Oud 15-07-2018, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Pfffrt ik moet zo in conversatie met mn schoonpa over mijn toekomst in t bedrijf en ik zie er echt een beetje tegenop.
App je me als het over is?
Advertentie
Oud 15-07-2018, 17:57
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Wat op een bootje op het water dobberen toch extreem chill. Perfecte anti-kater benoening.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 15-07-2018, 20:17
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Nou ik heb nog steeds een baan, ze willen me nog steeds niet kwijt. En het enige waar ik niets tegenin te brengen heb is ‘wat als je niet voor 1 september iets nieuws vind’ en daar hebben ze absoluut een punt maar pfffffffrt.
Spoiler
dus uiteindelijk zijn we nog geen stap verder en denk ik nog steeds ‘Waarom ben ik hier ooit aan begonnen, ik wist vantevoren dat dit een slecht idee was, had ik toen maar naar iets beter naar Mn intuïtie geluisterd’.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 15-07-2018, 21:19
Verwijderd
Kusje voor jou Zoef! Ik weet niet wat er precies allemaal gaande is, maar het lijkt me knap lastig.
Oud 15-07-2018, 21:20
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Hoopje op Zoef!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 15-07-2018, 22:42
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Knuffels voor Zoef, lijkt me een lastige situatie!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 15-07-2018, 23:08
Verwijderd
Nog 320km. Wat is het hier mooi!
Oud 16-07-2018, 01:06
Verwijderd
Nog 100km. Ben echt helemaal klaar met in de auto zitten
Oud 16-07-2018, 06:39
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Vroemvroem. Laatste nachtje NYC hier, geen zin in de terugreis, bleh.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 16-07-2018, 09:21
Verwijderd
Citaat:
ik zou een briefje schrijven waarin je om verkering vraagt!
Hihi.
Oud 16-07-2018, 09:22
Verwijderd
Citaat:
Nou ik heb nog steeds een baan, ze willen me nog steeds niet kwijt. En het enige waar ik niets tegenin te brengen heb is ‘wat als je niet voor 1 september iets nieuws vind’ en daar hebben ze absoluut een punt maar pfffffffrt.
Spoiler
dus uiteindelijk zijn we nog geen stap verder en denk ik nog steeds ‘Waarom ben ik hier ooit aan begonnen, ik wist vantevoren dat dit een slecht idee was, had ik toen maar naar iets beter naar Mn intuïtie geluisterd’.
Kusje voor jou!

Ik weet ook niet precies wat er aan de hand is, maar ik kan het me wel iets voorstellen en dat is echt behoorlijk rot.

Komt goed!
Oud 16-07-2018, 10:28
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Liefjes <3
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 16-07-2018, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Hihi.
Als je zelf niet durft, wil ik hem dat wel geven!
Oud 16-07-2018, 11:59
SummerAnoniem
Avatar van SummerAnoniem
SummerAnoniem is offline
Citaat:
Ik heb een nieuwe dronken hobby. Nu al 2 dagen op rij met een zonnebril thuisgekomen.
Misschien een teken?
Oud 16-07-2018, 13:49
Verwijderd
Die salt water sandals zijn niet (meer?) in het bruin te krijgen
Oud 16-07-2018, 14:18
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ik wil terug
Oud 16-07-2018, 14:24
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Die salt water sandals zijn niet (meer?) in het bruin te krijgen
Welke maat zoek je?
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 16-07-2018, 14:27
Verwijderd
40/41, hangt een beetje af van hoe ze vallen. Jos heeft gezocht, maar kon ze allen vinden op een Amerikaanse site die niet verzenden naar het buitenland. En op hun eigen site zijn ze out of stock. Is wel overal te vinden in kindermaatjes.
Oud 16-07-2018, 15:10
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Net een shitload een spullen naar de stort gebracht, hallo (tijdelijke) ruimte in huis
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 16-07-2018, 15:26
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Bwuuuh . Ik dacht misschien kan ik je blij maken met de 38 die nog ergens in mijn stapel samples ronddwaalt, maar dat past dan ook niet
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 16-07-2018, 15:33
Verwijderd
Aaaah alleen al van het idee word ik blij Zoef!
Oud 17-07-2018, 12:46
Verwijderd
Tering het is dus blijkbaar onmogelijk om een fatsoenlijke korte broek te vinden waar meer stof aan zit dan aan de rompers van mijn twee weken oude dochter.

Die zijn er overigens wel, maar dan alleen hele lelijke. Echt hele lelijke.
Oud 17-07-2018, 13:14
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Daarom knip ik vaak gewoon een stuk van Mn voornamelijk oude spijkerbroeken af
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 17-07-2018, 13:31
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Tering het is dus blijkbaar onmogelijk om een fatsoenlijke korte broek te vinden waar meer stof aan zit dan aan de rompers van mijn twee weken oude dochter.

Die zijn er overigens wel, maar dan alleen hele lelijke. Echt hele lelijke.
Daarom kijk ik ook wel eens bij de mannenafdeling
Oud 17-07-2018, 13:47
Verwijderd
Ja ik herken dat probleem! Daarom zoek ik ook nooit meer kleren. Want voor mij geldt hetzelfde als voor shirtjes en truien enzo... Als ik ergens aan loop, en het staat perfect en is niet mega-duur dan koop ik het maar meteen.
Oud 17-07-2018, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Daarom knip ik vaak gewoon een stuk van Mn voornamelijk oude spijkerbroeken af
Zou k ook doen, als ik meer dan 1 spijkerbroek zou hebben. Maar die ene goeie die ik heb, help ik liever niet aan gort.
Citaat:
Daarom kijk ik ook wel eens bij de mannenafdeling
Was ik ook van plan, maar toen was Doris er klaar mee. Volgende keer maar eens kijken.
Oud 17-07-2018, 13:57
Verwijderd
Ik doe overigens heul veul (om niet te zeggen alles) via internet maar ik ben vrij flink afgevallen en ben van plan dat zo te houden, dus dan is het een stuk makkelijker en leuker om ook weer in normale winkels te komen.
Oud 17-07-2018, 18:21
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik winkel vooral kleding in kringloopwinkels Geen last van modefratsen en goede kwaliteit kleding is spotgoedkoop.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 17-07-2018, 18:26
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Vlooienmarkten hier zijn ook echt een walhalla voor al het leuks. Waar je in NL vaak toch een hoop afgedragen troep vind de afgelopen jaren omdat vintage zo hip en happenings is, is er hier zo eindeloos veel gaafs te vinden voor spotprijsjes. En een vriendin van een vriendin organiseert regelmatig kledingruil avonden, en dat is ook wel echt de manier van al je goeie maar overbodige dingen af te komen (want daar heb ik echt veel te veel van) maar vervolgens ook weer met dingen thuis te komen waar ik in de winkel echt nooit tegenaan loop.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 17-07-2018, 19:48
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Tering het is dus blijkbaar onmogelijk om een fatsoenlijke korte broek te vinden waar meer stof aan zit dan aan de rompers van mijn twee weken oude dochter.

Die zijn er overigens wel, maar dan alleen hele lelijke. Echt hele lelijke.
Het viel mij juist op de de wat langere korte broeken weer in de winkels hangen, maar over het algemeen is het best bedroevend. Vreemd genoeg heb ik de afgelopen jaren prima kunnen scoren bij de c&a en Wehkamp.

Citaat:
Daarom knip ik vaak gewoon een stuk van Mn voornamelijk oude spijkerbroeken af
Yeh. Als ze aan de binnenkant versleten zijn knip ik ze af en gebruik ik de oude broekspijpen om de gescheurde plekken op te lappen.

Wat is je maat, BTW? Heb je mss interesse in een uberhippe Levi's 501 afgeknipte spijkerbroek? Die had ik op DTRH gekocht bij zon vintage-kraam, omdat ik zo stom was om maar 1 broek mee te nemen en die was gescheurd. Natuurlijk had ik die levi's niet gepast, want de maat die erop staat is al een maat groter dan wat ik normaal koop, maar toen kreeg ik m'n dikke poten er niet in.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 17-07-2018, 20:23
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Haha ja precies en wat er verblijft van de pijp bewaar ik voor mn favoriete in de lies gescheurde spijkerbroeken die ik niet af wil knippen
En ja levi’s shorts! <3 ik hang ergens rond een maatje 38.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 17-07-2018, 20:25
Verwijderd
Jurassic World: Fallen Kingdom was fucking fantastisch!
Oud 17-07-2018, 20:28
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Haha ja precies en wat er verblijft van de pijp bewaar ik voor mn favoriete in de lies gescheurde spijkerbroeken die ik niet af wil knippen
En ja levi’s shorts! <3 ik hang ergens rond een maatje 38.
De broek die ik kocht is maat 38, maar dan in inch. Normaal heb ik 36 (maat 46), maar deze can't handle my thighs.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 17-07-2018, 20:31
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Oh ja nee dat past me niet. ik geloof dat ik in een Levi’s breedtemaat ergens rond de 29 zit. Maar thnx!
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 17-07-2018, 20:55
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik ga donderdag voor mijn scharrel koken, maar ze kan niet zo veel kruiden of pikant hebben. Vraag me af of chili dan wel zo een goed idee is
Iemand schitterende ideeën?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 17-07-2018, 20:59
Verwijderd
Nee chili is dan niet een goed idee...

maar niet zoveel kruiden, of pikant.. betekent dat voornamelijk pepers enzo?
Oud 17-07-2018, 21:02
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Nee chili is dan niet een goed idee...

maar niet zoveel kruiden, of pikant.. betekent dat voornamelijk pepers enzo?
Op curry zei ze al twijfelend nee
Vind het wel apart voor iemand met familie in Madagaskar om helemaal niks te hebben met kruiden.

Maaarrrr ze is niet echt een keukenprinses dus misschien is ze dingen afkruiden gewoon niet gewend.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 17-07-2018, 21:02
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Niet te intens qua smaak of gewoon niet pittig? Want je kan natuurlijk ook prima een minder pittige variant van Chili maken.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 17-07-2018, 21:03
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
En je kan ook een meer romige kokoscurry maken zonder al te veel pittig.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 17-07-2018, 21:03
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Niet te intens qua smaak of gewoon niet pittig? Want je kan natuurlijk ook prima een minder pittige variant van Chili maken.
Ja daar dacht ik dus aan en dan kan in mijn deel gewoon mijn Carolina reaper pleuren
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 17-07-2018, 21:07
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik ga echt geen saaie patatten met vlees en sperziebonen koken
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 17-07-2018, 21:09
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik ga echt geen saaie patatten met vlees en sperziebonen koken
Er is toch nog wel een heleboel anders te bedenken? Een goed pasta-gerecht ofzo?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 17-07-2018, 21:09
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Of een goeie pasta/lasagne met saus en pasta from scratch?
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 17-07-2018, 21:11
Verwijderd
Nou dan wordt het pasta carbonara!!!
Oud 17-07-2018, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Het viel mij juist op de de wat langere korte broeken weer in de winkels hangen, maar over het algemeen is het best bedroevend. Vreemd genoeg heb ik de afgelopen jaren prima kunnen scoren bij de c&a en Wehkamp.



Yeh. Als ze aan de binnenkant versleten zijn knip ik ze af en gebruik ik de oude broekspijpen om de gescheurde plekken op te lappen.

Wat is je maat, BTW? Heb je mss interesse in een uberhippe Levi's 501 afgeknipte spijkerbroek? Die had ik op DTRH gekocht bij zon vintage-kraam, omdat ik zo stom was om maar 1 broek mee te nemen en die was gescheurd. Natuurlijk had ik die levi's niet gepast, want de maat die erop staat is al een maat groter dan wat ik normaal koop, maar toen kreeg ik m'n dikke poten er niet in.
Ik zal eens kijken wat voor maat heb in mijn eigen levi’s! Ik heb nu drie lange dunne broeken besteld in de hoop dat ze passen en niet heel belachelijk zijn.
Oud 17-07-2018, 21:12
Verwijderd
Of iets met ravioli en truffels
Oud 17-07-2018, 21:13
Verwijderd
risottooooo met heel veel kaaaaasss
Oud 17-07-2018, 21:13
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik eet geen pasta meer
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 17-07-2018, 21:15
Verwijderd
Als ik geen zin heb in te kruidig of pittig (pepers enzo), dan doe ik vaak iets italiaans of frans
Oud 17-07-2018, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Ik eet geen pasta meer
Dan moet je met rijst ofzo
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:24.