Oud 09-12-2013, 21:22
Verwijderd
Ik ook niet!
Advertentie
Oud 09-12-2013, 21:32
Verwijderd
Ik kijk de metropolis-aflevering over vagina's en bekijk hoeveel schaamlip er wordt verwijderd en dat vrouwen uit Kenia kurkuma op hun vagina strijken en kom er achter welke meid dat er model heeft gestaan voor de Fleshlight. Mijn vriendje zit naast me op de bank Tomb Raider te spelen en schiet echt heul veul mensen af. Zijn geluid gaat harder dan mijn koptelefoon, dus ik heb allemaal ontplofte bommen op de achtergrond enzo
Oud 09-12-2013, 21:54
Verwijderd
Ik dacht dat CKV een bovenbouw vak was, maar blijkbaar krijgen derde jaars het tegenwoordig ook.
Oud 09-12-2013, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht dat CKV een bovenbouw vak was, maar blijkbaar krijgen derde jaars het tegenwoordig ook.
Oh? Wij gewoon alleen bij de bovenbouw.

Overigens vraag ik me af wat jullie denken van een Doomsday? Wat nou als dat écht gebeurd?
Oud 09-12-2013, 22:14
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline


__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 09-12-2013, 22:33
Verwijderd
Mwah, niet iedereen hoor. Verwacht sowieso niet dat het überhaupt kan gebeuren
Oud 09-12-2013, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Oh? Wij gewoon alleen bij de bovenbouw.

Overigens vraag ik me af wat jullie denken van een Doomsday? Wat nou als dat écht gebeurd?
Wat Carn zegt.
Oud 09-12-2013, 22:45
Verwijderd
Als het gebeurt, wat Carn zegt. Maar lijkt me onwaarschijnlijk dat t binnen een afzienbare tijd gebeurt.
Oud 09-12-2013, 22:46
Verwijderd
Ofja. Ik zou in ieder geval doodgaan. Ik ben niet sterk genoeg en zou in een gevecht om eten worden doodgemept. Of ik zou verhongeren in de bossen, want ik heb niet genoeg skills om mezelf te redden. Dusch.
Oud 10-12-2013, 00:20
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Ik denk dat het wel mee zal vallen met die gevechten. Ik snap ook niet waarom iedereen er maar vanuit gaat dat tijdens een apocalyps meteen de hel uit zal breken onder overlevenden. Stel er is een ramp en de populatie van Nederland wordt teruggebracht naar een miljoen, dan denk ik dat we er best iets aardigs van kunnen maken. Mits mijn vrienden en familie tot de overlevenden behoren, vind ik het geen slecht idee; 't is weer eens wat anders.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 10-12-2013, 00:53
Verwijderd
Kan je ook lekker ruim zitten in de trein enzo eindelijk.
Oud 10-12-2013, 00:55
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Broodjes poep .
Wat een Kazet-opmerking
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-12-2013, 02:05
Verwijderd
Ik moest hardop lachen en om de broodjes poep ook
Oud 10-12-2013, 02:13
Verwijderd
Citaat:
Ik heb helaas para's whatsapp niet!
Ik de jouwe wel.
Oud 10-12-2013, 02:14
Verwijderd
Sigmund mag 'm, indien gewenst, opvragen bij Pip.
Oud 10-12-2013, 07:09
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Vriend en ik moeten zorgen voor het nagerecht bij het diner van kerstavond. Ideeën? Het mag best wel wat werk zijn, maar moet minstens een dag van tevoren te bereiden zijn en we moeten er twee uur mee in de auto knnen zitten (dusch geen ijstaart ofzo).
open-perentaart
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 10-12-2013, 09:04
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik kijk de metropolis-aflevering over vagina's en bekijk hoeveel schaamlip er wordt verwijderd en dat vrouwen uit Kenia kurkuma op hun vagina strijken en kom er achter welke meid dat er model heeft gestaan voor de Fleshlight. Mijn vriendje zit naast me op de bank Tomb Raider te spelen en schiet echt heul veul mensen af. Zijn geluid gaat harder dan mijn koptelefoon, dus ik heb allemaal ontplofte bommen op de achtergrond enzo
Wat een leven. Ik zie het helemaal voor me.
Oud 10-12-2013, 09:12
Verwijderd
Citaat:
Wat een leven. Ik zie het helemaal voor me.
Mooi, ik hoop dat je er net zo van geniet als ik.
Oud 10-12-2013, 09:18
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat het wel mee zal vallen met die gevechten. Ik snap ook niet waarom iedereen er maar vanuit gaat dat tijdens een apocalyps meteen de hel uit zal breken onder overlevenden. Stel er is een ramp en de populatie van Nederland wordt teruggebracht naar een miljoen, dan denk ik dat we er best iets aardigs van kunnen maken. Mits mijn vrienden en familie tot de overlevenden behoren, vind ik het geen slecht idee; 't is weer eens wat anders.
Ik denk niet dat het gaat meevallen eigenlijk. Ik denk dat een bepaalde groep heel altruïstisch zal worden, dezelfde groep die vooraan staat om te vrijwilligen en mensen op te vangen en water uit te delen en dingen te doen in noodsituaties en nog wat mensen die het zelf niet hadden verwacht er bij. Een andere groep gaat gewoon door het lint in hun egoïsme, eigen volk eerst, zolang ik maar in leven blijf. Eerst denk ik met nutteloze plunderingen totdat duidelijk gaat zijn dat je met dat geld en alles niks meer gaat kunnen, dan voedsel en overlevingsmateriaal (en uiteindelijk ook vrouwen). Maar ik heb een beetje te veel mijn ongemakkelijk gevoel over dat soort dingen geteisterd met boeken en films over zulke dingen en het beeld dat je krijgt is niet al te best. Sowieso heb ik ook niet zo veel vertrouwen in de mensheid over het algemeen

Citaat:
Wat een Kazet-opmerking
Ik dacht precies hetzelfde en ik hen hem niet eens
Oud 10-12-2013, 09:20
Verwijderd
En ik denk dat ik net als Ingegerd als één van de eersten de hoek om ga.
Oud 10-12-2013, 09:39
Verwijderd
Citaat:
Iedereen met het wie ik in gesprek was via Skype, PM, etc: mijn internet doet het niet en het ziet ernaar uit dat dat een paar dagen zo blijft. Een beetje forummen op de telefoon kan wel, maar inzichtelijke epistels schrijven niet, dus mijn reactie laat even op zich wachten.
Citaat:
oooh vandaar!
Oud 10-12-2013, 10:02
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Mooi, ik hoop dat je er net zo van geniet als ik.
Ik kan er op een bepaalde manier wel van genieten, ja.
Oud 10-12-2013, 11:06
Verwijderd
Citaat:
Ik kan er op een bepaalde manier wel van genieten, ja.
Oud 10-12-2013, 12:51
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
... Sowieso heb ik ook niet zo veel vertrouwen in de mensheid over het algemeen
Dat vooral. Ik vind de verwachting dat het allemaal wel goed zal komen eigenlijk wel naief en een beetje schattig.
Mensen zijn beesten. Als ze elkaar al dood slaan op 'black friday' om een koopje te kunnen bemachtigen, dan verwacht ik niet dat ze rustiger of rationeler zijn wanneer de apocalyps er is.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 10-12-2013, 13:33
Hazel
Hazel is offline
Wat is het stil hier

Is er echt iemand doodgeslagen op Black Friday? Wow.
Oud 10-12-2013, 13:36
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Apocalyps, tja. Het zou een gaaf experiment zijn /bioloog
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 10-12-2013, 14:07
Verwijderd
ik kijk klaarblijkelijk te weinig films want ik heb me nog nooit 1 seconde druk gemaakt over een apocalyps.

Laatst gewijzigd op 10-12-2013 om 15:18. Reden: tikfoutje.
Oud 10-12-2013, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Apocalyps, tja. Het zou een gaaf experiment zijn /bioloog
Ik denk dat dat voor ieder onderzoeksveld wel een gaaf experiment is.

En wat Pip zegt. Ik heb ook geen survivalkit klaarliggen ofzo.
Oud 10-12-2013, 17:27
Verwijderd
Mij lijkt een apocalyps wel gezellig. Ik maak me geen illusies en zou niet tot de uiteindelijke overlevenden behoren, denk ik, maar het is wel een goede gelegenheid om te kijken waar je van gemaakt bent.
Oud 10-12-2013, 17:37
Verwijderd
Ik let ook altijd op de nooduitgangen en waar het rode hamertje hangt in de bus en ik bezit een rescue hook/seatbelt cutter en ik zou best een survivalkit of EHBO-doos kopen.
Oud 10-12-2013, 18:18
Verwijderd
Weet je ook hoe je in je eigen huis buiten komt als er brand in de meterkast is?
Oud 10-12-2013, 18:21
Verwijderd
Dat weet ik ook ja! Maar niet als er brand is in de gang, dan ben ik ook zwaar de pineut, want er is een raam in mijn kamer, maar dat is wel heel ver naar beneden springen.

Ik ben het met Mutant eens, ik heb niet zoveel vertrouwen in de mensheid om te zeggen: het komt wel goed. Maar ik ga er maar vanuit dat zo'n Doomsday nooit zal gebeuren.
Oud 10-12-2013, 18:21
Verwijderd
ik kan nog via het dak vluchten naar de buren en daar via de muur naar beneden klimmen, en dan sta ik op straat
Oud 10-12-2013, 18:23
Verwijderd
Citaat:
ik kijk klaarblijkelijk te weinig films want ik heb me nog nooit 1 seconde druk gemaakt over een apocalyps.
Ik maak me er ook echt totaal niet druk om, maar ik vind het gedachte-experiment wel leuk. En ik denk inderdaad ook dat mensen bij een Apocalyps stuk voor stuk in monstertjes zouden veranderen.
Oud 10-12-2013, 18:51
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hoi.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 10-12-2013, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Weet je ook hoe je in je eigen huis buiten komt als er brand in de meterkast is?
Niet specifiek. Vergt dat een aparte aanpak?
Oud 10-12-2013, 19:06
Verwijderd
Via de deur
Oud 10-12-2013, 19:07
Verwijderd
Onze deur zit naast de meterkast, dus dat is niet zo handig.
Oud 10-12-2013, 19:08
Hazel
Hazel is offline
Ik spring dan gewoon van het balkon af
Oud 10-12-2013, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Ik spring dan gewoon van het balkon af
Ja, hier zit de meterkast bij de deur dus ik zou ook via het balkon gaan. Stukje touw naar beneden, appeltje eitje
Oud 10-12-2013, 19:12
Hazel
Hazel is offline
Hier niet eens een touw nodig
Oud 10-12-2013, 19:15
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Als ik brand in de meterkast zou hebben en ik zou in de woonkamer zijn, zou ik naar het balkon van de buurman klimmen. Als ik in mijn slaapkamer ben, kan ik gewoon via de voordeur.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-12-2013, 19:17
Verwijderd
Als ik brand heb in de meterkast probeer ik wat aan die brand te doen eigenlijk.
Oud 10-12-2013, 19:17
Verwijderd
Erop plassen lijkt me een begin.
Oud 10-12-2013, 19:19
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Op zich ook een idee, maar mocht de brand al zo groot zijn dat het niet meer te blussen valt met een emmer water, dan ga ik toch echt weg.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-12-2013, 19:19
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vraag me altijd af of je in zo'n situatie nog iets pakt wat je echt niet wil verliezen of dat je daar helemaal niet aan denkt. Kinderen, partners en huisdieren niet meegerekend, ik neem aan dat je die wel meeneemt.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-12-2013, 19:20
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Al weet ik niet of ik mijn leven zou riskeren om een cavia/konijn/whatever te redden.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-12-2013, 19:21
Verwijderd
Een paar maanden geleden had ik een apparaat met kortsluiting aangesloten bij mijn ouders. Mijn broer ging me toen telefonisch vertellen wat ik moest in de meterkast. Toen besloot hij maar langs te komen, al moest hij daarvoor twee peuters helemaal meeslepen
Oud 10-12-2013, 19:31
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn moeder moest me voordoen hoe je een stop vervangt ik wist van ons oude huis alleen hoe de schakelaar om moest, want alles sloeg er altijd uit als het onweerde.

Maar aan de andere kant wist zij weer niet hoe je een printscreen moest maken
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-12-2013, 19:37
Verwijderd
Je mag toch geen elektrische brand blussen met water? Dat geleidt.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:00.