Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2002, 19:12
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
het gaat in fases...soms heb ik dagen dat het commentaar(zowel positief als negatief)
Het is de laatste tijd voornamelijk geinterseerd commentaar 'wat een leuke kleding...waar haal je dat noui vandaan" vroeger toen ik nog mn "i'm gonna shock the world' periode zat was het erger...maarja als je er bij loopt om mensen te shokeren kan je dat ook verwachten.

Van het commentaar trek ik me niks aan,het zijn altijd de meest onzekerste en gefrustreerde mensen die uit pure onmacht andere de grond in gaan trappen die moeilijk lopen te doen...daar verspil ik geen aandacht aan in de zin dat ik er niet op inga,en een scheldbombardement begin zodra iemand me iets naroept,ik probeer het naast me ne neer te leggen.
Maar soms roepen mensen echt dingen die diep gaan...en dan doet het wel pijn.

Laatst gewijzigd op 12-06-2002 om 13:04.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-06-2002, 19:19
acid-star
Avatar van acid-star
acid-star is offline
Ik krijg heel veel commentaar... een hoop negatief.. maar ook veel positief... Ik vind het wel prima zolang ik maar niet bedreigd word ofzo...
__________________
It's the same old show, He's a killer of a flash boy oooooooooooooooooohhhhhhh!!!!!!!!!!!!!h
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 19:20
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
k krijg de laatste tijd steeds meer opmerkingen als slet, hoer enzo. Soms denken lui ook leuk te zijn door dingen te zeggen als 'als je je schoenen toch niet ziet doe je ze tog niet aan'. Vind k een beetje zielig, maarja, dan hebben die mensen ook weer lol. mij boeit et niet.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 19:26
Taatje
Taatje is offline
ja vooral door familie (niet m'n ouders) en door m'n oude beste vriendin die het leuk vindt om te zeiken over het feit dat ik een bruin meisje ben die haar haar verft, en met een hondenketting en een slot om haar nek heen loopt. hele wijde broeken veel armbandjes en kettingtjes en gewoon lekker mezelf zijn. ik vindt het leuk, en m'n vrienden ook. dus de rest boeit me nie. vooral ik moet het leuk vinden. lekker puh to the world dus =) nou nog een baan, en ik ben gelukkig lmao
__________________
To be, or not to be. And I am.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 19:48
Verwijderd
soms gezeur over teveel make-up (door m'n moeder ofzow)
verder niet echt...
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 21:30
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:

Van het commentaar trek ik me niks aan,het zijn altijd de meest onzekerste en gefrustreerde mensen die uit pure onmacht andere de grond in gaan trappen die moeilijk lopen te doen...daar verspil ik geen aandacht aan.
vind ik goed omschreven....hmmm tja ik krijg veel kritiek op me uiterlijk maar trek ik me nix van aan zeg maar...ik heb rooie haartiez dat is altijd wel iets om over te zeggen (blijkbaar)...en ik loop niet van die strakke fock broeken zoals al die andere massamensje uit me klas doen...dus ja dat vinden ze blijkbaar niet kunnen ofsow...ohja en verder op me muziek smaak haha....tja ik luister geen trance/hardhouse of weet ik veel voor herrie...dus kben fout maargoed...het is zoals cemetaryslut al schreef....het zijn de onzekerste die commentaar geven dus trek me er lekker nix van aan...en doen aan wat ik wil...
__________________
www.hipheid.nl
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 21:33
Faery
Faery is offline
Nee, alle mensen vinden mij lief.
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 21:43
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
biertjehappen schreef:


"wat je zegt ben je zelluffffffff" Jezus wat ben jij een knulletje................
En wat ben jij een etterbak ]{ing's opmerking over die massa is wel waar hoor, je krijgt gewoon veel minder (of geen) kritiek op je kleding als je je "gewoontjes" of volgens de mode kleedt.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 21:47
Verwijderd
op mijn haar best veel commentaar..
de rest valt nog mee
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 21:48
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
soms gezeur over teveel make-up (door m'n moeder ofzow)
verder niet echt...
(offtopic)Heejz meid, kijk nog es bij het fototopic. kWil foto van jou zien (/offtopic)

Jeetje, wat krijgen mensen veel kritiek op hun uiterlijk!! Erg gewoon!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 22:21
Verwijderd
ja, vooral nu wel verhuisd zijn naar een boerengehucht waar men nog nooit van iets anders heeft gehoord dan wat er op tmf wordt laten zien.. nagestaard word ik haast altijd, maar daar heb ik geen last van, van mij mogen ze. als me iets wordt nageroepen in de zin van 'is dat nieuwe mode ofzo?' of 'hee, daar heb je die heks van de aalberselaan weer' dan kan ik me er ook niet aan storen.. vind het hoogstens grappig, ga er meestal nog op in ook waarna ze in eens niets meer te zeggen hebben. wat ik wel irritant vind is als mensen me

kut
ik edit dit morgen wel, als ik tijd heb en niet van de comp word gesleurd door boze ouders :/
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef:
Nee, alle mensen vinden mij lief.
KUCH
mijn ouders vinden jou irritant, omdat ik haast altijd met jou aant praten ben op msn

dussum ik zou het maar gauw gaan wijzigen
*gaat nu echt gauw weg*
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 22:29
killing.f0r.fun
Avatar van killing.f0r.fun
killing.f0r.fun is offline
ja hier in de us word ik erg vies aangekeken door die AMNish people tering best wel vaag sinds ze zelf eruit zien alsof ze uit de 19de eeuw stammen
[originalmisfit modus]
__________________
"humans are the only creatures who inflict pain for the pleasure of it"
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 03:19
June bug
June bug is offline
hmmz, vorig jaar wel meer dan nu... Toen waren een stel irritante gastjes nog niet echt uuh, gewend zeg maar aan hoe ik er normaal uitzie, en dachten ze dat ze mij even de grond in konden stampen ofzo... Toen ze erachter kwamen dat ik er geen zak om gaf en ze lekker in hun eigen sop gaar liet koken, kapten ze ermee.

Voor de rest nooit dingen. Wordt soms wel nagekeken, maar dat vind ik noujuist wel geinig...
__________________
Shake your body like the dance//
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 06:29
Cinamon
Avatar van Cinamon
Cinamon is offline
Hmm jawel hoor...
Al is het maar omdat ze iemand nodig hebben om wat van te zeggen
Meestal zijn het van die sullige woordjes... maar jah
Ze krijgen het net zo hard trug...
Verder niet veel... Ik bedoel ze mogen heus wel zeggen dat ze mijn kleding niet mooi vinden ofzow... (niet dat ze dat achter mijn rug om zeggen) Offeh tjah... mijn haar kan ik de laatste tijd weinig mee... (stukje korter) uhm maar ja voor de rest
Ik denk dat ik wel IETSJES anders kleed dan de rest...
maar ach dat maakt toch ook niet uit = leuker dan dat iedereen in dezelfde broeken en shirtjes rondloopt!
__________________
Used to be: D@MP | Wat jouw dromen zijn, interesseert me niet.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 07:57
Fr@ukje
Avatar van Fr@ukje
Fr@ukje is offline
Nee nauwelijks eigelijk.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 09:09
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Op zich niet, maar ik woon hier nogal in een boerengebied (slechts een deel, gelukkig...) en die hebben soms nog wel eens iets aan te merken. Dus ja soms krijg ik wel eens iets naar m'n hoofd geslingerd van 'hee hockeyslet' of 'hee kakkerrrr praat eens normaal' (als je hier ook maar enigszins richting ABN neigt zit je al snel fout ), van dat soort kinderachtige dingen, maar daar kan ik niet mee zitten...
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 09:17
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Nee niet erg. Ik loop er ook niet zo shoking bij. Af en toe krijg ik opmerkingen over m'n uitspraak, zoals laatst toen we oefenden voor een toneelstuk. Ik moest een hard roepen "Negers! Negers zuigen kikkers leeg!" en ik scheen het met een ongelofelijke RRR uit te spreken.
Kan ik wel om lachen
Verder is het af en toe het gebruikelijke "doe je kraag omlaag", "iew kutkakkeRRRs", maar dat trek ik me niet zo aan.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 09:19
Li
Avatar van Li
Li is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Op zich niet, maar ik woon hier nogal in een boerengebied (slechts een deel, gelukkig...) en die hebben soms nog wel eens iets aan te merken. Dus ja soms krijg ik wel eens iets naar m'n hoofd geslingerd van 'hee hockeyslet' of 'hee kakkerrrr praat eens normaal' (als je hier ook maar enigszins richting ABN neigt zit je al snel fout ), van dat soort kinderachtige dingen, maar daar kan ik niet mee zitten...
kom maar bij mij in de buurt wonen, hier heb je die problemen niet
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 09:20
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Li schreef:


kom maar bij mij in de buurt wonen, hier heb je die problemen niet
Graag
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 09:25
de
de is offline
nee, nooit eigenlijk

Ik vind ook van mezelf dat ik er niet erg extreem bijloop.
Ik loop ook nooit met 3 kragen omhoog.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 09:55
robijnbeertje
Avatar van robijnbeertje
robijnbeertje is offline
Citaat:
MelodyofÐeath schreef:
mjah best wel eigenlijk, staren erg veel, vind ik niet echt erg, als ze gaan schelden voel ik me klote.. nazi,hoer,heks enzo.. dat voel ik opzich wel..

vind gewoon raar..ik scheld hen ook niet uit..

nix van aantrekken
__________________
knuffelen is het fijnste om te doen
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 09:57
robijnbeertje
Avatar van robijnbeertje
robijnbeertje is offline
word zelf ook vaak nagekeken omdat ik blijkbaar anders ben dan de meeste mensen.
maar daar besteed ik geen aandacht aan, zo,n mensen negeer ik ook, maar dat ik commentaar krijg niet nee, wel word er soms gelachen maar dat is gewoon uit jaloezie.
en dan denk ik val toch dood
__________________
knuffelen is het fijnste om te doen
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 10:48
independancy wanted
Avatar van independancy wanted
independancy wanted is offline
Citaat:
robijnbeertje schreef:
word zelf ook vaak nagekeken omdat ik blijkbaar anders ben dan de meeste mensen.
maar daar besteed ik geen aandacht aan, zo,n mensen negeer ik ook, maar dat ik commentaar krijg niet nee, wel word er soms gelachen maar dat is gewoon uit jaloezie.
en dan denk ik val toch dood
da's wel makkelijk als je dat kan Met schelden heb ik toch vaak moeite: is gewoon pijnlijk, ook al zijn het mensen waar ik totaal niks mee heb. Het blijft gewoon vervelend.
__________________
Sig Heil
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 12:40
RuffThugg
Avatar van RuffThugg
RuffThugg is offline
Uhm...niet echt.

Behalve als ik ergens iets zie, en zowat niemand heeft het aan, en ik ga het dragen krijg je commentaar. En aangezien ik zo'n trendventje ben vinden jongens het vaak "homo" en meisjes "leuk".Gebleekte broeken een jaar geleden bijv.

Maar ik vind het niet erg, ik loop in die kleding in de 1e plaats voor mezelf. Positief is leuk, negatief leg ik naast me neer.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 13:01
*~*DOOR*~*
Avatar van *~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
Eigenlijk krijg ik nooit echt negatief commentaar. Meestal positief ik heb bijvoorbeeld een rok die je gewoon nergens anders kan krijgen en echt iedereen blijft me gewoon aanstaren als ik hem aanheb , of vragen waar je die kan kopen. En dan willen ze ook altijd effe de stof voelen enzo ...

M'n ouders vinden wel eens dat ik er niet uitzie, maar dan hoor ik even later weer dat mijn moeder wou dat ze weer net zo oud als ik was, dat ze er ook zo bij kon lopen...

Maar ik word nooit uitgescholden op straat ofzo, inderdaad soms wel eens mensen die vragen van "moet je naar een feestje?" of van die humor maar ja... dat is niet echt een ramp.
__________________
they say evil never sleeps... that's not true, right now I need a rest...
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 13:09
Anal Avenger
Avatar van Anal Avenger
Anal Avenger is offline
hanekam ==> ''KUKELEKUUUU''
en shit zoals: ''junkie!'' en ''zwerver''

ik reageer daar niet op, hoogstens steek ik een vinger op
__________________
en wat dacht je van die mensen in meer
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 13:13
mijnnaam
mijnnaam is offline
Mense mense maak je niet zo druk.. iedereen doet gewoon aan waarin degene zich fijn in voelt (ook make up enzo) en als dat is wat in de mode izz is het goed an zo niet dan dan niet maar dan is het ook goed................
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 13:29
seann
seann is offline
Ik draag altijd skate broeken en een t-shirt daarom wordt ik wel eens man-wijf genoemd!!!

ik vind het namelijk nergens op slaan dat ik als meisje van die strakke dingen zou moeten dagen , hier voel ik me niet lekker in dus dan maar jongeskleding.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 13:55
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
mijnnaam schreef:
Mense mense maak je niet zo druk.. iedereen doet gewoon aan waarin degene zich fijn in voelt (ook make up enzo) en als dat is wat in de mode izz is het goed an zo niet dan dan niet maar dan is het ook goed................
Klinkt heel interssant enzo,maar dat was de vraag NIET.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 14:39
shanli
shanli is offline
hmmz,neej,de laatste tijd loop ik wat meer in 'hippie' kleren en daar krijg ik wel commentaar op,meestal wel goede,en als het slechte is trek ik het mij niet zo aan.
__________________
*woei* bijna scoutskamp *woei*
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 14:41
shanli
shanli is offline
Citaat:
*~*DOOR*~* schreef:
En dan willen ze ook altijd effe de stof voelen enzo ...

.

heb ik soms ook,met mijn nieuwste broek
*is trots* *is trots*
__________________
*woei* bijna scoutskamp *woei*
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 18:26
Elle baby!
Avatar van Elle baby!
Elle baby! is offline
Ik sluit me bij Esmee aan, ik woon in Twente en word kakker genoemd puur omdat ik niet dom plat lul....als je hier een keer iets van RL aan hebt enzo dan ben je DE kakker.... Verder krijg ik niet echt kritiek nee...
__________________
-Don't be afraid to be blonde-
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 19:06
mystress-darqyr
Avatar van mystress-darqyr
mystress-darqyr is offline
jah...best wel....eerst lette ik er heel erg op, maar nu valt het me niet meer op als mensen kijken ofzow...
soms hoor ik alleen van die domme opmerkingen....
maarjah...I don't care...
__________________
accidentally in love
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 20:55
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
YuckFou schreef:
Alleen op kledinggebied; Van mijn ouders en broer (valt mee te leven), door mijn vrienden wordt ik alleen maar aangemoedigd aan te trekken wat ik zelf wil.
Kakker!

Ik word er eigelijk nooit op bekritiseerd.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 21:10
Save the day!!
Save the day!! is offline
Ik vind alleen kijken nie erg

maar als ze gaan lachen of schelden dat vink nie zo koel. Verder krijg ik opmerkingen als smurf ofzo maar dat is op school, is nie erg.
venwege mn alle kleuren haar

maar de meeste vinden het knap als ik er zo bijloop, en ze wennen eraan.

ook vaak vragen ze: ben je nou skater, punker of goth?
dan denk ik altijd jeetje dat zie je toch wel?

nou ik heb een eigen stijl en dat is dus bij mij een btje punk en skate als ik me tog in een hokje zou moeten plaatsen (maar dat doe ik nie)
__________________
Steef saved the day again!!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 21:41
punkrock-bastard
Avatar van punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Citaat:
Save the day!! schreef:
nou ik heb een eigen stijl en dat is dus bij mij een btje punk en skate als ik me tog in een hokje zou moeten plaatsen
Ik snap de overeenkomst tussen die 2 niet...
__________________
"Preaching revolution, anarchy and change Sucked from the system that had given him his name"
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 22:43
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
punkrock-bastard schreef:


Ik snap de overeenkomst tussen die 2 niet...
Er hoeft ook geen overeenkomst tussen 2 stijlen te zitten om ze te kunnen combineren..
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 23:00
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
neej eigenlijk nooit.. maar ik zie dr denk ik oowk nie echt mega extreem uit ofzow.. alleen op mn jas had ik altijd wel reacties, je weet wel die bruin/rode vloerkleed jas van de h&m van 2 jaar geleden ofzow, waar heb je dat tapijt vandaan, kan je er oowk op vliegen dat soort dingen maar mjah ik heb daar oowk geen moeite mee ik moet dr altijd wel om lachen in het begin had ik wel heel veel moeite met kijkmensen... khad die eerste dag met die jas echt zowiets van wow echt iedereen loopt naar me te kijken, maar of ze zijn het gewend of ik heb het nie meer in de gaten... hier in spanje valt het volgens mij meer op toen ik van de week met mn rancid shirtje liep met doodskopje dr op keek iedereen alsof ik door satan bezeten was ofzow maar jah dit is spanje
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 18:01
Lieke666
Lieke666 is offline
Ik krijg eigenlijk nooit kritiek, 1 keer een opmerking gehad (wel leuke) van ik heb een nog wijdere broek. Hier heb je eigenlijk niet gauw bijzondere kleding.
Ik was een keer in terschelling en toen had ik een rode wijde broek van overzeas aan, bijna iedereen die er een reactie op had, helaas meeste negatief. Niet dat ik me er niet van aantrek, die mensen moeten zich eerst maar verder ontwikkelen voordat ik me er iets van aantrek. Iedereen moet zich kleden zoals hij/zij dat zelf wil.
__________________
Death is the greatest kick of all, that's why they save it for last
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 19:35
mystic girl
mystic girl is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
En wat ben jij een etterbak ]{ing's opmerking over die massa is wel waar hoor, je krijgt gewoon veel minder (of geen) kritiek op je kleding als je je "gewoontjes" of volgens de mode kleedt.
precies, als je je zoals iedereen kleedt, heeft niemand commentaar, behalve oh wat leuk, die is van espirit. ofzo.
ik wordt wel vaak aangekeken en dan achter me om gepraat, maar direct gescheld ofzo heb ik nog niet vaak meegemaakt, wel op school overigens, heb je een ring om met een zwarte grote steen ben je meteen een heks slaat echt nergens om. kleed je je anders dan de menigte en gaat dan een "normaal cafe in, wordt je er echt uitgekeken gewoon. echt absurd.
__________________
loving someone very special isn't easy
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:
(offtopic)Heejz meid, kijk nog es bij het fototopic. kWil foto van jou zien (/offtopic)
owjeeeee.....je weet niet wat je jezelf aandoet
maargoe, helemaal speciaal voor jou ga ik een beetje een normale foto van mij zoeken
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 15:44
purplerose
Avatar van purplerose
purplerose is offline
ja eerst had ik een hals band om en toen was ik inees de ware gothic, een hond of een heks... ik had dan ook wel eens donkere make-up op en toen was ik echt een gothic soms schelde ze me ook wel met andere dingen uit mja et raakt me maar heeeeeel soms meestal niet want ik ben gewoon wie ik ben en ik ga dr niks aan doen als ik dat zelf niet wil.
ik vind dat je je zelf moet zijn en niet op letten wat anderen van je vinden...... al denken de meeste er anders over.
Ik vinnet ook dom als je aan de mode meedoet omdat iedereen het draagt...... als et voor jongens in word om in een roze leren jurkje te gaan lopen doe je dat toch ook niet of wel..?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 15:51
Verwijderd
Nee, ik krijg nooit kritiek...hoogstens af en toe een figuur wat probeert bijdehand te zijn door te vragen of ik het niet warm heb (als ik uitga in een burgerkroeg).
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 16:17
the reflecting god*
the reflecting god* is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:


Er hoeft ook geen overeenkomst tussen 2 stijlen te zitten om ze te kunnen combineren..
volgens mij bedoelt hij het niet zo maar anders


Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 17:48
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
mwoah valt laatste tijd wel mee..
weet niet waarom maar vandaag werd ik pippi langkous genoemd (had 2 staartjes ) en dr zei een gozer dat ik een btje veel ladders in mn panty had (alsof netpanties zo raar zijn)

rare mensen in scheveningen
__________________
I'm in the forest
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 18:15
Verwijderd
nee eigenlijk niet
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 20:14
utopian me
utopian me is offline
Citaat:
InCuBuZ schreef:
mwoah valt laatste tijd wel mee..
weet niet waarom maar vandaag werd ik pippi langkous genoemd (had 2 staartjes ) en dr zei een gozer dat ik een btje veel ladders in mn panty had (alsof netpanties zo raar zijn)

rare mensen in scheveningen
ghehe, ben ook wel eens pippi lankous genoemd was toevallig net in een cafe waar daarna 3 maal 3 is negen werd gedraaid... meteen zo'n blik naar mij.... aaaargh!!! en het enige waardoor ik zo genoemd kan zijn zijn idd 2 staartjes niet eens vlechtjes of rokje ofzo.... ik dacht dat toch wel redelijk wat mensen dat vaak in hebben.....
__________________
Dus daar liep ik als in een sprookje, toen ik een man met konijn tegenkwam. Het konijn liep weg. 'Ach, dat doet ie wel vaker' zei de man.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 23:42
Whippersnapper
Whippersnapper is offline
ja k krijg veel kritiek op me net fel rood geverfde haartjes
__________________
Every man dies, not every man really lives!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 01:07
biertjehappen
Avatar van biertjehappen
biertjehappen is offline
En terecht......
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Lerares met hoofddoek
juf_hoofddoek
106 16-07-2012 19:49
Seksualiteit knappe mensen!!!!....aanwezig hier????
Paulo Nuñez
45 30-05-2004 13:16
Verhalen & Gedichten Daar is ze weer ^_^
Shitonya
14 03-04-2004 18:21
Verhalen & Gedichten Nog 2 columns uit de oude doos
Shitonya
4 23-03-2004 16:17
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Verhalen & Gedichten Dit = geen gedicht, maar kmoet t ff kwijt
*Sneeuwmuts*
27 18-01-2002 14:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:45.