je naaien als je een zware blessure hebt gehad en daardoor een jaar gym gemist hebt?
Nee toch!?
__________________
http://www.extraordinary-arun.com/
Oud 09-04-2003, 11:01
lucy48
Avatar van lucy48
lucy48 is offline
Volgens mij is gym net zo iets als het profielwerkstuk, dat moet je voldoende afgesloten hebben, de gymleraren zullen iedereen hier wel gewoon een voldoende voor geven, het lijkt me belachelijk als je niet mee mag doen aan het CSE als je geen ringen hebt gezwaaid of geen shuttleruntest hebt gedaan
Oud 09-04-2003, 13:29
It's me Mexx
Avatar van It's me Mexx
It's me Mexx is offline
Bij ons op school moet je dan ook gewoon een of ander lullig verslagje in leveren wat je zo in elkaar hebt gezet. De school zal daar gek zijn om je uit te sluiten van het examen omdat je niet vaak genoeg heb t meegedaan aan de gymlessen.
__________________
(tja, op deze tekst moet ik nog ff broeden)
Oud 09-04-2003, 13:36
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
In zo''n boekje met examentips enzo staat dat je pas geslaagd bent als je bepaalde cijfers hebt

EN
- PWS, ckv1 en lo1 voldoende of goed zijn afgesloten....
Oud 09-04-2003, 13:41
Verwijderd
Lo1 moet idd voldoende zijn afgesloten, maar als je veel mist kun je het later weer inhalen, en als je door lichamelijke redenen veel te veel mist kunnen ze vast wel iets voor je bedenken.
Oud 09-04-2003, 14:00
Alpha #1
Avatar van Alpha #1
Alpha #1 is offline
Als je daardoor een onvoldoende bent komen te staan wel.
Maar dat is jou dan allang bekent toch? Dat horen ze je allang vertelt te hebben.
Oud 09-04-2003, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Alpha #1 schreef op 09-04-2003 @ 15:00:
Als je daardoor een onvoldoende bent komen te staan wel.
Maar dat is jou dan allang bekent toch? Dat horen ze je allang vertelt te hebben.
idd, wij hadden sinds de kerstvakantie al geen gym meer.....
Oud 09-04-2003, 14:08
Alpha #1
Avatar van Alpha #1
Alpha #1 is offline
Citaat:
FlorisvdB schreef op 09-04-2003 @ 15:02:
idd, wij hadden sinds de kerstvakantie al geen gym meer.....
Nee, wij ook niet. Daarom. We hadden nog twee maandjes de tijd om het werkboek alsnog in te leveren voor late mensen, maar goed.
Oud 09-04-2003, 15:39
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Nee, kan niet. Dat kan toch ook niet bij andere vakken
Je moet bepaalde dingen afsluiten, bijvoorbeeld basketbal, volleybal, turnen. wij hebben dat gewoon een keer tijdens een gymles gedaan.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 09-04-2003, 15:41
Tijgertjuh17
Avatar van Tijgertjuh17
Tijgertjuh17 is offline
Citaat:
Alex schreef op 09-04-2003 @ 11:21:
Bij mij werd het wel gezegd aan het begin van het schooljaar (als je zonder geldige reden teveel lessen mist moet je een opdracht inleveren en/of je zou geen examen mogen doen).... maar in de praktijk zullen ze het nooit doen. Bovendien gym is toch niet zo'n belangrijk vak...

Ik zit alleen te denken aan mensen met een handicap en/of langdurige blessures.... hoe doen die dat? Er is maar een beperkte hoeveelheid vervangende opdrachten die je kan maken...
Ik heb ook het hele jaar niet mee kunnen gymen ivm een operatie, maar ik heb gewoon een werkstuk moeten maken van 40 blz en toen was t goed
Oud 09-04-2003, 16:00
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
ik hoop het niet
__________________
jdfjdxjkdsk
Oud 09-04-2003, 16:15
Kastanje
Avatar van Kastanje
Kastanje is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 09-04-2003 @ 17:00:
ik hoop het niet
Oud 09-04-2003, 16:28
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Nee, tenminste niet zolang je dossier in orde is. Je moet een bepaald aantal verslagen hebben enzo en als ze dat goed hebben gekeurd, nou dan hoef je je dus nergens 'zorgen' meer om te maken...
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Oud 09-04-2003, 16:43
Mariebel
Mariebel is offline
Bij ons kon dat wel. Elke keer als je 3 lessen had gemist moest je een opdracht maken, deed je dat niet dan kon je uitgesloten worden voor je examen. Maar volgens mij doen ze dat alleen in heel extreme gevallen.
Oud 09-04-2003, 17:12
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
je moet een minimum aantal gymlessen hebben gevolgd en als je dat niet hebt gedaan heb je geen voldoende voor je gym, je zal dan OF de lessen moeten inhalen OF verslag(en) maken
Ads door Google
Oud 09-04-2003, 17:26
HereIAm
Avatar van HereIAm
HereIAm is offline
LOL, Thank God, wij hebben gym vorig jaar afgesloten....

Ik heb er niks over gehoord verder maar zat bijna altijd aan de kant naar de anderen te kijken....
En dat vijf jaar lang...
Maar soms deed ik ff actief mee dus het zal wel voldoende geweest zijn...

Zo'n belachelijk vak !

Nee, Moppie en gym is geen combinatie..hehe

Groetjes, Moppie
Oud 09-04-2003, 17:33
gunhead
gunhead is offline
bij ons hadden ze als handelingsdeel een soort programma in het sportcentrum van de tu eindhoven bedacht. als je daar een paar keer je gezicht liet zien was het allang goed.
Oud 11-04-2003, 16:20
shaya
Avatar van shaya
shaya is offline
bij ons moet je 70% van de tijd aanwezig zijn geweest. en dat haalt vrijwel niemand uit 5 havo. de meeste hadden wel iets beters te doen in dat ene uurtje dat wij nog gym hadden
__________________
zodra kikker tikkel wordt, dan weet dat ut fout zit
Oud 11-04-2003, 16:45
dinkie
Avatar van dinkie
dinkie is offline
Citaat:
Moonboy schreef op 09-04-2003 @ 10:47:
Kan je van je Examen worden afgesloten als je veel gym lessen hebt gemist ?
ja, mits dat in je PTA (programma van toets en afsluiting) vermeldt staat.
__________________
Vakantiepret: in het vliegtuig hardop uit de koran voor gaan lezen en dan vragen of je in de cockpit mag kijken (Loesje)
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Slecht in gym..
.:ikbenik:.
12 09-04-2016 17:07
Algemene schoolzaken Probleem met gym
Ji-Hyun
57 17-02-2013 21:25
Algemene schoolzaken Nog steeds gym moeten volgen als je zakt in vwo 6
Solee
4 02-05-2010 12:47
Psychologie Gym.
Luwana
44 14-03-2009 09:40
Algemene schoolzaken Gym
Method12
14 06-12-2007 20:57
Psychologie Fobie voor gym?
Bird-one
18 07-10-2004 22:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:37.