Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2011, 17:06
Verwijderd
doen of niet doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-05-2011, 17:10
Lotte^^
Avatar van Lotte^^
Lotte^^ is offline
Mij bevalt het altijd. Het ligt een beetje aan welke kapper je treft, maar dat vind ik overal zo.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2011, 17:19
Verwijderd
Ik ben in meerdere filialen geweest en ik ben nog niet teleurgesteld.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2011, 22:43
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Ik heb er ook prima ervaringen mee, op de wachttijden na.
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2011, 02:21
Verwijderd
Ik ben er laatst voor het eerst geweest en ik ga er zeker weer heen de volgende keer, ook al is het niet echt in de buurt. Vooral dat de prijs duidelijk is vind ik prettig, want ik ben zo vaak naar de kapper geweest waar het veel duurder uitviel omdat ze allerlei smeerseltjes in mijn haar hadden gedaan, of waar achteraf bleek dat als je lang haar had je meer moest betalen.

Toen ik binnenkwam waren er 6 wachtenden voor me en 4 kapsters aan het werk. Na 35 min was ik aan de beurt, vond ik best snel gaan.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2011, 02:22
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Vind je 35 min snel? Ik voel me in een keer heel ongeduldig
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2011, 12:21
Verwijderd
Ik had me erop voorbereid en 6 mensen wegwerken in ruim een half uur vind ik wel snel ja. Of nou ja, toen ik werd geholpen zaten er 2 vrouwen in de verf dus die waren nog niet helemaal klaar, maar ondertussen konden ze wel anderen helpen.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2011, 14:25
Kaa
Avatar van Kaa
Kaa is offline
zeer goede ervaringen mee. Een keer had ik erg lang haar en wilde een heel kort apart kapsel. Meisje was letterlijk, niet overdreven, 2 uur met mij bezig incl kleuren. En het was perfect gedaan. En precies de prijs wat ze zeiden 12,5 knippen en 12,5 kleuren. Echt geweldig.
__________________
*Signature*
Met citaat reageren
Oud 13-05-2011, 14:44
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Voor wat voor derdewereldloon zullen ze dan wel niet werken, 25 euro voor 2 uur werk waar dan nog een hoop kosten vanaf moeten.
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2011, 20:41
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik ben tevreden Ze zijn el cheapo maar echt best wel goed. En ze hebben fantastische kleuren voor in je haar en het is bijna goedkoper dan zelf verven.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2011, 19:50
~LiefEngeltje~
Avatar van ~LiefEngeltje~
~LiefEngeltje~ is offline
op zich tevreden alleen jammer dat ondanks dat er vaak 5/6 mensen aant werk zijn nog erg lang duurt voordat je aan de beurt bent!
zitten er ongeveer 6 mensen voor je dus op zich zou dat vlot gaan maar ik tref altijd dames die alles willen, knippen verven enz. en dat duurt eeuwen!

vorige keer dik een uur gewacht,
keer daarvoor 1.5 uur

en is ook net wie je treft om te knippen,
jammer als je tevreden bent dat je niet de keer erop weer
voor die kapster kan kiezen maar gewoon weer iemand treft die vrij is wanneer jij aan de beurt bent!

maar qua prijs
__________________
<3 Mercedes, Bruine, Bougie, Henk, Bert, Elvis, Donkey, Binkie, Kees, Katrien en Lobke
Met citaat reageren
Oud 15-05-2011, 19:57
Lotte^^
Avatar van Lotte^^
Lotte^^ is offline
Laatste keer was ik er op een doordeweekse dag rond 11 uur, toen was ik gelijk aan de beurt
Met citaat reageren
Oud 15-05-2011, 21:44
Verwijderd
Ik was er op een woensdag rond 3 uur en ik heb niet hoeven wachten.
Was ook wel een nieuwe vestiging.

In een andere vestiging heb ik wel eens 30 minuten gewacht.
Maarja, boekje drbij.. tis niet alsof ik wat anders te doen had!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2011, 16:30
~LiefEngeltje~
Avatar van ~LiefEngeltje~
~LiefEngeltje~ is offline
Citaat:
Laatste keer was ik er op een doordeweekse dag rond 11 uur, toen was ik gelijk aan de beurt
ik was er zelfs ook op dat tijdstip laatste keer
maar als er net 5 dames geverft moeten worden en knippen
tja dan duurt het gewoonweg langer maar ja dat weet je vantevoren en als je geen tijd hebt moet je er niet gaan zitten denk ik dan maar
__________________
<3 Mercedes, Bruine, Bougie, Henk, Bert, Elvis, Donkey, Binkie, Kees, Katrien en Lobke
Met citaat reageren
Oud 16-05-2011, 21:40
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Wat is het precies?
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2011, 09:12
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Citaat:
op zich tevreden alleen jammer dat ondanks dat er vaak 5/6 mensen aant werk zijn nog erg lang duurt voordat je aan de beurt bent!
zitten er ongeveer 6 mensen voor je dus op zich zou dat vlot gaan maar ik tref altijd dames die alles willen, knippen verven enz. en dat duurt eeuwen!

vorige keer dik een uur gewacht,
keer daarvoor 1.5 uur

en is ook net wie je treft om te knippen,
jammer als je tevreden bent dat je niet de keer erop weer
voor die kapster kan kiezen maar gewoon weer iemand treft die vrij is wanneer jij aan de beurt bent!

maar qua prijs
kun je dan niet gewoon anderen voorlaten tot jouw kapper klaar is?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2011, 04:47
Verwijderd
Citaat:
Wat is het precies?
http://www.brainwash-kappers.nl/
Met citaat reageren
Oud 18-05-2011, 06:34
Verwijderd
Zeer goede ervaringen mee. Als je het tijdstip handig plant, zit je echt niet lang te wachten, en als het je te lang duurt, qua je op en ga je weer weg. Heel groot voordeel is dat de kappers echt mee denken. Meestal weet ik wel een beetje wat ik wil, maar vaak ga ik zitten met ' doe maar iets'. Dan word er echt overlegd wat ik wil en wat het leukste is en zo. En de prijzen zijn prehistorisch, want bij veel kapper ben je t dubbele kwijt je je haar laat wassen, knippen en stylen. En je kunt inderdaad zelf aangeven welke kapper dat je wil als de vorige keer je niet beviel.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-05-2011, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Wat is het precies?
Budgetkappers die goedkoop zijn omdat ze door (ik geloof) Guhl worden gesponsord. Geen gebabbel maar lopende bandwerk.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2011, 15:05
Verwijderd
Ik ga altijd naar een duurdere kapper maar dat komt gewoon omdat ik daar al zo lang kom en ik op mijn 21ste nog steeds heel triest om de 2 maanden een kappersafspraak met een bezoek naar het ouderlijk huis combineer Maar ik hoor goede verhalen over brainwash dus waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2011, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Budgetkappers die goedkoop zijn omdat ze door (ik geloof) Guhl worden gesponsord. Geen gebabbel maar lopende bandwerk.
Inderdaad lopende bandwerk, maar ik vind evengoed dat de kappers erg gezellig kletsen en ze nemen wel echt de tijd voor je. Ik krijg iig nooit het gevoel dat het lopende bandwerk is, omdat ze wel echt de tijd nemen...
Met citaat reageren
Oud 18-05-2011, 20:55
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
Budgetkappers die goedkoop zijn omdat ze door (ik geloof) Guhl worden gesponsord. Geen gebabbel maar lopende bandwerk.
Wella volgens mij, althans, dat zijn de producten die ze volgens de site gebruiken
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Met citaat reageren
Oud 18-05-2011, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Wella volgens mij, althans, dat zijn de producten die ze volgens de site gebruiken
Dan zal het Wella zijn
Met citaat reageren
Oud 04-06-2011, 14:35
Hans Berger
Hans Berger is offline
Citaat:
Ik ga altijd naar een duurdere kapper maar dat komt gewoon omdat ik daar al zo lang kom en ik op mijn 21ste nog steeds heel triest om de 2 maanden een kappersafspraak met een bezoek naar het ouderlijk huis combineer Maar ik hoor goede verhalen over brainwash dus waarom niet?

+/- 1
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaippuccino #1937
Verwijderd
500 14-08-2015 18:13
De Kantine Saailight #1858
Verwijderd
500 01-08-2013 14:22
Psychologie Het grote LJH-Topic # 142
Verwijderd
500 20-02-2009 17:24
Psychologie Het Grote Lucht Je Hart Topic #134!
Verwijderd
497 08-09-2008 07:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:57.