Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2005, 23:18
Verwijderd
Hoi allemaal!

Op mijn website staat behalve een portfolio en een foto-album nu ook een weblog!
Je kan er lezen over mijn dagelijks leven, en direct reageren op mijn berichten...

Kom je kijken?

Ga naar www.Dragonda.com en klik op het linkje 'weblog' onderaan. (Je hoeft niet te wachten tot de website in het Flash bestand geladen is.)

Voor mijn portfolio met multimedia en grafiet werk, kan je wel terecht in de Flash site...

Hopelijk tot ziens!

Esther
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-12-2005, 23:49
Doodle!
Avatar van Doodle!
Doodle! is offline
Wow, wat een mooi vormgegeven site props. Ik zal er nog ff op rondneuzen.

helaas valt dit wel onder reclame denk ik, zoals je 't presenteert daar zullen sommige minder blij mee zijn.
__________________
In love with my oven glove. <3
Met citaat reageren
Oud 21-12-2005, 06:08
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
probeer wat minder foto's van jezelf erin te zetten en wat meer werk dat je gemaakt hebt...

en misschien per foto een preloader in plaats van dat je aan t begin 3 minuten moet wachten voordat je iets kan doen verder is t wel okay

die zwarte balken horen neem ik aan?
Met citaat reageren
Oud 21-12-2005, 08:21
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
juist. één foto is toch wel genoeg als het je alleen om je portfolio gaat.. als je een persoonlijke site wilt met een portfolio kun je het misschien beter opsplitsen. maar alles ziet er goed uit hoor, niet mijn smaak maar het is wel gewoon leuk

oh ik heb ook een kleine portfolio site maar die mogen jullie niet zien, dat is zon enorme bende/chaos/..
__________________
■■ fuzzy logic
Met citaat reageren
Oud 21-12-2005, 12:26
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Vijfsluizen ligt in Vlaardingen, niet in Rotterdam zoals als bijschift bij een foto staat
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 21-12-2005, 12:27
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Hm ik vind het een klein beetje inspiratie loos, je hebt daar dat mooie papier en dat zegelgeval, maar verder gebeurt er vrij weinig op wat heen en weer geschuif na.
Daarnaast is het imo ook allemaal een beetje te plat en te netjes, dat papier ziet er erg oud uit dus vind ik het een beetje vreemd dat de randen zo mooi afgesneden zijn, wat meer scheuren en rafels zouden het een stuk doeltreffender over laten komen.

Ook clashed die doorzichtige streep waar je links naar portfolio instaan enorm met het oude uiterlijk van de rest van de site.

Wat ik wel heel erg tof vind is die landkaart met info, dat getuigt toch wel van wat creativiteit , vind het alleen zo jammer dat ik dat niet in de rest van de site terugzie.

Mijn mening zou dus zijn, leuke opzet waar je nog heel veel mee kan doen.

Edit: hm ziet er idd meer uit als reclame, naja moet je het maar niet in artistiek plaatsen want dan krijg je commentaar ook
__________________
They came...from...behind!
Met citaat reageren
Oud 21-12-2005, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Chilli Dude schreef op 21-12-2005 @ 07:08 :
probeer wat minder foto's van jezelf erin te zetten en wat meer werk dat je gemaakt hebt...
Zou ik ook doen.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2005, 15:41
TommY_
TommY_ is offline
Ja
Met citaat reageren
Oud 21-12-2005, 15:45
Mucky
Avatar van Mucky
Mucky is offline
Wat wil graphite zeggen?
Ik ken alleen graphic
Met citaat reageren
Oud 21-12-2005, 16:37
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Mucky schreef op 21-12-2005 @ 16:45 :
Wat wil graphite zeggen?
Ik ken alleen graphic
grafiet, zoals dat spul wat in je potlood zit....
Met citaat reageren
Oud 21-12-2005, 17:58
Verwijderd
Wow Esther Dat ziet er zeer professioneel uit

Je tekeningen zijn super
En die plattegrond vind ik erg leuk bedacht

Echt heel gaaf gedaan meis
Met citaat reageren
Oud 21-12-2005, 18:06
R
Avatar van R
R is offline
Citaat:
Roos schreef op 21-12-2005 @ 13:26 :
Vijfsluizen ligt in Vlaardingen, niet in Rotterdam zoals als bijschift bij een foto staat
scherp..
Met citaat reageren
Oud 21-12-2005, 18:09
Mucky
Avatar van Mucky
Mucky is offline
Citaat:
Rooster schreef op 21-12-2005 @ 17:37 :
grafiet, zoals dat spul wat in je potlood zit....
Oh ok dankje

Hele toffe site, Dragonda!
Ik vind die plattegrond héél goed gevonden, en je tekeningen zijn prachtig!
Met citaat reageren
Oud 22-12-2005, 00:01
SaisPas
Avatar van SaisPas
SaisPas is offline
Toevallig zag ik je oude site vorige week ook, en die vond ik al erg mooi, deze ziet er nog beter uit. Puik gemaakt!
__________________
Three Swiss switched witches watch three Swiss Swatch watch switches. Which Swiss switched witch watches which Swiss Swatch watch switch?
Met citaat reageren
Oud 22-12-2005, 16:58
Nietzman
Avatar van Nietzman
Nietzman is offline
Als portfoliosite vind ik hem wel heel erg karig eigenlijk, en al dat wicca-gedoe eromheen doet hem in mijn ogen ook niet echt professioneel overkomen. Maargoed, dat hoeft ook niet je bedoeling geweest te zijn. (Fijne inkijk trouwens.)

Je tekeningen zijn wel okay, maar dat multimediawerk vind ik dan weer een beetje kitscherig.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2005, 19:33
deadpassenger
Avatar van deadpassenger
deadpassenger is offline
beetje pretentieuze opzet in verhouding tot die paar werkjes..
Met citaat reageren
Oud 22-12-2005, 19:38
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Citaat:
deadpassenger schreef op 22-12-2005 @ 20:33 :
beetje pretentieuze opzet in verhouding tot die paar werkjes..
que?
__________________
They came...from...behind!
Met citaat reageren
Oud 23-12-2005, 14:54
Verwijderd
Afgezien van wat reeds gezegd is - waarom is de 'reading beach' in het rood en de rest in het zwart?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-12-2005, 16:58
Verwijderd
als je geen engels kan moet je gewoon nederlands typen

verder kan je wel geweldig mooi tekenen hoor
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 11:51
Kingofthemall
Avatar van Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Mooie site
__________________
Kingofthe.mall | Samurai op het toilet: (>_<) (o_o) (O_O) (^_^)
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 18:16
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
ShootingStar schreef op 21-12-2005 @ 18:58 :

En die plattegrond vind ik erg leuk bedacht

[/B]
Is dat gebaseerd op het boek: "Atlas van de belevingswereld"?
Zo wordt dat namelijk daar ook gelijksoortig afgebeeld en benaderd!

Je site ziet er erg mooi uit.
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Met citaat reageren
Oud 12-01-2006, 20:25
Verwijderd
Hey!

Allemaal bedankt dat jullie even de moeite hebben genomen om te komen kijken en om te reageren! Ik ben lang niet hier geweest en zie dat ik veel heb gemist (had eigenlijk geen reacties verwacht, maar ben er wel blij mee), ik zal even op de lijstjes-methode gaan werken voor overzichtelijk antwoord.

* Dreamerfly nee het is niet gebaseerd op een boek. Dit idee komt uit mijn eigen hoofd. Maar wel toevallig en leuk dat er blijkbaar nog iemand anders op dezelfde manier heeft gedacht als ik!

* White Trash ik kan wel degelijk Engels. Ik heb jarenlang Engelse romans geschreven en ook tijdschriftartikelen in het Engels. Op mijn website heb ik bewust niet voor Nederlands gekozen omdat ik daarmee mijn doelgroep teveel beperk.

* Paranoide heel vreemd! Ik weet het niet want hier laat hij geen kleurafwijking zien... Misschien is er ergens in het programmeren een foutje geslopen. Ik zal er nog eens naar kijken!

* Nietzman al dat wicca-gedoe? Ik geloof dat het woord wicca één enkele keer wordt genoemd en verder niet, dus ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt. En je hebt gelijk de multimedia werken zijn niet mijn sterkste kant. Ik persoonlijk had ze er liever niet op gezet, maar er zit wel een verhaal achter. Ik volg de opleiding multimedia vormgeven en ik ben naar de differentiatie ontwerp gegaan. (Achteraf spijt van want het ontwerpen is mijn sterke kant niet.) De school gaf als opdracht om je multimedia ontwerpen te presenteren in een website, vandaar dat ik ze op deze portfolio site erbij heb gezet.

* SaisPas hé leuk! Maar hoe kom je aan mijn oude site? Die is zo oud dat ik al bijna vergeten was dat ik hem had! *lol*

* Roos ik heb het opgezocht. Officieel ligt Vijfsluizen in Schiedam, maar het gebied van zowel Vlaardingen als Schiedam behoort toe aan Rotterdam, vandaar ook die vermelding op de website...

* snarl ik had er eerst 1 foto in staan, maar uiteindelijk beviel me dat helemaal niet. Ik wilde de website een minder zakelijk, meer persoonlijk tintje geven. Daaruit is ook de beslissing gerold om een weblog toe te voegen. Zo kan ik mensen niet alleen kennis laten maken met wat ik doe, maar ook een klein beetje met mezelf...

* Chilli Dude preloaders jij begrijpt het inderdaad! Ik vond het zelf ook hinderlijk dat de preloader lang duurt en heb daarop veel reacties gehad. Zodra ik binnenkort tijd heb, ben ik van plan de website op te splitsen in een aantal losse flash movies. Niet meteen per foto, maar toch zeer zeker wel per pagina. Ja, de zwarte balken horen er.

En alle anderen sowieso nogmaals bedankt voor jullie aandacht!

~Esther~

P.S. ik ben niet zo vaak aanwezig op dit forum, mocht je me op korte termijn willen bereiken dan staat mijn mailbox altijd open! >>> Dragonda@hotmail.com
Met citaat reageren
Oud 13-01-2006, 15:29
Nietzman
Avatar van Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
Dragonda schreef op 12-01-2006 @ 21:25 :
* Nietzman al dat wicca-gedoe? Ik geloof dat het woord wicca één enkele keer wordt genoemd en verder niet, dus ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt.
Het komt er op neer dat al die persoonlijke ongein om je werk heen voor mij het "professionele portfolio" concept een beetje om zeep helpen.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2006, 11:17
reine claude
reine claude is offline
Ik vind je multimedia gedeelte wat knutselachtig, vooral de Ikea-werkjes zien er nogal amateuristisch uit. Een aantal van je tekeningen zien er wel okay uit.

Ik zou inderdaad minder foto's van mezelf erop zitten. Dit zijn er veel te veel. Beperk het aantal tot een stuk of 3. Daarnaast lijkt het op de ene foto of je een b-cupje hebt en een foto later dubbel d.

Je weblog-verhaaltjes vind ik nogal onboeiend (I don't care hoe je agenda eruit ziet) en ik zie nogal wat taalfouten (spel- en grammatica) staan.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2006, 11:18
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
Dragonda schreef op 12-01-2006 @ 21:25 :
* Nietzman al dat wicca-gedoe? Ik geloof dat het woord wicca één enkele keer wordt genoemd en verder niet, dus ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt.
Je hebt bij die Ikea-ontwerpen wel een 'wicca' kamer ontworpen...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-01-2006, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Dragonda schreef op 12-01-2006 @ 21:25 :
* Roos ik heb het opgezocht. Officieel ligt Vijfsluizen in Schiedam, maar het gebied van zowel Vlaardingen als Schiedam behoort toe aan Rotterdam, vandaar ook die vermelding op de website...
Waar heb je dat opgezocht...? Als de halte in Schiedam ligt, waarom zou het dan toch Rotterdam zijn...? Schiedam is zelf ook een stad?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht Je Hart Topic 113#
rare kwast
496 15-11-2007 16:42
Films, TV & Radio America's Next Topmodel 2 # 2 :)
Briseïs
500 26-11-2004 16:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:52.