Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2003, 13:58
Aaaaaart..
Avatar van Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Iedereen heeft karaktereigenschappen die een ander zowel positief als negatief kan ervaren. Nou is mijn vraag aan jullie: Brengen die bepaalde eigenschappen je wel eens in de problemen?


Topicstarter begint:

Ik zelf ben de laastste tijd vrij laks met alles. Ik slaap teveel, doe te weinig aan school en mn vriendengroep is de laatste 2 jaar gehalveerd (dit komt overigens niet alleen door mijn laksheid, maar ook omdat iedereen na de middelbare school een beetje zn eigen leven gaat leiden)

Mijn laksheid brengt mij in de problemen doordat ik constant gezeik met mn ouders heb over mijn slaapgedrag en over mn huiswerk.

Oke, jullie beurt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-02-2003, 14:05
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
mijn karakter brengt mij ook veels te vaak in de problemen ik ben nl een giga flapuit en ik kraam dan ook echt alles uit war er in mijn hoofd opkomt
tja en dan nemen mensen je dat niet echt snel in dank af . . . ik heb dus ook niet echt heel errug veel virenden meer over maar ja eigen schuld
ok ben ik veels te laks met allerlei dingen zodat ik er dit jaar onwijs slecht voorsta en dus gewoon niet overkan
ik ga deze zomer verhuizen en hoop echt dattik dan een btje opnieuw kan beginnen dus. . . maar men karakter brengt me idd wel veels te vaak in de problemen
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 14:14
Kronkeltje
Avatar van Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Ik heb geloof ik een beetje te weinig zelfdiscipline:

Lijnen hou ik niet langer vol dan 1 dag
Stoppen met roken zit er al helemaal niet in
Als ik geen zin heb in school, ga ik vaak gewoon niet (simpel, toch? )
enz enz

Het heeft me tot nu toe nog niet erg in de problemen gebracht gelukkig, maar misschien dat dat ooit nog komt, vast wel.
__________________
xxx
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 14:21
Verwijderd
hypocrisie

ik probeer zelf goed te leven, en altijd goeie keuzes te maken. Maar ik betrap mezelf er vaak op dat ik over anderen oordeel, vooral omdat ik 24/7 goed wil leven heb ik het gevoel dat ik het ook doe, terwijl dat niet waar is, wie ben ik om te oordelen of ik goed leef? en wie ben ik dus om te oordelen over anderen?

en dat brengt me (nu op dit moment) vooral in de problemen, ivm relaties en vriendschappen.

op m'n werk is dat mn egocentrisch zijn.

kbekijk alles vanuit mijn oogpunt, en daarbij denk ik veel aan anderen en denk ik dat ik god ben ofzo, en dat het goed is wat ik doe.. maar daardoor kom ik op mn stageplek of niet van mn luie reet af, of ik pas me niet aan.


shit ik denk gewoon te vaak dat ik goed bezig ben. terwijl k vet fout bezig ben.

bah
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 14:44
Miss Fat Booty
Avatar van Miss Fat Booty
Miss Fat Booty is offline
ik slaap ook te lang [ben pas net wakker], voer nix uit op school, vergeet alles altijd, ben btje "sloom" soms [loop niet blij te springen en met ieder1 blij mee te praten, tenzij t iets is wat me erg intereseert]....ben ook wel btje onzeker.....

mjah ben toch wel vrolijk, zie altijd alles positief enzo...en ben heeeeel behulpzaam en zachtaardig

maar heb de laatste tijd wel veel ruzie met klasgenootjes omdat ik nix uitvoer op school en altijd alleen maar onderuit zit, muziek luister en teken....mjah ik snap niet zo dat ze daar last van hebben eiglijk...

edit------------

ik weet er nog een heleboel!

- ik dram alles door, als ik iets wil hebben moet ik t gelijk gaan halen en anders word ik chagerijnig, als ik iets wil eten wil ik t gelijk hebben en ook precies zoals ik t wil enz0...

heb ik ook met jongens....ik moet en zal hem krijgen en ik leg me er nooit bij neer....[alleen als hij me echt keihard afwijst met een goede reden maar das nog nooit gebeurd hehe ] mar ben niet vaak verliefd gelukkig....maar kan wel een jaar achter dezelfde persoon aan zitten als t moet...


- kan niet met geld omgaan, is altijd al op voordat ik t heb...

- maak moeilijk contacten....ben erg afstandelijk en mensen weten niet snel hoe ik echt ben.....ze denken bij me in de klas allemaal dat ik altijd slaap ofzo geloof ik terwijl ik bij mn echte vrienden best veel praat en zwaar knuffelig ben....ik laat mezelf pas zien als ik iemand vertrouw...

- ben veel te slordig, ALLES ligt overhoop.....kan nix terug vinden en vergeet altijd op te ruimen....kan niet eens meer lopen op me kamer...

- wil alles te snel, kon veel te vroeg lopen, zitten, lezen, schrijven blablaa...en wil nu weer mbo gaan doen heb de havo nog niet eens af en wil op mezelf gaan wonen en een wereldreis maken....heb ook alleen maar oudere vrienden....das ook best raar maarja....



nou vast nog wel meer....ik ben best vervelend geloof ik!

Laatst gewijzigd op 26-02-2003 om 18:25.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 14:50
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik ben ontzettend chaotisch en onzelfverzekerd wat er dus in resulteert dat ik alles Te gehaast wil doen, maar wel bang ben dat ik alles verkeerd doe en dus ga ik het ook verkeerd doen. etc.
Verder krijg je snel dat mensen je dan raar vinden omdat ze mijn chaotische doch logische gedachtengang nite kunnen volgen.

Vooral het onzelfverzekerde deel is best irritant, ik cijfer mezelf vaak weg tegenover anderen etc.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 15:06
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Ik ben heel erg lui. Problemen krijg ik er alleen niet echt door. Er zullen vast wel mensen zijn die zich eraan ergeren maarja, dat is niet mijn probleem
Verder ben ik een ontzettende kluns. Ik gooi heel vaak wat om en dingen die in mijn buurt komen gaan best wel snel kapot...
Ik stel dingen ook altijd uit, waarom vandaag doen wat ook morgen kan he
Twijfelachtig moer er zeker ook nog bij...

de rest schiet me vast nog wel een keer te binnen
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 15:21
spunky
Avatar van spunky
spunky is offline
1. Ik ben ontzettend streng voor mezelf.
En dat resulteert in nooit tevreden zijn met wat ik gedaan/gemaakt heb, en altijd mezelf overal de schuld van geven. Ik krijg dan ook het gevoel dat ik altijd degene ben die bij anderen voor problemen zorgt.

2. Ik ben erg onafhankelijk.
En dat zorgt er weer voor dat ik me veel te snel 'geclaimd' voel in bijvoorbeeld vriendschappen, waardoor die dan weer stuk lopen.

3. Ik pieker en denk overal veel te veel over.
Net zo lang totdat ik uiteindelijk zeker weet dat het 'zus en zo' is of moet. Terwijl ik dan alles heb zitten verdraaien en te vaak overdenken.

Er is nog wel meer, aangezien ik continu in de problemen zit.
__________________
www.dagelijkseportienelleke.tk --> voor al uw dagelijkse behoeften!
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 15:30
Kamilla
Kamilla is offline
- Ik ben 'te' aardig...ik heb vaak TE veel vertrouwen in mensen waardoor ik dus bijna altijd iedereen te hulp sta en vaak vertrouw ik mensen veel te snel, ik heb ook al vaak gehad dat ik daardoor dus sommige 'vervelende mensen' verkeerd had ingeschat.. kweetniej hoe k het uit moet leggen maar vaak vind ik dit een negatieve eigenschap...
-Ben veel te onzeker, ik denk altijd na over hoe anderen over mij denken
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 16:43
Laïs
Laïs is offline
Ik ben nog al een flapuit,en ik zeg te vaak dingen die ik beter niet zeg(gelukkig kunden de meeste leraren er wel nog om lachen )
Mijn vrienden zijn het wel al gewoon,alleen zeg ik soms dingen die niet echt kunnen en dan is 't wel ruzie
Ook ben ik redelijk jaloers,en als ik dat ben,probeer ik het te verbergen,maar dat lukt soms niet zo goed .
__________________
girls in liquid.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 16:49
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik vergeet heel veel.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 16:59
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
wallflower schreef:
Ik vergeet heel veel.
same here...
ik ben veel te verstrooid en dat kan wel problemen opleveren:
afspraken vergeten, vergeten wie wat tegen mij gezegd heeft, verjaardagen vergeten, ...

en ik heb heel weinig zelfdiscipline: ik doe gewoon vierkant waar ik zin in heb, maar zo heb ik vaak niet genoeg tijd voor 'belangrijke' dingen.

en soms moet ik gewoon beginnen lachen bij heel triestige gelegenheden, niet omdat ik zo grappig vind, gewoon omdat ik het niet kan tegenhouden .
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 17:21
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik reageer nog wel es heel vaak bot of agressief als iemand me kritiek geeft, en dat is nogal lullig voor die ander.

Ook wil mijn gebrek aan zelfdiscipline wel eens zorgen voor frustraties
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 17:22
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Ik ben perfect en heb dus geen problemen met mijn karakter.
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 17:30
*×*M!§T€€Q*×*
Avatar van *×*M!§T€€Q*×*
*×*M!§T€€Q*×* is offline
*oordeel te snel over anderen als ik ze niet ken
*kan geen kritiek hebben
*word te snel agressief
*ben lui
*ben vergeet8ig

en dat brengt me redelijk vaak in de problemen jah...
__________________
IF U LUV SUMTHIN' LET IT GO IF IT CUMZ BACK 2 U ITZ URS IF IT DOESN'T...IT NEVER WAS!¡!
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 17:32
Landslide
Avatar van Landslide
Landslide is offline
Ik ben een beetje aandachtsgeil, en dan praat ik altijd dwars door mensen heen..
__________________
You and me and the devil make three, don't need no other lovin' baby
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 17:37
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Groot gebrek aan zelfdiscpline, iets waar ik het nut op dat moment niet van in zie of gewoon botweg geen zin in heb, doe ik niet.
En dat heeft momenteel als gevolg dat school nog steeds fucked up gaat.
Maar ook dat ik mezelf er niet kan toe aan zetten om sociale contacten te onderhouden etc.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 17:41
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Groot gebrek aan zelfdiscpline, iets waar ik het nut op dat moment niet van in zie of gewoon botweg geen zin in heb, doe ik niet.
En dat heeft momenteel als gevolg dat school nog steeds fucked up gaat.
Maar ook dat ik mezelf er niet kan toe aan zetten om sociale contacten te onderhouden etc.
ongeveer dezelfde problemen.. in ieder geval herkenning.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-02-2003, 18:03
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Groot gebrek aan zelfdiscpline, iets waar ik het nut op dat moment niet van in zie of gewoon botweg geen zin in heb, doe ik niet.
Dat heb ik ook (wat dat betreft wordt het echt feest volgend jaar op de uni ). Verder ben ik nogal slordig en chaotisch, ik raak altijd alles kwijt en alles moet altijd op het laatste moment omdat ik dingen gewoon vergeten ben.
Ik zeg te snel wat ik denk, dit kan soms bot overkomen en soms floep ik er dan ook dingen uit die ik helemaal niet mocht zeggen of zo... (doe ik dan echt niet expres)
Soms ben ik te naief, dan vertrouw ik mensen gewoon te snel of te veel.
En ik doe er ook altijd alles voor om mijn zin te krijgen, ben vreselijk koppig en eigenwijs. Maar ja aan de andere kant dus doorzettingsvermogen.
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 18:03
Verwijderd
Het brengt me eigenlijk nooit écht in de problemen, of je moet het uitstellen van studeren totdat ik een paar tentamens flink verpruts tot 'problemen' rekenen.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 18:36
Slither
Avatar van Slither
Slither is offline
Mijn gemakzucht heeft wel eens tot gevolg dat ik me bij het maken van een tentamen erger aan de vragen waar ik de antwoorden niet op weet.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 18:54
Mad^Athlete
Avatar van Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Ik kan moeilijk nee zeggen of mensen teleurstellen, dus dat zorgt er voor dat ik het soms nog al druk heb.
Daarnaast eis ik van mijn lichaam dat het doet wat mijn "geest" wil, met het gevolg dat mijn lichaam behoorlijk naar de klote gaat.
En eigenwijs zijn heeft ook niet altijd positieve invloeden op mijn lichaam
__________________
*stuiter*
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 19:10
feest
feest is offline
jazeker... ik ben te "lui"en veel mensen vinden me ''brutaal''. En ik ben vaak net iets TE duidelijk qua het geven van mijn mening waardoor mensen wat minder snel op me af stappen.
oh ja en wat erger is: ik kan totaal NIET tegen gezag.
ik kan het NIET hebben als iemand me iets probeert te laten doen.
Dan doe'k het namelijk juist niet... beetje triestig maar that'z me.
__________________
WHATEVER
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 19:13
Hydraul!C FunK
Avatar van Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Ik ben koppig/trots.

Dat kan wel eens negatief zijn.
__________________
..::: Funked Up! | What The Funk? | Funk You! | Roland Clark - RESIST! :::..
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 19:17
Faery
Faery is offline
Ik ben lomp en slordig. Dat botst snel met zogenaamd beschaafde mensen met smetvrees en dergelijke. :]
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-02-2003, 19:44
Nuck
Nuck is offline
Ik zeg veel te snel wat ik denk en heb vaak te snel mijn mening al klaar. Dat wil nog wel eens botsen met anderen, maar mijn vrienden weten hoe ik in elkaar zit, dus echt knallende ruzie komt er niet van.
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 20:07
BBEM
BBEM is offline
als ik aardig en sociaal probeer te doen dan word het nooit zo gewaardeerd en wanneer ik dat niet doe word ik er altijd op aangesproken en dat is niet leuk!
__________________
/ 4AGE POWER \
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 20:07
Fornarina
Fornarina is offline
Citaat:
a new nose schreef:
Ja ik ben iets wat men "verstrooid" noemt.........
ik vergeet en verlies alles .

Komt ook in de buurt van laks trouwens ja.
ik vergeet en verlies ook alles... maar ik vind ut gelukkig wel altijd weer terug

ik ben bijv. beneden in de woonkamer en dan loop ik de trap op naar m'n slaapkamer en dan ben ik ineens vergeten wat ik daar kwam doen

of nog gekker ik ben de sleutel kwijt dus ik overal zoeken nerguns te vinden totdat ik ineens zie dat ik m'n sleutels gewoon in me hand hebt hoe dom kun je zijn?

en voor de rest raak ik elke dag wel wat kwijt of dan heb ik net wat weggelegd en dan ben ik een min. later alweer vergeten waar ik ut neer heb gelegd..

Hoewel ik alles terugvind vind ik ut super irritant

en verder: ik ben lui/laks en ik twijfel veel
__________________
www.trendy.itgo.com
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 20:10
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
hehe te actief weinig mensen waar ik nog bij logeer aangezien ik 's ochtends vroeg op ben en me snel verveel.
Mensen met een dipje die me humor op het moment niet kunnen waarderen maar mezelf veranderen kan ik nou een maal nie.
Koppigheid sja valt weinig aan uit te leggen denk ik.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 20:12
Mysterons
Mysterons is offline
Ja

- Ik kan niet tegen kritiek, dan kan ik echt heel kwaad worden om niks
- Ik ben chaotisch, ben altijd alles kwijt, ik ben altijd te laat enz.
- Ik ben eigenwijs, en wil alles op mn eigen manier doen.
- Ik ben een beetje paranoide, zie overal problemen en dingen.
__________________
_love is gonna save us

Laatst gewijzigd op 26-02-2003 om 20:15.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 20:52
Anteverta
Avatar van Anteverta
Anteverta is offline
* kan moeilijk nee zeggen
* ben best onzeker
* leg moeilijk contact met mensen waardoor die gelijk weer denken dat ik arrogant ben
* ik irriteer me snel aan bepaalde dingen/opmerkingen
* ik vind het moeilijk om me aan mijn eigen standpunten te houden (vooral bij mijn exen, het gaat meestal uit en paar dagen later weer aan, beetje knipperlichtrelatie tot het helemaal kapot is.. niet bepaald prettig )
* ik kan boos worden om nix (weer dankzij die snelle irritatie)
* ik denk altijd dat alles wat mis gaat aan mij ligt

Dit zijn de punten van mijn karakter waar ik problemen mee krijg.. verder zijn er natuurlijk ook nog wel goede punten... maar ja...
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 21:37
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Ik ben veel te emotioneel
Ik kan enorm fel zijn
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 21:57
Shah of Blah
Avatar van Shah of Blah
Shah of Blah is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
maar mezelf veranderen kan ik nou een maal nie.
you shouldn't ever do that anyway
__________________
*8ballkrew* [TSBS] Her refrigerator-shaped body holds a heart of ice. [TSBS] *8ballkrew*
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 22:36
Guybrush
Avatar van Guybrush
Guybrush is offline
Citaat:
koemeeltje schreef:
- Ik ben 'te' aardig...ik heb vaak TE veel vertrouwen in mensen waardoor ik dus bijna altijd iedereen te hulp sta en vaak vertrouw ik mensen veel te snel, ik heb ook al vaak gehad dat ik daardoor dus sommige 'vervelende mensen' verkeerd had ingeschat.. kweetniej hoe k het uit moet leggen maar vaak vind ik dit een negatieve eigenschap...
-Ben veel te onzeker, ik denk altijd na over hoe anderen over mij denken
Jaaaa, dat heb ik nou ook. Ik durf nooit 'nee' te zeggen, bijvoorbeeld als iemand vraagt of ik voor hem in wil vallen voor werk en ik heb geen goede reden, dan durf ik niet te zeggen dat ik geen zin heb.

En ik ben ook vaak onzeker over hoe andere over mij denken. Vaak zit ik dingen te denken als: "kijkt ze me nou aan omdat ze me leuk vindt of zie ik er soms gek uit?". Uitermate irritant al zeg ik het zelf.
__________________
Jack of all trades, master of none.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 23:21
maar
Avatar van maar
maar is offline
Mja, het is soms een beetje een chaos in mijn hoofd; dan heb ik echt 100 dingen te doen terwijl mijn gedachten heel ergens anders zitten; dan vergeet ik dus af en toe dingen. Laat ook altijd jasjes enzo liggen als ik ergens geweest ben, zonde zonde .
Verder ben ik ontzettend eigenwijs, dan ga ik echt met leraren in discussie over iets waar ik op dat moment zo zeker van ben, terwijl die mensen al 30 jaar in het vak zitten en het uiteindelijk toch beter wisten
Mja, als laatste dat ik een beetje een spender ben, ik kan niet zo goed sparen voor dingen omdat ik dan meteen alweer iets nieuws zie dat ik ook wil hebben en er wel meteen af kan..
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 06:23
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
En ik heb soms gewoon behoefte om in mn eentje iets te gaan doen, gewoon in mn eentje winkelen ofzo, even tijd voor mezelf, en daar kunnen mn vriendinnen niet zo goed tegen, dan denken ze gelijk dat ik ze niet meer aardig vind.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-02-2003, 06:55
mood indigow
Avatar van mood indigow
mood indigow is offline
*ik ben impulsief: ik denk niet na als ik iets doe.. met als gevolg achteraf spijt..
*ik heb ook geen zelfdiscipline: ik slaap te weinig, blow teveel, ga niet naar school enz...
*ik ben ook een flapuit: waardoor mensen nog wel eens boos op me kunnen worden.
*en ik vergeet heel veel. (maar das meer door het blowen)

deze dingen brengen me wel in problemen. vooral mijn ouders kunnen zich er kwaad om maken..
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 08:41
Verwijderd
Het brengt mij idd in de problemen, vooral op school..
Ik voel gewoon dat ik niet thuishoor tussen de mensen hier, vooral door m'n karakter, maar ook vanwege kleding en muziek etc. Ik werd een keer de klas uitgezet en moest naar de directeur, en die begon me af te zeiken vanwege kleding en haarstijl...

Verder ben ik niet altijd meelevend, toen met het WTC was een goed voorbeeld, iedreen vond het erg, ik ook wel, maar niet zo erg en vond het America's verdiende loon, klinkt hard, maar ik ken die mensen niet, dan voel ik er ook niet iets voor, ik hou niet van dat scheinheilig gedoe..

Ik heb ook een hekel aan feestdagen, dat scheinheilig gedoe van "2 dagen aardig zijn" en erna weer oorlog..

etcetc
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 09:07
Landslide
Avatar van Landslide
Landslide is offline
Citaat:
wallflower schreef:
En ik heb soms gewoon behoefte om in mn eentje iets te gaan doen, gewoon in mn eentje winkelen ofzo, even tijd voor mezelf, en daar kunnen mn vriendinnen niet zo goed tegen, dan denken ze gelijk dat ik ze niet meer aardig vind.
Dat ken ik, ja. Dat is echt zo irritant. En dan moet je je weer gaan verantwoorden enzo. Dan zijn ze weer persoonlijk beledigd..
__________________
You and me and the devil make three, don't need no other lovin' baby
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 10:23
karamba
karamba is offline
De vraag van de topic sprak me al snel aan. Mijn karakter brengt me ook best snel in de problemen. Ik kan ongelooflijk slecht tegen kritiek en heb dan de neiging om me aan te stellen. Gelukkig hebben een paar mensen het door. Aandacht kun je me dan het beste maar niet geven. Verder ben ik best ingetogen en het geven van mijn EIGEN mening gebeurt ook nog steeds te weinig, bovendien lag ik soms om dingen die ik stom vind of juist niet snap. Allemaal baalmomenten, en de mensen die me kennen hebben het door. Gelukkig zeggen ze er wat van, maar als zij niet in de buurt zijn weten die 'onbekende' mensen bv niet dat ik me aanstel. Jammer is dat...
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 10:27
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Mijn karakter IS mijn probleem... Consant paranioa, dingen zien die er niet zijn, snelle haatgevoelens..

Mwoeah ik leef nog, dus z'n probleem zal het niet zijn
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 10:41
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Okey hier komt het:

- ik wil vaak lekker tegen iedereen in gaan hierdoor raakt mijn omgeving erg gefrustreerd
- ik maak lompe maar eerlijke opmerkingen waarmee ik anderen kwets..
- ik vertel / maak irritante grapjes en dan ben ik de enige die lacht
- ik haat doorsnee en dat laat ik dan merken, dat zeg ik ook hardop als ik een doorsnee persoontje op straat zie lopen, soms zeg ik dat te hard...
- ik hou van roddelen ( vervelend als diegene opeens achter je staat )
- ik heb bijna geen doorzettingsvermogen wat betreft: sparen , lijnen etc.
- ik heb n uitgesproken haat jegens bijv. America , de monarchie en ons kabinet.Dit valt niet altijd goed bij iedereen
- ik doe niet mn best voor de dingen waar ik mn best voor moet doen maar ik doe WEL mn best voor de dingen waar het niet echt voor nodig is...(school.. )


Maar ik ben wel aardig..
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 10:49
Synonym
Avatar van Synonym
Synonym is offline
Nou ik ben dus best wel een chaoot en vergeet veel dingen. Onthouden kan ik ook niet goed, ligt eraan of het iets leuks is om te onthouden (lees: dus ook laks...) Ik ben al tig keer m'n sleutels kwijt geraakt. En tja, echt actief ben ik ook niet...

Of me dat in de problemen brengt? Nou nog niet echt...
__________________
If I were a painter, I would paint my reverie
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 11:35
r3nske
Avatar van r3nske
r3nske is offline
Citaat:
Kronkeltje schreef:
Ik heb geloof ik een beetje te weinig zelfdiscipline:
Lijnen hou ik niet langer vol dan 1 dag
Stoppen met roken zit er al helemaal niet in
Als ik geen zin heb in school, ga ik vaak gewoon niet (simpel, toch? )
enz enz
Het heeft me tot nu toe nog niet erg in de problemen gebracht gelukkig, maar misschien dat dat ooit nog komt, vast wel.
Dit komt me heel bekend voor... Maar als ik dingen doe dan moet het ook echt goed gebeuren en dan ben ik weer heel erg perfectionistisch! Ben echt een alles-of-niets iemand... Niet echt een goede eigenschap!
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 12:21
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
All the time.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 12:35
XxLLxX
Avatar van XxLLxX
XxLLxX is offline
mijn karakter brengt me soms in de problemen. ik gooi echt van alles er zo uit en dat nemen sommige mensen je niet in dank af
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 13:05
Verwijderd
ik ben supereigenwijs, geef niet snel toe, best wel kritisch en soms te eerlijk (khou niet van liegen). Discussies kunnen soms echt veranderen in katten omdat ik vast bijt. (mijn moeder haat juist discussieren dus heb al al ruzie met dr omdat ze niet wil discussiere )
En soms ben ik gewoon te eerlijk tegenover mensen van wat ik denk wat soms ook wel beetje problemen brengt.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 13:40
Verwijderd
Ja maar tot nu toe niet zo erg dat het niet ongedaan gemaakt kan worden.


Ik ben ongelofelijk laks en heb totaal geen zelfdiscipline, dingen als school/ kamer opruimen en andere dingen schieten er vaak bij in omdat ik liever ff ga internetten of een film kijk. Ook met het betalen van rekeningen kan ik zo laks zijn, 'komt morgen wel' en dan duurt het nog 2 maanden voordat ik ze betaal. Echt lomp want het is meestal een geval van een handtekening zetten en op de bus doen.... maar bij mij 'komt morgen, of dat doe ik morgen wel' echt zo standaard geworden. Of sportkleding die dan ergens ligt en dat ik gewoon te lui ben om te gaan bellen/zoeken... Alleen met afspraken (dus op een bepaald tijdstip ergens zijn) en qua werk ben ik vrij gedisciplineerd.

Ook ben ik vrij verlegen, het brengt je niet echt in de problemen maar je mist wel eens kansen, door het niet afstappen op iemand e.d
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 16:56
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Shah of Blah schreef:
you shouldn't ever do that anyway
true maar aanpassen is soms nodig ofzo.

Niet mijn woorden overigens.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 15:40
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
nee
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Watvoor single ben jij?
Bloem
140 09-10-2007 08:54
Verhalen & Gedichten Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!)
Tantalus
31 02-02-2002 10:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37.