Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2010, 18:53
mn*
mn* is offline
Hey allemaal,
Ik ga over een paar weken naar London. en ik vraag me af waar je leuke jongens/mannen kledingwinkel kunt vinden
Ken je er een in London? Please tell me !

de groeten,
mn*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-09-2010, 18:58
Verwijderd
Wat voor kleren wil je? Oxford street zit vol populaire en mainstream winkels. Gap vind je zowat op iedere straathoek. Voor alternatieve kleding moet je de zijstraten af. http://forum.scholieren.com/showthre...ghlight=londen heeft bruikbare tips.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 14:23
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik kom er net vandaan en in Oxord en Regent Street zitten idd de grote winkels als Top Shop en H&M enzo. Als je het wat hipper wilt kun je gaan kijken in Carnaby Street, een zijstraat van Oxford Street. Hier zitten allerlei kleine designer winkeltjes en de stores van oa Converse en Adidas.
Hier is een lijst met de winkels: http://www.streetsensation.co.uk/carnaby/cs_intro.htm

Als je wat alternatiever bent kun je een kijkje nemen in Camden. Hier zijn buiten de gewone winkels ook een hele hoop markten te vinden waar ze vanalles verkopen van schoenen en t-shirt tot woonaccesoires.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2010, 12:41
Hank Ankermank
Hank Ankermank is offline
Abercrombie & Fitch
Hebben ze niet in Nederland, soort Engelse/Amerikaanse G-Star.
Ik vind zelf dat ze altijd hele leuke kleding hebben.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2010, 11:07
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik vind niet dat je Abercrombie met Gstar kunt vergelijken. In Nederland is er een sowieso een verschil. Hier trekken die twee merken hele verschillende soorten mensen.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 30-09-2010, 23:09
mn*
mn* is offline
Citaat:
Wat voor kleren wil je? Oxford street zit vol populaire en mainstream winkels. Gap vind je zowat op iedere straathoek. Voor alternatieve kleding moet je de zijstraten af. http://forum.scholieren.com/showthre...ghlight=londen heeft bruikbare tips.
Ik wil eigenlijk het liefst KOREAANSE KLEREN vinden in Londen, maar aparte kleren vind ik ook leuk . Weet iemand ook waar je leuke winkel voor hooftelefoon kan vinden in LONDEN:?
En ik weet niet of jullie GATSBY (wax) kent:? Die wil ik ook heel graag hebben
Thanks!!!
Met citaat reageren
Oud 01-10-2010, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Ik vind niet dat je Abercrombie met Gstar kunt vergelijken. In Nederland is er een sowieso een verschil. Hier trekken die twee merken hele verschillende soorten mensen.
Mee eens, maar sowieso zijn de Abercrombie winkels (incl. modellike personeel/draaitafels etc etc etc) de moeite van het bekijken waard.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27.