Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2009, 08:01
Elle
Avatar van Elle
Elle is offline
Citaat:
PVV'er geeft barman ram

DEN HAAG - Het PVV-Kamerlid Hero Brinkman is in opspraak geraakt omdat hij dinsdagnacht een barman van de Haagse sociëteit Nieuwspoort zou hebben geslagen. Het incident deed zich in de kleine uurtjes voor toen de politicus geen drank meer kreeg.

Brinkman zou ruzie met de medewerker hebben gekregen toen deze hem 'nee' verkocht op een nieuwe bestelling. Daarop probeerde de PVV'er zelf achter de bar te komen om drank te pakken. Toen de barman dat wilde beletten, werd hij geslagen in zijn gezicht. Sociëteit Nieuwspoort is de ontmoetingsplek voor politici, voorlichters, bestuurders en journalisten. Brinkman was niet bereikbaar voor commentaar.
Wat is Brinkman een ongemanierd figuur.
__________________
Als ik niet antwoord, ben ik niet arrogant, maar jij niet interessant.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-09-2009, 11:48
Verwijderd
Op de site van de PVV:

Verklaring Hero Brinkman incident Nieuwspoort
PVV-Kamerlid Hero Brinkman: “Ik heb enorme spijt van het feit dat ik me dinsdagnacht in Nieuwspoort in dronken toestand heb misdragen. Daarom heb ik excuses aangeboden aan de barmedewerker van Nieuwspoort die zich door mijn gedrag geďntimideerd heeft gevoeld. Ik hecht er wel aan te benadrukken dat ik hem niet geslagen heb. Ik erken een drankprobleem te hebben en ga er hard aan werken om dit snel tot het verleden te laten behoren”.
-----------------------------------------

Dat wil later het kabinet in? . Wat een geweldadige partij is het ook.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2009, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Op de site van de PVV:

Verklaring Hero Brinkman incident Nieuwspoort
PVV-Kamerlid Hero Brinkman: “Ik heb enorme spijt van het feit dat ik me dinsdagnacht in Nieuwspoort in dronken toestand heb misdragen. Daarom heb ik excuses aangeboden aan de barmedewerker van Nieuwspoort die zich door mijn gedrag geďntimideerd heeft gevoeld. Ik hecht er wel aan te benadrukken dat ik hem niet geslagen heb. Ik erken een drankprobleem te hebben en ga er hard aan werken om dit snel tot het verleden te laten behoren”.
-----------------------------------------

Dat wil later het kabinet in? . Wat een geweldadige partij is het ook.
Lijkt me precies wat we willen; Een correcte afspiegeling van de maatschappij ;p
Met citaat reageren
Oud 24-09-2009, 16:45
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Dat wil later het kabinet in? . Wat een geweldadige partij is het ook.
Ach, er zitten/zaten racisten, plegers van bomaanslagen, samenzweerders tot een moordaanslag, leden van dictatoriale milities, religieuze fundamentalisten en tegenstanders van de mensenrechten in de kamer. Iemand met een klein drankprobleem past daar best tussen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 24-09-2009, 17:15
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Gutgut christa gewelddadig? Bron? Is hij veroordeeld? Of roep je maar weer eens iets dat wel lekker bekt?

Citaat:
Op de site van de PVV:

Verklaring Hero Brinkman incident Nieuwspoort
PVV-Kamerlid Hero Brinkman: “Ik heb enorme spijt van het feit dat ik me dinsdagnacht in Nieuwspoort in dronken toestand heb misdragen. Daarom heb ik excuses aangeboden aan de barmedewerker van Nieuwspoort die zich door mijn gedrag geďntimideerd heeft gevoeld. Ik hecht er wel aan te benadrukken dat ik hem niet geslagen heb. Ik erken een drankprobleem te hebben en ga er hard aan werken om dit snel tot het verleden te laten behoren”.
-----------------------------------------

Dat wil later het kabinet in? . Wat een geweldadige partij is het ook.
hij gaat er aan werken en zegt sorry. De lul. Ik hoop dat de probleemjongeren in gouda, tariq en al de andere mensen die de laatste maanden door de PVV/Brinkman op de hak zijn genomen met een soortgelijke verklaring komen.

Als het een vent was geweest (maarja die worden sowieso geen agent) dan was hij opgestapt.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2009, 20:47
Verwijderd
Citaat:
die een geschiedenis heeft van ruzies, rechtszaken, onbetaalde rekeningen, onjuiste declaraties
who doesn't
Met citaat reageren
Oud 25-09-2009, 12:39
Verwijderd
Bekentenis van PVV-er is uniek

Als eerste actieve politicus in de historie heeft PVV-Kamerlid Hero Brinkman toegegeven
te kampen met een drankprobleem Na een incident in Nieuwspoort heeft hij openlijk
beterschap beloofd ‘Ik ga hard werken om dit tot het verleden te laten behoren’.

lees verder:
http://www.readmetro.com/media/archi...troHolland.pdf

Laatst gewijzigd op 25-09-2009 om 14:04.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2009, 13:54
Elle
Avatar van Elle
Elle is offline
Citaat:
Toe Brinkman, drink niet meer

Hero Brinkman maltraiteerde een barman. Niet goed. Maar Wilders komt het niet slecht uit
Met Hero Brinkman die even zelf achter de bar van Nieuwspoort sprong om drank te tappen en in het voorbijgaan de barman maltraiteerde, doet de PVV dan toch een ‘LPF-je’. Dat heeft bijna tweeënhalf jaar geduurd.



Goeie score, al met al. Geert Wilders zal tamelijk tevreden zijn. Temeer daar dit een geluk bij een ongeluk zou kunnen worden.

De PVV deed een persbericht uitgaan waarin Brinkman erkent dat hij een drankprobleem heeft en beterschap belooft. Interessant zou zijn om te weten wie deze pijnlijke persoonlijke ontboezeming schreef, trouwens. Hero zelf, zoals de tekst suggereert? Of heeft Geert hem een beetje geholpen?

Hoe dan ook, het zijn wel twee vliegen in één klap.

Eén. De achterban zal dat persbericht mooi vinden. De PVV maakt dan wel een fout, maar de partij komt er meteen rond voor uit en treft maatregelen. Bovendien houdt de PVV-leider zijn ploeg liefst hermetisch gesloten.Zo ongeveer zal die redenering gaan.

Twee. Intern was Hero Brinkman vanaf het begin al vrijwel de enige die Geert durfde tegenspreken. Bovendien was hij politiek behoorlijk succesvol. Zo kreeg hij zeer veel aandacht voor zijn standpunten over de Antillen. Als in de PVV-fractie al iemand zich tot bedreiging voor Wilders zou kunnen ontwikkelen, was dat Brinkman.

Bovendien houdt de PVV-leider zijn ploeg liefst hermetisch gesloten. Hij heeft het dus niet zo op alcoholische verbroedering met journalisten en andere politici in Nieuwspoort, code of niet.

Maar Brinkman was zich bewust van zijn sterke positie en kon zich veroorloven zich daar niet teveel van aan te trekken. Tot vandaag dus. Al het bovenstaande doet er niet meer toe. Brinkman weet zijn plaats weer. Het nachtbraken is Nieuwspoort is over. Het voornaamste potentiële lek in de PVV is dicht.
__________________
Als ik niet antwoord, ben ik niet arrogant, maar jij niet interessant.

Laatst gewijzigd op 25-09-2009 om 18:37.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2009, 14:02
shuraa
shuraa is offline
hij geeft tenminste zijn problemen toe, andere mensen in de politiek gaan altijd om het antwoord heendraaien. Een POLTITIEK correct antwoord..
__________________
Gloyou.com/radio chille online radio
Met citaat reageren
Oud 25-09-2009, 14:04
Verwijderd
maak er nu even een nieuw topic van, verwijderde berichten zijn ook weer hersteld.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2009, 14:06
Verwijderd
Citaat:
hij geeft tenminste zijn problemen toe, andere mensen in de politiek gaan altijd om het antwoord heendraaien. Een POLTITIEK correct antwoord..
Ja maar het maakt je niet heel geloofwaardig. Onlangs wilde hij nog dat geweldplegers voor minstens 12 maanden de bak in gingen.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2009, 15:39
Verwijderd
Het is voor zover ik weet nog niet bevestigd dat hij ook daadwerkelijk de barman heeft gemept.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2009, 15:53
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
"maltraiteerde"

daarom lees ik nou geen volkskrant. doet me denken aan het slimste jongetje van de klas dat zn hand zo hoog mogelijk in de lucht steekt om meer aandacht van de leraar te krijgen. het is zo... zielig.

maar dat terzijde
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2009, 16:03
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
hij geeft tenminste zijn problemen toe, andere mensen in de politiek gaan altijd om het antwoord heendraaien. Een POLTITIEK correct antwoord..
De meeste politici misdragen zich dan ook niet vaak op dergelijke wijze.

Maar goed, zo gaat dat: een goede politicus (goed in het bespelen van mensen) weet dit soort gedrag altijd tot iets positiefs te draaien door er snikkend zijn excuses voor aan te bieden.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2009, 16:25
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Ik snap ook niet dat Wilders hem niet uit zijn fractie flikkert.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 25-09-2009, 17:12
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Push barman to open old wounds.

Anyway, waarom heeft iedereen het over een bekentenis terwijl hij blijft ontkennen de barman geslagen te hebben?
__________________
Gatara was here! De W van stampot!

Laatst gewijzigd op 25-09-2009 om 17:18.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2009, 17:14
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Dat snap ik heel goed. Iemand die de oeroude café-oneliner 'de politie moet minder boetes uitdelen en meer boeven vangen' trots als citaat onder zijn naam zet, is iemand die de PVV-stemmer aanspreekt. Ook geďrriteerd zijn als de barman je geen biertje meer wil geven zal vaak voorkomen onder zijn kiezers.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2009, 17:57
Tripp
Avatar van Tripp
Tripp is offline
Is Brinkman / PVV er ook niet van die altijd zeggen: Keihard aanpakken dat tuig!
Nou Geert, beginnen doe je bij je eigen partij.
__________________
They say it is for the commen good.
But good, is not the same as right.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-09-2009, 18:05
Verwijderd
PVV. Partij voor Vechtersbazen.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2009, 18:35
Elle
Avatar van Elle
Elle is offline
Let wel dat Hero (nog) niet is veroordeeld voor het slaan van de barman en hij ontkent.

Op de Antillen is nog niet iedereen Hero vergeten. ‘Ik begrijp nu dat hij anderen ook van normafwijkend gedrag beschuldigt en ons de hele tijd een boevenbende noemt. Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten. Maar ik kan niet anders dan medelijden met hem hebben en kan hem aanraden naar de AA te gaan, zodat hij de dingen wat helderder kan zien’, aldus Atacho. Hero noemde de Antillen een tijd terug een corrupte boevenbende.

Citaat:
Antillen hebben nu 'begrip' voor uitspraken Brinkman
WILLEMSTAD - ‘Voor mij is het gedrag van de heer Brinkman nu begrijpelijk, nu ik heb begrepen dat hij een alcoholist is.

Iemand die zelf normafwijkend gedrag vertoont, beschuldigt anderen ook daarvan.’ Dat zegt de Antilliaanse Statenvoorzitter Pedro Atacho in reactie op het bericht dat Hero Brinkman, Tweede Kamerlid voor de PVV, heeft aangegeven een drankprobleem te hebben.

Dinsdagavond zou hij een barman in Nieuwspoort een klap hebben gegeven.

Brinkman noemde de Antillen en Aruba de afgelopen tijd meermalen een corrupte boevenbende. Hem werd begin 2008 de toegang tot het Antilliaanse parlement geweigerd.

‘Ik begrijp nu dat hij anderen ook van normafwijkend gedrag beschuldigt en ons de hele tijd een boevenbende noemt. Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten. Maar ik kan niet anders dan medelijden met hem hebben en kan hem aanraden naar de AA te gaan, zodat hij de dingen wat helderder kan zien’, aldus Atacho.



Tijdens een parlementaire bijeenkomst vorig jaar in Aruba stal Brinkman volgens de Statenvoorzitter een kristallen wijnglas met inhoud. De PVV-er ontkende later de diefstal te hebben gepleegd.

‘Een kenmerk van een alcoholicus is dat hij onder drank alles vergeet. Terwijl een politicus juist een voorbeeldfunctie moet hebben.’
__________________
Als ik niet antwoord, ben ik niet arrogant, maar jij niet interessant.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2009, 18:41
Verwijderd
Best briljant eigenlijk, die man. Jammer dat hij de cabaretier uit meent te moeten hangen op kosten van de maatschappij.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2009, 18:57
Verwijderd
Vertrouwen in Balkenende heeft dieptepunt bereikt

De kritiek op het persoonlijk optreden van Balkenende tijdens de algemene beschouwingen laat het politieke landschap niet onberoerd. Het CDA verliest drie zetels in de Politieke Barometer en komt uit op 34 zetels. De PVV wint in vergelijking met twee weken geleden twee zetels. Wilders wist met zijn kopvoddentaks de media-aandacht goed naar zich toe te trekken. In de afgelopen maanden hebben we gezien dat aandacht voor de PVV een cruciale factor is. Maar al met al haalt Wilders het niveau van voor de zomer (28 zetels) nu niet. Ook D66 wint twee zetels in vergelijking met twee weken geleden. Pechtolds forse kritiek op premier Balkenende legt hem geen windeieren: D66 zou 18 zetels halen als er vandaag verkiezingen zouden zijn.

Hoe anders zag het politieke landschap er een jaar geleden uit. Trots op Nederland was toen nog prominent aanwezig. Niet voor lange duur overigens. Rond Prinsjesdag maakte Trots op Nederland een vrije val van 17 naar 9 zetels om niet snel daarna vrijwel te verdwijnen uit de politieke peilingen. De PVV heeft het meest geprofiteerd van de val van Trots op Nederland. Vorig jaar rond Prinsjesdag stond de PVV nog op 14 zetels, inmiddels zijn dat er 25.

Een andere partij die sinds vorig jaar niet meer weg te denken is, is D66. Vorig jaar rond Prinsjesdag zag het er al gunstig uit voor D66. Met acht zetels, had de partij al vijf zetels meer dan het huidige zetelaantal in de Tweede Kamer. Maar dat D66 een jaar later maar liefst 18 zetels zou behalen, hadden we toen niet kunnen bedenken.

Het vertrouwen in Balkenende heeft na Prinsjesdag een dieptepunt bereikt. Vorig jaar nog gaven de Nederlanders het functioneren van de premier een 5,4. Nu is het rapportcijfer nog maar een 5,0. Minister Bos van Financiën doet het wat dat betreft beter. Kreeg hij vorig jaar nog een 5,1, nu wordt hij beoordeeld met een 5,5.Wilt u meer lezen over hoe Nederlanders denken over de maatregelen van Prinsjesdag? Klik dan hier.

www.politiekebarometer.nl
---

Twee zetels erbij na de ridicule uitspraken over een "kopvoddentaks", dat bevestigt het niveau van de PVV-stemmer ook weer. Ben benieuwd welke invloed de Drinkman-affaire zal hebben.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2009, 19:19
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Nouja de PVV stemmer lijkt me niet, ze hebben 9 zetels, dat is het niveau van de PVV stemmer, gekeken naar de peilingen zijn de kiezers die er nu bijkomen afkomstig van de regeringspartijen, CDA/PVDA stemmers dus.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 25-09-2009, 19:21
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Best briljant eigenlijk, die man. Jammer dat hij de cabaretier uit meent te moeten hangen op kosten van de maatschappij.
Een cabaratier is een kunstenaar en die leven in ons prachtige land bijna allemaal op kosten van de maatschappij
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 25-09-2009, 20:30
Verwijderd
true.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-09-2009, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Het is voor zover ik weet nog niet bevestigd dat hij ook daadwerkelijk de barman heeft gemept.
Het is zijn woord (hij was dronken) tegen die van de barman (die nuchter was).
Met citaat reageren
Oud 25-09-2009, 22:02
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
je mag hopen dat de barman nuchter was

anywayz, zoals de waard is vertrouwt ie zijn gasten is wel een erg mooie uitspraak
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2009, 01:38
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Een cabaratier is een kunstenaar en die leven in ons prachtige land bijna allemaal op kosten van de maatschappij
Iedereen leeft op kosten van de maatschappij.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2009, 11:46
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Het is zijn woord (hij was dronken) tegen die van de barman (die nuchter was).
Ergo, onbewijsbaar.
Citaat:
Ik snap ook niet dat Wilders hem niet uit zijn fractie flikkert.
Dat deden ze bij Jan Pronk toch ook niet, hoewel die de levens van zijn medemens meermalen riskeerde door met drank op te gaan rijden?

Brinkman is er tenminste eerlijk over. Dat is meer dan we van de meeste mensen die hem aanvallen kunnen zeggen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 26-09-2009, 11:56
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Brinkman is er tenminste eerlijk over.
Wat een onzin, hij ontkent nog steeds de barman geslagen te hebben.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2009, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Ergo, onbewijsbaar.
Niet waar. Er waren meer mensen aanwezig bij het incident.

http://forum.scholieren.com/showthre...3#post29699903
Met citaat reageren
Oud 26-09-2009, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Wat een onzin, hij ontkent nog steeds de barman geslagen te hebben.
Er werd ook hooguit wat geduwd.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2009, 12:03
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Wat een onzin, hij ontkent nog steeds de barman geslagen te hebben.
En jij was erbij dat je kunt zeggen dat die lezing niet klopt? Nee, je was er niet bij.

Het is ook een onwaarschijnlijke lezing. Dronkelappen worden pas echt agressief als ze volkomen van de wereld af zijn. Voor die tijd komen ze nog door de stadia dat ze niet goed meer rechtop kunnen blijven staan, en weinig samenhangends meer kunnen zeggen. Het lijkt me raar dat Brinkman zich zo ver heen zou kunnen drinken in een perscentrum.

Ik denk eerder dat het een beetje duwen was. Nou, wat een drama zeg. Ga eens kijken bij de gemiddelde post voor de verslavingzorg.

Dus dat hij eerlijk is over zijn drankprobleem is een goede zaak. Sterker nog, de Metro van gisteren kopte met dat het uniek is in de Nederlandse geschiedenis dat een politicus het dermate eerlijk toegeeft.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 26-09-2009, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Iedereen leeft op kosten van de maatschappij.
Vertel
Met citaat reageren
Oud 26-09-2009, 12:05
Verwijderd
Wtf is dat toch met dat drankprobleem roepen gelijk. Iedereen heeft toch wel eens een keer iets doms gedaan op drank?
Met citaat reageren
Oud 26-09-2009, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Wtf is dat toch met dat drankprobleem roepen gelijk. Iedereen heeft toch wel eens een keer iets doms gedaan op drank?
Moraalriddergedrag van de linkse grachtengordel
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-09-2009, 12:06
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Wtf is dat toch met dat drankprobleem roepen gelijk. Iedereen heeft toch wel eens een keer iets doms gedaan op drank?
Wtf kwadraat, ik ben het met je eens.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 26-09-2009, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Moraalriddergedrag van de linkse grachtengordel
Citaat:
Wtf kwadraat, ik ben het met je eens.
Hehe inderdaad wtf^2 maar Brinkman doet er gewoon zelf aan mee ;p Het is mij te Amerikaans.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2009, 12:20
Verwijderd
Ik vind het wel frappant dat T_ID er nu van overtuigd is dat Brinkman helemaal niet aggressief was, terwijl normaal gesproken iedereen altijd aggressief is in zijn verhalen.

Met citaat reageren
Oud 26-09-2009, 12:32
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Ik vind het wel frappant dat T_ID er nu van overtuigd is dat Brinkman helemaal niet aggressief was, terwijl normaal gesproken iedereen altijd aggressief is in zijn verhalen.
Agressief zijn en vechten zijn twee verschillende dingen. Men is agressief in woorden en manier van handelen. Maar dat betekend niet dat mensen meteen gaan meppen.

Als er een hoogoplopend meningsverschil is (om mijn meest recente voorbeeld aan te halen: twee hysterische pro-Palestijnen wiens leugens ter discussie gesteld worden) kunnen mensen dicht op iemand toelopen, spreken met stemverheffing, te dicht bij iemand gebaren. Dat is agressie, maar geen geweld.

Als ze wel uit zouden halen is dat ook agressie natuurlijk.

Het kan bijvoorbeeld ook gebeuren dat wanneer iemand zich heel agressief gedraagt, te dichtbij komt en dan een onverwacht gebaar maakt, dat de ander dat verslijt voor geweld, en wel uithaalt. Kwestie van de bedreiging die ervan uit gaat, en hoe iemand daarop reageert.

Veel training van agressiebeheersing e.d. draait daar om. Wat doe je als iemand agressief is en je denkt dat iemand geweld gaat gebruiken. Ga je weg? Haal je uit? Grijp je diegene vast zodat hun geweld niet zo effectief kan zijn?


Als die barman dacht dat er sprake was van geweld had hij mijn inziens het beste Brinkman bij een arm kunnen grijpen en hem rustig ergens tegenaan te drukken. Dan is iemand vrijwel buiten gevecht gesteld, en kun je zonder dat je zelf geweld hoeft te gebruiken de situatie tot rust laten komen, en uitzoeken of je vrees voor geweld terecht was of niet.

Dat niet elke situatie zich leent voor de theorie uiteraard als vanzelfsprekend voorbehoud.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 26-09-2009, 12:42
Verwijderd
Misschien fluisterde die barman wel "je hoeremoeder" in Brinkman's oor. Dat is ook een redelijke verklaring.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2009, 12:43
Verwijderd
Het was een grapje.

Ik bedoelde eigenlijk dat ik het helemaal niet zo ongeloofwaardig vind dat Brinkman heeft uitgehaald. Ik denk dat zo ongeveer 90% van alle mensen die ik ooit aggressief en/of in gevecht heb gezien onder de invloed was van alcohol.

Ik kan natuurlijk niet weten wat er daadwerkelijk is gebeurd, want ik was er niet bij, maar ik zou er niet vreemd van opkijken. Ach en hoe dan ook. Als de laatste ronde is geweest en je krijgt geen alcohol meer, dan heb je dat maar te accepteren.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2009, 12:47
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
lekker boeiend allemaal, dit zijn we volgende week al weer vergeten. net als ene P. Tang.
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2009, 12:51
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
En jij was erbij dat je kunt zeggen dat die lezing niet klopt? Nee, je was er niet bij.
Daarom volg ik ook maar gewoon de bewoording van het krantenbericht in de openingspost.

Ik zie dat hele "eerlijk zijn over zijn drankprobleem" ook maar als afleiding voor zijn aggressief en gewelddadig gedrag waarbij een onschuldige horecamedewerker het heeft moeten bekopen.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2009, 12:54
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
zijn aggressief en gewelddadig gedrag waarbij een onschuldige horecamedewerker het heeft moeten bekopen.
Nou had ik net geconstateerd dat je er niet bij was en dat dus niet kunt zeggen, en weer dezelfde fout.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 26-09-2009, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Daarom volg ik ook maar gewoon de bewoording van het krantenbericht in de openingspost.

Ik zie dat hele "eerlijk zijn over zijn drankprobleem" ook maar als afleiding voor zijn aggressief en gewelddadig gedrag waarbij een onschuldige horecamedewerker het heeft moeten bekopen.
Zo onschuldig was die medewerker schijnbaar dus niet.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2009, 13:12
Elle
Avatar van Elle
Elle is offline
Citaat:
Dronkelappen worden pas echt agressief als ze volkomen van de wereld af zijn. Voor die tijd komen ze nog door de stadia dat ze niet goed meer rechtop kunnen blijven staan, en weinig samenhangends meer kunnen zeggen. Het lijkt me raar dat Brinkman zich zo ver heen zou kunnen drinken in een perscentrum. Het lijkt me raar dat Brinkman zich zo ver heen zou kunnen drinken in een perscentrum.
Heb je enige onderbouwing voor dit vermoeden?

Citaat:
Ik denk eerder dat het een beetje duwen was. Nou, wat een drama zeg. Ga eens kijken bij de gemiddelde post voor de verslavingzorg.
De barman duwen, omdat hij zo graag meer alcohol wilde. Als jij het prettig vindt als een (ladderzatte) man je duwt om aan zijn drank te komen (?) terwijl je, je werk aan het doen bent vind ik je uitspraak daarentegen heel begrijpelijk.

Daarnaast geen slecht idee om Brinkman naar verslavingszorg te sturen, niet? Wellicht kunnen zij hem helpen met zijn probleem.
__________________
Als ik niet antwoord, ben ik niet arrogant, maar jij niet interessant.

Laatst gewijzigd op 26-09-2009 om 13:30.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2009, 13:13
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Vertel
Krijg jij geen StuFi?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2009, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Krijg jij geen StuFi?
Ik wist niet dat iedereen stufi kreeg. Ik krijg bijvoorbeeld ook geen stufi.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2009, 13:31
Verwijderd
Citaat:
Ik wist niet dat iedereen stufi kreeg. Ik krijg bijvoorbeeld ook geen stufi.
Niet liegen, je krijgt een OV.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:14.