Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2003, 08:35
Bamblerose
Avatar van Bamblerose
Bamblerose is offline
Hey....

Ik vroeg me iets af... Ik heb een hele goede vriend, we hebben niets met elkaar, voelen neits voor elkaar en bovenal willen niets met elkaar.
Maar toch af en toe,ik zal even een voorbeeld geven: als we dan op een avond gezellig hebben gegeten en nog een beetje tv kijken. Gewoon als goede vrienden... Op een gegeven moment maakte hij een beetje flauw grapje en ik gaf hem daarom speels tikje op zn schouder. Dan pakt hij mn hand vast en geeft een handkus en dan steeds iets verder omhoog tot we weer eens zitten te zoenen. De volgende ochtend word ik dan wakker in zijn bed, naast hem. Met kleren door de hele kamer heen. Op dat moment voelt het altijd gewoon lekker en goed en is er ook echt meer dan alleen lichamelijke drang..

Ik ben benieuwd

1) Wie van jullie kent dit?
Zoja,
2) waarom doe je dit?
3) Hoe vaak gebeurt het jou, en wanneer voor het laatst?
4) Heb jij er achteraf spijt van, maar gebeurt het de volgende keer toch gewoon weer?
5) blijft het vaak bij zoenen of ook meer?

Bij mij gebeurt het nu gewoon steeds vaker. We hebben het er ook al wel samen over gehad. Hij voelt zich er ook verward door, vooral omdat hij in mij totaal geen potentiele vriendin ziet ofzo, net zoals ik...
__________________
= tjoep tjoep, heey, piep piep =
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-03-2003, 08:39
poesiefox
poesiefox is offline
Tja, doe nu vooral waar je je prettig bij voelt. Het probleem komt pas zodra er bij een van jullie wel opeens gevoelens de kop op steken, maar bij de ander niet. En vooral als die dan opeens verkering krijgt met een derde.

Dat is mij ooit overkomen, en dat was niet echt leuk.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 09:25
Verwijderd
Waarom niet? Als je allebei voldoende meester bent over je gevoelsleven om de consequenties van dat potje seks te overzien en daar verder geen verstrekkende gevolgen aan te verbinden, dan is het toch alleen maar lekker en leuk 'for the moment'?

Van 'seks zonder liefde' is in dit geval m.i. ook geen sprake. Vriendschap is een vorm van liefde en kan best een basis zijn voor seks.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 10:01
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Nooit gedaan, maar ik kan mij wel voorstellen dat ik zoiets ooit nog zal doen. Mits ik op dat moment natuurlijk geen relatie heb met iemand.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 10:04
Bamblerose
Avatar van Bamblerose
Bamblerose is offline
Maar geen van jullie beiden, heeft het zelf ook gedaan, meegemaakt? (voor nare man en poesiefox)
__________________
= tjoep tjoep, heey, piep piep =
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 10:07
Verwijderd
Ja, maar dat was niet all-the-way, als dat wat uitmaakt.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 10:52
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
nare man schreef op 31-03-2003 @ 11:07:
Ja, maar dat was niet all-the-way, als dat wat uitmaakt.
En voor mij was het eenmalig. Heb die knul daarna echt nooit meer willen zien.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 10:53
de ijsprinses
Avatar van de ijsprinses
de ijsprinses is offline
ik heb zoiets meegemaakt met een klein ( ) verschil, ik voelde wel meer voor hem en ging alleen maar meer voor hem voelen als we weer es hadden gezoend ofzo. Dat was dus wel heel vervelend maar verder was het heel leuk. We kennen elkaar goed dus ik voelde me helemaal op mn gemak bij hem. We hebben nooit écht sex gehad, maar we zijn wel behoorlijk ver gegaan. Als ik ook niet verliefd op hem was geweest was het perfect, gewoon gezellig en doen waar je zin in hebt zonder ergens aan vast te zitten.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 11:24
Bamblerose
Avatar van Bamblerose
Bamblerose is offline
Citaat:
nare man schreef op 31-03-2003 @ 11:07:
Ja, maar dat was niet all-the-way, als dat wat uitmaakt.
Op zich denk ik dat het wel iets uitmaakt. Meestal zoen je sneller met iemand voor wie je alleen vrienschappelijke gevoelens koestert, dan dat je met diegene naar bed gaat. Ook voor iemand voor wie je wel meer dan vriendschap volt trouwens, maar goed.

Was het voor jou dat moment alleen pure lust (of zin om te zoenen) of deed je het ook omdat je de persoon in kwestie een leuke meid (of jongen) vond? Heb jij het later er nog met haar over gehad? Hoe zij het ervaren had, wat zij erbij voelde, dat soort dingetjes?
__________________
= tjoep tjoep, heey, piep piep =
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 11:34
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Nou zo'n vriendin heb ik niet. Hoewel het me wel heerlijk lijkt om gewoon zonder verdere verplichtingen 'm her en der d'r eens in te hangen.

En nee, er is ábsoluut niets mis mee. Gewoon blijven doen .
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 12:17
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Niets mis mee. Wel stom als de ene iets meer begint te voelen en de ander niet, maar dat zijn de risico's.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 13:41
charly not
Avatar van charly not
charly not is offline
1) Wie van jullie kent dit?
Ik ken het ja, ik heb dit met een jongen van school.. ik weet niet of hij nu een vriend is of niet, aangezien ik hem alleen met uitgaan spreek en als we elkaar spreken dan is het wel vaak heel gezellig en kunnen we echt praten over alles en nog wat. We hebben een aantal keer voor een avondje gezoend (en meer).. Als we zoenen, vind ik dat wel leuk omdat het ook best vertrouwd is geworden.. maar aan de andere kant ook wel frustrerend omdat ik eigenlijk niet wat waarom en wat hij er nou eigenlijk van denkt... Ik durf het ook niet te vragen/zeggen omdat ik bang ben dat hij dan heel afstandelijk gaat doen..
2) waarom doe je dit?
Omdat het eigenlijk gewoon gebeurd, ik hem stiekem best leuk vind... en het misschien ook een behoefte is van gewoon lust
3) Hoe vaak gebeurt het jou, en wanneer voor het laatst?
op zich niet heel vaak, het is nu een aantal keer gebeurd.. wanneer de laatste keer vorige week was.
4) Heb jij er achteraf spijt van, maar gebeurt het de volgende keer toch gewoon weer?
nee, heb er geen spijt van.. was heel cool Ik weet niet of er een volgende keer komt. Het is het moment altijd.. met name als ik het niet verwacht.
5) blijft het vaak bij zoenen of ook meer?
ook meer, maar niet all the way
__________________
whine whine whine, to be or not to be...I'm dead
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 14:02
Maikie
Maikie is offline
Hee meis,

Bij mij was het wel iets anders: Het was uit tussen mij en me vriend maar we hadden afgesproken om nog wel vrienden te blijven. We misten elkaar heel erg en hebben toen wat afgesproken. Toen zijn we weer met elkaar naar bed geweest. Op dat moment waren we dus gewoon vrienden. Later is het wel weer aangegaan. Daarom had ik er dus ook geen spijt van. Maar toen het net gebeurd was had ik er wel een btje spijt van.

Ik heb zoiets ook al een x gehad met een collega...maar dat is toen gebeurd in een dronken bui en ik heb er toen zoon spijt van gehad...

Maar in jou geval zou ik er mee door gaan, ik bedoel je moet het er natuurlijk wel een x over hebben, hoe zijn gevoelens erbij zijn. Maar als jullie allebei verder geen gvoelens erbij hebben...waarom niet!

Maar wat ik eruit begrijp bij jou, hebben jullie er allebei geen verdere gevoelens bij...duss....

Liefs Maikie
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 14:03
mariekegirl
mariekegirl is offline
1) Wie van jullie kent dit?
Zoja,
2) waarom doe je dit?
3) Hoe vaak gebeurt het jou, en wanneer voor het laatst?
4) Heb jij er achteraf spijt van, maar gebeurt het de volgende keer toch gewoon weer?
5) blijft het vaak bij zoenen of ook meer?

1) ja ik ken het
2) omdat je gewoon behoefde hebt aan sex, en die jongen gewoon geil is en niet van hem af kan blijven als ik alleen met hem ben, alleen tis beetje kut dat ik nu verliefd op hem ben geworden en niet tegen hem durf te vertellen.
iemand misschien tips voor me?
3)tis nu denk uhmmz 6x gebeurd ofsow.
4)ik heb er absoluut geen spijt van, nog nooit zo goede sex gehad!
5)meer
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 14:21
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
[hmm heb mijn hoofd hier ook weleens over gebroken, maar zit nu eenmaal in een relatie.

Als de relatie zou eindigen en ik een normale vriend zou krijgen zou ik denk ik wel snel verleid zijn om er mee naar bed te gaan. Kweetniet, ik hou gewoon van mannen so shoot me
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 16:30
Cartosa
Avatar van Cartosa
Cartosa is offline
1) Ja ken het
2) had toen absoluut geen zin in een relatie, voelde me ook niet echt aangetrokken door gevoelens en had er geen 'dit is fout' gevoel bij..
3) twee keer in de zomervakantie
4) ik heb er geen spijt van, was heel bijzonder
5) meer
__________________
J'ai vu l'orient dans son écrin, avec la lune pour bannière
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 16:44
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ehm... heb t wel zo'n beetje meegemaakt. Op een gegeven moment zei ik dat ik ermee wilde stoppen, omdat ik meer voor m was gaan voelen, en toen zei-ie dattie ook meer voor mij was gaan voelen, dus...
doen we dat nu nog steeds, alleen hebben we er nu een relatie bij.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 17:17
Thomas
Thomas is offline
Ik heb het nog nooit meegemaakt, maar als ik geen vriendin zou hebben sluit ik het zeker niet uit. Als ik niet gebonden ben dan zie er geen bezwaar tegen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-04-2003, 17:29
schnet
schnet is offline
Heyhey

Ik dacht zo`n beetje dat ik de enige met dat probleem was. Alleen heb ik het (nog) niet met hem gedaan. Ik heb alleen al twee keer hevig met hem liggen zoenen. Ik ben niet verliefd op hem(tenminste dat denk ik) hij wel op mij, we wilden verder gaan maar aangezien er nix was om het veilig te doen hebben we het maar niet gedaan.

Ik voelde me er ook totaal niet slecht over, en nog steeds niet!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 17:31
sterre
Avatar van sterre
sterre is offline
yep, ik ken het gevoel ik maak er niet direct een probleem rond, is best wel leuk zo'n vriend! het enige lastige, zoals hierboven vermeld, is dat als een van beide gevoelens krijgt, eventueel voor een ander, er ruzie kan van komen....
__________________
zeester met koffie... *life's a bitch, so fuck her!*
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 17:38
Verwijderd
ik heb wel een keer met een vriend van mij een paar keer gezoend voor de lol.. het had niets te betekenen en dat wisten we van elkaar, maar het was wel lekker..
maar verder zou ik absoluut niet gaan..
het klinkt heel stom zo als je dit leest, maarja.. beetje rare situatie was t...

(tis overigens nog steeds een heel goede vriend van me en tis nu mn 'schoonbroertje')
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 17:47
Miss 666
Miss 666 is offline
Jaja vaag hoor. Ik heb hier vandaag nog een gesprek over gehad.
Mijn advies: gewoon lekker blijven genieten. En zolang je allebei weet dat het daarbij blijft en nix word verder... dan zou ik gewoon door blijven gaan zaols je nu bezig bent. Het is wel goed ook dat het meer is dan lichaamlijke drang,dus er komt ook een beetje liefde bij kijken maar ja die liefde is wederzijds want het is gewoon vrienden liefde.
__________________
Let the devil be your guide,and do everything that they tell you it bad for you!!!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 16:46
Manuzhai
Avatar van Manuzhai
Manuzhai is offline
Citaat:
Bamblerose schreef op 31-03-2003 @ 09:35:
1) Wie van jullie kent dit?
2) waarom doe je dit?
3) Hoe vaak gebeurt het jou, en wanneer voor het laatst?
4) Heb jij er achteraf spijt van, maar gebeurt het de volgende keer toch gewoon weer?
5) blijft het vaak bij zoenen of ook meer?
1. Ik ken het wel.
2. Waarom niet? Wederzijds genoegen/genot.
3. Is ... een aantal keer gebeurd .. paar weken geleden voor het laatst.
4. Nah.
5. Duidelijk meer.
__________________
Slechts beschikbaar via naamzoek/privebericht.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 17:08
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
ik heb niet alle replays gelezen, maar wat als een van jullie straks wel verliefd wordt (niet op de ander, maar een buitenstaander zeg maar)... Dan moet dit wel stoppen lijkt me, hoe zou je het dan doen, zou de een geen jaloerse gevoelens krijgen omdat hij niet meer aan de ander mag zitten zeg maar, niet meer met de ander mag zoenen en met de ander naar bed gaan omdat diegene nu een vriend/vriendin heeft???
sorry, het is maar een vraagje

xxxxxxxx
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Bamblerose schreef op 31-03-2003 @ 12:24:
Was het voor jou dat moment alleen pure lust (of zin om te zoenen) of deed je het ook omdat je de persoon in kwestie een leuke meid (of jongen) vond? Heb jij het later er nog met haar over gehad? Hoe zij het ervaren had, wat zij erbij voelde, dat soort dingetjes?
Het was op dat moment vooral lust, maar er zat ook wel een component liefde in. Geen verliefdheid, gewoon liefde die misschien juist wel voortvloeide uit die vriendschap. Naderhand heb ik er met haar over gepraat, dat ze het super vond () en dat onze vriendschap op geen manier aangetast zou raken (wat nu ook nog niet zo is, het meisje in kwestie is één van mijn beste vriendinnen).
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2003, 19:14
Verwijderd
Wat er gebeurd is is gebeurd... als jij zin in seks hebt en hij ook, gewoon doen... Jullie zijn toch vrienden?

Het is beter dan een one-night-stand...

Trouwens, bij vriendinnen van mij vraag ik soms toch best af van; 'hoe zou die in bed zijn' of 'zou dat echt zon seksbeest zijn', en dat zou ik neit erg vinden om mee te maken hoor.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 21:16
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
1) Wie van jullie kent dit?
2) waarom doe je dit?
3) Hoe vaak gebeurt het jou, en wanneer voor het laatst?
4) Heb jij er achteraf spijt van, maar gebeurt het de volgende keer toch gewoon weer?
5) blijft het vaak bij zoenen of ook meer?

1) ik ken het, ik heb het zelfs met meerdere vrienden
2) pure lust, dronkenschap is ook vaak een meebeslissende factor
3) het gebeurt... altijd als ik uitga en zin heb in sex en er iemand mee is die ook zin heeft in sex. als je al ervaring met elkaar hebt, zoek je elkaar toch sneller op om weer iets mee te doen.
4) ik heb er nooit spijt van, alhoewel ik soms wel denk van... nou... maar ik geniet erg van de sex. en mijn vriendschappen met de betreffende jongens zijn er dieper van geworden, het maakt in de omgang met elkaar niets uit.
5) het blijft meestal bij zoenen, maar met sommigen gebeurt er ook altijd meer

ik heb een paar vriendengroepjes, in twee van deze groepjes komen wel verhoudingen voor zoals je beschreef. iedereen doet het met iedereen en het maakt niets uit. er heerst altijd een geweldige sfeer als we met zijn allen uitgaan of iets doen.

de jongens met wie ik weleens geneukt heb (ja... je kan pure lust toch moeilijk vrijen noemen) zijn mijn beste vrienden, met iedereen heb ik iets speciaals, dat echt... 'tussen ons' is.

Ik hou van sex, en ik hou van jongens, als ik geen vriendje heb moet ik het wel ergens anders zoeken, en dat doe ik dan dus ook.
als ik wèl een vriendje heb, wordt dat door mijn 'vrienden' niet als vervelend ervaren, iedereen uit ons groepje heeft weleens verkering.
we zoeken onze relaties wel altijd buiten het groepje, maar vervolgens nemen we wel de vriendjes en vriendinnetjes mee naar feestjes en dingen. soms blijven exen hangen in het groepje en gaan ze op in onze onderlinge verhoudingen. een van de jongens waarmee ik weleens 'zomaar' sex heb is een ex van me. vet gezellig

ik heb een flauw vermoeden dat sommige mensen de onderlinge verhoudingen in mijn vriendengroepjes niet gaan begrijpen...
__________________
hieperdepiepp!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 22:12
Verwijderd
1) Wie van jullie kent dit?

Ik ken iets dergelijks. We zijn niet echt vrienden maar hebben en willen ook niets meer, maar als we elkaar zien bij het uitgaan komt het toch vaak neer op zoenen.

Zoja,
2) waarom doe je dit?

Ik wil intimiteit, ik wil zoenen, hij zoent lekker, hij wil waarschijnlijk hetzelfde...

3) Hoe vaak gebeurt het jou, en wanneer voor het laatst?

Als ik daar uitga en hij is er ook... het is heel vaak gebeurd, maar niet regelmatig. Voor het laatst ongeveer een maand geleden....

4) Heb jij er achteraf spijt van, maar gebeurt het de volgende keer toch gewoon weer?

Nee, nu niet meer. Ik heb er wel een keer - Nee. *schudt hoofd* Met deze jongen heb ik er nooit spijt van gehad, het amuseerde me hoogstens. Met een andere jongen met wie ik ook vaker gezoend heb buiten relaties heb ik er wél spijt van gehad.

5) blijft het vaak bij zoenen of ook meer?

Er is niet echt kans om meer te laten gebeuren aangezien hij in een ander dorp woont dan mij, we allebei nog bij onze ouders en we elkaar dus alleen zien bij het uitgaan. Ik heb geen behoefte aan sex tegen een muur, dus meer wordt het ook niet zo. Gewoon zoenen...
Het is wel meer in de zin van - ik loop niet naar hem toe, zoen ff met hem en zie hem dan de rest van de avond niet weer. Ik blijf bij hem, of andersom, we lopen redelijk te kleffen. Vasthouden, met handen spelen, in armen hangen. (oh, ik hou zo van met mijn rug tegen zijn borst te leunen, zijn armen om mij heen, zijn handen op mijn buik, mijn handen op zijn handen...)
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 13:16
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
1) Wie van jullie kent dit?
Niet helemaal. Ik bedoel, het is geen goede vriend. Ik ken hem van het uitgaansleven en ik zie hem ook alleen in de discotheek. Als ik hem zie loopt het uit op zoenen en elkaar aanraken. Een typische Z&Z relatie (zoenen & zo ). We praten haast niet, 't gaat echt om het lichamelijke contact.

2) waarom doe je dit?
Omdat ik hem een lekker ding vind en ik ben op de een of andere manier tot hem aangetrokken terwijl het overduidelijk een player is. Maar toch ook weer niet helemaal... tja. Ik vind hem gewoon lief/lekker.. Ofzo. Ik zoek gewoon intimiteit en bij hem kan ik dat vinden.

3) Hoe vaak gebeurt het jou, en wanneer voor het laatst?
Het is de eerste keer dat zoiets is voorgekomen en met hem een paar keren... afgelopen zaterdag voor t laatst.

4) Heb jij er achteraf spijt van, maar gebeurt het de volgende keer toch gewoon weer?
Ik heb er totaal geen spijt van, maar ik heb hem wel mn telnr gegeven (vroeg hij om) waar hij tot nu toe nog geen gebruik van heeft gemaakt. Niet dat ik daar mee zit, want ik ben eigenlijk alleen lichamelijk tot hem aangetrokken en het benauwd me om met hem iets af te spreken. Ik ben bang dat we elkaar niets te melden hebben, omdat we beide zo verschillend zijn.

5) blijft het vaak bij zoenen of ook meer?
Nouja, we staan wel in de discotheek he, dus seks komt er niet van. Hij vraagt me wel mee naar zijn huis maar dat wil ik niet.
Als ik hem zie blijf ik niet de gehele tijd bij hem, maar we houden we de hele avond contact zeg maar. En afgelopen zaterdag hebben we echt 2,5 uur aan elkaar geplakt gezeten. Zoenen, voelen, dicht tegen elkaar aan staan enzovoorts..
En wat Morgan zegt (oh, ik hou zo van met mijn rug tegen zijn borst te leunen, zijn armen om mij heen, zijn handen op mijn buik, mijn handen op zijn handen...) is super Net als tegenover elkaar staan, met mijn handen om zijn nek en mijn gezicht verborgen in zijn nek, aaahhh. Ja das leuk.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 21:53
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
1) Ikkkkke!!!
2) opdat ik geil ben op dat moment, en omdat het goed voelt... Genot dus ook...
3) 5 keer gehad ofzo.... 2 weken geleden laatste keer
4) nee absoluuut niet... Hij is goed, en tis alleen voor het genot (die week erop stond hij met iemand anders te zoenen... Dat maakt me dan ook niet uit)
5) duidelijk meer
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Signy schreef op 03-04-2003 @ 14:16:
*text*
Wah, dat heb jij gewoon helemaal hetzelfde als mij... is hij toevallig ook verliefd op je geweest ooit? ^_^;
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 12:27
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Morgan schreef op 03-04-2003 @ 23:02:
Wah, dat heb jij gewoon helemaal hetzelfde als mij... is hij toevallig ook verliefd op je geweest ooit? ^_^;
Eeeh neuh... niet dat ik weet... Ik ken hem ook nog niet echt lang hoor.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 09:26
Miss 666
Miss 666 is offline
het is mij prima bevallen, sex met gewone vriend en ik vind het zeker voor herhaling vatbaar
__________________
Let the devil be your guide,and do everything that they tell you it bad for you!!!
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 12:16
Droyd
Avatar van Droyd
Droyd is offline
Ik kan me moeilijk voorstellen dat er hier geen gevoelens bij te pas komen


Ik zou denk ik automatisch gevoelens krijgen bij iemand waarmee ik sex heb...denk ik
__________________
And fall on my face on somebody's new-mown lawn
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 17:19
TheOneWhoLeft
Avatar van TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
moet kunnen, als je maar niet te jong bent ervoor.
dan kan het al gauw een obsessie worden, en waarschijnlijk zul je het dan ook blijven doen wanneer 1 van beiden een relatie heeft.
__________________
Waar is de Abt? En waar is Waar?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 22:27
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Ik heb het een keer ehad et een oede vriendin van e. Tenminste, ik dacht dat het een oede vriendin was, sinds die avond deed ze raar. Alsof ze niets eer me te maken wilde hebben en als ik erover robeer te praten om er achter te komen waaro ze zo doet ontwijkt ze me. Laatst zei ze dat "ze zich ervoor schaamde, en dat het nooit had oen ebeuren" Wat ij betreft was het prima, het was een heel ezellige avond met veel drank en ezelliheid en ik vond het een mooie afsluiter...

*zucht* vrouwen zal ik nooit begrijpen...
__________________
vive la feast!!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-04-2003, 23:41
Verwijderd
Je bent dronken.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 20:57
Druppel
Avatar van Druppel
Druppel is offline
Ik heb nog nooit sex gehad met een goede vriend, maar wel gezoend. Ik vind het wel leuk eigenlijk. Het gebeurt dan gewoon. Ineens zitten we te zoenen en dan ineens zitten we weer gewoon te praten. Het verandert verder helemaal niks tussen ons. We moeten er eigenlijk wel om lachen. Ik heb ook geen reden om anders te gaan doen, zoenen is toch eigenlijk een teken dat je die ander gewoon heel lief en leuk vind en dat kan, vind ik, ook bij een gewone vriend.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 14:56
U-NiQ
Avatar van U-NiQ
U-NiQ is offline
1) Wie van jullie kent dit?
Ik Alleen is die goeie vriend in dit geval mijn beste vriend, en ook nog eens mijn ex vriendje
2) waarom doe je dit?
Dat vraag ik me nu ook regelmatig af. Misschien dat ik toch op een manier behoefte aan heb.. Niet zozeer aan de sex enz, maar meer aan het samen zijn met iemand. Met hem.
3) Hoe vaak gebeurt het jou, en wanneer voor het laatst?
Tsja, toch wel regelmatig. De laatste tijd wat minder. De laatste keer was vorige week ergens.
4) Heb jij er achteraf spijt van, maar gebeurt het de volgende keer toch gewoon weer?
Spijt niet echt, maar ik vraag me achteraf wel af WAAROM het gebeurd..
5) blijft het vaak bij zoenen of ook meer?
Meer..
__________________
Dat is de kracht van onafhankelijkheid!

Laatst gewijzigd op 07-04-2003 om 15:02.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 15:49
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 06-04-2003 @ 00:41:
Je bent dronken.
Volgens mij doet z'n g het niet en de m ook niet echt
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 17:00
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
kijk, jij berijpt um
__________________
vive la feast!!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 17:04
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
Morgan schreef op 02-04-2003 @ 23:12:
1) Wie van jullie kent dit?

Ik ken iets dergelijks. We zijn niet echt vrienden maar hebben en willen ook niets meer, maar als we elkaar zien bij het uitgaan komt het toch vaak neer op zoenen.

Zoja,
2) waarom doe je dit?

Ik wil intimiteit, ik wil zoenen, hij zoent lekker, hij wil waarschijnlijk hetzelfde...

3) Hoe vaak gebeurt het jou, en wanneer voor het laatst?

Als ik daar uitga en hij is er ook... het is heel vaak gebeurd, maar niet regelmatig. Voor het laatst ongeveer een maand geleden....

4) Heb jij er achteraf spijt van, maar gebeurt het de volgende keer toch gewoon weer?

Nee, nu niet meer. Ik heb er wel een keer - Nee. *schudt hoofd* Met deze jongen heb ik er nooit spijt van gehad, het amuseerde me hoogstens. Met een andere jongen met wie ik ook vaker gezoend heb buiten relaties heb ik er wél spijt van gehad.

5) blijft het vaak bij zoenen of ook meer?

Er is niet echt kans om meer te laten gebeuren aangezien hij in een ander dorp woont dan mij, we allebei nog bij onze ouders en we elkaar dus alleen zien bij het uitgaan. Ik heb geen behoefte aan sex tegen een muur, dus meer wordt het ook niet zo. Gewoon zoenen...
Het is wel meer in de zin van - ik loop niet naar hem toe, zoen ff met hem en zie hem dan de rest van de avond niet weer. Ik blijf bij hem, of andersom, we lopen redelijk te kleffen. Vasthouden, met handen spelen, in armen hangen. (oh, ik hou zo van met mijn rug tegen zijn borst te leunen, zijn armen om mij heen, zijn handen op mijn buik, mijn handen op zijn handen...)
oeh, wat herkenbaar.. ik heb de laatste tijd beetje het zelfde et een meisje in de discotheek waar ik vaak kom. Terwijl ik denk ik niks met haar wil verder, een typisch eval van zaterdagavond liefde
__________________
vive la feast!!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 17:43
Stefan4you
Stefan4you is offline
Hellow,

Sooo wajoo ik herken dit verhaal.. tis dan geen seks, ja orale seks maar niet 'het'.
Keb een beste vriendin en soms als ze bij mij is of ik bij haar dan kijken we tv ofzo, romantische film meestal en dan bij van die bepaalde scenes dan kijkt ze me aan en dan ineens zitten we te zoenen.. het gaat ook wel verder.
Maar waarom doe k het? Misschien omdat k me stiekem toch ergens tot 'r aangetrokken voel en omdat ik gewoon geil ben. Ze weet toch wel dat k 'r nie gebruik.
Het gebeurt best wel vaak aangezien we elkaar redelijk vaak zien. Bijna eens per twee dagen.
Eerst hadden we er wel spijt van maar nu vinden we t allebei gewoon normaal. Behalve als een van ons een relatie heeft. Dan zien we elkaar ook minder en houden we ons echt in, hoe moeilijk ook.
Het blijft NOOIT bij zoenen.. we zijn allebei types om meteen verder te gaan./
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 14:23
)Vampje(
)Vampje( is offline
1) Wie van jullie kent dit?Ongeveer wel.. Alleen is hij niet zomaar een vriend, maar mijn ex, en daarom betekent hij heel erg veel voor me en hebben we buiten de seks ook een heel goede band.
2) waarom doe je dit?Omdat de seks met hem waanzinnig is en omdat het vertrouwd is; we kennen elkaars lichaam door en door. Op die manier hoeven we beiden niet een vreemd persoon mee naar huis te nemen voor een keertje, om maar even onze behoeften te bevredigen.
Bovendien is het een heel mooie jongen en voel ik me tot hem aangetrokken.
3) Hoe vaak gebeurt het jou, en wanneer voor het laatst?Sinds het uit is, heeft het twee keer plaatsgevonden. Gisteren voor het laatst.
4) Heb jij er achteraf spijt van, maar gebeurt het de volgende keer toch gewoon weer?De eerste keer had ik wel een beetje spijt, maar nu sta ik er volledig achter en geniet ik er ook van.
Het heeft voor zover ik weet ook geen invloed op de vriendschap; we combineren het gewoon heel leuk. Ik zou niet anders meer willen.
5) blijft het vaak bij zoenen of ook meer?Ook meer.

Laatst gewijzigd op 05-05-2003 om 15:04.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 14:32
Verwijderd
ikken het niet echt eigenlijk..
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 14:44
Biebje
Biebje is offline
1.) Ik ken it misschien wel té goed.
2.) Tis gewoon een mooie jongen, en me beste vriend. We hebben allebei geen behoefte aan een vaste relatie, en van het een kwam het ander. De seks is gewoon geweldig, je kent elkaar(s lichaam) en alles is vertrouwd. je ouders hoeven ook geen gke dingen te denken.
3.) Eigenlijk gebeurt het onderhand elk weekend, als we uit zijn geweest, maar verder niet.
4.) Soms heb ik wel eens spijt, of ik de vriendschap niet verpest, maar als je merkt dat alles verer nog goed loopt, doe ik het zo weer.
5.) Het blijft eigenlijk nooit bij zoenen, tenzij we betrapt moeten worden
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 15:30
xxSweetLoverxx
Avatar van xxSweetLoverxx
xxSweetLoverxx is offline
1) Wie van jullie kent dit?
Zoja,
2) waarom doe je dit?
3) Hoe vaak gebeurt het jou, en wanneer voor het laatst?
4) Heb jij er achteraf spijt van, maar gebeurt het de volgende keer toch gewoon weer?
5) blijft het vaak bij zoenen of ook meer?

1) jah het komt me heel bekend voor
2) we voelde ons gewoon heel erg tot elkaar aangetrokkenen jah toen belandde we gewoon bij elkaar in bed
3) Het is bij mij helaas maar 3 keer gebeurd de laatste keer is s0'n 4 maanden geleden, heb nu helaas niet echt meer goed contact met hem mede dankzij onze seks avontuurtjes is onze vriendschap heel erg veranderd
4) De 1e keer had ik er enorme spijt van, maar na de 2de keer en 3de keer niet. Alleen nu het onze vriendschap heeft beinvloed heb ik er wel enorme spijt van.
5) Neej we gingen meestal verder dan zoenen

** KIjk uit dat het jullie vriendschap niet verpest **
__________________
LiVe YoUr LiFe ThE wAy JoE wAnT dOn'T lIsTeN tO tHe TiNgS oThEr pEopLe sAy !!!!!!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 16:36
FIRSTLADY
FIRSTLADY is offline
1) Wie van jullie kent dit?
Zoja,
2) waarom doe je dit?
3) Hoe vaak gebeurt het jou, en wanneer voor het laatst?
4) Heb jij er achteraf spijt van, maar gebeurt het de volgende keer toch gewoon weer?
5) blijft het vaak bij zoenen of ook meer?

1) Ik
2) Omdat ik ook alleen maar wil neuken, ik hoef geen relatie, hij ook niet...egt een bootycall dus
3) Heeeeel vaak , maar nu heeft ie een vriendin dus heb ik hem al een tijdje niet gezien
4) Nee..helemaal geen spijt want we hebben egt een goede verhouding, we weten wat we aan elkaar hebben
5) Zoenen is voor mij eigenlijk niets bijzonders meer, het is standaard voor het neuken
__________________
...Forgive your enemies...but never forget their names....
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 16:41
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik ken het niet, ook omdat ik al lang een vriend heb. Maar ik zou het me goed kunnen voorstellen dat je met één van je vrienden vaker zoent of verder gaat dan "gewone vrienden" doen. Je voelt je toch heel vertrouwd bij elkaar en dan is dat stapje niet altijd ver weg...
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 18:08
**Bambi**
**Bambi** is offline
Ik ken het...het duurde bij mij 1,5 jaar waarin we steeds als we allebei geen andere vriend/vriendin hadden weer bij elkaar belandden. Maar allebei dachten we dat de ander verder niks wilde...terwijl dit heel anders bleek te zijn. Nu zijn we dus alweer bijna een jaar heel happy samen ... Dussuh raar is het niet...je weet nooit wat er nog van komt!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ex wil aanpappen met ex gewoon voor de sex
Gaan we weer
10 07-09-2016 16:04
Liefde & Relatie Hoe ga je met de liefde om?
Warsocket
38 27-11-2004 15:01
Liefde & Relatie hij wil minder sex...
4774
42 05-08-2004 08:41
Seksualiteit weleens met een hoer geneukt?
guest724
169 30-05-2004 10:34
Seksualiteit sex enquete
Miss_McCartney
135 15-05-2002 23:16
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:38.