Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2007, 12:07
happy to be
happy to be is offline
Hey allemaal,

ik had ff een vraag...Ik ben net geslaagd voor de havo en wil graag deze vakantie gaan werken. Niet alleen om geld te verdienen maar ook om zelfverzekerder te worden enz (sociale vaardigheden opdoen). Ik heb vorig jaar in een bejaardentehuis (ik vind t zo'n lullige naam) gewerkt, maar heb gemerkt dat ik daar in de buitenwereld niet echt zelfverzekerder van werd. Ik wil wel graag werken, maar k weet echt niet waar ik moet beginnen...t schijnt handig te zijn om je in te schrijven bij een uitzendbureau.

Iemand tips of advies???
__________________
Het zijn altijd de mensen van het laagste allooi die met de grootste stenen gooien
Advertentie
Oud 15-06-2007, 12:14
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Als je sociale vaardigheden wilt oefenen is de horeca misschien wel wat?
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Oud 15-06-2007, 12:50
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Sowieso zou ik me dan inschrijven bij alle uitzendbureaus, als je een vakantiebaantje wilt. En dan geven zij wel aan wat ze hebben, dan kun jij kijken of je dat wilt of niet.

Iig zou ik aangeven dat je wel met mensen wilt werken en liefst niet op kantoor, want dan werkt het nog niet voor die 'sociale vaardigheden'.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Oud 15-06-2007, 12:53
Nyawa
Als het je echt om de sociale vaardigheden gaat, en niet zozeer om het geld, zou je ook nog kunnen overwegen om naar vrijwilligerswerk te gaan kijken waarbij je sociale vaardigheden op kunt doen; eventueel doe je een paar uur vrijwilligerswerk en voor de rest van de tijd een ander baantje via bijvoorbeeld het uitzendbureau zodat je toch nog wat bijverdient.
Oud 15-06-2007, 14:00
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
je hoeft niet naar een uitzend bureau nu
want overal word personeel gezocht

en dan moet je in een winkel gaan werken (liefst geen supermarkt)

of als je dat hebt in een zwembad ofzo dan moet je wel zorgen dat mensen naar je gaan luisteren
__________________
.
Oud 15-06-2007, 16:03
Verwijderd
Ga de horeca dan in.

Maar om een bijbaantje te zoeken om zelfverzekerder te worden.
Oud 15-06-2007, 20:11
Verwijderd
Zorg is idd meer iets waar je veel dankbaarheid voor krijgt, maar zelfverzekerder wordt je mss in een winkel daar moet je immers veel mensen te woord staan. Of Callcenter, al je belangst hebt. Of horeca oid.
Oud 15-06-2007, 20:32
D_Darko
Avatar van D_Darko
D_Darko is offline
Horeca absoluut niet. Je komt dan misschien wel veel in contact met mensen, maar in het hoogseizoen is er ook sprake van veel stress en bijgevolg veel gezeik; dit stimuleert niet echt je zelfverzekerdheid.
Oud 15-06-2007, 21:48
lingua
Avatar van lingua
lingua is offline
Of juist wel..
Als je daar in sommige situaties goed mee om weet te gaan.
__________________
Ik ben niet klein, ik sta gewoon ver weg!
Oud 17-06-2007, 14:14
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
D_Darko schreef op 15-06-2007 @ 21:32 :
Horeca absoluut niet. Je komt dan misschien wel veel in contact met mensen, maar in het hoogseizoen is er ook sprake van veel stress en bijgevolg veel gezeik; dit stimuleert niet echt je zelfverzekerdheid.
Ik denk dat je na veel vallen en opstaan er zeker wel zelfverzekerder van wordt. Je leert met stress omgaan, met mensen/klanten en met je collega's. Tenminste, dat denk ik.
Oud 19-06-2007, 13:32
happy to be
happy to be is offline
Hey,

bedankt voor de reacties! Ik denk dat ik gewoon maar is wat ga proberen
__________________
Het zijn altijd de mensen van het laagste allooi die met de grootste stenen gooien
Oud 26-10-2007, 13:05
Fingon
Avatar van Fingon
Fingon is offline
up hem ff lol.
__________________
Semper vigilans
Atheist tot in de kist
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Baantje gezocht
Chrixxx
4 20-07-2010 16:31
Werk, Geld & Recht vakantie baantjes
verlegenmeisje1
5 28-10-2008 11:10
Werk, Geld & Recht Waar vind ik een vakantie baan??
Verwijderd
0 17-05-2007 13:29
Werk, Geld & Recht Werken of op vakantie?
Quincy
26 21-06-2004 20:56
Werk, Geld & Recht Weet iemand een baantje? Ik ben 13
Silver rain
28 10-08-2003 16:42
Werk, Geld & Recht (bij)baan(tje) - mbo+ niveau / propedeuse hbo
Verwijderd
3 12-01-2003 14:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:43.