Oud 25-09-2014, 20:16
koekkiemonster
koekkiemonster is offline
Heeyy allemaal,
Ik heb een vraagje?...
Ik ben 14 jaar, over 9 maanden wordt ik 15 maar ik rook al een tijdje stiekem... dan pik ik er eentje van mn ouders. want die hebben ze altijd in hun jas zak zitten, ze hebben tot nu toe nog nooit iets gemerkt Gelukkigg!! Maar ik ben bang dat ze dr dus op een dag wel achterkomen want gister heb ik dus ook weer 1 gehad en dan heb ik een aansteker bij mn broekzak gewoon.. maar gister zagen ze dus dat daar een "bobbeltje" zat van die aansteker dus en toen vroegen ze wat dr zat en toen zei ik "oohw niks" en ben ik gauw naar boven gegaan om het te verstoppen. maar waar ik dus ang voor ben is dat ze er achter gaan komen dat ik ze van hun pak want ik doe dit nu al ongeveer een jaar. niemand weet dit verder behalve mijn zusje en al mijn vriendinnen zijn ook erg tegen roken en natuurlijk snap ik dat wel want t is heel slecht maar ik was benieuwd naar hoe t was en toen vond ik het dus eingelijk wel lekker en ben ik dus begonnenn... maar weet iemand hoe ik aan sigaretten kan komen zonder mn ID te laten zien, ik woon niet in een grote stad!! misschien kennen jullie Gorredijk, licht vlakbij drachten en heerenveen, in Friesland, nahjha ik woon dus in Gorredijk, maar kan iemand me helpen?

en ik heb geen zin in reacties van "niet roken dat is super slecht voor je"
ik weet zeker dat die er komen maar als je dat wil zeggen en je hebt niks beters te zeggen dan mij een tip geven, zeg dan liever niks, iedereen heeft zn eigen mening dat snap ik maar ik heb niks aan die reacties, alvast bedankt

Groetjesss KOEKKIEMONSTER
Advertentie
Oud 25-09-2014, 21:03
Martinnnn
Avatar van Martinnnn
Martinnnn is offline
Gewoon niet aan beginnen
Oud 25-09-2014, 22:46
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Ik denk dat je ouders wel een vermoeden hebben, vooral toen je zo ''ooh niks'' zei en naar boven vluchtte. Vluchtgedrag zorgt bij hen alleen voor meer vragen en ze zijn echt niet dom dat ze niet doorhebben dat jij sigaretten pikt.

Ken je iemand die 18 is? Als 14 jarige ga je zeker niet aan sigaretten komen, vooral niet nu de grens naar 18 is gegaan.
__________________
Time is Illmatic
Oud 26-09-2014, 01:08
Verwijderd
Gewoon zeggen tegen je ouders.
Jij denkt toch niet dat ze na een jaar nog niet weten dat je rookt?

Ik ben 16 (over een paar dagen 17) en rook ook.
Mijn ouders kopen mijn sigaretten. (4 pakjes camel in de week)

Thuis drink ik ook alcohol, een glas wijn bij het eten en in het weekend een paar glazen bacardi-cola.
Oud 26-09-2014, 07:44
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Citaat:
Gewoon zeggen tegen je ouders.
Jij denkt toch niet dat ze na een jaar nog niet weten dat je rookt?

Ik ben 16 (over een paar dagen 17) en rook ook.
Mijn ouders kopen mijn sigaretten. (4 pakjes camel in de week)

Thuis drink ik ook alcohol, een glas wijn bij het eten en in het weekend een paar glazen bacardi-cola.
Chille ouders heb jij
__________________
Time is Illmatic
Oud 30-09-2014, 17:56
koekkiemonster
koekkiemonster is offline
Citaat:
Gewoon zeggen tegen je ouders.
Jij denkt toch niet dat ze na een jaar nog niet weten dat je rookt?

Ik ben 16 (over een paar dagen 17) en rook ook.
Mijn ouders kopen mijn sigaretten. (4 pakjes camel in de week)

Thuis drink ik ook alcohol, een glas wijn bij het eten en in het weekend een paar glazen bacardi-cola.
Ik denk niet dat mijn ouders dan net zo makkelijk zijn als de jouwe haha, maar je hebt wel gelijk over dat ze t volgend jaar nog niet weten....
Oud 30-09-2014, 19:44
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
ik verplaats dit topic naar drugs en alcohol, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat er iemand is die je gaat helpen want je mag nu eenmaal niet roken onder de 18.
Ik vind het ook maar een domme activiteit. Je gaat ervan stinken en je wordt lelijk van roken. (aangezien je al aangeeft dat de gezondheidsrisico's je nu niet boeien)
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 30-09-2014, 20:46
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Het is ook niet de bedoeling om hier te vragen hoe je illegaal aan wat voor middelen dan ook mag komen, dus hier gaat een slotje op.

En ik ga je toch ook nog vertellen dat als je nu die sigaretten blijft roken, er een grote kans is dat je over 10 jaar denkt, was ik er maar nooit aan begonnen. Heus waar.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Roken
Axl2.0
7 08-03-2016 01:11
Drugs & Alcohol Onder de 18 in de coffeeshop
hanky123
25 03-07-2013 01:16
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Roken verboden in openbare gelegenheden Groot-Brittannie
hhendrikxx
498 11-03-2006 14:29
Muziek De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!]
Verwijderd
12 01-04-2003 09:40
Drugs & Alcohol De serie Drugs en Drank in De gelderlander
Isa
3 20-03-2003 22:20
Drugs & Alcohol Binnengeraken met drugs en alcohol op Werchter?
love is life
15 26-06-2002 10:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:00.