Oud 09-07-2019, 13:23
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
zeg dan ook waar en wat voor een v-lid
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Advertentie
Oud 09-07-2019, 14:30
Saiy
Saiy is offline
boven in mijn linkeroor!
Oud 09-07-2019, 14:30
Saiy
Saiy is offline
een oud - huisgenootje van mij had een piercing in haar clitoris. Dat vind ik stiekem ook wel vet
Oud 09-07-2019, 14:30
Saiy
Saiy is offline
maar fucking pijnlijk om te laten zetten natuurlijk
Oud 09-07-2019, 14:31
Verwijderd
Citaat:
maar fucking pijnlijk om te laten zetten natuurlijk
Valt wel mee schijnt
Oud 09-07-2019, 14:32
Verwijderd
Citaat:
boven in mijn linkeroor!
Door wie laat je dat doen?
Oud 09-07-2019, 14:33
Saiy
Saiy is offline
Citaat:
Door wie laat je dat doen?
door iemand van een piercingshop in een grote stad in NL
Oud 09-07-2019, 14:37
Verwijderd
Goed zo
Oud 12-07-2019, 08:52
Saiy
Saiy is offline
Girlszzzz een nieuwe vraag: hoe houden jullie je oksels schoon? Hoe vaak wassen jullie ze en waarmee? Scheren jullie je oksels? Waarom wel of niet? En als je scheert; hoe vaak scheer je dan?
Oud 12-07-2019, 12:22
Verwijderd
Ik douche gewoon

Maar ik laat alles waxen, houd het bij met een epilator, en soms scheer ik nog tussendoor. Als ik nog niet genoeg haartjes heb, en toch haarloos wil/moet zijn, scheer ik het.
Oud 12-07-2019, 15:07
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik was onder de douche en zo nodig tussendoor even aan de wasbak met douchegel en een washandje. Ik scheer zodra het meer wordt dan alleen stoppels.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 12-07-2019, 15:13
Saiy
Saiy is offline
En hoe vaak douchen jullie? En wat voor zeep gebruiken jullie? Is dat elke keer een andere of hebben jullie een vaste douchegel? En waarom scheren jullie? En wat merken jullie van de invloed van scheren op het zweten?
Oud 12-07-2019, 15:13
Saiy
Saiy is offline
jaja ik wil er alles van weten
Oud 12-07-2019, 20:45
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik douche of ik was me met een washandje. Ik heb een enorme voorraad zeep en douchedingen en het hangt af van de dag, het weer en mn humeur waar ik me mee inzeep. Ik gebruik dezelfde zeep ook als scheerspul en scheer m’n oksels als ik iets met korte mouwen draag en het langer is dan een acceptabele stoppel. Mn benen scheer ik in de zomer als ik iets met blote benen wil dragen en De rest van het jaar gaat het eraf als ik niet meer met een goed gevoel naakt kan gaan voor mn vent.

Oh en een algemene okseltip. Als je deodorant opsmeert voordat je naar bed gaat werkt het beter dan wanneer je het er ‘s ochtends opsmeert. Ook als je doucht als je opstaat.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 12-07-2019, 21:30
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik douche om de dag of vaker als ik veel gezweten heb of me vies voel. Tussendoor was ik me aan de wasbak. Ik koop douchegel wat me lekker lijkt, geen vaste geur ofzo. Ik scheer omdat ik vind dat mijn deo dan beter werkt en omdat ik het frisser vind voelen. Ik gebruik rollerdeo, vind ik ook beter werken, wel goed laten drogen voor het aankleden.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 12-07-2019, 21:31
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Heeft iemand ervaring met die deodorant blikjes die je moet smeren?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 12-07-2019, 22:45
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
En hoe vaak douchen jullie? En wat voor zeep gebruiken jullie? Is dat elke keer een andere of hebben jullie een vaste douchegel? En waarom scheren jullie? En wat merken jullie van de invloed van scheren op het zweten?
Ik douche dagelijks en soms twee x als ik na het werk ben gaan sporten. Ik gebruik altijd zo'n rituals schuim want dat vind ik fantastisch spul
Ik scheer m'n oksels en de rest wax, omdat ik dat fris vind en ik niet van haren houd. Verder heb ik geen mening over de invloed van scheren op zweten.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 12-07-2019, 22:54
Verwijderd
Ik scheer mijn oksels omdat ik dat fijn vind voelen en ik er minder snel van naar zweet ga ruiken. Ik breng deo aan na het douchen en verder niet. Ik heb ooit ruim twee weken mijn oksels niet geschoren omdat ik benieuwd was maar ik rook mezelf echt sneller en dat is naar. Scheren doe ik als ik er aan denk onder de douche. In de zomer vaker dan in de winter.

Ik heb soapwallah geprobeerd en het was qua gebruik even gek maar prima. Ik vond het alleen niet afdoende en zweette er door heen. Ook kreeg ik huidirritaties. Dus ik ben er mee gestopt
Oud 12-07-2019, 22:55
Saiy
Saiy is offline
Wat betreft lichaamsverzorging ben ik een ware revolutie aan het doormaken Voorheen waste ik mijn haar elke dag, met zowel shampoo als conditioner, waste ik mijn hele lichaam met zeep en gebruikte ik elke dag bodylotion. Ik was mijn haar nu ongeveer twee keer per week met shampoo en conditioner van de Lush (wat een fijn spul zeg , ik gebruik geen zeep meer (dus was mijn lichaam enkel met water) en ook geen bodylotion meer. Ik douche nog wel elke dag; elke ochtend even heel kort.

Mijn oksels was ik nog wel met zeep, maar daar wil ik eigenlijk ook mee gaan stoppen. Ook gebruik ik nog bijna elke dag deo maar daar wil ik eigenlijk ook proberen mee te stoppen. Ik scheer ze trouwens niet zo vaak (hou de haartjes wel kort met een trimmer). Mijn benen scheer ik wel elke dag.

Het stoppen met het gebruiken van zeep en deo voor mijn oksels durf ik nog niet zo goed omdat ik soms kortdurende periodes heb waarin ik ineens veel meer zweet en mijn zweet ook een sterkere geur heeft. Vaak zijn dat periodes waarin ik stress heb, ontdek ik steeds meer. Ik was ze dan vaker of scheer dan alle haartjes af, wat meestal helpt (maar soms gaat het daardoor juist nog meer irriteren). Maar hierom durf ik nog niet zo goed te stoppen met het gebruik van zeep en deo voor mijn oksels. Iemand tips?

En hoe vaak tandenstokeren jullie? En reinigen jullie je oren met wattenstaafjes?
Oud 12-07-2019, 22:56
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Tandenstoker iedere dag oorpulken nooit, dat is niet goed voor je.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 12-07-2019, 22:57
Saiy
Saiy is offline
Citaat:

Ik heb soapwallah geprobeerd en het was qua gebruik even gek maar prima. Ik vond het alleen niet afdoende en zweette er door heen. Ook kreeg ik huidirritaties. Dus ik ben er mee gestopt
oeh dit brengt me op het idee om zelf deodorant te maken
Oud 12-07-2019, 22:57
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Tandenstokers elke dag.

Wattenstaafjes voor je oren is helemaal niet goed. Oorsmeer beschermd tegen ziekteverwekkers. Ik ben ermee gestopt oo aanraden van de kno arts na een hardnekkige oorontsteking.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 12-07-2019, 22:58
Saiy
Saiy is offline
Citaat:
Tandenstoker iedere dag oorpulken nooit, dat is niet goed voor je.
maar hoe droog jij dan de binnenkant van je oren na het douchen? Of doe je dat niet? Ik kan het gevoel van vocht binnen in mijn oor niet uitstaan
Oud 12-07-2019, 22:59
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Met een handdoek?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 12-07-2019, 23:02
Verwijderd
Oh. En ik douche soms elke dag, soms om de dag. Niet met specifiek doucheschuim of -gel. Eens in de week scrub ik met een scrubhandschoen en smeer ik mezelf in met wat ik op dat moment heb. Nu is dat een kneipp bodycreme die ik gekregen heb.
Oud 12-07-2019, 23:03
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik houd van die vaseline spray bodylotion
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 12-07-2019, 23:05
Saiy
Saiy is offline
love deze topic
Oud 12-07-2019, 23:05
Verwijderd
Ik heb periodes dat ik veel oorsmeer heb en merk dat aan mijn hoortoestel. Dan doe ik dat dagelijks omdat ik anders mijn hoortoestel zeven keer per dag schoon moet maken.
Oud 12-07-2019, 23:19
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Wat betreft lichaamsverzorging ben ik een ware revolutie aan het doormaken Voorheen waste ik mijn haar elke dag, met zowel shampoo als conditioner, waste ik mijn hele lichaam met zeep en gebruikte ik elke dag bodylotion. Ik was mijn haar nu ongeveer twee keer per week met shampoo en conditioner van de Lush (wat een fijn spul zeg

Het stoppen met het gebruiken van zeep en deo voor mijn oksels durf ik nog niet zo goed omdat ik soms kortdurende periodes heb waarin ik ineens veel meer zweet en mijn zweet ook een sterkere geur heeft. Vaak zijn dat periodes waarin ik stress heb, ontdek ik steeds meer. Ik was ze dan vaker of scheer dan alle haartjes af, wat meestal helpt (maar soms gaat het daardoor juist nog meer irriteren). Maar hierom durf ik nog niet zo goed te stoppen met het gebruik van zeep en deo voor mijn oksels. Iemand tips?

En reinigen jullie je oren met wattenstaafjes?
Waarom wil je af van zeep voor je oksels als je daar zelf een beter gevoel bij hebt? Ik denk dat je van water niet minder schoon wordt en dat dat wellicht gewoon tussen je oren zit?

Geen deo snap ik niet ook zo goed. Er zijn hele goeie alternatieven voor, maar zonder enige vorm van deo nee dank je. Als je daarmee stopt dan zullen je oksels waarschijnlijk iets doen als je hoofdhuid en een tijdje nodig hebben om zichzelf aan het ‘geen deo regime’ te wennen. Dat kan met extra veel zweet gepaard gaan maar wellicht ook niet.

Ik tandenstoker meerdere keren per dag en gebruik al jaaaaaren zonder problemen dagelijks wattenstaafjes.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 12-07-2019, 23:25
Verwijderd
Douchen doe ik elke dag, mijn haren ook, soms twee keer per dag.
Irritatie naar scheren ken ik dus eigenlijk niet, omdat ik dus wax. Deo ook elke dag na het douchen, nergens last van, zeep, uhm ja ook niet specifiek iets. Vaak Dove of Sanex. Soms rituals-dingen.

Ik ruik eigenlijk nooit vies. Meeste mensen vinden me wel lekker ruiken. Ook als ik zweet. Ik besef wel dat ik niet goed voor het milieus ben, maarja. Ik was mijn kleren ook relatief vaker.

Oja stoken en poetsen elke dag natuurlijk. Wattenstaafjes gebruik ik alleen om make up weg te vegen enzo.
Oud 13-07-2019, 08:48
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik douche denk ik ongeveer twee keer per week en dan was ik ook mijn haar. De rest van de dagen was ik mijn oksels even met een washandje wanneer ik dat nodig vind een vaak was ik aan het eind van de dag mijn voeten (want ik loop veel op blote voeten en aan het eind van de dag zijn die dus vaak zwart). Ik gebruik voor mijn lijf en gezicht gewone zeep van een blok wat het dichtstbij ligt en voor mijn haar haarzeep van HelemaalShea en verdunde appelazijn. Mijn oksels scheer ik wanneer ik dat nodig vind, zelfde als mijn benen en dat is haast nooit. Ik gebruik en aluinstick als deo, maar vaak ook gewoon niets.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 13-07-2019, 17:09
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Toen kwam ik via insta ineens een website tegen met een eenoooooorme collectie naggellakjes die ik uiteraard allemaal moest hebben...
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 13-07-2019, 19:17
Verwijderd
Hahaha show us!
Oud 13-07-2019, 19:52
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline






Niet allemaal want ze hebben er echt 3000 <3
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 13-07-2019, 21:03
Verwijderd
Omgggggggggggggggggggggggggggggggggggg

Ik draag niet zo vaak nagellak, maar als ik dit zie ga ik ook weer random nagellak kopen

Maar ik heb de laatste tijd mijn handen goed op de knip moet ik zeggen.
Oud 13-07-2019, 21:05
Verwijderd
Ik wil ook nagellak dragen
Oud 13-07-2019, 22:35
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Je kan toch best in je weekend iets erop smeren!?
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 13-07-2019, 22:38
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Waarom worden meisjes/vrouwen wild van nagellak?

Genuine question.
Oud 13-07-2019, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Je kan toch best in je weekend iets erop smeren!?
Alsof ik daar tijd en rust voor heb ik wil eigenlijk weer veel graag weer gelnagels.
Oud 13-07-2019, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Waarom worden meisjes/vrouwen wild van nagellak?

Genuine question.
Ish loik.
Oud 14-07-2019, 05:53
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Waarom worden meisjes/vrouwen wild van nagellak?

Genuine question.
Ik geloof dat ik een van de weinige vrouwen ben die nagellak haat
Afschuwelijk gevoel op je nagels en ik vind naturel daarnaast ook vaak mooier.
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 14-07-2019, 08:28
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Alsof ik daar tijd en rust voor heb ik wil eigenlijk weer veel graag weer gelnagels.
https://etosdrogistonline.nl/webshop...op-coat-14-ml/
Dit! Heeft 2 coats nagellak binnen een minuut droog en binnen 5 minuten ok uitgehard <3
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 14-07-2019, 08:34
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Waarom worden meisjes/vrouwen wild van nagellak?

Genuine question.
Omdat het iets toevoegt aan m’n outfit/humeur/gevoel over mezelf of gewoon omdat ik zin heb in een kleurtje.
De lakjes die ik heb besteld hebben eindeloos glitters, holo en kleurtjes en daar word ik gelukkig van.
De wereld is al lelijk genoeg, laat ik dan iets leuks op Mn nagels smeren
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 14-07-2019, 12:15
Verwijderd
Citaat:
https://etosdrogistonline.nl/webshop...op-coat-14-ml/
Dit! Heeft 2 coats nagellak binnen een minuut droog en binnen 5 minuten ok uitgehard <3
Oeh dat moet ik ook!
Oud 14-07-2019, 12:17
Verwijderd
Ja, ik draag ook alleen nagellak in het weekend. Ik zie het als een extra sieraad.

En ik vind net als zoef die space-kleuren het mooist.
Oud 14-07-2019, 12:20
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik lak alleen mijn teennagels. De Lidl had laatst mooie metallic lakjes.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 14-07-2019, 12:26
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ja, ik draag ook alleen nagellak in het weekend. Ik zie het als een extra sieraad.

En ik vind net als zoef die space-kleuren het mooist.
Ik mag voor m'n werk geen nagellak dragen, maar nu ik vakantie heb ben ik losgegaan. Paars met grote glitters eroverheen. ITS SO SPARKLYYYY!

Btw, die essence quick-dry gel lakjes zijn de shit. Blijven tantoelang zitten en een flesje is 1,50 ofzo.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 14-07-2019, 12:38
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Mooie glitters en dingen daar geef ik tegenwoordig met liefde wat extra voor uit, want het wordt er zoveel mooier van <3 En basis lakjes van de Hemaaaaaa
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 14-07-2019, 13:03
Verwijderd
Wie van jullie heeft wel eens helemaal haar schoenen-, kledingkast en lades doorgelopen en alles gepast om te kijken of je het nog kan dragen ja of nee?

Ik ben daar nu al een tijdje mee bezig en het is best confronterend soms.
Maar wel leuk om te doen, het is een soort van nalopen van een jarenlange ontwikkeling.
Oud 14-07-2019, 13:13
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik doe regelmatig schoenen en kleding weg. Alles waar ik niet meer blij van wordt als ik het draag, gaat weg.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:13.