Oud 27-10-2013, 12:22
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]


Kijk ik maak de spiegel schoon


En is het forum alleen bij mij traag of hebben anderen er ook last van?
Advertentie
Oud 27-10-2013, 12:34
Verwijderd
Klaar!
Oud 27-10-2013, 12:36
Verwijderd
Citaat:
En is het forum alleen bij mij traag of hebben anderen er ook last van?
Ja hier ook, verschrikkelijk traag.
Oud 27-10-2013, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Ik word altijd gedwongen de spiegel schoon te maken met een sopje. Zo gaat het sneller met een spray.
Ja, ik doe niet aan sopjes, zo'n geklieder altijd gewoon sprayen en afnemen
Oud 27-10-2013, 12:43
Verwijderd
Ik was de spiegel met een nat doekje en droog hem daarna af met een handdoek, ik vind dat de meeste sprays strepen geven en pluisjes aantrekken, maar het kan ook gewoon aan mijn onbestaande schoonmaakkunsten liggen.
Oud 27-10-2013, 12:46
Verwijderd
Forum laadt behoorlijk langzaam.

Ik maak juist meer strepen dan er al opzaten
Oud 27-10-2013, 13:08
Verwijderd
Ik krijg juist strepen als ik er water op doe. Of als ik meer spray gebruik dan nodig is.
Oud 27-10-2013, 13:25
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb ooit iemand de ramen zien 'wassen' met glasspray. Buiten. Je kunt wel raden hoe dat eruit zag.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 27-10-2013, 13:26
Verwijderd
Heb ik ook wel eens geprobeerd, doekje werd erg snel erg vies
Oud 27-10-2013, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ooit iemand de ramen zien 'wassen' met glasspray. Buiten. Je kunt wel raden hoe dat eruit zag.
Nou-jááááá!
Oud 27-10-2013, 13:39
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Maar kom op zeg Je gaat je ramen toch niet wassen met glasspray
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 27-10-2013, 13:41
Verwijderd
Ik snap mensen niet die even snel ramen wassen voordat het gaat regenen. Mijn buurvrouw is daar heel goed in
Oud 27-10-2013, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Maar kom op zeg Je gaat je ramen toch niet wassen met glasspray
Ramen zijn toch van glas?

Het schiet dus niet op, want het doekje wordt te snel vies. Maar het raam wordt er verder wel schoon van.
Oud 27-10-2013, 14:12
Verwijderd
als ik de ramen was (wat zelden tot nooit gebeurt) doe ik dat met afwasmiddel. Van spiritus ga ik kokhalzen maar dat is nog beter.
In de 8 jaar dat ik hier woon heb ik 2 keer m'n ramen gelapt. Ach ja.
Oud 27-10-2013, 14:17
Verwijderd
Mijn moeder doet het elke 2 weken.
Oud 27-10-2013, 14:18
Verwijderd
Glassex is ook handig als je je huisdier vlooivrij wil hebben.
Oud 27-10-2013, 14:19
Verwijderd
Vandaar dat Minoes nooit vlooien heeft. Weet ik dat ook weer.
Oud 27-10-2013, 14:20
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb volgens mij in 6 jaar tijd 2 keer m'n ramen gewassen en dat was omdat m'n vader ze te goor vond. Ik doe sowieso nooit m'n rolgordijn open, dus dat raam zie ik toch niet. [/care]
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 27-10-2013, 14:21
Verwijderd
Ik was de buitenkant van mijn ramen hier niet . Officieel hoort het te kunnen, maar ik met al mijn gezondheidsgeluk ga het niet riskeren om op 8 hoog uit het raam te gaan hangen
Oud 27-10-2013, 14:33
Verwijderd
ik heb ook tyfusramen om te wassen, het zijn dubbele schuiframen, waarvan het onmogelijk is om de buitenkant en binnenkant te cleanen. Twee jaar terug heeft mijn buurman ze eruit getild. Ik had toen 4 ramen met een barst erin maar ze waren wel schoon.
Als je het nooit doet valt het ook zo op. Als ze stralend schoon zijn maar op bepaalde plekjes helemaal niet, valt dat juist meer op.
Oud 27-10-2013, 15:00
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik doe het ook nooit. Er was ooit een glazenwassermeneer die het wel wilde doen. Elke 12 weken boven en beneden voor 10 euro, of soortgelijk klein bedrag. Helaas nooit weer wat van gehoord. Dus nu zijn de ramen nog steeds vies.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 27-10-2013, 15:10
Verwijderd
Ik houd van ramen schoonmaken, en dat doe ik normaal gesproken met allesreiniger, een spons en een trekkertje. Beste huishoudelijke klusje ooit.
Oud 27-10-2013, 15:11
Verwijderd
Ik heb een fantastische poetsvrouw die mijn ramen geregeld schoonmaakt
Oud 27-10-2013, 15:19
Verwijderd


Mijn gevoelens gaan heen en weer tussen ' HOE', 'wtf ' en 'IEEEEEE'.
Oud 27-10-2013, 15:20
Verwijderd
Vooral de blik van de rechter is heel treffend. Ik denk dat ik ook ongeveer zo zou kijken.
Oud 27-10-2013, 15:35
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Mijn ramen zijn oog nog steeds heel goor. Soms erger ik me er kapot aan, maar mestal doe ik /care. Mijn moeder vond de glazenwasser te duur worden, dus die komt niet meer. En om nou op een wankel trapje te gaan staan in een kiezelvoortuin, met een trekstok... Dat zie ik ook weer niet zo zitten
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 27-10-2013, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ooit iemand de ramen zien 'wassen' met glasspray. Buiten. Je kunt wel raden hoe dat eruit zag.
Ik doe dat ook altijd. Of nouja, altijd, altijd, één keer. Maar als ik het nog eens zou doen, deed ik het weer op die manier. Wat is er verkeerd aan?
Oud 27-10-2013, 16:27
Verwijderd
Aargh schoonouders
Iedere keer als ze naar een bruiloft zijn geweest, krijgen we vervolgens te horen wat er allemaal niet goed aan was en hoe het toch echt anders moet (bij ons): iedereen moet de mogelijkheid hebben om het trouwen zelf bij te wonen, de (schoon)ouders moeten zelf ook vrienden uit kunnen nodigen, alle gasten moeten deel kunnen nemen aan het diner... En als ik dan aangeef dat dat wel heel veel zou gaan kosten, krijg ik te horen: "Bij onze bruiloft werd dat allemaal door de vader van de bruid betaald." Aargh aargh aargh!! Dat hebben zij toch niet te beslissen, als ze vervolgens zelf nog niet één keer aangeboden hebben om ook maar iets te betalen (terwijl ze dat makkelijk zouden kunnen)?! Mijn vader ziet me aankomen... 'Pap, betaal je even 20000? Dat vinden mijn schoonouders zo'n goed idee!'
Oh, en ze snapt ook niet dat ik niet wil hebben dat er sketches/liedjes/alfabetten worden gedaan

Op deze manier trouwen we nooit


Zo, einde van mijn klaagverhaal.
Oud 27-10-2013, 16:30
Verwijderd
Dat lijkt me echt bizar irritant Heersbeest! Kun je niet een keer op een rustig moment zeggen 'Yo, leuk dat jullie dat vinden, maar het gaat niet gebeuren. Punt.'? Dan dat gewoon elke keer dat ze er wat over zeggen herhalen ?
Oud 27-10-2013, 16:33
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
[afbeelding]


Nee, Marco. Ik blijf vanavond niet bij jou
Citaat:
[afbeelding]


slechts 5 euro intree!


Mij viel op die gast met dat grote voorhoofd op de flyer, Dave, die kennelijk albums maakt met dit soort foto's:



Waarom zitten die ogen helemaal dáár?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 27-10-2013, 16:34
Verwijderd
Ik heb al verschillende manieren heel duidelijk gezegd: Ja jongens, is allemaal leuk en aardig, maar het is onze bruiloft en we doen het zoals wij het willen.

Maar helaas heeft dat weinig effect.
Oud 27-10-2013, 16:35
Verwijderd
Ja, maar ja. Zeggen "het is onze bruiloft" kan dan best wel weer opgevat worden als 'kom maar met suggesties!' door mensen met een blok beton voor hun hoofd. Als je gewoon zegt dat het niet gebeurt dan gebeurt het ook gewoon niet, of als je daadwerkelijk zegt dat ze gewoon hun mond dicht moeten houden en dat jullie dit niet op prijs stellen dan is het weer wat anders.

Citaat:


Mij viel op die gast met dat grote voorhoofd op de flyer, Dave, die kennelijk albums maakt met dit soort foto's:

[afbeelding]


Waarom zitten die ogen helemaal dáár?
Ik vind dit eng.
Oud 27-10-2013, 16:36
Verwijderd
Zo zou ik al bijna geen zin meer hebben om te trouwen. Stom zeg
Oud 27-10-2013, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar ja. Zeggen "het is onze bruiloft" kan dan best wel weer opgevat worden als 'kom maar met suggesties!' door mensen met een blok beton voor hun hoofd. Als je gewoon zegt dat het niet gebeurt dan gebeurt het ook gewoon niet, of als je daadwerkelijk zegt dat ze gewoon hun mond dicht moeten houden en dat jullie dit niet op prijs stellen dan is het weer wat anders.
Wat betreft het sketches-gebeuren heb ik nu al een paar keer gezegd dat dat absoluut niet gaat gebeuren (en ook met onze redenen), dat we dat echt niet willen hebben en dat mensen die daar op staan niet hoeven te komen. De enige reactie die ik dan krijg is dat we het vast heel leuk zullen vinden en dat ze wel met mijn ouders zullen overleggen.
Gelukkig heb ik wel normale ouders die zeggen: Als jij dat niet wilt, dan gebeurt dat niet.

Overigens zijn we nog helemaal niet verloofd ofzo
Oud 27-10-2013, 16:40
Verwijderd
Zouden jullie daarom echt niet trouwen, Lieveheersbeest?
Mijn schoonouders hebben daar ook een handje van, maar dna met name over hoe wij onze kinderen moeten opvoeden. Inmiddels ben ik zover dat ik er mee in stem en verdere dicussie uit de weg ga. Heeft geen enkele zin. Mijn schoonzusje kreeg bij haar bruiloft te horen: "Ja, mijn vriendinnen moeten ook okmen hoor. Dat kan best, het zijn er maar zes en ik wil graag dat ze er bij zijn." En toen dat niet mocht was ze twee dagen teleurgesteld en daarna was het over Ik hoop dat ze bij jou wel evne normaal gaan doen, want het is wel echt heel frustrerend op die manier ja....
Oud 27-10-2013, 16:40
Verwijderd
Oh echt ? Jezus, dan is het al helemaal kut . Maar ja. Mensen met blokken beton voor hun hoofd
Oud 27-10-2013, 16:41
Verwijderd
Citaat:


Mij viel op die gast met dat grote voorhoofd op de flyer, Dave, die kennelijk albums maakt met dit soort foto's:

[afbeelding]


Waarom zitten die ogen helemaal dáár?
Zo dan, dave.psd
Oud 27-10-2013, 16:43
Verwijderd
Nou, we zullen vast wel ooit trouwen (als dat aanzoek ooit komt ), maar mijn vriend en ik willen allebei niet een bruiloft met 300 van onze meest intieme vrienden. En als er al vrienden van mijn ouders uitgenodigd worden, dan is dat omdat ik dat wil en omdat ze belangrijk voor mij zijn, niet omdat mijn ouders dat per se zouden willen. Net als dat voor ons niet per se alle neefjes en nichtjes uitgenodigd moeten worden waar we amper contact mee hebben, terwijl mijn schoonouders dat wel per se willen. Sorry hoor, maar waarom zou ik mensen uitnodigen waar ik niks mee heb? Dat er toevallig een bloedband is vind ik geen argument.
Oud 27-10-2013, 16:44
Verwijderd
Als mijn nicht dat had gedaan, dan hadden er minstens 400 mensen moeten komen.
Oud 27-10-2013, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Zo dan, dave.psd
Well, well, well. Oh well
Oud 27-10-2013, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Vandaar dat Minoes nooit vlooien heeft. Weet ik dat ook weer.
Niet écht je kat bewerken met Glassex hoor
Oud 27-10-2013, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Well, well, well. Oh well
Als ik iets als dit zie is het eerste wat ik denk dit

Oud 27-10-2013, 16:46
Verwijderd
Nee hallo
Oud 27-10-2013, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Nou, we zullen vast wel ooit trouwen (als dat aanzoek ooit komt ), maar mijn vriend en ik willen allebei niet een bruiloft met 300 van onze meest intieme vrienden. En als er al vrienden van mijn ouders uitgenodigd worden, dan is dat omdat ik dat wil en omdat ze belangrijk voor mij zijn, niet omdat mijn ouders dat per se zouden willen. Net als dat voor ons niet per se alle neefjes en nichtjes uitgenodigd moeten worden waar we amper contact mee hebben, terwijl mijn schoonouders dat wel per se willen. Sorry hoor, maar waarom zou ik mensen uitnodigen waar ik niks mee heb? Dat er toevallig een bloedband is vind ik geen argument.
Nou ja, dan is dat toch duidelijk? Lullig voor je schoonouders dat zij daar anders over denken, maar het is jullie bruiloft en jullie bepalen dus wat en hoe er gaat gebeuren. En jullie denken er beiden hetzelfde over, toch? Mijn schoonouders nemen altijd meer aan van mijn vriend dan van mij (in de categorie: "Hou daar eens mee op"), dus misschien moet hij zich een keer melden?
Oud 27-10-2013, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Als ik iets als dit zie is het eerste wat ik denk dit

[afbeelding]
Ik aan dit:

Oud 27-10-2013, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Niet écht je kat bewerken met Glassex hoor
Wasbenzine werkt veel beter.
Oud 27-10-2013, 16:49
Verwijderd
Ook naar mijn vriend wordt niet geluisterd

En ja, je hebt ook zeker wel gelijk. Maar de eeuwige discussies blijf ik frustrerend vinden. En ik wil er niet aan denken wat er gebeurt als er ooit kinderen komen
Oud 27-10-2013, 16:50
Verwijderd
Citaat:


Mij viel op die gast met dat grote voorhoofd op de flyer, Dave, die kennelijk albums maakt met dit soort foto's:

[afbeelding]


Waarom zitten die ogen helemaal dáár?
zijn hoofd doet me een beetje denken aan foetaal alcohol syndroom
Oud 27-10-2013, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Aargh schoonouders
Iedere keer als ze naar een bruiloft zijn geweest, krijgen we vervolgens te horen wat er allemaal niet goed aan was en hoe het toch echt anders moet (bij ons): iedereen moet de mogelijkheid hebben om het trouwen zelf bij te wonen, de (schoon)ouders moeten zelf ook vrienden uit kunnen nodigen, alle gasten moeten deel kunnen nemen aan het diner... En als ik dan aangeef dat dat wel heel veel zou gaan kosten, krijg ik te horen: "Bij onze bruiloft werd dat allemaal door de vader van de bruid betaald." Aargh aargh aargh!! Dat hebben zij toch niet te beslissen, als ze vervolgens zelf nog niet één keer aangeboden hebben om ook maar iets te betalen (terwijl ze dat makkelijk zouden kunnen)?! Mijn vader ziet me aankomen... 'Pap, betaal je even 20000? Dat vinden mijn schoonouders zo'n goed idee!'
Oh, en ze snapt ook niet dat ik niet wil hebben dat er sketches/liedjes/alfabetten worden gedaan

Op deze manier trouwen we nooit


Zo, einde van mijn klaagverhaal.
Wtf.

Je zou een keer bij een vriendin ofzo een bruidsjurk lenen, en je vriend een pak. Dan een foto maken met een roos in je mond op het strand ofzo, en er een kaartje bij maken in de trant van 'bedankt allemaal voor de mooie dag!! Lieveheersvrouw+lieveheersman 19-11-2013' (een datum die voorbij is, iig) en dat dan naar ze opsturen. Gewoon, dat ze het afleren.
Oud 27-10-2013, 16:55
Verwijderd
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:45.