Oud 09-02-2020, 02:39
Thyani
Thyani is offline
Oke ik weet niet precies waar dit topic moet maar hier komt het,

Vandaag zijn 2 vriendinnen van mij naar mijn huis gekomen en zouden blijven slapen. Maar eerst wou ik niet dat de 2de erbij kwam omdat ik wist wat er zou gebeuren! En het is idd gebeurd ook. We zijn naar een andere stad gegaan en ja het was leuk enzo tot op een moment dat ik moe was, Zij wouden persee naar een andere plek en lieten mij achter. Na 10 minuten ofzo kwamen ze terug en dan gingen we weer naar de bus naar huis. We gingen dan laat in de avond naar een verlaten station waar ik eigenlijk niet echt zin in had maar ik deed het voor hun. Maar weeral liep ik een beetje achter hun aan en waren ze alleen met elkaar bezig.. Ik vroeg of we naar huis kondek gaan want ik kreeg het erg koud. Ze antwoordden niet dus ben ik gewoon zelf naar huis gegaan. Ze zijn dan uiteindelijk wel mee gegaan maar dan zei ze opeens dat ze haar spullen pakt en weg ging.. Ik heb gehuild toen ze dat zei en het leek haar niet veel te boeien.. Dit is nu al een tijdje zo.. Ik weet niet wat ik moet doen want ik voel me echt vaak alleen en heb niemand om mee te praten.. HELP MIJ AUB

Bedankt om dit helemaal te lezen <3
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-02-2020, 11:03
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Als het echt je vriendinnen zijn zou je dat gewoon moeten kunnen bespreken. Doe dat. En als ze je links laten liggen zijn het dus geen echte vriendinnen. Dan gewoon laten gaan en afstand nemen.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2020, 13:51
Thyani
Thyani is offline
Citaat:
Als het echt je vriendinnen zijn zou je dat gewoon moeten kunnen bespreken. Doe dat. En als ze je links laten liggen zijn het dus geen echte vriendinnen. Dan gewoon laten gaan en afstand nemen.
Maar dat is het juist ze zijn mn enige vriendinnen
Met citaat reageren
Oud 09-02-2020, 14:07
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
En daar heb je blijkbaar niks aan. Zoek andere vriendinnen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2020, 23:43
holamellamo
holamellamo is offline
als ik jou was zou ik aan ze vragen wat ze nou echt van je vinden, en vertellen waar je nou echt mee zit. je merkt zelf hoe ze reageren.. als ze niet boeiend reageren, gebruiken ze je dus alleen maar. heel stom voor je, maar als je je niet fijn bij ze voelt moet je ook niet meer met ze omgaan.
als ze wel aandachtig luisteren, vraag dan ook of ze voortaan wat meer aan jou kunnen denken en je meer bij dingen kunnen betrekken.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2020, 17:20
manon1614
manon1614 is offline
Citaat:
Maar dat is het juist ze zijn mn enige vriendinnen
Als ze je vrienden zijn zouden ze normaal tegen je doen en dat is niet zo dus. je moet gewoon af stand nemen van hun en dan gewoon andere mensen aanspreken en proberen daar vrienden mee te worden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd KNVB beker 2007-2008.
RHCP_NAC
86 19-03-2008 17:40
Muziek Johnny Tsunami's nieuwe IDM / Electro topic (Deel 7)
Tsasil
500 11-09-2005 22:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:36.