Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2013, 21:45
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Zo.

Gebruikersnaam Berichten
.sann 69
Mutant 58
Miekje* 52
Paranoide 32
Quintiano 32
Carn 30
Klaverhap 29
Chick Rock 27
Trimm Trabb 22
Pip 20
umberto 20
Little Phoebe 19
Etmakas 15
indigo 15
Sadye 13
Lieveheersbeest 11
Ingegerd 7
Sarah 7
MMollie 5
fizzle-fluffy 4
Andijvie 4
Snebbeltje 3
Noedelhap 3
Frayne 3
kid606 1

Jaja, ik kan snel tellen En nu ga ik slapen, toedels!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Advertentie
Oud 20-03-2013, 21:54
Verwijderd
Mooi dat .sann altijd van die losse posts achter elkaar maakt, dan val ik niet meer zo op

En ik ga denk ik ook zo slapen.
Oud 20-03-2013, 21:57
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Huhuhuh, Sann...69....huhuhuhuhuh.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 20-03-2013, 22:08
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gofferdomme, over 69 gesproken, nieuwe plaatjes van Nick Helm op m'n blog:

NSFW


;_;
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 20-03-2013, 22:08
Verwijderd
duidelijk weer tijd voor een leven. Nu slapen, trusten
Oud 20-03-2013, 22:50
Verwijderd
Best een toffe jurk Miekje
Oud 20-03-2013, 23:03
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Heb effe een topic terug gekeken, en idd! echt een Miekje-jurk!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 20-03-2013, 23:10
Verwijderd
Ik dacht: wat grappig toevallig, trouwjurken! Maar dat ging over hetzelfde dus toch.
Oud 20-03-2013, 23:17
Verwijderd
Q, heb je de illusie al op je katten uitgeprobeerd?
Oud 20-03-2013, 23:33
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Wat gaan jullie weer hard met saai! Ik heb niet alles teruggelezen, maar ik zag toevallig wel die jurk van Miekje en die vond ik wel tof! En inderdaad een ekte miekje-jurk
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 21-03-2013, 00:50
Verwijderd
Citaat:
Q, heb je de illusie al op je katten uitgeprobeerd?
Nee, ik ben het vergeten Morgen!
Oud 21-03-2013, 07:36
Verwijderd
Bij ongeveer elke jurk dacht ik 'Wat een kamperjurk/carnavalsjurk, ik hoop dat dit een grap is' maar nee. Maar goed, ik vind zo'n beetje elke trouwjurk kitch. Die van Miekje zou inderdaad niet misstaan op een larp, ergens in een bos waar hij lekker vies mag worden.
Oud 21-03-2013, 07:41
Verwijderd
de hele week is de gootsteen verstopt, niet opgewassen tegen de meest agressieve middeltjes en zo'n pompding, zwanenhals loshalen had maar heel kort effect, zit ik de hele tijd dat gore stinkwater eruit te scheppen. Nu komen ze hem straks maken en ineens loopt ie weer prima door
Oud 21-03-2013, 07:44
Verwijderd
maar goed, de keuken is in elk geval al clean (zie mij in actie zijn op dit tijdstip ) want je kan zo'n man moeilijk aan het werk zetten tussen de resten aubergine en klodders saus en vieze vaat.
Oud 21-03-2013, 07:55
Verwijderd
Citaat:
Gofferdomme, over 69 gesproken, nieuwe plaatjes van Nick Helm op m'n blog:



;_;
Hij doet me aan een ex denken, die wat ook een chirurgijn is geweest op de larp waar ik het nu over heb ivm jurken en man/vrouw dingen ^^

En dadelijk naar de kapster en ik hoop dat ik toekom met de bonnen die ik nog heb van mijn verjaardag, want mijn bankrekening maakt een echo en mijn portefeuille galmt ook lekker.
Oud 21-03-2013, 08:29
Verwijderd
Goedemorgen! Vandaag geen geklus, ik moet werken. En ik zal het ROC eens bellen dat ik nog niks gehoord heb. Maar meh, ik vind het wel een beetje jammer dat ik niks kan doen. Maar morgen weer een dag, dan wordt de trap gefixt! En dan wordt toch het plafond nog een keer gedaan want nu is het echt lelijk. 't Weekend komen mijn schoonouders en -zusje en haar man. Ik vraag me af hoeveel we dan gedaan krijgen maar ik denk niet zoveel als dat ik graag wil Maar met een beetje geluk kan ik volgende week de trap verven en kan in 't paasweekend de vloer gelegd worden
Oud 21-03-2013, 08:42
Verwijderd
terug van school, nu thuis wachten tot half 12. frabs mondeling. dit gaat falen en is eng en ...
Oud 21-03-2013, 08:44
Verwijderd
@ Indigo: in het tweede jaar moet ik een uitsroomrichting kiezen. ik weet alleen nog niet welke. ik ben aan het twijfelen tussen sociaal juridisch en nog een, waar ik de naam van kwijt ben.
Ads door Google
Oud 21-03-2013, 09:09
Verwijderd
Citaat:
Bij ongeveer elke jurk dacht ik 'Wat een kamperjurk/carnavalsjurk, ik hoop dat dit een grap is' maar nee. Maar goed, ik vind zo'n beetje elke trouwjurk kitch. Die van Miekje zou inderdaad niet misstaan op een larp, ergens in een bos waar hij lekker vies mag worden.
Trouwen is toch sowieso kitsch!
Oud 21-03-2013, 09:11
Verwijderd
ok die jurken die Kat postte zijn wel een beetje my big fat gypsy wedding
Oud 21-03-2013, 09:31
Verwijderd
Ik moest ook hieraan denken: http://www.rtl.nl/programma/gypsygirls/biografie/

En met het terugzoeken van een VT4 programma (VT4 heet tegenwoordig VIER en alles van vroeger is natuurlijk gewist, lekker handig) kwam ik op het oude trouwtopic op L&R terecht ^^
Oud 21-03-2013, 09:35
Verwijderd
Ik vind de jurken van Kat niet opvallend veel kitscheriger dan de rest. Maar ik ben ook een Oostblokker, dus dat krijg je.
Oud 21-03-2013, 09:39
Verwijderd
Over katten gesproken, de kat is zich vanmorgen alweer niet komen melden voor eten (gisterochtend ook niet, gisteravond dan weer wel), ik ga eens roepen en dan wat aantrekken om naar de kapster te gaan.
Oud 21-03-2013, 09:44
Verwijderd
Mijn kat ligt al 2 dagen aleen maar te slapen onder mijn bed. Ze komt alleen voor eten eruit.
Oud 21-03-2013, 09:47
Verwijderd
snel wat drinken over 5 minuten komt een klasgenootje me al ophalen. ik heb echt zenuwenbuikpijn.
Advertentie
Oud 21-03-2013, 09:50
Verwijderd
Succes!
Oud 21-03-2013, 09:52
Verwijderd
Succes!
Nu ben ik al een uur bruidsjurken aan het zoeken maar ik kan niks vinden waarvan ik denk WAUW! Ik denk dat ik mijn jurk samen met mijn moeder zelf ga maken

Ok, ik zie wel een aantal mooie jurken maar niks waar ik mezelf in zie rondhuppelen op mijn trouwdag.
Oud 21-03-2013, 09:55
Verwijderd
Dankjulliewel!
Oud 21-03-2013, 09:56
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Best een toffe jurk Miekje
Citaat:
Heb effe een topic terug gekeken, en idd! echt een Miekje-jurk!
Citaat:
Wat gaan jullie weer hard met saai! Ik heb niet alles teruggelezen, maar ik zag toevallig wel die jurk van Miekje en die vond ik wel tof! En inderdaad een ekte miekje-jurk
Danku, danku! Ik heb hem nu aan. En daardoor weet nu natuurlijk heel de klas al van mijn lintje, want ik kom normaal gesproken niet zo netjes en haar mooi en opgemaakt op school Ach, ja.

En succes, Sadye!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 21-03-2013, 10:04
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Als er een volgende meeting komt, en ik voor de verandering ook eens kan, trek ik deze jurk ook wel aan Mits we niet gaan paintballen, ofzo.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 21-03-2013, 10:06
Verwijderd
Citaat:
ik mis alleen nog n beetje het verschil tussen snelle en langzame suikers
Snelle en langzame koolhydraten, bedoel je? Ja, die hadden er eigenlijk nog bij gemoeten.

Hoewel dat vanzelf goedkomt als je je macro's (eiwit/vet/koolhydraten, red.) een beetje in de gaten houdt, want als je veel snelle koolhydraten eet dan zie je meteen terug in je stats dat je carb intake te hoog is. Als je dat wil bijsturen kom je vervolgens vanzelf bij de 'gezonde' dingen uit. Op eigen inzicht, zonder dat je hoeft te luisteren naar mensen met wijzende vingertjes die doen van 'je moet dit eten en niet dat'. Niet onbelangrijk voor de recalcitrante mensch onder ons.
Oud 21-03-2013, 10:33
Verwijderd
Trouwjurken kopen is trouwens wel leuk, want dan vertel je gewoon aan de verkoopster wat je wil en dan brengt ze een jurk en dan zeg je 'dit en dat vind ik er wel leuk aan maar dit en dat niet' en als het een goede verkoopster is begrijpt ze dan wat je bedoelt en dan komt ze vanzelf steeds een jurk brengen die je mooier vindt dan de vorige dat lijkt me nou ook handig voor gewone kleren.

Trouwjurkenboekjes zijn dan weer heel belachelijk, want de benen van de modellen worden extra lang gefotoshopt en omdat de jurken tot de grond komen zie je dat niet meteen, maar als je je dan gaat voorstellen waar hun heupen moeten zitten en waar hun knieën moeten zitten zijn ze ineens heel bevreemdende aliens.
Oud 21-03-2013, 10:35
Verwijderd
Sneeuw
Oud 21-03-2013, 10:37
Verwijderd
Het lijkt me geweldig om trouwjurken te gaan passen, maar ik denk dat ik dan wel volledig in de stress schiet omdat ik nooit kan kiezen... Maar hopelijk krijg ik zo'n verkoopster als Sarah beschrijft, als het ooit zo ver is!
Oud 21-03-2013, 10:38
Verwijderd
Ah neeee ik zie dat volgende week de klok alweer vooruit gaat, daar heb ik altijd zo'n hekel aan
Oud 21-03-2013, 10:39
Verwijderd
Oh noes langer licht
Ads door Google
Oud 21-03-2013, 10:39
Verwijderd
Ik heb er nogal zin in
Oud 21-03-2013, 10:39
Verwijderd
Het lijkt me zo moeilijk om een trouwjurk te kopen Ik denk daar wel eens over na, maar ik heb echt geen idee wat ik wel en niet zou willen of wat ik wel of niet mooi vindt. Ofja, ik weet wel wat ik niet mooi vind, maar ik weet niet wat ik wel mooi vindt, of zelf zou willen.
Oud 21-03-2013, 10:40
Verwijderd
Nou dat langer licht 's avonds vind ik wel prima, maar ik vind het zo vreselijk dat het dan 's morgens weer langer donker is Dat opstaan bij daglicht vind ik zoveel fijner!
Oud 21-03-2013, 10:40
Verwijderd
Ja, ik vind dat ook wel fijn. Het is ook prettig als het 's ochtends ook een beetje licht is als ik opsta, maargoed, dat komt snel genoeg weer in orde. En hoogzomer licht tot half tien 's avonds vind ik perfect

En na het klok verzetten is zonsopgang om 7:10, dus dan is het vanaf zeven uur ofzo al wel licht, dat is ook wel prima.
Oud 21-03-2013, 10:40
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik bestel de jurk waarschijnlijk via internet, omdat de kans groot is dat ik anders naar Engeland ofzo moet voor een trouwjurk van mijn smaak :') En dan even goed de voorwaarden van de website lezen, zodat ik hem makkelijk terug kan sturen als hij niet bevalt. En ik wil geen trouwjurk die duurder is dan 300 euro (en het liefst nog onder de 200), want je draagt hem toch maar één keer. Oh well, misschien ga ik ooit nog eens larpen, want dat lijkt me wel leuk. Dan zou ik hem daar nog voor kunnen gebruiken.

Eerst maar eens goed leren naaien, dan maak ik hem misschien wel zelf, ook
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 21-03-2013, 10:42
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Jaaa, licht <3 Ik wordt altijd heftig blij als het 's ochtends eerder en 's avonds langer licht is.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 21-03-2013, 10:42
Verwijderd
Citaat:
Het lijkt me zo moeilijk om een trouwjurk te kopen Ik denk daar wel eens over na, maar ik heb echt geen idee wat ik wel en niet zou willen of wat ik wel of niet mooi vindt. Ofja, ik weet wel wat ik niet mooi vind, maar ik weet niet wat ik wel mooi vindt, of zelf zou willen.
Ja precies dat!! En dan ook nog met de gedachte: ik kan er maar één keer een uitzoeken, dit moet in één keer goed. Aargh
Oud 21-03-2013, 10:43
Verwijderd
Maar hebben jullie dan niet altijd zo'n periode waarin je nog moet wennen aan de omschakeling? Ik loop de eerste week altijd rond met het idee: er staat wel 7u op de klok, maar eigenlijk is het nu 6u en behoor ik in bed te liggen. Verschrikkelijk vind ik dat.

Aan de andere kant word ik wel heeeeel blij dat het nu niet meer donker is als ik naar huis rijd.
Oud 21-03-2013, 10:44
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
En dan ook nog met de gedachte: ik kan er maar één keer een uitzoeken, dit moet in één keer goed. Aargh
Dat zou ik absoluut niet hebben Maarja, ik zou ook niet zo heel veel waarde hechten aan mijn trouwdag.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 21-03-2013, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Dat zou ik absoluut niet hebben Maarja, ik zou ook niet zo heel veel waarde hechten aan mijn trouwdag.
Haha serieus? Dat lijkt me zo veel handiger dan de stress die ik nu bij voorbaat al voel
Oud 21-03-2013, 10:45
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Maar hebben jullie dan niet altijd zo'n periode waarin je nog moet wennen aan de omschakeling? Ik loop de eerste week altijd rond met het idee: er staat wel 7u op de klok, maar eigenlijk is het nu 6u en behoor ik in bed te liggen. Verschrikkelijk vind ik dat.

Aan de andere kant word ik wel heeeeel blij dat het nu niet meer donker is als ik naar huis rijd.
Ik merk het aan mijn lijf. Ik ben twee keer in het jaar ongeveer anderhalve week lang moe, omdat mijn lijf en leven moet wennen aan dat uurtje extra/minder Dat had ik ook toen ik naar Wales ging en weer terug. Niet praktisch.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 21-03-2013, 10:45
Verwijderd
Ik heb echt 0 problemen met omschakelen, maar ik heb onregelmatige werktijden, dat zal ook wel helpen, ik kan prima een dag doorkomen op 5 uur slaap (ik moet of om half 6 op, of ik begin in de middag, en soms om 9 uur, en dan nog wat colleges op verschillende tijden).
Oud 21-03-2013, 10:46
Verwijderd
Citaat:
Maar hebben jullie dan niet altijd zo'n periode waarin je nog moet wennen aan de omschakeling? Ik loop de eerste week altijd rond met het idee: er staat wel 7u op de klok, maar eigenlijk is het nu 6u en behoor ik in bed te liggen. Verschrikkelijk vind ik dat.

Aan de andere kant word ik wel heeeeel blij dat het nu niet meer donker is als ik naar huis rijd.
Ja, ik word er ook helemaal niet goed van. En mijn moeder nog veel erger, die is dan een week lang helemaal uit haar doen.

Het is wel fijn dat er dan nog maar twee uur verschil zit tussen N en mij. Drie is toch wel erg veel.
Oud 21-03-2013, 10:47
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Haha serieus? Dat lijkt me zo veel handiger dan de stress die ik nu bij voorbaat al voel
Ja. Mijn trouwdag wordt ook niet heel erg bijzonder. Trouwen in het gemeentehuis en dan een minizaaltje huren in één of ander kasteel/paleis/middeleeuwsachtig gebouw. Met ouders, zussen en aanhang en zéér naaste vrienden lekker eten en daarna nog lang natafelen met wijn en lekkere hapjes. Klaar.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:11.