Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2002, 13:00
Faery
Faery is offline
Ach, kritiek, kritiek.. wat heet :]

Het is gewoon zo dat practisch elke vreemde me aanziet voor een meisje, en dat levert geweldige taferelen op.

Gratis bier omdat ze mij+meisje aan zien voor een lesbisch koppel, of mannen op straat die je verbaasd aankijken als je knipoogt (tic ). Gefouilleerd worden door een vrouw, bij concert.

Gister in de videotheek: "Ah, deze film dan maar, dames?"



edit: .. en het allerleukste is nog de gelaatsuitdrukking van die mensen, wanneer ze eenmaal je stem horen
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-07-2002, 19:13
*Morgrist*
*Morgrist* is offline
De gereformeerde horde hier denkt dat ik bezeten ben
__________________
Mining in the river standing in the rain. Down on your knees, while you heave that through your brain.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 23:58
Gaia
Avatar van Gaia
Gaia is offline
Citaat:
Biertjehakken schreef:


Is dat een dreigement?

je kleed je toch zoals je zelf wilt?
dreigement?? die snap ik ffies niet....

Tuurlijk kleed ik me zoals ik dat zelf wil. Maar ik ga me juist tegen andere mensen afzetten (qua kleding) als ze zo lopen te zeiken. Dan wil ik alleen maar meer shockeren.....kweenie precies waarom...het is gewoon een gevoel.... vaag..hmmz
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 14:11
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Alleen soms van mijn oma en mijn moeder, die zeggen dat ik te dik ben en moet gaan lijnen, enzo. Ze zeggen zelfs dat mijn vader met zijn bierbuik nog dunner is dan mij! Maar die onzin geloof ik niet. Ik vind het allemaal ook zo'n eigentijdse flauwekul, lijnen. Daar doe ik niet aan mee, ik ben tevreden met hoe ik er uit zie. Helaas is het bij mijn jongste zusje minder: die is erg gevoelig en heeft zich veel van het commentaar van oma en moeder aangetrokken => ze is al vanaf haar 9e aan het lijnen, en de laatste tijd wordt het veel erger, het lijkt wel of ze een skelet is geworden! Pas nu krijgen ook mijn moeder en oma door dat mijn zusje de verkeerde kant opgaat..... maar toegeven dat het aan hun ligt, ho maar!

Maarre, verder krijg ik geen kritiek op mijn uiterlijk, nee. Ook niet van mensen op school of op straat, of whatever. Zoiets doen de mensen hier in Midden-Limburg niet gauw.

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 18:52
the tourist
the tourist is offline
Nee, eigenlijk niet, maar ik heb ook niet zo veel erg aparte kleren. Ik liep trouwens wel een paar weken geleden met een overzeas broek in Londen, en toen keken veel mensen me wel raar aan, maar ze zeiden niets (in Nl hetzelfde, maar minder)
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 18:54
Salala
Avatar van Salala
Salala is offline
Nee nooit
__________________
aanschouw en adoreer
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 19:00
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
Thutshui schreef:


Bakje ?
DWIJL !
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 10:23
Synonym
Avatar van Synonym
Synonym is offline
Gister werd ik op de fiets een nazi genoemd....

BAH!!!!

(een Nazi met een SP-sticker op zijn fiets, jaja )
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 12:14
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
"He ben je je hond kwijt?" (ketting aan me broek is interessant......)
"woooooooooooooooooooooooooow die broek geeft licht in het donker" ( intelligent ook )
"Heeeee leuk kleurtje in je haaaaaaaaar" (bouwvakkers, blaat)
"Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelmoooooooooo" (kinderen die me tas zien ik stond een keertje naar een vliegshow te kijken en toen kwam en een jochie achter me staan en die ging met me poppetjes spelen pa boos, ik lachen. was ook neit echt kritiek )
"Dat kan toch helemaal niet meer" (ik was uit de mode lmd)
"Is dat niet een Aikido broek?" (collega leraar van me pa op de sportschool. Was meer geinen dan serieus..)
En verder mensen die wijzen (ik poseer graag, als ze dat willen (of niet *evil*)).

Euhm ik weet niet zoveel meer. Ik krijg meer positieve dingen te horen (selectief gehoor?) dan negatief.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 19:51
2young2live
2young2live is offline
Citaat:
Gaia666 schreef:
ja heel veel.

Als ik mezelf maar eens in een hokje plaats: ik heb altijd gothickleding aan en op een erg extravagante manier.
in Utrecht word ik al nagekeken en hoor ik af en toe "gothic"geroepen......maar in een dorp als Maarssen waar ik nu woon is het niet normaal meer.

Zodra ik uit de bus stap voel ik me gelijk kut....eerst trok ik me er niks van aan en vond ik het alleen maar zielig. In mezelf lachte ik om hun stomiteit. Maar nu word ik er soms echt scheitziek van.
Ik loop heel ffies een stukje van nog geen 5 minuten en ja hoor....op elke straathoek staat een groepje jongeren die het niet kunnen laten even heel hard te gaan lachen.....of te roepen :heks, gothic, satan, zwarte of zoiets dergelijks.
Het is wel leuk als ze zoiets roepen als : "kan je me betoveren". dan roep ik altijd heel hard "jaha" en maak ik zo'n beweging met m'n handen.

Soms is het ook wel heel leuk. Ik krijg ook heel vaak positieve reacties op mijn kleding. Zo van "dat je dat durft". Laatst was de buschaufeur zelfs zo enthausiast die zei dat ie er helemaal ontroerd van werd hehe
mensen zijn er som ook heel erg in geintresseerd. Vandaag nog kwam ineens een vrouw van middelbare leeftijd naast me fietsen ïs dat nou gothic, wat je draagt?" das wel leuk. Zelfs jongeren zijn soms erg geintresseerd in "wat er nou achter zit


*maar nou vraag ik me toch een ding af: wat is er zoleuk aan mensen uitlachen om hun lifestyle en kledingstijl? Is het de macht? Of is het het onzekere van die andere persoon? Het jezelf beter voelen dan mij????

woon jij in Maarssen???? zeker in 't dorp want ik heb je nog nooit gezien...
__________________
lopend met de fiets en heen weer terug
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 20:36
i'm just saying
i'm just saying is offline
Citaat:
independancy wanted schreef:
ik krijg in mijn omgeving veel kritiek op mijn kleding, omdat mensen mij te kak vinden!!! ik vind "dress the way YOU like it!!"
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 20:44
Verwijderd
Citaat:
i'm just saying schreef:

ik krijg in mijn omgeving veel kritiek op mijn kleding, omdat mensen mij te kak vinden!!! ik vind "dress the way YOU like it!!"
Precies, gewoon omhoog die kraag en neus omhoog ofzo toch esmee?
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 20:49
ruby soho
Avatar van ruby soho
ruby soho is offline
alleen op school en heel af en toe op straat, int beginkon k me er nog wel eens druk om maken, maar k laat t steeds meer langs me heen gaan...
waar k nog wel steeds een bloedhekel aan heb zijn vooroordelen als: hmmz een blabla, zal wel asociaal wezen... bedoel, de kleding die je draagt maakt niet je karakter
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 21:09
Aurelia AutumnRain
Avatar van Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Ja, af en toe wel.
Ik woon in Enschede en daar zijn ze niet echt veel gewend.
En dan ben ik nieteens zo extreem.
Gewoon een beetje apart.
Maar meestal blijft het alleen bij kijken.
Niet echt opmerkingen ofzo.
Naja, alleen kinderen willen nog weleens opmerkingen maken.
Maar dat is niet negatief...Dat is gewoon schattig. Bijvoorbeeld dat ze met mijn poppetjes aan mijn tas gaan spelen.
De meeste opmerkingen krijg ik over mijn lengte, maar dat kan me ook niet veel meer boeien.

Ik heb trouwens wel dat de moeder van een meisje waar ik weleens mee omga, denkt dat ik aan de drugs ben.
Mijn vriend woont vlak onder den Haag, daar woont dat meisje ook.
En mijn vriend komt daar weleens op de skatebaan. Nou word daar redelijk geexpirimenteerd met drugs, maar echt al die ouders denken dat iedereen daar aan de drugs is. Ook mijn vriend, terwijl dat niet zo is.
En ik ook, omdat het mijn vriend is.
Daarom wil die moeder niet dat ik met haar omga.

Wat een redenering tegenwoordig.
*zucht*
__________________
In Chocolate We Trust.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 12:30
Verwijderd
Ik wordt wel ES nagekeken.. maar dat komt door mn haar (de kleur, en hoe het zit ), Sommige armbanden (kinderarmbandjes, of armabnden met rubberen Spikes) Maar ik Trek me er nie egt veel van aan... ik draag gwoon wat ik zelf mooi vind
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 22:04
boardbabe
Avatar van boardbabe
boardbabe is offline
Citaat:
terror koe schreef:

laatst zei wel een 8jarig knulletje dat ik een 'lillik wief' was
ja, dat kreeg ik ook laatst tegen mn kop gesmeten van zo'n kleine koter
__________________
The truth changes colour, depending on the light
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 22:54
poecilotheria
poecilotheria is offline
mwah regelmatig over mijn piercing die ik aan de zijkant in mijn lip heb

nooit nare reacties daarentegen, alleen vragen of het niet lastig is met eten, zoenen en ga zo maar door
__________________
onze vader die uit de hemel schijt, onze moeder die ons dagelijks brood snijdt. geef ons maar dagelijks friet, en vergeet vooral de mayonaise niet!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 23:20
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Faery schreef:
Ach, kritiek, kritiek.. wat heet :]

Het is gewoon zo dat practisch elke vreemde me aanziet voor een meisje, en dat levert geweldige taferelen op.

Gratis bier omdat ze mij+meisje aan zien voor een lesbisch koppel, of mannen op straat die je verbaasd aankijken als je knipoogt (tic ). Gefouilleerd worden door een vrouw, bij concert.

Gister in de videotheek: "Ah, deze film dan maar, dames?"



edit: .. en het allerleukste is nog de gelaatsuitdrukking van die mensen, wanneer ze eenmaal je stem horen
je bent ook net een meisje roel dus niet zo zeuren
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 17:57
arrebar
Avatar van arrebar
arrebar is offline
laatst nog 300 euro aangeboden gekregen als ik mijn haar af zou knippen, niet gedaan
__________________
ein volk, ein reich, ein lemmy
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 19:50
Gaia
Avatar van Gaia
Gaia is offline
Citaat:
2young2live schreef:



woon jij in Maarssen???? zeker in 't dorp want ik heb je nog nooit gezien...
Nee howr, ik woon in Maarssenbroek!
Zwanenkamp! Ben bij m'n vriend ingetrokken.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 10:45
2young2live
2young2live is offline
Citaat:
Gaia666 schreef:


Nee howr, ik woon in Maarssenbroek!
Zwanenkamp! Ben bij m'n vriend ingetrokken.

heej wat cool, we need more goodlooking people around here
__________________
lopend met de fiets en heen weer terug
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 19:46
UnUsual
Avatar van UnUsual
UnUsual is offline
Ik ben meestal vrij makkelijk gekleed, niet te moeilijk doen, en het moet niet te strak zitten etc, niet te hoerig blabla, heb dr nooit veel commentaar op

ging voor de gein een keer naar school in een strakke zwarte broek met een goude heupriem erom heen, een strakke oranje colltrui en zwarte hoge laarzen eronder.
ze keken me echt aan joh, prachtig
*jaah liek dat zijn we niet van jou gewend...*
ghehe
__________________
I don't care what you think unless it is about me
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 16:57
Nicebitch
Nicebitch is offline
Neeh Nooit last van gehad eigelijk maar dat komt meestal Omdat ze weten dat ik me mond klaar heb en ik hun gelijk Trg pak (afblaf dan)

Soms zeggen me ouders wel is dat iets tebloot is...Marjahhh...I dont Care , Ik hou het gewoon aan

KuZzZzZz
__________________
Lve ya ALL
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 17:52
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
a new noise schreef:


achja maar er zijn ook mensen die je mooi vinden hoor *hint*
En sommige daarvan hebben een vierkant hoofd *hint*
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 18:32
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:


En sommige daarvan hebben een vierkant hoofd *hint*
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 08:47
Hellup
Hellup is offline
tja, jullie kennen natuurlijk ook gewoon niet meer reageren?? stop die tijd maar in je vriendin, als je die hebt natuurlijk

voor alle minder volwassen jongetjes hier (king en biertje nog wat)
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 08:55
Faery
Faery is offline
Citaat:
Hellup schreef:
tja, jullie kennen natuurlijk ook gewoon niet meer reageren?? stop die tijd maar in je vriendin, als je die hebt natuurlijk

voor alle minder volwassen jongetjes hier (king en biertje nog wat)
gossie, ben je gedumpt meisje? Ja. Voel die brok haat maar. Accepteer het. Ga ermee om. Praat ertegen.

... maar ga niet andere mensen pesten, dat is heel zielig. Krijgen ze trauma's van enzo.
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 21:19
Verwijderd
[adrenaline speaking]

Vandaag nog krietiek(jajajajj met ie) op mn rood-wit gestreepte sokken. Van die koters...oooh mooie sokkuh...mooie broek!...en dan mooie haren(als je de wind van achteren hebt en je haar omhoog staat.....)...maar voor de rest ....neeeuh.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 21:22
Rhinus
Rhinus is offline
Ik krijg niet echt veel commentaar erop. Mijn kleren zijn vrij normaal, een beetje alto-erig. (spijkerbroek en mutstrui, en dan ook echt ALTIJD)

Alleen dat 't een beetje oud is. Of ik niet een keer nieuwe moet gaan kopen.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 21:36
Gaia
Avatar van Gaia
Gaia is offline
Citaat:
2young2live schreef:



heej wat cool, we need more goodlooking people around here
Ik heb hier in Maarssen verder ook nooit iemand gezien die gothic kleertjes draagt. Alleen ik hoor wel heel veel mensen zachtjes fluisteren als ik langsloop : "he is dat niet Wendy, die draagt toch ook altijd zulke kleren?"

Heet jij toevallig Wendy?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 12:11
2young2live
2young2live is offline
Citaat:
Gaia666 schreef:


Ik heb hier in Maarssen verder ook nooit iemand gezien die gothic kleertjes draagt. Alleen ik hoor wel heel veel mensen zachtjes fluisteren als ik langsloop : "he is dat niet Wendy, die draagt toch ook altijd zulke kleren?"

Heet jij toevallig Wendy?
nee, ik ken nog 3 andere mensen die er zo bij lopen en nog twee meisjes die af en toe een jurk aanhebben die heten ook geen wendy...hm..ben ik toch benieuwd wie die wendy is dan, ze zit in ieder geval niet bij mij op school
__________________
lopend met de fiets en heen weer terug
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 12:28
niekske17
Avatar van niekske17
niekske17 is offline
omdat ik lange blonde haren heb, word ik op een of andere manier altijd uitgescholden voor hoer! of ze kijken me na enz....
zal wel omdat ik blond ben hahahah.......
maar wat ik dan zo misselijk vin is dat ze eerst langs komen lopen en dan 10 meter verder gaan ze pas schelden...
en als ik in een disco aan ut dansen ben, zegt er ook weleens iemand ''eej blonde doos ga eens op zij joh '' nou dan mep ik er echt wel boven op wur... hun weten toch helemaal niet hoe ik ben!! vink zoooo triest eej..
__________________
[URL=http://www.fotopocket.nl][IMG]http://www.fotopocket.nl/img/0aaef9b60ce1bddbde30e519a1058fa8/basset.gif[/IMG][/URL]
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 12:36
Jip
Avatar van Jip
Jip is offline
Citaat:
niekske17 schreef:
omdat ik lange blonde haren heb, word ik op een of andere manier altijd uitgescholden voor hoer! of ze kijken me na enz....
zal wel omdat ik blond ben hahahah.......
maar wat ik dan zo misselijk vin is dat ze eerst langs komen lopen en dan 10 meter verder gaan ze pas schelden...
en als ik in een disco aan ut dansen ben, zegt er ook weleens iemand ''eej blonde doos ga eens op zij joh '' nou dan mep ik er echt wel boven op wur... hun weten toch helemaal niet hoe ik ben!! vink zoooo triest eej..
ik weet wel hoe je bent,

playster in t park
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 12:38
psilo
Avatar van psilo
psilo is offline
nee geloof het niet whehe
__________________
rustig aan
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 16:49
carnival xiii
Avatar van carnival xiii
carnival xiii is offline
Ik wordt hier al de hele dag "strandwacht" en "lifeguard" genoemd omdat ik een rode korte broek + witte polo aan heb
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 22:23
niekske17
Avatar van niekske17
niekske17 is offline
Citaat:
Jip schreef:


ik weet wel hoe je bent,

playster in t park
oooooooooo hoe weet jij dat???????
__________________
[URL=http://www.fotopocket.nl][IMG]http://www.fotopocket.nl/img/0aaef9b60ce1bddbde30e519a1058fa8/basset.gif[/IMG][/URL]
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 22:30
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
kritiek.. nee, soms wel dat ik zo arrogant kijk
__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 00:42
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Uhm... pffft *denkt*
Vast wel. Let er eigenlijk niet op. Of nouja onthoud het niet eens.
*denkt nog eens diep*
Ja volgens mij wel, kan alleen even geen voorbeeld noemen ofzow.
__________________
Everything in moderation. Including moderation.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Lerares met hoofddoek
juf_hoofddoek
106 16-07-2012 19:49
Seksualiteit knappe mensen!!!!....aanwezig hier????
Paulo Nuñez
45 30-05-2004 13:16
Verhalen & Gedichten Daar is ze weer ^_^
Shitonya
14 03-04-2004 18:21
Verhalen & Gedichten Nog 2 columns uit de oude doos
Shitonya
4 23-03-2004 16:17
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Verhalen & Gedichten Dit = geen gedicht, maar kmoet t ff kwijt
*Sneeuwmuts*
27 18-01-2002 14:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:25.