Oud 05-04-2013, 13:02
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
denk je dat er mensen zijn die zonder caffeine hun nachtdienst fatsoenlijk door kunnen komen? Helaas lukt het me steeds niet. Ik ga nu aan m'n 2e koffie (met zoetjes) beginnen anders stort ik ter aarde straks.
Dat hangt er vanaf in hoeverre je ervan afhankelijk bent. Als je nooit koffie hebt gedronken, doe je het net zo makkelijk zonder als met.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Advertentie
Oud 05-04-2013, 13:18
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Phoebe, volg jij Hollywood Heights? Is Colorado de vader van Loren?
Nee, wat is het?
Citaat:
Maar wel vol verbazing spreken over mijn medicijnenvoorraad
Ik kan (nog lang) geen hele krat vullen hoor, vrouw
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-04-2013, 13:26
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik kan (nog lang) geen hele krat vullen hoor, vrouw
Ik wel

En gefeliciteerd Mutant, goed nieuws!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 05-04-2013, 13:27
Verwijderd
Wie wat bewaart heeft wat Er zitten nog behoorlijk veel darmkalmerende middelen bij van in de tijd dat ik kapot ging van de pij daarin en we niets konden vinden wat hielp. En die zijn nog niet vervallen en ik sluit de mogelijkheid niet uit dat mijn darmen nog eens een opwelling krijgen (hebben ze al gehad zelfs) en als de dokter dan iets wil voorschrijven, hoef ik het in ieder geval niet te kopen. En dannog dingen voor mijn lever en cholesterol waar ik al snel te lui voor was. Maar dat zijn dure dingen, mocht het nodig zijn, dan heb ik ze nog. De rest is standaard medicijnkast.
Oud 05-04-2013, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Ik wel

En gefeliciteerd Mutant, goed nieuws!
Ja, ik doe dansjes!
Oud 05-04-2013, 13:41
Verwijderd
Oh en dat vergeet ik nog, mijn hartslag was 72! Tegenover in de 90 toen ik 90 kilo woog en wat het daarna was toen ik nog meer woog wat ik niet weet, wauw zeg!
Oud 05-04-2013, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Nee, wat is het?
Een niet zo heel intelligente serie op MTV. Ik dacht gewoon, als iemand dat hier kijkt, is het Daffie.
Oud 05-04-2013, 13:46
Verwijderd


Oud 05-04-2013, 13:55
Verwijderd
Rémi?
Oud 05-04-2013, 13:57
Verwijderd
lol wf van vandaag
Oud 05-04-2013, 13:59
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Zo, terug van de bloedbank. Het kostte me op de terugweg behoorlijk wat moeite om op de fiets de brug over het spoor over te komen en nu ben ik een beetje duizelig, dus ik rust nog even wat uit, voordat ik naar huis ga.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 05-04-2013, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Zo, terug van de bloedbank. Het kostte me op de terugweg behoorlijk wat moeite om op de fiets de brug over het spoor over te komen en nu ben ik een beetje duizelig, dus ik rust nog even wat uit, voordat ik naar huis ga.
bloedbank?
Oud 05-04-2013, 14:01
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
bloedbank?
Ja. Waar je per keer een halve liter bloed of plasma doneert voor mensen die leegbloeden en toevallig dezelfde bloedgroep hebben als jij. Of een bloedgroep die bij jouw bloedgroep past.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 05-04-2013, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Ja. Waar je per keer een halve liter bloed of plasma doneert voor mensen die leegbloeden en toevallig dezelfde bloedgroep hebben als jij. Of een bloedgroep die bij jouw bloedgroep past.
aah ok, bloedafgifte enzo..

tof dat je dat doet

hoelang geef je al?
Oud 05-04-2013, 14:06
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
aah ok, bloedafgifte enzo..

tof dat je dat doet

hoelang geef je al?
Dit was mijn derde keer, want het mag pas vanaf je 18e. En vrouwen mogen 3-4 keer per jaar geven, dacht ik.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 05-04-2013, 14:07
Verwijderd
ok, geef je om een bepaalde reden, of voor een bepaald persoon?
Oud 05-04-2013, 14:09
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Niet voor een bepaald persoon. Ik begrijp het belang van bloeddonoren, daarom ben ik er één geworden. Ik ben gezond en mag bloed geven, waarom zou ik het dan niet doen?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 05-04-2013, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Ja. Waar je per keer een halve liter bloed of plasma doneert voor mensen die leegbloeden en toevallig dezelfde bloedgroep hebben als jij. Of een bloedgroep die bij jouw bloedgroep past.
Voor mensen zoals ik ^^

Ik wacht vol ongeduld tot november, dan ga ik ook.
Oud 05-04-2013, 14:17
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Voor mensen zoals ik ^^

Ik wacht vol ongeduld tot november, dan ga ik ook.
Jij zal vast veel bloed hebben gekregen, ja. Pottedikkie.

En mag jij in november ook al, ja? Dat is al wel snel!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 05-04-2013, 14:20
Verwijderd
Ik word in mei achttien en dan ga ik ook, want dat vind ik mijn burgerplicht. Jammer wel dat ik tamelijk bang ben voor naalden enzo.
Oud 05-04-2013, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Jij zal vast veel bloed hebben gekregen, ja. Pottedikkie.

En mag jij in november ook al, ja? Dat is al wel snel!
Naar het schijnt zelfs al eerder, want ik kon er niets over vinden in de richtlijnen. En mijn bloed is dik in orde op het moment, dus. Maar in oktober heb ik seksueel contact gehad met iemand die ook seksuele cntacten heeft met mannen en dan vragen ze een jaar te wachten voor je gaat doneren. Dus dan doen we dat maar, ik vind het jammer, maar goed.

En mijn donorschap is nu geregistreerd in het bevolkingsregister, niemand kan daar nog tegen protesteren ^^ al weten mijn ouders wel dat ik dat wil.
Oud 05-04-2013, 14:22
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik word in mei achttien en dan ga ik ook, want dat vind ik mijn burgerplicht. Jammer wel dat ik tamelijk bang ben voor naalden enzo.
Van die naald voel je niks als 'ie eenmaal zit Je voelt ook niet dat je bloed letterlijk uit je stroomt ofzo, want daar was ik in het begin bang voor. En als je bang bent voor naalden, kijk je gewoon niet als 'ie erin gaat. En de mensen op de afnamelocaties prikken bijna nooit mis én zijn superdepuperlief
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 05-04-2013, 14:23
Verwijderd
Oh en volgens mij heb ik behoorlijk wat bloed en plasma gehad, maar dat weet ik natuurlijk zelf nieg. Bloed in ieder geval zeker want dat herinner ik me dat ze het daarover hadden.
Oud 05-04-2013, 14:23
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Goed hoor, dat jullie bloed geven Ik zou het ook wel willen, maar hoewel meetbaar gezond ben, ben ik dat in de praktijk niet. Straks blijkt over een paar jaar dat er toch iets in m'n bloed zit ofzo, dat wil ik niet aan iemand doorgeven
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 05-04-2013, 14:24
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ja, ik ga richting huis. Tot later, mensjes!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 05-04-2013, 14:24
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Bloed geven is leuk! De zusters houden van mij omdat mijn aderen zo makkelijk te zien zijn:

Spoiler
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 05-04-2013, 14:25
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
:'''''') Weer een storing bij ING en nu ook bij ideal.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 05-04-2013, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Niet voor een bepaald persoon. Ik begrijp het belang van bloeddonoren, daarom ben ik er één geworden. Ik ben gezond en mag bloed geven, waarom zou ik het dan niet doen?
ok tof van je
Oud 05-04-2013, 14:28
Verwijderd
Ik wou overigens ook mijn lichaam doneren zodat ze kunnen oefenen, maar je kunt niet donor zijn en je lichaam afstaan aan de medische wetenschap. Het is het een of het ander en bij het tweede houden ze je lichaam natuurlijk ook een tijdje bij en dat lijkt me niet zo leuk voor nabestaanden. Dan red ik liever ter plekke een nieuw leven met mijn sterven. Al heeft die oefening op anderen er natuurlijk voor gezorgd dat ik er nog ben. Maar ja, het kan dus niet.
Oud 05-04-2013, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Ik wou overigens ook mijn lichaam doneren zodat ze kunnen oefenen, maar je kunt niet donor zijn en je lichaam afstaan aan de medische wetenschap. Het is het een of het ander en bij het tweede houden ze je lichaam natuurlijk ook een tijdje bij en dat lijkt me niet zo leuk voor nabestaanden. Dan red ik liever ter plekke een nieuw leven met mijn sterven. Al heeft die oefening op anderen er natuurlijk voor gezorgd dat ik er nog ben. Maar ja, het kan dus niet.
heb je ooit ernstig ongeluk gehad ofzo, of een ziekte?
Oud 05-04-2013, 14:30
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat heeft ze toch net verteld.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 05-04-2013, 14:33
Verwijderd
Citaat:
heb je ooit ernstig ongeluk gehad ofzo, of een ziekte?
Wat CR zegt, ik geantwoord op je vraag over mijn operatie.
Oud 05-04-2013, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Ik kijk 's ochtends veel tlc, mijn nieuwe guilty pleasure
tlc 's snachts 'on the case with paula zahn' met d'r kuthoofd en d'r overdreven dramastem , Dokter G 4 weddings say yes to the dress jaaaa mijn nieuwe lievelings
Citaat:
*raises hand*
whaha maar jij kan ook gewoon een 12 uurtje pakken na je nachtdienst qua slaap
Citaat:
Dat hangt er vanaf in hoeverre je ervan afhankelijk bent. Als je nooit koffie hebt gedronken, doe je het net zo makkelijk zonder als met.
hmm die verdomde afhankelijkheid.

Citaat:
Bloed geven is leuk! De zusters houden van mij omdat mijn aderen zo makkelijk te zien zijn:

Spoiler
Hoe komt het dat aderen altijd zo goed zichtbaar zijn bij sportmensen?
De ader aan de binnenkant van m'n arm wordt soms misgeprikt maar niet heel vaak. De paar keer dat ik een infuus kreeg duurde het erg lang voordat ze raak konden prikken.
Oud 05-04-2013, 14:34
Verwijderd
Daar mist een heb.
Oud 05-04-2013, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Dat heeft ze toch net verteld.
aah sorry, ik lees net pas weer mee.. zal ff terug lezen
Oud 05-04-2013, 14:36
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
-raises hand-

overrated, eentonig, brallerige 3FM muziek Misschien 2 goede nummers, de rest is gewoon hetzelfde met een ander riedeltje.
Idd. Dat banjogedreutel hebben we nu wel lang genoeg gehoord. Ben 2e Paasdag naar Eels in Paradiso geweest. Alle 3 de shows uitverkocht maar volgens mij volledig genegeerd door 3FM. Sukkels!!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 05-04-2013, 14:36
Verwijderd


Oud 05-04-2013, 14:38
Verwijderd
Citaat:
gastric bypass. Over 6 dagen exact een jaar geleden en over 10 dagen ben ik een jaar oud in mijn nieuwe leven. Toen ben ik eventjes doodgegaan.
ok gastric bypass ken ik wel.. een vriendin van me heeft dat 1 maand terug ook gehad..

maar hoe gaat het nu met je? ik bedoel, je hebt nu het ergste achter de rug of niet?
Oud 05-04-2013, 14:39
Verwijderd
Citaat:
aah sorry, ik lees net pas weer mee.. zal ff terug lezen
Wel bij de les blijven
Oud 05-04-2013, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Wel bij de les blijven
ben erbij nu
Oud 05-04-2013, 14:41
Verwijderd
Citaat:
ok gastric bypass ken ik wel.. een vriendin van me heeft dat 1 maand terug ook gehad..

maar hoe gaat het nu met je? ik bedoel, je hebt nu het ergste achter de rug of niet?
Nu gaat het super, lichamelijk en geestelijk, al is mijn conditie en kracht nog niet die van een normale mens. Ik heb lang moeten revalideren, na weken coma en beademing kon ik zelfs niet meer rechtzitten, laat staan lopen, dat is allemaal terug opgebouwd nu.
Ik heb ook geen overgewicht meer, ik heb controle over mijn eetgewoonten en de hele doodgaanervaring heeft mijn psychische gesteldheid een boost gegeven.
Oud 05-04-2013, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Nu gaat het super, lichamelijk en geestelijk, al is mijn conditie en kracht nog niet die van een normale mens. Ik heb lang moeten revalideren, na weken coma en beademing kon ik zelfs niet meer rechtzitten, laat staan lopen, dat is allemaal terug opgebouwd nu.
Ik heb ook geen overgewicht meer, ik heb controle over mijn eetgewoonten en de hele doodgaanervaring heeft mijn psychische gesteldheid een boost gegeven.
whutt.. coma.. van die operatie?
Oud 05-04-2013, 14:45
Verwijderd
Septic shock ten gevolge van de operatie. 15 april 2012 heb ik een hartstilstand van 35 minuten gehad, daarna weken op sterven gelegen. Eind mei wist ik weer waar ik was geloof ik.
Oud 05-04-2013, 14:46
Verwijderd
Of nou ja, wie ik was dan toch. Waar dat was nog een ander verhaal ^^
Oud 05-04-2013, 14:47
Verwijderd
tmi
Spoiler
Oud 05-04-2013, 14:47
Verwijderd
klinkt heftig allemaal..

kan me voorstellen dat je dit als een nieuwe kans ziet,, een nieuw begin.

en fitness of sport je nu om je conditie weer omhoog te krijgen?
Oud 05-04-2013, 14:51
Verwijderd
ohja, E_Y_E, als nieuwe forumer moet je weten: TMI staat voor ' too much information', met andere woorden dingen die je misschien liever niet had willen weten, spoilers openen op eigen risico
Oud 05-04-2013, 14:52
Verwijderd
Oud 05-04-2013, 14:52
Verwijderd
Ik heb mijn fitness abonnement even bevroren, ik zit te vaak met rugpijn en ik heb een gruwelijke schijthekel aan fitness zelf. Ik heb 3 maanden een teringdure personalcoach gehad en dat is nu afgelopen en nu kan de fitness stikken. Maar ooit moet dat afgemaakt worden natuurlijk. Ik haat sport, toch op die manier. Ik volg wel aquatherapie.

De problemen zijn van de baan, ik kan weer opstan als ik val, mezelf omhoog hijsen uit bad enzo en de noodzaak is dus verdwenen om in de fitness te vertoeven. Zwemmen enzo doe ik wel graag, dus ik probeer dat nu meer te doen.
Oud 05-04-2013, 14:53
Verwijderd
en nu ga ik even douchen
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:43.