Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2013, 11:18
Superphris
Avatar van Superphris
Superphris is offline
Mijn vaste haarspul kan je opeens nergens meer kopen. Ik ben op zoek naar iets dat niet te veel geur heeft, niet te vettig is en niet te duur. Heeft iemand tips?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-06-2013, 14:04
highplaces
Avatar van highplaces
highplaces is offline
Andrélon heeft van die pompjes! Ik weet niet hoe duur ze zijn, ik haal ze altijd bij een winkel in de buurt voor 2 voor de prijs van 1. Je hebt ook voor krullend haar.
__________________
One good thing about music, when it hits you, you feel no pain. - Bob Marley
Met citaat reageren
Oud 08-06-2013, 16:40
Superphris
Avatar van Superphris
Superphris is offline
Citaat:
Andrélon heeft van die pompjes! Ik weet niet hoe duur ze zijn, ik haal ze altijd bij een winkel in de buurt voor 2 voor de prijs van 1. Je hebt ook voor krullend haar.
Weet ik, dit gebruikte ik vroeger, maar daar ben ik mee gestopt. Ik heb nogal veel haar, dus het ging snel op en ik vond het teveel geur hebben. Later ben ik Glad en Steil van Andrélon gaan gebruiken, maar dat bestaat nu dus niet meer. Wel bedankt
Met citaat reageren
Oud 08-06-2013, 18:51
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Weet ik, dit gebruikte ik vroeger, maar daar ben ik mee gestopt. Ik heb nogal veel haar, dus het ging snel op en ik vond het teveel geur hebben. Later ben ik Glad en Steil van Andrélon gaan gebruiken, maar dat bestaat nu dus niet meer. Wel bedankt
Ga eens langs bij zo'n OP = OP winkel of bij de Wibra, soms hebben ze producten die uit het assortiment zijn daar nog wel op voorraad. Dan kan je in elk geval weer een tijdje vooruit.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 08-06-2013, 20:18
Verwijderd
Ik gebruik ook vaak de andrelon perfecte krul producten. De shampoo vind ik prima en het pompje ook. Deze zijn eig altijd wel ergens in de aanbieding, de shampoo is nu in een voordeelpak bij de kruidvat. De cremespoeling hiervan vind ik niet zo fijn.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2013, 09:27
fxlove
Avatar van fxlove
fxlove is offline
Citaat:
Ik gebruik ook vaak de andrelon perfecte krul producten. De shampoo vind ik prima en het pompje ook. Deze zijn eig altijd wel ergens in de aanbieding, de shampoo is nu in een voordeelpak bij de kruidvat. De cremespoeling hiervan vind ik niet zo fijn.
Dit dus, en sinds kort heeft andrélon ook nog iets nieuws; marrokkaanse olie ofzoiets. Er zijn meerdere prpducten van deze serie. Ook is er reclame van op tv, misschien ken je het wel? Het schijnt in ieder geval te werken, idk.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2013, 06:25
Superphris
Avatar van Superphris
Superphris is offline
Citaat:
Ga eens langs bij zo'n OP = OP winkel of bij de Wibra, soms hebben ze producten die uit het assortiment zijn daar nog wel op voorraad. Dan kan je in elk geval weer een tijdje vooruit.
Dit is precies wat ik heb gedaan, daar is het al op
Met citaat reageren
Oud 11-06-2013, 12:38
Superphris
Avatar van Superphris
Superphris is offline
Ik moet ook gewoon niet zo zeiken Ik ga wel weer Perfecte Krul gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2013, 12:29
Eliza_XXX
Eliza_XXX is offline
Ik was me haar indd ook met perfecte krul, maar daarna doe ik de mouse erin van syoss: curl control!
Die is echt super goed!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2013, 16:36
Superphris
Avatar van Superphris
Superphris is offline
Ik zal het eens proberen, bedankt. Ik was intussen alweer overgestapt op perfecte krul
Met citaat reageren
Oud 06-08-2013, 22:48
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Ik gebruik ook vaak de andrelon perfecte krul producten. De shampoo vind ik prima en het pompje ook. Deze zijn eig altijd wel ergens in de aanbieding, de shampoo is nu in een voordeelpak bij de kruidvat. De cremespoeling hiervan vind ik niet zo fijn.
Ik vraag me dan altijd af in hoeverre deze shampoo anders is dan andere shampoos.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Je favoriete verzorgingsproducten
Tink*
27 30-09-2014 22:07
Lifestyle krultang
Verwijderd
11 06-09-2010 16:42
De Kantine Jesaaisophile #540
TopDrop
500 02-03-2009 18:16
Liefde & Relatie Wat heb je liever?
.Ingrid.
67 01-09-2008 21:04
Lifestyle Shampoo en andere haar-meuk topic
Foresight
69 22-04-2005 12:40
Lifestyle zit mijn haar nog wel goed?
Verwijderd
68 07-02-2004 14:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:31.