Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2013, 19:08
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Geen appartementen deze donderdag. Dan maar weer wachten tot maandag! Bidden jullie dan voor mij mee ?
Ik bid keihard!
Ik ben net wezen kijken in het appartementje en omg...

Citaat:
En toen
Toen werd ze in d'r reet geneukt.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Advertentie
Oud 28-11-2013, 19:19
Verwijderd
fizzle naamzoek, naast mijn vraag in de pm heb ik nog een vraag. Ik zoek iets met zangkoren op klassiek gebied wat melancholisch is. Met zangkoren bedoel ik alle toonhoogtes en het liefst allemaal door elkaar. Erbarme dich van Bach en Jesus meines leben lebens van Buxtehude zijn dingen waar ik van moet janken zo mooi en melancholisch. Ik zoek meer daarvan!
Oud 28-11-2013, 19:21
Verwijderd
Oh en Rachmaninoff is meestal ook wel zeer melancholisch!
Oud 28-11-2013, 19:24
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik moest hier zowel om lachen als om ahwwww'en wat resulteerde in gek meisjesachtig gegiechel.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 28-11-2013, 19:59
Verwijderd
Ik was vandaag bij een fysiotherapeut, gewoon eentje die toevallig dichtbij zat. Hij bleek alleen meer geïnteresseerd te zijn in zijn kwalificaties als 'haptonoom'. Daar had ik voor vandaag nog nooit van gehoord, maar het is een onbeschermde titel uit de alternatieve geneeskunde, waarbij je de mens moet bekijken als geheeelllllll, en moet kijken naar hoe je geest samenwerkt met je lichaaaaammmmm. Zijn diagnose was eerst rugpijn vanwege dat ik 'een denker' en daarom 'stress' had. Daar was ik het niet mee eens, want mij lijkt het meer te wijten aan gewoon veel zware shit tillen, dus daarna werd het dat ik 'geen compleet mens' ben want 'je hebt geen gevoel'. Weten we dat ook weer
Oud 28-11-2013, 20:00
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Jezus, wat een kutmongool. Dat zeg je toch niet?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 28-11-2013, 20:02
Verwijderd
Mijn fysio is ook van HET GEVOEL en het LUISTEREN NAAR JE LICHAAM, maar niet op die fiets
Oud 28-11-2013, 20:05
Verwijderd
Mijn opa is erg levensmoe. Net hoorde ik dat die heeft geprobeerd zich te vergiftigen hierdoor
Hij wilt gewoon dood.

Laatst gewijzigd op 28-11-2013 om 20:12.
Oud 28-11-2013, 20:08
Verwijderd
De fysio van mijn moeder doet niets van die shit. Ze moet een hele goeie zijn

Het is toch niet normaal dat je vanaf je 14e bij de fysio rondloopt elke week, omdat overgewicht en daardoor gewrichtspijnen ? Een ex-klasgenoot heeft dat.
Oud 28-11-2013, 20:11
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik was vandaag bij een fysiotherapeut, gewoon eentje die toevallig dichtbij zat. Hij bleek alleen meer geïnteresseerd te zijn in zijn kwalificaties als 'haptonoom'. Daar had ik voor vandaag nog nooit van gehoord, maar het is een onbeschermde titel uit de alternatieve geneeskunde, waarbij je de mens moet bekijken als geheeelllllll, en moet kijken naar hoe je geest samenwerkt met je lichaaaaammmmm. Zijn diagnose was eerst rugpijn vanwege dat ik 'een denker' en daarom 'stress' had. Daar was ik het niet mee eens, want mij lijkt het meer te wijten aan gewoon veel zware shit tillen, dus daarna werd het dat ik 'geen compleet mens' ben want 'je hebt geen gevoel'. Weten we dat ook weer
Wat Trimm zegt ja. Meteen een andere zoeken.
Oud 28-11-2013, 20:13
Verwijderd
O, ik vond het niet zo erg dat 'ie dat zei, maar wel dat 'ie daar niet meteen mee kwam, want daarvoor heeft 'ie iets krakerigs gedaan met mijn wervelkolom en ik vind 'm daar niet bevoegd voor.
Oud 28-11-2013, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Het is toch niet normaal dat je vanaf je 14e bij de fysio rondloopt elke week, omdat overgewicht en daardoor gewrichtspijnen ? Een ex-klasgenoot heeft dat.
Wat denk je dat overgewicht met je gewrichten doet?
Oud 28-11-2013, 20:24
Verwijderd
Veel, maar toch is het niet normaal.



ik heb last van hypo. Wat een woord
Oud 28-11-2013, 20:26
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Wat denk je dat overgewicht met je gewrichten doet?
Behoorlijk veel. Maar is het dan niet zinvoller te gaan lopen bij een diëtist?
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 28-11-2013, 20:27
Verwijderd
Of te sporten, maar dat vertikt ze
Oud 28-11-2013, 20:28
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Of te sporten, maar dat vertikt ze
Afhankelijk van hoe erg het overgewicht en hoeveel schade ze aan haar gewrichten heeft is dat dan ook niet meteen het beste idee ooit. Al ligt dat ook wel aan wat voor een sport.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 28-11-2013, 20:29
Verwijderd
Ze kan zich nog prima bewegen.
Oud 28-11-2013, 20:31
Verwijderd
Nou ja, als je zoveel last van overgewicht hebt dat je gewrichtsproblemen krijgt dan denk ik eerlijk gezegd niet dat je je nog prima kan bewegen
Oud 28-11-2013, 20:35
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Precies. En dan is er ook nog het verschil tussen dagelijkse beweging en actief sporten.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 28-11-2013, 21:10
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Behoorlijk veel. Maar is het dan niet zinvoller te gaan lopen
fixed
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 28-11-2013, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Behoorlijk veel. Maar is het dan niet zinvoller te gaan lopen bij een diëtist?
Ligt aan hoewatwaarwaarom, diëtisten zijn geen wondermiddel (operaties overigens ook niet) en niet alle diëtisten zijn goed. Willen heeft er natuurlijk mee te maken, kunnen weegt ook door en nee, niet alles is opgelost met als je maar wil. Ik ben zelf laatst tot de conclusie gekomen dat mijn gewicht veel te maken had met mijn mentale staat. Onder- én overgewicht.

Citaat:
Nou ja, als je zoveel last van overgewicht hebt dat je gewrichtsproblemen krijgt dan denk ik eerlijk gezegd niet dat je je nog prima kan bewegen
Ook dat.
Oud 28-11-2013, 21:12
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ik had ooit een leuk uitziende vrouwelijke fysio van 25 of 26 jaar oud; ik was 22 of 23 toen ofzo. Sta je dan met je "Ok, alles mag nu even uit behalve je ondergoed".
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 28-11-2013, 21:14
Verwijderd
Citaat:
ik had ooit een leuk uitziende vrouwelijke fysio van 25 of 26 jaar oud; ik was 22 of 23 toen ofzo. Sta je dan met je "Ok, alles mag nu even uit behalve je ondergoed".
Dat kan erger
Oud 28-11-2013, 21:15
Verwijderd
Balen. Mijn fysio is echt 50
Oud 28-11-2013, 21:31
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Der tut mir so leid
Oud 28-11-2013, 21:31
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ik had ooit een leuk uitziende vrouwelijke fysio van 25 of 26 jaar oud; ik was 22 of 23 toen ofzo. Sta je dan met je "Ok, alles mag nu even uit behalve je ondergoed".
"Well, that bone seems to be working just fine. '

Mijn bff had een beetje een zweverige huisarts die erg jong was en, van wat mij is verteld, erg appetijtelijk. Vanaf het moment dat ze daar stond ingeschreven ging ze ineens flink aanzienlijk vaker naar de dokter.
Hij zit in Leiden, Knittie. Zal ik es vragen welke 't was?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 28-11-2013, 21:41
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
fizzle naamzoek, naast mijn vraag in de pm heb ik nog een vraag. Ik zoek iets met zangkoren op klassiek gebied wat melancholisch is. Met zangkoren bedoel ik alle toonhoogtes en het liefst allemaal door elkaar. Erbarme dich van Bach en Jesus meines leben lebens van Buxtehude zijn dingen waar ik van moet janken zo mooi en melancholisch. Ik zoek meer daarvan!
Ik heet weliswaar geen Fizzle, maar ik zal je zodra ik thuis ben even wat Spotify-links geven. Mobiel lijkt dat nu niet te kunnen.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 28-11-2013, 21:43
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
fizzle naamzoek, naast mijn vraag in de pm heb ik nog een vraag. Ik zoek iets met zangkoren op klassiek gebied wat melancholisch is. Met zangkoren bedoel ik alle toonhoogtes en het liefst allemaal door elkaar. Erbarme dich van Bach en Jesus meines leben lebens van Buxtehude zijn dingen waar ik van moet janken zo mooi en melancholisch. Ik zoek meer daarvan!
Zangkoren?
Erbarme dich is geen koorstuk (ik zing hem nu ook trouwens en hij is vet mooi ). Maar ik gooi er gewoon wat titels in van zielige mooie muziek en dan kun je zelf kijken

Kerkelijke muziek:
Blute nur - JS Bach,
Lacrimosa - Mozart (requiem)
nnn ding van poulenc, supermooi maar ik kom er niet op.
Sowieso requiems.
Zonder zang is Requiem for a Dream trouwens ook wel vet.
En alles van Andriessen is een aanrader als je van oude muziek (bach en consorten) houdt, hij is 20e eeuw maar schrijft voor oude instrumenten en het is heel mooi.

Liederen:
de Winterreise van Schubert (hele liederencyclus over, nouja, eigenlijk winterdepressie, negentiende eeuw-stylo)
Du liebst mich nicht - Schubert
In dem Fremde - Schumann
Moravian duets - Dvorak

Opera:
Du also bist mein Bräutigam - Zauberflöte, Mozart
song to the moon - Rusalka, Dvorak (wel de russische versie ) (sowieso deze opera)
Viljalied - die lustige Witwe, F Lehar

Nouja ik kan heel lang doorgaan, je merkt wel dat ik meer van de shit na 1800 ben dus met bach en buxterhude en handel kan ik je niet zo heel goed helpen
Oud 28-11-2013, 21:46
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik ben een oude muziek-liefhebber, dus ik kan zo nog wel wat toevoegen.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 28-11-2013, 21:47
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Kijk eens aan van alle markten thuis

edit: oh dan vind je het misschien wel leuk om naar ons concert te komen komende zaterdag, we voeren het Weihnachtsoratorium uit op het conservatorium, 19:00u en er zijn nog kaartjes.
Oud 28-11-2013, 21:48
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Dan zou ik even moeten kijken of ik dat red met m'n werk. Klinkt wel leuk in ieder geval.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 28-11-2013, 21:50
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Wat kost zo'n kaartje?
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 28-11-2013, 21:50
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Vorig jaar had ik op een gegeven moment een fysiotherapeut die beter dacht dat ze beter wist wat ik had dan ikzelf. 'Jaaa ik denk dat dat wel onder de infantiele encefalitis valt! Dat staat op de chronische ziekten lijst kun je oneindig veel fysiotherapie krijgen!' Toen ik zei dat ik dat niet had zei ze alleen maar 'ik denk het wel hoor! vraag maar een verwijzing van je neuroloog!' maar dat wilde ik helemaal niet want dat was het niet en de neuroloog zag me al aankomen. Ze zei ook tegen me dat het 'natuurlijk' uitgesloten was dat ik aan het eind van het jaar zou hardlopen, 'maar wat zou het toch fijn zijn als je 600 meter kon lopen!' Dat kon ik op dat moment, in juni, ongeveer al en ik was in drie maanden van compleet bedlegerig naar ongeveer de hele dag op en kleine stukjes lopen gegaan. Het was gewoon een dom mens en ik had er niks aan dus ik heb het ook al heel gauw weer opgezegd. De fysiotherapeut die mij steeds begeleide tijdens mijn opnames was echt top. Erg jammer dat ik haar niet als fysio kon behouden toen ik naar huis ging.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 28-11-2013, 21:52
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Wat kost zo'n kaartje?
Daar vraag je me wat!

edit:
gratis, maar je moet reserveren via concerten@muziek.hku.nl
Oud 28-11-2013, 21:52
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Snebbel! http://www.trouw.nl/tr/nl/5948/Diere...de-video.dhtml

Terugbrengen dus.

Voor de rest die H&M-truien heeft van angorawol en ze niet meer wil dragen, klik op de link.
Citaat:
Kijk eens aan van alle markten thuis

edit: oh dan vind je het misschien wel leuk om naar ons concert te komen komende zaterdag, we voeren het Weihnachtsoratorium uit op het conservatorium, 19:00u en er zijn nog kaartjes.
Meh, als ik niet een andere afspraak had was ik komen luisteren!
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 28-11-2013, 21:53
Verwijderd
Citaat:
"Well, that bone seems to be working just fine. '

Mijn bff had een beetje een zweverige huisarts die erg jong was en, van wat mij is verteld, erg appetijtelijk. Vanaf het moment dat ze daar stond ingeschreven ging ze ineens flink aanzienlijk vaker naar de dokter.
Hij zit in Leiden, Knittie. Zal ik es vragen welke 't was?

Jaa
Oud 28-11-2013, 21:53
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mochten ze moeilijk doen dan mag je op mijn naam reserveren, want ik heb nog geen kaarten gereserveerd
Oud 28-11-2013, 21:54
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Snebbel! http://www.trouw.nl/tr/nl/5948/Diere...de-video.dhtml

Terugbrengen dus.

Voor de rest die H&M-truien heeft van angorawol en ze niet meer wil dragen, klik op de link.
Ik had het gelezen ja! Ik vraag me alleen af of ze dat ook doen met al gedragen truien? En truien van vorig jaar.. Ik ga het nog even uitzoeken.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 28-11-2013, 21:55
Verwijderd
Proberen, who cares.
Oud 28-11-2013, 21:55
Verwijderd
Bij elkaar grabbelen en op hun toonbank ploffen. Als ze ze niet aannemen, op Facebook zetten, hot news momenteel.
Oud 28-11-2013, 21:56
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Daar vraag je me wat!

edit:
gratis, maar je moet reserveren via concerten@muziek.hku.nl
Als je me de precieze details even doorgeeft stuur ik daar morgen wel even een mailtje naartoe. Of ik daadwerkelijk kom hangt er dan trouwens wel even vanaf of ik op tijd klaar ben.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 28-11-2013, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Ik deed *schouderophaal*

En toen
Misschien had ik eraan moeten toevoegen dat hij het tegen z'n vrienden zei, niet tegen mij of die mevrouw.
Oud 28-11-2013, 22:00
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Proberen, who cares.
Er staat nergens iets over. Ik ga ze in ieder geval terugbrengen. Of ik er geld voor krijg of niet, ik wil ze niet meer.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 28-11-2013, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Ik had het gelezen ja! Ik vraag me alleen af of ze dat ook doen met al gedragen truien? En truien van vorig jaar.. Ik ga het nog even uitzoeken.
Oh en niet zo druk over maken. Ik ben normaal ook een uitzoekmiep. (Doen ze dat wel, mag dat wel) maar het gaat hier niet over kortingen en voorwaarden en kleine lettertjes. Je WIL ze niet meer dragen, dus je gaat er sowieso niks meer mee doen tenzij verkopen (als je dat al wil), pak die truien, gooi die op een toonbank en kijk kwaad. Als het niet lukt, tja, je wou ze toch niet meer dragen, je kunt nog wat stampij maken en kijken of het lukt. Als er echt niks aan te doen is, tja, je wou ze toch niet meer dragen.
Oud 28-11-2013, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Er staat nergens iets over. Ik ga ze in ieder geval terugbrengen. Of ik er geld voor krijg of niet, ik wil ze niet meer.
Oud 28-11-2013, 22:10
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
@Lovage: Ik ken je verder niet, maar wat een klote nieuws. Gecondoleerd.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 28-11-2013, 23:00
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hoi mensen, ik heb een leuke dag gehad, hoe zit het bij jullie?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 28-11-2013, 23:02
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik heb mijn huis gepoetst. Soort van.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 28-11-2013, 23:04
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Soort van?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 28-11-2013, 23:06
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Alsin lang niet goed genoeg om in keurige staat te krijgen, maar in elk geval beter dan het was.
__________________
Ik weet niet beter.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:05.