Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
No offense Kazet, voor mannen kan ik het niet beoordelen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
noch voor relaties noch voor seks wil ik ze eenieder die zichzelf bewust mutileert mist de boot als ze mij zou willen. Maar geen nood, ze kan gelukkig lekker doorsnijden om de pijn van mijn afwijzing te verwerken ;x t zou me een worst wezen
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Ik duik gewoon principieel niet met de eerste de beste sloerie t nest in Citaat:
![]() Citaat:
sorry hoor, maar ik noem dat een meelopersattitude Voor zover ik weet mag je in dit land nog je eigen mening en je eigen principe's hebben, maar als jij graag op elk punt de kudde achterna loopt moet je dat zelf weten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En om nog even terug te komen op "sociaal wenselijk" Jouw houding is wat "sociaa wenselijk" is bij de moderne jeugd hoor. Kijk hoer er tegen mensen wordt aangetrapt die nog maagd zijn. Er zijn mensen die pogen maagdelijke mensen te behandelen als "mindere mensen". Hoe zielig is dat? Die mensen baseren dus het begrip eigenwaarde op het aantal personen v/d andere sexe die ze t bed in hebben gekregen. Als dat alles is wat ze te bieden hebben heb ik eigenlijk een beetje medelijden met die lui. Ik heb helemaal geen sensor die bij elke vrouw zegt "duik er mee het bed in" Ik heb een minimum, mjah misschien duik ik met een enkeling wel meteen het nest in, maar dan moet het ECHT een bijzonder perfect iemand zijn. Mjah misschien komt dat wel omdat mijn genenpoule alleen vrouwen selecteert met een goeie genepoule omdat ik me de luxe kan permitteren. geen idee. Ik weet niet hoe dat allemaal exact werkt.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Feit is dit: 1/3 v/d kinderen op deze planeet heeft niet de vader die hij/zij DENKT te hebben? He? hoe kan dat nou? Ik zal het uitleggen: In haar meest vruchtbare periode wordt de vrouw retegeil en instinctief moet ze van haar systeem dan zoveel mannen neuken? He wtf? dat gaat tegen Kazet's theorie in? Luistern EN HUIVER! Een vrouw kan maar eens in de 9 maanden een kind krijgen ![]() Echter, er zijn TWEE soort zaadcellen. Zaadcellen die vechten en zaadcellen die bevruchten. Nu zijn de zaadcellen van mannen met sterke genen sterker en hebben een grotere kans op de eicel van de vrouw te bevruchten ![]() Dus....als een vrouw een zo sterk, levensvatbaar mogelijk kind wil baren neukt zo zoveel mogelijk mannen zodat de zaadcellen in haar uterus een felle strijd voeren en ze uiteindelijk een hele sterke zaadcel in haar eicel krijgt die het kind wat ze krijgt goeie genen geeft, en dus een grotere kans op overleven op deze planeet. ![]()
||||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hej mensen
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als hij een relatie begint met een slet. welnu, hij is een betrouwbare man en dus monogaan. De slet neukt alles wat macho is en los en vast zit, tsja, de kans dat die genen van de betrouwbare man nog doorkomen is dan bar klein
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Troof heeft dat niet dus zijn mening lijkt me wenselijker!! Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() P.S. was dat een aanzoek? ![]() ![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
Hahaha ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg #243 Verwijderd | 500 | 17-06-2008 01:20 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #212 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 19:19 | |
De Kantine |
Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic. Cherry Springs | 500 | 09-05-2008 18:48 | |
De Kantine |
"Wat saai zeg." "Bron?" #174 Verwijderd | 500 | 10-04-2008 17:23 | |
De Kantine |
Voor de verandering: Wat saai zeg! #165 Missy | 500 | 01-04-2008 11:43 | |
De Kantine |
Lucky there's a family saai #164 Uice | 502 | 31-03-2008 20:27 |