![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Je voelt zelf het beste aan wanneer je er klaar voor bent.
||
Citaat:
Ik zou het niet doen als ik jou was. Zeker als je onzeker bent, het die jongens alleen om de sex gaat,en je er over twijfelt. Ik zou fijn wachten tot je iemand tegen komt waar je je prettig bij voelt en die je niet alleen als object ziet.
||
Citaat:
da tis een ideaal streven maar voorkomen doet het toch niet mijn 1e keer was ook geen drol aan (qua sex dan vriendein toendertijd was wel lief) magoed ik heb er nooit last van gehad ofzo dat het erg was. maar die 1e keer is mij ook niet zo erg bijgebleven zoals iederen altijd beweert dat dat gebeurt. kortom dat de 1e keer extra speciaal is is onzin tis zo speciaal je het zelf maakt.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Verder zie ik ook het probleem niet van seks met goede vrienden, zolang je allebei maar weer hoe het ervoor staat.
||
Citaat:
Ik heb er ervaring mee en ik kan je vertellen dat ik toen in een zeer ongemakkelijke situatie zat met een goede vriendin. En omdat ik vind dat seks niet iets is wat je 'zomaar' met iemand doet en al helemaal niet met 'goede' vrienden die je al lang kent. Daarom zei ik ook dat ze beter maar even kon wachten tot ze een écht leuke jongen leert kennen. Maar dan nog, ze moet het allemaal zelf weten.
Laatst gewijzigd op 16-06-2005 om 22:59. |
![]() |
||
Citaat:
Is dat zo vreemd dan? ![]() Maar meid, als je zin hebt in seks betekent dat nog niet dat je er ook klaar voor bent. Wacht tot je een leuke vent hebt bij wie je je vertrouwd voelt, en ga er dan nog es over denken. Als je er klaar voor bent gebeurt het vaak gewoon zonder dat je je onzeker voelt, hoogstens wat zenuwachtig. Maar ga geen seks hebben om het maar meegemaakt te hebben desnoods met een goede vriend, daar krijg je geheid spijt van.
||
Citaat:
![]() Misschien is zij wel heel capabel om de hersenen uit haar vriendenkring te neuken, zonder consequenties
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik snap je 'probleem' wel, ik heb zelf ook in die situatie gezeten. Toch ben ik blij dat ik het uiteindelijk niet heb gedaan. Ik zou me achteraf behoorlijk geschaamd hebben, denk ik, en me er gewoon heel erg ongemakkelijk onder gevoeld hebben. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
eentje die je echt leuk vind, en hij jou ook. dan is het zoveel leuker. die jongens willen je alleen ff neuke en klaar is kees. tuurlijk willen ze seks met je, vraag een random dude op straat en wedden dat die dat ook wel wil. t zijn dudes! die willen altijd! kan het weten want ben dr zelf een ![]() en die dude waar je n verhouding mee hebt zou zich moeten schamen! hij heeft een vriendin en dan nog 'iets' met jou.. wat een EIKEL, serieus. niet doen dus! gosh Laatst gewijzigd op 21-06-2005 om 05:20. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
ik weet het niet meer... Verwijderd | 8 | 08-01-2013 17:12 | |
Liefde & Relatie |
Ik weet het niet meer... Dzjun | 51 | 03-07-2006 07:38 | |
Liefde & Relatie |
Hij wil het uitmaken, wat moet ik doen? .:zonnetje:. | 36 | 21-04-2006 11:59 | |
Liefde & Relatie |
Ow, ik kan het niet, ik weet het niet Verwijderd | 18 | 15-10-2002 20:20 | |
Liefde & Relatie |
* Ik heb jullie hulp nodig * Ik weet het niet meer.. :( * U-NiQ | 16 | 03-02-2002 14:26 | |
Verhalen & Gedichten |
ik weet het niet... sweet angel | 3 | 08-09-2001 13:55 |