Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2004, 20:40
Verwijderd
De wind, vermengd met de zee, suisde in onze oren.

Zoals je daar zat, nieuwsgierig om je heen kijkend. Ik bekeek je. Hoe kon ik je beschrijven? Je haar danste over je schouders. En ik, ik beklom je wangen en gleed over je slapen naar beneden. Ik voer vanaf je oogleden, via de kuiltjes in je wangen naar je mondhoeken, en je perzikzachte lippen. Je aardedonkere huid voelde warm aan en je donkere krullen roken naar de zon. Je zag me niet. Maar in mijn hoofd was ik ergens anders. Ik legde mijn hoofd op je schouder en stapte uit mijn wereld. Uit mezelf, vol onbereikte doelen, onmogelijke fantasieën en opgekropte gevoelens. Ik streelde je huid van zon en speelde met je lokken. Ik kuste je wimpers en luisterde naar het geluid van je ogen die zo mooi knipperden. Ik kroop in je nek en bleef er liggen voor drie, vier dagen. Ik gleed naar beneden tussen je schouderbladen door, tot je hielen. Toen klom ik weer naar boven, over je kuiten, naar je dijen. Ik hield je vast om je middel en we lagen samen in het zand. De wind, vermengd met de zee, suisde in onze oren. Je stem klonk net als een oud liedje dat mooie herinneringen oproept. Ik sloot mijn ogen en liet al mijn wonden helen. Ik sloot mijn ogen en liet al mijn frustraties weglekken. Ik sloot mijn ogen en… Ik sloot mijn ogen.

Ik had niet verwacht dat de werkelijkheid zo plots zou storen. Of ik kennis wilde maken met het nieuwe meisje. Ik glimlachte van binnen en zei dat ik dat al had gedaan. Ik draaide mijn rolstoel om en verliet het lokaal richting het invalidentoilet.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Maak hier uw keuze voor het winnende verhaal.
Ieke
35 23-06-2004 14:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:29.