Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-12-2003, 11:24
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
Een paar weken geleden heb ik het uitgemaakt met mijn beste vriend. Ik voelde alleen nog maar vriendschap. Van mijn kant was de verliefdheid/liefde ver over. Ik wilde hem zo weinig mogelijk zien, om ongemakkelijke situaties te voorkomen. Na anderhalve week heb ik hem toch gesmst dat we even als vrienden een dvd konden gaan kijken. Leuk. En dat was het ook. Erg gezellig, leuk en grappig. We hadden allang niet meer zo gelachen. Als vrienden dus.

Nu zie ik hem nog regelmatig als gewoon vrienden. Maar mijn gevoel doet zo raar. Ik mis hem. Ik mis de kleine dingetjes, de kleine woordjes en de kleine zinnetjes. Ik mis een kus als ik die nodig heb of een liefdevolle knuffel. Maar wat mis ik nou precies, is mijn vraag. Mis ik hem, als persoon, of mis ik gewoon iemand om me heen. Mis ik zijn lieve woorden of mis ik de lieve woorden in het algemeen? Ik kan er maar niet uitkomen. Heeft iemand van jullie dit meegemaakt? Hoe kan ik er het beste achterkomen wat mijn gevoel op deze momenten zegt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-12-2003, 11:37
pudding met vel
Avatar van pudding met vel
pudding met vel is offline
ik heb precies hetzelfde, alleen begon hij, nadat ik het uit had gemaakt heel raar te doen. hij ontweek me en reageerde heel koel of zelfs bot als ik iets tegen hem zei. ik vond het zo erg want ik wilde gewoon vrienden met hem zijn, zoals voor onze relatie. nu ben ik er inmiddels wel een beetje over heen, maar ik mis hem nog steeds, net als jij.

ik denk dat je die tijd met hem in het algemeen mist, dat had ik in ieder geval. het is natuurlijk heel persoonlijk wat jij mist, het enige wat ik je kan aanraden is te wachten, misschien dat het je later duidelijker wordt. wees iig blij dat je hem als vriend nog hebt, want ik ben mijn vriend volledig kwijt.
__________________
(\__/)
Met citaat reageren
Oud 22-12-2003, 11:55
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Zoals Sjoe zegt, het is iets heel persoonlijks wat je meemaakt, dus ben jij eigenlijk de enige die echt antwoord op je eigen vraag kan geven.
Maar je hebt het niet voor niets uitgemaakt, want je had het idee dat er niks meer was. Je moet nu alleen heel erg wennen aan het feit dat jullie anders met elkaar omgaan en je zal je waarschijnlijk ook best wel vreemd bij hem voelen en niet goed weten wat je moet doen. Jullie hebben tenslotte net een relatie achter de rug. En dat is ook wellicht het gene wat je mist, genegenheid en die heb je heel lang van hem gehad en nu is dat anders. Volgens mij mis je niet echt zijn aandacht, maar gewoon aandacht van een jongen in knusse sfeer in het algemeen. Dit heb je heel lang gehad en dat is nu stukken minder. Bedenk wel dat je het hebt uit gemaakt omdat je het idee had dat er niks meer was.
Mijn advies is dan ook om nog wat meer tijd te nemen, uiteindelijk zal je wel ontdekken dat je inderdaad niet op hem verliefd bent, maar dat je op het moment net iets mist. Of het zal blijken dat je juist wel nog heel erg van hem houd, maar ga niet gelijk nu beslissen. Als je het nu weer aanmaakt en vervolgens gaat het weer uit omdat het weer niet is wat je verwacht enzovoort......
Neem de tijd.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle De kleine dingen des levens.
Verwijderd
110 05-08-2007 10:36
De Kantine Het zijn de kleine dingen die het doen.
mrsjones
56 22-03-2005 16:55
Liefde & Relatie Stelling: de kleine dingen...
bracelance
33 17-02-2003 16:30
Liefde & Relatie Gekwetst door de kleine dingen die hij vergeet of niet doet....
Wit Pareltje
22 17-10-2002 16:08
Verhalen & Gedichten Op de kleine vleugels van de wind
iamre18
8 06-02-2002 17:06
Verhalen & Gedichten De mooie dingen van het leven
HipHopSter
0 17-11-2001 23:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:38.