Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2002, 22:19
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Oké, de volgende stelling:

Om je echt gelukkig te voelen heb je geen grote bossen bloemen nodig en dure sierraden maar een simpele lach. Het gaat in de liefde om liefhebben en terugkrijgen, de beste manier van terugkrijgen is door kleine dingen in tegenstelling tot grote dingen.
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-11-2002, 10:40
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
ja, maar is dat niet al algemeen bekend?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 10:42
Verwijderd
naja kleine dingen....ik hoef geen dure dingen, maar wil wel veeeel liefde....dan ben ik gelukkig jah
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 10:47
etoile
Avatar van etoile
etoile is offline
Citaat:
bracelance schreef:
Oké, de volgende stelling:

Om je echt gelukkig te voelen heb je geen grote bossen bloemen nodig en dure sierraden maar een simpele lach. Het gaat in de liefde om liefhebben en terugkrijgen, de beste manier van terugkrijgen is door kleine dingen in tegenstelling tot grote dingen.
voor mij zijn het ook de kleine dingen.

Ik knap eerder af als ik dure sierraden of bossen bloemen krijg. Dan denk ik allemachtig wat heeft dat voor zin.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 11:11
Verwijderd
Hmm, ik vind het heen en weer schuiven van dure cadeau's nou ook niet bepaald iets waardevols (maar dat kan ook komen, omdat ik krenterig ben ).

Veel zwaarder weegt bij mij het gevoel dat iemand om me geeft en aan mij denkt en dat gevoel komt dan ook niet in de vorm van cadeau's of iets dergelijks. Het is iets dat groeit met de tijd.

Maar goed, 't is algemeen bekend inderdaad
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 12:33
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Een diamanten ring is ook best klein..
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 12:58
frotje
Avatar van frotje
frotje is offline
ik WIL juist nix krijgen.. dan voel k me zo verplicht en heb veel sneller de neiging zo snel mogelijk weg te wezen.
laat bij mij maar gewoon weten dat je van me houd, dan ben ik happy
__________________
*doe wat je wil, lullen doen ze toch wel*
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 13:05
Verwijderd
als ik gek op iemand ben, wil ik hem juist overladen met cadeatjes(cadeautjes maand komt er weer aan )

en af en toe een cadeatje krijgen vind ik ook leuk, maar ik wil niet dat als ik hem wat geef,dat ie mij dezelfde maand nog iets terug geeft, ik wil wel iets spontaans, maar ik kan van geen cadeatjes en de dingen die hij doet net zo veel genieten als dat ie mij een keer verrast met iets(bloemetjes uit de tuin geplukt whatever )
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 13:09
frotje
Avatar van frotje
frotje is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
als ik gek op iemand ben, wil ik hem juist overladen met cadeatjes(cadeautjes maand komt er weer aan )

en af en toe een cadeatje krijgen vind ik ook leuk, maar ik wil niet dat als ik hem wat geef,dat ie mij dezelfde maand nog iets terug geeft, ik wil wel iets spontaans, maar ik kan van geen cadeatjes en de dingen die hij doet net zo veel genieten als dat ie mij een keer verrast met iets(bloemetjes uit de tuin geplukt whatever )
ja dat klopt ja, dan is het wel leuk om iets te krijgen.
tot nu toe is dat bij mij nooit geweest en werd er altijd wat van verw8.. vandaar dat ik me er nu nogal opgelaten onder voel als ik wat krijg
__________________
*doe wat je wil, lullen doen ze toch wel*
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 14:01
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
aandacht geef ik en wil ik terug... de rest boeit me weinig... mocht het ooit zo zijn dat ik een meisje heb die mijn aandacht wil ontvangen
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 14:04
tacidvs
tacidvs is offline
De dingen die ik wil geven zijn meestal strikt persoonsgebonden en ik kan me voorstellen dat het een keertje duur uitpakt. Maar inderdaad, je wekt al snel de indruk een materialistische idioot te zijn, die probeert liefde te kopen. Die neigingen zijn totnutoe netjes onderdrukt.
__________________
back in black and with a vengeance
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 14:49
I'ts Moi
Avatar van I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Ja het zijn de kleine dingen die het doen...
__________________
*Ik zoek alles zelf uit!*Geluk is het enige wat zich verdubbelt als je het deelt*Ik loop lekker met m'n neus in de lucht, ben blond en dat bevalt me!*
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 17:25
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
I'ts Moi schreef:
Ja het zijn de kleine dingen die het doen...
Ja
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 18:41
frotje
Avatar van frotje
frotje is offline
Citaat:
ABrules schreef:
aandacht geef ik en wil ik terug... de rest boeit me weinig... mocht het ooit zo zijn dat ik een meisje heb die mijn aandacht wil ontvangen
waarom niet??
__________________
*doe wat je wil, lullen doen ze toch wel*
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 20:05
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
ABrules schreef:
aandacht geef ik en wil ik terug... de rest boeit me weinig...
Idd, de rest boeit me weinig.... Ik ben niet veeleisend in een relatie, maar ik wil dat diegene (bijna) net zoveel tijd aan mij besteedt als ik aan haar
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 21:30
highlight
Avatar van highlight
highlight is offline
het gaat niet om de grote kado's van iemand nee, het gaat om de liefde, de aandacht, de gezelligheid die je krijgt van een ander persoon..dat is altijd nog belangrijker. Maar een kadootje op zijn tijd is natuurlijk ook wel leuk, alleen teveel is...tsja tevéél..
__________________
|| ==-- Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal --== ||
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 21:36
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Citaat:
highlight schreef:
het gaat niet om de grote kado's van iemand nee, het gaat om de liefde, de aandacht, de gezelligheid die je krijgt van een ander persoon..dat is altijd nog belangrijker. Maar een kadootje op zijn tijd is natuurlijk ook wel leuk, alleen teveel is...tsja tevéél..
jij beredeneerd zo.... ik wil gerust wel wat minder cadeau's krijgen, maar dan moet er evenveel geld in geďnvesteerd zijn als die andere cadeau's
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 22:59
Verwijderd
Ja, de kleine dingen doen het zeker, de verliefde blik, de arm om je heen, de lieve glimlach enz. Maar ook qua kadootjes het gebaar, de manier waarop. Een lief klein madeliefje op mn hoofdkussen achtergelaten doet me bijvoorbeeld een stuk meer dan een grote bos rode rozen in mn handen gedouwd. het gaat erom of diegene mij kent en weet wat ik leuk vind, grote en prijs doet er niet toe.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-11-2002, 23:50
STP
Avatar van STP
STP is offline
Klopt.

Niet dat de grote dingen niet hoeven maar ook zonder groot en met veel kleins kan een relatie prima lopen!
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 16:17
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
ja, de kleine dingen zijn t zeker wel. Maar om nou s een wat duurder cadeau te geven of te krijgen vind ik ook niet zo gek hoor. Dan vind ik niet dat je meteen een materialistische idioot bent.
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 19:30
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Roos schreef:
Een diamanten ring is ook best klein..



Ja voor mij zijn het ook de kleine dingen, de kleine gebaren, waaraan ik kan zien dat hij om mij geeft..
Ik zou het ook niet leuk vinden om allemaal dure cadeautjes te krijgen, liefde koop je niet, en ik vind het ook niet de juiste manier om te laten zien dat je om iemand geeft..
Af en toe een cadeau mag wel, maar ik hoef niet overladen te worden met dure presentjes..
Dan lijkt het net of hij iets te verbergen heeft , maar hij durft het niet te vertellen ofzo..
__________________
•·.·´Ż`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´Ż`·.·•
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 21:44
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
aandacht

daar draait het om, aandacht geven en krijgen. Hoe je het doet maakt niet uit.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 17:09
N*A*Shezbaernon.temp
Avatar van N*A*Shezbaernon.temp
N*A*Shezbaernon.temp is offline
Eens ... als sommige mensen DIT nou door zouden krijgen
__________________
Quant l' aura daussa s' amarzis ... A l fuelba chai de sul verjan, A l' auzelb chajan lor latis ...
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 17:22
mood indigow
Avatar van mood indigow
mood indigow is offline
the little things mean a lot
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 17:31
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Ja,
inderdaad.
Dat klinkt heel logisch,
maar men vergeet dat nog wel eens.
Zodra de relatie zich begint te ontwikkelen tot een stadium waarbij men ahw een cadeau nodig heeft om de glimlach te faken,
is er een probleem lijkt me.1
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-11-2002, 18:47
Kleine Tulp
Avatar van Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
jah mee eens!! Maar soms kan iemand met een klein cadeatje wel weer duidelijk maken hoeveel ie van je houdt..
__________________
ik was dus roos de doos.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 18:48
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ja inderdaad, aan echte liefde zonder dure cadeaus heb je veel meer... zonder dat maar met dure cadeaus kan een gemiddeld mens echt niet leven...
Met citaat reageren
Oud 03-12-2002, 09:07
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
naja kleine dingen....ik hoef geen dure dingen, maar wil wel veeeel liefde....dan ben ik gelukkig jah
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Met citaat reageren
Oud 03-12-2002, 14:15
Verwijderd
zelfs kleine cadeautjes hoeven voor mij niet, voor mij is het genoeg als ik de 'momenten' heb, snap je wat ik bedoel?
in elkaars armen in slaap vallen, samen grapjes maken, frietjes gaan halen en in de auto smossen met de cola, elkaar toevallig net op hetzelfde moment een smsje sturen om slaapwel te zeggen, elkaar bellen als je toch absoluut aan IEMAND moet vertellen hoe je examen wiskunde gegaan is en ieder ander zit al met chemie in z'n hoofd (voor degenen die het willen weten: jezus dat examen ging vlotjes! ), een mega-sweet smsje krijgen vlak voor je in slaap valt, samen hardop liggen fantaseren over de toekomst, ... dŕt zijn voor mij de dingen die een relatie levendig houden... elkaar verrassen, niet met cadeautjes maar met de dingen die je DOET...


xxx
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 14:30
Poor Leno
Avatar van Poor Leno
Poor Leno is offline
The Little Things, dat is ook zo'n liedje van Bush....moest ik ineens aan denken...lol. Nou, ik hoef ook geen mega cadeau'tjes hoor.... bleg
__________________
"What" ain't no country I ever heard of! They speak English in "What?!"
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 14:36
Verwijderd
Volwassenen hebben ook meestal de kleine dingetjes uit hun jeugd onthouden, de gewone dagen zeg maar.. niet de grote dingen... Voor mij geldt hetzelfde, ik onthou de kleine dingen het langst... en ik kan ze beter aan
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 15:51
@Moon
@Moon is offline
Altijd heel veel cadeautjes of juist dure cadeaus krijgen hoeft van mij niet. Het gaat idd meer om de liefde die ik krijg van iemand. Maar aan de andere kant...ik heb nu al bijna een half jaar met mn huidige vriend. Ik heb hem al eens een paar kleinde cadeautjes gegeven, maar wat ik nou van hem heb gekregen tot nu toe....niets ja dan is het ook wel eens leukom soms af en toe eens verrast te worden met een klein cadeautje ofsow. Maar ja hij heeft mij wel heel veel dingen gedaan voor mijn pc-tje... En hij vindt elkaar overladen met cadeaus ook niets, hij geeft liever liefde en bovendien haat hij winkelen dus tsja... Is me nog geen een keer gelukt om hem mee te sleuren naar t centrum
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 16:27
Verwijderd
je lijkt meer te willen zeggen: het zijn de gratis dingen waar het om gaat

en daar heb je toch gewoon gelijk in liefste 'cadeautje' dat ik ooit gekregen heb is een hele lieve brief, en met een 'ik hou van je' ben ik duizend keer blijer dan met dure sieraden die ik toch nooit draag. Cadeautjes geef je als je iets ziet waarvan je vindt dat de ander dat écht moet hebben omdat het echt iets voor jullie is, of als iemand jarig is of sinterklaas viert.

can't buy me love
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 16:30
Verwijderd
Overigens vind ik een cadeautje ook wel eens leuk, maar mijn vriend heeft me bv een super dure fiets gegeven, een renfiets.. echt een súper ding, maar echt blij kan ik er niet mee zijn... ik voel me echt te schuldig en wil hem nog altijd terug betalen, maar zoveel geld heb ik zelfs in een jaar nog lang niet bij elkaar

Maar ok, hij doet het niet om te laten zien dat hij van me houdt ofzo, meer omdat we dan samen kunnen fietsen Hij laat vaak genoeg merken dat hij van me houdt *wauw, ik heb het echt goed getroffen!*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Psyche van de mens
Verwijderd
63 02-10-2009 16:31
Verhalen & Gedichten Het Grote Brieventopic
Verwijderd
57 03-03-2008 17:13
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 11:00
Psychologie Wat zou je doen als ...
Shitonya
45 05-05-2004 20:41
Verhalen & Gedichten Mijn verhaal: "alles anders"
sweet17
5 30-09-2003 15:43
Levensbeschouwing & Filosofie Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheďsme...
BiL@L
62 17-09-2003 04:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:24.