Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2018, 00:12
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Oooooh gezellig! Doe je Klitje morgen ook een dikke lebber van me <3
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Advertentie
Oud 30-06-2018, 00:14
Verwijderd
Jaaaaa! Zin in <3
Oud 30-06-2018, 00:14
Verwijderd
Eerst des middags met Noci naar Oobah en z'n chick in Almere.
Oud 30-06-2018, 00:15
Verwijderd
Wat ook wel praktisch is vanwege de OV-staking.
Oud 30-06-2018, 00:20
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ooooh obje en chick <3 ik ben mede dankzij chick RuPaul gaan kijken en OHMIJNGOD HOE HEB IK AL DIE JAREN ZONDER GEDAAN.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 30-06-2018, 00:25
Verwijderd

Zij kent dankzij mij die ene reality TV-show met dat oude losse wijf die het leven van haar dochter beheerst. Ik kan al weken niet op de naam komen. Oude wijf is dood ondertussen. Vorig jaar? Twee jaar geleden?
Oud 30-06-2018, 00:32
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik heb echt nul idee waar je t ook maar ongeveer over hebt. Nederlands? Amerikaans? Anders?
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 30-06-2018, 00:34
Verwijderd
Amerikaans.
Die oude doos was een TV-persoonlijkheid. Echt lang geleden. En ze is echt reteoud geworden.

Als ik haar naam zie herken ik het gelijk weer. Misschien staat ze wel op death list.
Oud 30-06-2018, 03:28
Verwijderd
Bedoel je Joan Rivers?
Oud 30-06-2018, 08:50
Verwijderd
JOAN KNOWS BEST <3
Oud 30-06-2018, 08:57
Verwijderd
Ik was altijd bang dat ze zich zou stoten en haar neus er vanaf zou vallen.
Oud 30-06-2018, 09:15
Verwijderd
Oud 30-06-2018, 10:25
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Tet
__________________
Forumdownie
Oud 30-06-2018, 10:31
Verwijderd
Tetten.
Oud 30-06-2018, 10:45
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 30-06-2018, 10:55
Verwijderd
Oud 30-06-2018, 15:49
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Kattenkenners, onze Ruud lijkt een gekneusde of gebroken staart te hebben. Volgens mij is het gisteren gebeurt maar het viel vandaag pas echt op. Staart is slap, op de eerste 2 a 3 cm na. Ik heb 'm geïnspecteerd maar voel niet iets heel raars en ook geen significante verdikking. Hij vond het niet fijn want hij begon direct te piepen en te mauwen. Staart bleef ook slap toen ik eten ging pakken, normaal een moment waar ie fier omhoog staat. Hij eet en drinkt verder wel normaal, maar verder zoekt ie wel de rust op.

Iemand hier ervaring mee? Gaan sowieso maandag even de dierenarts bellen.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 30-06-2018, 16:35
Verwijderd
Ja. Meerdere keren. Reken er op dat het ding eraf moet. Is heel schattig gezicht.
Oud 30-06-2018, 17:09
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Lijkt me geen reden voor een spoedbezoek aan de DA maar bellen morgen is een goed idee. Ik verwacht dat je alsnog even langs moet komen though maar dan weet je in ieder geval meer.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 30-06-2018, 17:44
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Hoi, dierenartsassistente hier. Reken maar op een amputatie inderdaad. Aangezien hij niet pijnlijk reageert, is de kans groot dat de zenuw daar stuk is, dus pijn voelt hij dan niet. Maandag ff langs de dierenarts met hem.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 30-06-2018, 17:45
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Dan heb je straks een bobtail. Cute as fuck.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 30-06-2018, 19:56
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Hoe bestaat het nou dat Sodastream
zo'n reclamecampagne is gestart? Die units zijn voorbij gekomen op Tell Sell en liggen reeds decennia in de Blokker, Xenos, Marskramer, en noem al die "kwaliteitswinkels" maar op.. Ik begrijp er niets van.
Oud 30-06-2018, 21:00
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Hoi, dierenartsassistente hier. Reken maar op een amputatie inderdaad. Aangezien hij niet pijnlijk reageert, is de kans groot dat de zenuw daar stuk is, dus pijn voelt hij dan niet. Maandag ff langs de dierenarts met hem.
Hij reageerde dus wel pijnlijk toen ik aan z'n staart zat
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 30-06-2018, 21:37
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Oh, niet Daar had ik dus overheen gelezen. Leg 'm dan maar gewoon goed in de watten! En als je het zielig vind om te wachten, moet je even bedenken of je er het spoedtarief voor de dierenarts voor over hebt.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 30-06-2018, 21:53
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh, niet Daar had ik dus overheen gelezen. Leg 'm dan maar gewoon goed in de watten! En als je het zielig vind om te wachten, moet je even bedenken of je er het spoedtarief voor de dierenarts voor over hebt.
Nah, als 't echt gebroken is dan maakt het ook niet heel veel uit, dus maandagochtend even langs de dierenarts ben nu zelf niet thuis dus hopelijk is 't morgen wat beter. Hij wilde wel gewoon eten en drinken en liet zich prima aaien en z'n voederbal vond ie ook nog gewoon interessant dus ik denk dat 't qua pijn wle meevalt.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 30-06-2018, 23:33
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Dat denk ik dan ook ja Klinkt zo niet als een hele zielige poezel.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 01-07-2018, 03:45
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Matties die je wakker bellen om dit uur om even iets te krijgen om te kunnen slapen
Ik heb alleen niks
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 02-07-2018, 10:37
Verwijderd
OK waarom heb ik niet eerder thuis Pi-Hole opgezet.. Sexy.
Oud 02-07-2018, 10:48
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
OK waarom heb ik niet eerder thuis Pi-Hole opgezet.. Sexy.

Daar zat ik laatst ook naar te kijken gezien ik een 3B+ wil kopen, dus mn reguliere 3 mag een nieuwe functie krijgen; en gezien die wifi daarvan toch vrij gaar is mag ie mooi naast de router blijven.

Maar, great succes?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 02-07-2018, 10:49
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Dat denk ik dan ook ja Klinkt zo niet als een hele zielige poezel.

Aldus dierenarts geen breuk, lijkt dus een kneuzing (er zit een bobbel in zn staart). En de jongen heeft een lichte verhoging. Komende dagen even aan de pijnstillers en zien of de boel vanzelf beter wordt.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 02-07-2018, 10:51
Verwijderd
Nou, ik heb slechts een deel van mijn netwerk over de Pi-Hole lopen (andere deel kan alsnog, maar dan met handmatige DNS-setting) in verband met mogelijke compatibiliteitsproblemen én ik wil mijn server vooralsnog niet als main DHCP-server hebben, maar kutzooi blocken zonder dat er clientside iets voor nodig is (afgezien van een handmatige DNS-instelling op het draadloze netwerk van de ConnectBox): wat een verademing.. Ook wel tof dat het dashboard van Pi-Hole elegant laat zien wat/hoe/hoeveel/wie etcetera.
Oud 02-07-2018, 11:11
Verwijderd
"When the wife gets home at 6pm with her work laptop..."



Oud 02-07-2018, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Daar zat ik laatst ook naar te kijken gezien ik een 3B+ wil kopen, dus mn reguliere 3 mag een nieuwe functie krijgen; en gezien die wifi daarvan toch vrij gaar is mag ie mooi naast de router blijven.

Maar, great succes?
Ja. Ik ben ook helemaal om nadat een collega het demode. Echt Flikker op met adblock en vaak ook disconnect (in theorie, in de praktijk heb je niet altijd je Pi bij je). Het internet wordt er echt zoveel sneller van.
Oud 02-07-2018, 13:32
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Aldus dierenarts geen breuk, lijkt dus een kneuzing (er zit een bobbel in zn staart). En de jongen heeft een lichte verhoging. Komende dagen even aan de pijnstillers en zien of de boel vanzelf beter wordt.
Succes met hem!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 02-07-2018, 22:57
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ik heb zin in volgende week. Dourr festivsl
Oud 02-07-2018, 23:23
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ah, Dour is vet. Ik mis Dour. Niemand wil meer met me mee vanwege een voorval een paar jaar terug, maar ik heb er echt zulke goede dingen gezien.
Kom zelf net terug van DTRH, en door de hoeveelheid 3fm hitjes en festival fashionistas ben ik nostalgisch naar festivals Waar mensen komen voor de muziek
__________________
Who's this jabroni?
Oud 02-07-2018, 23:24
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Er is btw een heel raar gekraak in de hoek van m'n kamer. Het klinkt als een beest ofzo. Mocht ik 't niet overleven: Doei.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 02-07-2018, 23:36
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Ah, Dour is vet. Ik mis Dour. Niemand wil meer met me mee vanwege een voorval een paar jaar terug, maar ik heb er echt zulke goede dingen gezien.
Kom zelf net terug van DTRH, en door de hoeveelheid 3fm hitjes en festival fashionistas ben ik nostalgisch naar festivals Waar mensen komen voor de muziek
Ik ben benieuwd ik ken bijna niks van de lineup lol. Wat was er voorgevallen dan?
Oud 02-07-2018, 23:37
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Er is btw een heel raar gekraak in de hoek van m'n kamer. Het klinkt als een beest ofzo. Mocht ik 't niet overleven: Doei.
Creepy
Oud 02-07-2018, 23:43
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Met hoofd is net een draaimolen
Oud 03-07-2018, 02:18
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Er is btw een heel raar gekraak in de hoek van m'n kamer. Het klinkt als een beest ofzo. Mocht ik 't niet overleven: Doei.
Een slang in een plastic zak.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 03-07-2018, 06:48
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Fijn gevoel om weer een opleiding klaar te hebben, ben er nu ook wel even klaar mee
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 03-07-2018, 10:36
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Er is btw een heel raar gekraak in de hoek van m'n kamer. Het klinkt als een beest ofzo. Mocht ik 't niet overleven: Doei.
Leef je nog?
Oud 03-07-2018, 10:42
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Vandaag dagje Gent
Oud 03-07-2018, 12:45
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik ben benieuwd ik ken bijna niks van de lineup lol. Wat was er voorgevallen dan?
Oh, dikke dronken Walen die iets te agressief waren omdat we op 'hun plekje' stonden en tegen tenten gingen trappen. Maar goed, dat kwam ook omdat ik met mensen was die een dag later aankwamen en alsnog hun tent op camping A wilden proppen. Toptip: ga naar de achterste camping. Rust en chille mensen. Stond daar de eerste paar jaar en nooit ergens last van gehad.

Citaat:
Leef je nog?
Nee.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 03-07-2018, 15:33
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Vandaag dagje Gent
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 03-07-2018, 16:49
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Die 4 shotjes om 23u leken een uitstekend plan gisteren. Gelukkig valt de kater echt belachelijk goed mee voor 14+ pintjes en tequila.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 03-07-2018, 18:32
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik had wel verwacht dat die verf iets makkelijker uit mijn haar zou gaan
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 03-07-2018, 20:39
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Oh, dikke dronken Walen die iets te agressief waren omdat we op 'hun plekje' stonden en tegen tenten gingen trappen. Maar goed, dat kwam ook omdat ik met mensen was die een dag later aankwamen en alsnog hun tent op camping A wilden proppen. Toptip: ga naar de achterste camping. Rust en chille mensen. Stond daar de eerste paar jaar en nooit ergens last van gehad.
Vieze Walen Goed om te weten.
Oud 03-07-2018, 20:55
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik vond de eindeloos verdrugde Walen op Dour echt pfffffffrt. Zoveel mensen die KO ergens op het terrein lagen en mensen die werden afgevoerd door het rode kruis.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:09.