Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2003, 21:12
Verwijderd
ik vind van mn moeder ze toch best veel donkere kleuren aanheeft.....ze is ook wel wat mollig en over mn pa.....af en toe zooo simpel gekleed..in de zomer..korte broek..maar dan ook erg kort..rood/roze shirt...witte sokken in sportschoenen en een heuptasje....ik lach me af en toe kapot om hem
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-07-2003, 21:15
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
M'n moeder draagt vaak kleren van m'n 18-jarige zus en omgekeerd, dus die kleedt zich wel

M'n vader, tja.. z'n Nike Air Jesus vind ik maar niks
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 21:19
Daan
Avatar van Daan
Daan is offline
M'n vader meestal strak in het pak, vind ik wel cool staan.
En m'n moeder gewoon van die moederkleding, dus geen
M.I.L.F. kleding.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 21:19
vrolijkevlinder
Avatar van vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
M'n pa heeft een T-shirt met mexicaanse paddo's en m'n moeder draagt zowat alles wel, als het maar opvalt.
__________________
Life is beautiful, it really is, without it, you're dead.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 21:32
Verwijderd
Citaat:
kakker4life schreef op 09-07-2003 @ 22:19:

En m'n moeder gewoon van die moederkleding, dus geen
M.I.L.F. kleding.
Mom I'd Like To F***
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 21:38
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Mijn mam doet aan Miss Etam mode; dat vind ik best goed staan (zeker niet ouderwets) en het past bij haar leeftijd.
Mijn vader draagt te grote kleren omdat hij te veel is afgevallen de laatste twee jaar. Maar hij lijkt nog steeds niet op een skater. Nou ja, hij draagt in ieder geval geen sokken in sandalen.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 21:40
Daan
Avatar van Daan
Daan is offline
Citaat:
MegaManX schreef op 09-07-2003 @ 22:32:
Mom I'd Like To F***
Inderdaad.
Volgens mij is dat woord zo ingeburgerd dat het wordt opgenomen in de volgende van Dale.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 21:44
Cæles
Avatar van Cæles
Cæles is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 09-07-2003 @ 22:38:
Nou ja, hij draagt in ieder geval geen sokken in sandalen.
Mijne wel En dan trekt ie zn sokken nog extra hoog op ook
M'n moeder draagt weleens dingen van mij, dat ziet er over t algemeen wel goed uit
__________________
Lame...
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 21:47
Verwijderd
Mijn vader draagt spijkerbroeken en overhemden, meestal uitgekozen door mn moeder
Mn moeder draagt kleding uit winkels als Miss Etam. Over het algemeen vind ik het wel leuke kleding voor haar, maar soms draagt ze ook dingen die echt minder zijn..
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 08:20
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
mn vader kleedt zich hele gewoon (korte) broek en een overhemd. maar hij heeft ALTIJD sokken aan ik moet hem dat toch echt af gaan leren.
mn moeder draagt ook 'gewone' kleding. Shirtjes op een broek en af entoe een rok (maar dat meestal als ze ergeens heen moet).
niet veel bijzonders, maar ik vind er niet veel mis mee (behalve die sokken van mn pa)
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 08:21
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 09-07-2003 @ 22:38:
Nou ja, hij draagt in ieder geval geen sokken in sandalen.
mijn vader wel
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 08:34
Brown eye
Avatar van Brown eye
Brown eye is offline
Mijn moeder draagt altijd wel leuke kleding van esprit en mexx enzo!(ik moet altijd mee om te kijken of het staat , dus ik let er ook wel op!!) M'n pa is een ander verhaal: in de winter gaat het wel, maar zodra het een graad warmer wordt staat ie daar met zo über korte broek zo hoog opgetrokken dat ie achter tussen z'n bilnaad zit! Z'n t-shirts is niets mis mee, maar die sokken .....hij denkt echt dat ie beenwarmers in de zomer nodig heeft, dus hoge opgetrokken witte sportsokken Ach ja....wat doe je eraan........
__________________
No one is worthy of your tears....and the one that is, will never make you cry!!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 08:45
Black-Star
Black-Star is offline
M'n moeder draagt wel leuke kleding enzo..
maar mn vader BAH nee ik vind t niet leuk..
draagt een afgeknipte spijkerbroek en OOK sokken in zn sandalen !
echt lelijk gewoon!
en dan zo'n blouse[?] van 20 jaar geleden ofzo
niet echt geweldig
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 09:04
Verwijderd
Ik vind: Lekker boeiend.

Ik zal trouwens overigens nooit m'n vader uitlachen omdat ie 'simpele kleding' draagt.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 09:08
Black-Star
Black-Star is offline
Maar ja iedereen draagt wat ie zelf wil dragen..
daar doe je toch niks aan..
maar ik begrijp mensen alleen niet..
bv.
pas geleden loop ik met me vriendin over straat, komt ineens zo'n hele groep naar ons toe..
beginnen ze ons uit te schelden en te slaan..
omdat we kleding dragen die volgens hun niet kan
ik bedoel..als wij wat zeggen over hun ok..dan kunnen ze ook wel wat terugzeggen
maar dat doen we niet
dus waarom dan slaan en schelden
je mag toch wel dragen wat je zelf wil
of mag dat tegenwoordig ook al niet meer
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 10:30
€v€li€n
Avatar van €v€li€n
€v€li€n is offline
Mijn moeder draagt kleding waar ik vaak jaloers op ben Als ik een maatje groter had zou ik het wel aan willen .. bepaalde spijkerbroeken enzo ...
Het is ook wel eens zo dat ik een broek net niet leuk genoeg vindt en dat zij 'em dan koopt

Mijn vader draagt eigenlijk ook wel goede kleding, gewoon casual broek met een polo of shirt .. of soms een pak .. en nu vindt hij zichzelf helemaal hip met zijn net-gekochte capri broek Hahah
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 10:37
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
ze dragen vooral donkere kleding, zwart, zo'n beetje het adams family idee. laten we het daar op houden
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 10:43
Kastanje
Avatar van Kastanje
Kastanje is offline
Oww jah gelukkig dragen mn ouders kledng..
Mn vader zit meestal strak in pak wat hem ook gewoon hel kewl staat...ook heeft ie vel van die Casual pakken...Mn moeder heeft ook een goeie smaak en zoekt ook vaak kleren voor mn vader...dat is ook net moeilijk want ze heeft kledingwinkels in Adam

Ik heb denk ik ook best wel relatief jonge ouders...dus vind het zelfs leuk om gewoon met mn Moeder naar de bios te gaan

Laatst gewijzigd op 10-07-2003 om 10:51.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-07-2003, 10:47
Verwijderd
M'n moeder heeft van die dagen dat ze iets te hip is voor d'r leeftijd, hoewel ze het qua figuur wel kan hebben... Maar ik stoor me er wel eens aan. Korte rokjes, puntlaarzen...
Op andere dagen is ze weer kakkerig gekleed, wat haar beter staat eigenlijk.

M'n vader is zakelijk gekleed meestal, een rode dockers-alike broek en een overhemd als hij thuis is, als hij aan het werk is een mooi maatpak oid. En gaatjesschoenen etc...
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 11:07
Verwijderd
Mijn moeder is wel hip!
Ze heeft wat dingen van Diesel en Replay, maar ook veel van Didi en Oilily enzo. Hoge All Stars van spijkerstof, en een zwart strak leren jasje. Ik denk dat ik later ook zo word!

Mijn vader is meestal iets netter gekleed, maar bijna nooit echt in pak. Weleens een broek en een jasje, maar meestal gewoon een spijkerbroek of dockers broek met een blouse.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 11:36
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Mijn moeder heeft gewone kleding, beetje casual, spijkerbroek met pastelkleurige trui, maar niets echt duurs. Ze koopt wel eens op vakantie van die 'nep'merkkleding

Mijn vader draagt meestal spijkerbroek met zwart poloshirt ( van de zaak) of zwarte lacoste trui
als hij een vergadering heeft is hij in net bak met stropdas wat erg goed staat

mijn stiefmoeder houdt van vre-se-lijk dure kleding. Ze heeft allles, max mara versace, prada, en bij iedere outfit een p[aar schoenen
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 13:31
Verwijderd
Mijn moeder is klein (1.50), en draagt kleding die mensen van 20 (ze is 45 ofzo) aan hebben (H&M, Coolcat, etc).
Niet dat het zo is van dat ze denkt dat ze jong is, maar ze kan het makkelijk hebben .
Ze ziet er ook niet uit als iemand van 45.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 14:16
Verwijderd
Mijn moeder is altijd leuk gekleed, maar soms vind ik het wat minder. Mn moeder heeft wel een heel mooi pak, zwart met een roze glimboes eronder, en dat is zooo mooi...
Mn paps is het mooiste in pak, en in het weekend met zn kakbroeken en polo's...

Ik vind dat ze er over het algemeen goed bijlopen...
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 19:25
Vee
Vee is offline
Moeder ziet er altijd best stijlvol maar toch beetje sportief uit
Vader altijd gewoon heel netjes, gewoon nette broek met blouse of shirt erop... Tja, niets te klagen eigenlijk, ze zien er gewoon echt uit als ouders, hoewel vader ook inderdaad sokken in zijn sandalen draagt, wat is het toch voor generatie???
__________________
pretenties zijn kut
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 19:38
Anijs
Anijs is offline
Leuk
Mams: Hip Best wel.. Mjah wel leuk..
Vader: Ook wel hip Vale spijkerbroeken.. Enz enz

Wel tevreden dus Dat is in ieder geval geen punt om me over te schamen..
Maar de rest
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-07-2003, 20:26
Ijke
Avatar van Ijke
Ijke is offline
Niet leuheuk!

Diepe zucht,,, maar ja het zijn dan ook mijn ouders, en ik ben ook niet meer zo dat ik me ga schamen (dat deed ik toen ik 14 was vaak genoeg)

Luv Ya all

(.)(.)
__________________
Independent Women!!!!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 21:02
Synonym
Avatar van Synonym
Synonym is offline
Moeder: moederkleding maar nog wel een beetje leuk en casual dus: mexx, esprit, sandwich, jackpot... Meestal heeft ze een gewone spijkerbroek aan met een leuk shirtje of blousje erop. En qua schoenen Palladiums, nette laarsjes e.d...

Vader: Kán er leuk uitzien.... Meestal een spijkerbroek met overhemd aan met gaatjesschoenen In het weekend wat netter met een corduroy broek ofzo met een leuke polo of mooi overhemd... Eigenlijk heeft hij nooit een pak aan. En géén korte broeken, pfjiew...

Lekker boeiend ook
__________________
If I were a painter, I would paint my reverie
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 01:03
Verwijderd
who cares
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 09:37
murcielago
murcielago is offline
Mijn moeder kan zich niet echt kleden, die moet iemand mee hebben als ze kleren gaat kopen anders ziet het er niet uit.
Mijn vader draagt vaak pakken en dan ook nog mooie, maar als hij geen pak aan heeft is het niet altijd even florissant.
__________________
Proletariers aller landen verenigt u..
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 11:16
Verwijderd
Hmm.. M'n vader loopt regelmatig in een pak, maar trekt het zo snel mogelijk uit, als hij daar de kans voor krijgt. Liever loopt hij gewoon in een spijkerbroek met een polo/overhemd ofzo. In zijn vrije tijd ziet hij er niet uit, maar dat vergeef ik 'm. Zodra hij tijd heeft vertrekt hij naar de boot en dan is zijn werkkleding ook wel geschikt. :/ Oude spijkerbroeken, t-shirts. :/ Hij draagt nooit witte sokken, dat is dan weer een voordeel. En zijn korte broeken staan bij hem om de één of andere reden weer wel, ze zijn ook nooit te kort, ofzo.
Qua schoenen draagt hij bootschoenen, de iets sportievere schoenen, maar dan nog wel te doen, en - wat ik minder vind - van die ontzettend degelijke oude-mannenschoenen. Maar dat is dan weer de inbreng van mijn moeder, gok ik.

Mijn moeder KAN er echt heel leuk uitzien, ware het niet dat ze een voorliefde heeft voor dierenprints. :/ Niet ordi, dat echt niet, en ze draagt ook altijd dingen die haar perfect staan, maar mijn smaak is het niet. Ze heeft wel een paar mooie pakken, en haar kast hangt ook vol met verschillende mantelpakjes. :/ Qua kleuren ziet ze er altijd perfect uit, heeft een keer zo'n cursus gedaan, met die lappen naast je gezicht, en weet nu daarom perfect wat haar mooi staat. Heeft een voorliefde voor het merk Mexx, geloof ik. Over haar schoenen ga ik nog geeneens beginnen.. Ze heeft meer dan 50 paar. :/ Heel veel laarsjes, ik heb pas in haar kast nog 3 paar van die sloblaarzen gevonden. Nu koopt ze heel wat minder schoenen, en draagt ze ook bijna nooit meer, vanwege haar steunzolen. Daar baalt ze heel erg van, omdat er in die lijn alleen maar belachelijke orthopedische schoenen zijn te vinden. Die ontwijkt ze dus.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 13:06
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Mn pa moet vaak in pak, en anders heeft hij gewoon een broek aan met een blouse. Is prima

Mn moeder draagt echt de perfecte kleding voor haar. Niet te jong, maar ook niet te oubollig.
Ze is het namelijk allebei niet
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 13:19
Lil' Stef
Lil' Stef is offline
ut intresseerd me geen MOER!!

Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 13:23
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Me ma draagt vet hippe kledij

Me pa vaak in pak of cashual maar toch neat

Me broertje ter toevoeging is van de Timberlake generatie dus niet moeilijk voor de geest te halen gok ik.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 14:01
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ach, het zijn ouders he...

M'n moeder wel oke, vaak een rok (een broek ziet erg dramatisch uit ) en een blouse. Maar dan niet op EO-niveau.

Paps gewoon een broek en een overhemd als ie naar z'n werk gaat (is leraar basisschool) en anders een gewoon shirt. En ja, hij heeft sandalen, en met een lange broek doet hij daar sokken in. Met een korte niet. (dat is in ieder geval iets)

Als ik iets écht heel lelijk vind zeg ik dat tegen ze, ze vragen er ook altijd naar. Maar ik ga me er niet druk om maken, kom op zeg, op hun leeftijd hoeven ze er van mij echt niet meer uberhip uit te zien.

Broer/zusje erbij?
Broer: gaaf, emo-haar, niet heel wijde broek, strakkig shirt, vest, skateschoenen
Zusje: heel origineel, niet echt te beschrijven. Rokjes staan heel gaaf bij haar
__________________
look back and laugh
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 14:06
soske
Avatar van soske
soske is offline
Mijn moeder zit er heel hip uit voor haar leeftijd, ze is modieus maar heeft toch een heel eigen stijl. Draagt graag kettingen met grote kralen en draagt meestal sjieke colbertjes met leuke rokjes of broeken. Ze ziet er altijd wel goed uit, moet ook voor haar werk. Mijn vader draagt de kleren die mijn moeder voor hem koopt, meestal simpele broeken met overhemden. Niet te sjiek, vrij casual en toch netjes.
__________________
Een goede Nederlandse vertaling voor 'airbag' is 'botsballon'.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 23:28
Overjoyed
Avatar van Overjoyed
Overjoyed is offline
Daar kan ik me écht niet druk om maken, sorry.
__________________
...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-07-2003, 22:49
Verwijderd
Mijn vader kleed zich gewoon casual. Een beetje zoals Jort Kelder. Het ziet er eigenlijk altijd goed uit. Alleen op vakantie ziet hij er vaak een beetje raar uit. (heuptas en leren slippers)

Mijn moeder draagt van alles en nog wat. Soms vrij netjes anders een beetje casual. Ziet er ook wel goed uit.

Het enige wat er niet uitziet aan mijn ouders is dat ze echt super bruin zijn (ze lijken wel van die foute zonnebank figuren), verder zien ze er allebei 10 jaar jonger uit dan ze zijn (55 en 51)
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 22:55
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
op sommige kledingstukken na vind ik ze goed gekleed
__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 18:55
rsieswerda
Avatar van rsieswerda
rsieswerda is offline
me ma ziet r altijd wel netjes uit, gewoon ook doodleuk dieselbroeken, puntlaarzen etc, ze wil wel een btje meegaan met de mode voor de jeugd/jongeren terwijl ze toch de 40 al is gepasseerd (maar ze kan t hebben hoor)

me pa ziet r ook altijd wel relaxt uit, meestal polo'tjes en een relaxte broek erbij, ze schoenen zijn ook altijd wel stijl, en als t moet heb me pa ook dik gave pakken!!!

Volgens mij mag ik niet klagen over hoe me ouders dr bij lopen, als ik andere mensen van me moeders leeftijd zie denk je toch af en toe wel ff van...............
__________________
I take pleasure in guttin' ya boy!
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 19:11
Verwijderd
Ze moeten zelf weten wat ze aantrekken, dat om te beginnen.

Het meeste van m'n moeders kleding zal ik zelf niet snel aantrekken. Het meeste van wat m'n vader aan heeft ook niet, maar dat hefet een andere oorzaak (mannelijke kleding ).
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 19:39
Mindfields
Mindfields is offline
Moeder: vrij triest, tsja..gewoon niet mooi
Vader: nog erger, lelijke overhemden, saaie broeken en sandalen
Broertjes: Wijde broeken met shirtjes van Blind Guardian, Iron Maiden. Hij's 12.
Broer: Kak, netjes. Heeft een goeie, en dure smaak. Hij's 15.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 21:46
Miss_kausalaya
Miss_kausalaya is offline
me vader loopt er af en toe best maf bij jah, maar eigelijk bijna niet in pak ofzo...
me moeder loopt echt in rare kleding, gewoon knal gele broek, met een groene driekwart broek, echt die combinatie...!
En ze loopt wel vaak in miss-etam mode ..maja iz ook niet echt supermooi eigelijk
__________________
***GELOOF IN JE DROMEN***
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 01:27
Faery
Faery is offline
Oh allemaal prima. Maak je ergens druk om, ofzo.
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 14:38
Angie_
Avatar van Angie_
Angie_ is offline
mijn vader loop t invan die Ralph Lauren shirts en in pakken.. het staat hem heel goed...
dat weet hij zelf ook en dat is een beetje jammer
in ze vrije tijd draagt hij ook weer ralph lauren/yvessaintlaurent dingen enzo.. maar het staat hem dus waarom niet hij word als wat grijs bij de slapen en das best charming hij zit in de horeca vandaar de pakken mijn vader is 45 en hij hoeft niet zo hip te zijn vinnik..


enneh

mijn moeder ook vaak in nette sjieke kleding van een merk.. vrije tijdskleren van de miss etam of iets dergelijks idd ook zoals al veel hier vermeld ze kleed zich naar haar leeftijd. (38)


als ik mijn moeder in een naveltruitje zo zien zou ik me kapotlachen das gewoonweg geen gezicht (niet omdat ze vet is of whatever)ze is geen 18 meer en ze hoeft zich dus ook niet zo te kleden..

ikzelf ben vrij alternatief dus ik val buiten het bootje
and we dont care tutututututtutut
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 16:06
Verwijderd
Mun moeder ziet er kak uit (whaaa ernstig) en mun pa gewoon spijkerbroek of in de zomer korte broek met t-shirt.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 16:54
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Mijn moeder draagt veel kleding die ik niet meer wil of waar ik teveel voor ben afgevallen
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 17:00
poesiefox
poesiefox is offline
Dus of jij droeg dameskleding, of zij herenkleding, of jullie dragen allebei van dat unisex spul. Hoe dan ook: fout fout


Ontopic: mijn vader draagt een houten jas, zal ik maar zeggen. Oh nee, hij is een beetje verstrooid tegenwoordig, hij is scharrel-lijk geworden.

Mijn moeder draagt voornamelijk dat wat prettig zit. Ze heeft een goed figuur, maar alles is van synthetisch materiaal. Ook erg fout, maar dat vindt ze lekker warm. Pff, wat je lekker noemt...Smaak heeft ze gelukkig wel.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 04:23
Brutus
Avatar van Brutus
Brutus is offline
nu ik ook samen met mn pa ben kleed ie zich wel tof
ik kies zijn kleren meestal uit.
hij had eerst altijd van die pakken en blousjes
nu ac/dc en jimi hendrix shirts
af en toe paar broeken vaN mij enzo
is wel vet
__________________
Appelmoes
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 16:36
thugz-angel
Avatar van thugz-angel
thugz-angel is offline
mijn pa is wel ok gekleed,
maar mn moeder moet ik af en toe nog wel een keertje helpen........
__________________
Er is ter wereld geen groter venijn, dan vriend te schijnen en vijand te zijn
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 19:54
flaming-christ
Avatar van flaming-christ
flaming-christ is offline
mijn moeder draagt gewoon normale kleren eigenlijk
ik help haar ook wel een beetje
en mn vader heeft altijd spijkerbroek met overhemd aan, altijd.
nou heeft ie vorige week blauwe gamma bretels gekocht en dat ziet er echt belachelijk uit, maar daarom heeft hij ze uiteindelijk ook gekocht
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle lonsdale love all colors
DreamQueen
100 12-01-2005 20:41
Algemene schoolzaken Geen LONSDALE!
E Che Guevara
73 14-12-2004 21:56
Lifestyle LoNsDaLe
Paulo Nuñez
180 17-11-2004 13:21
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Altijd nog een tweede kans
Verwijderd
0 03-06-2004 20:48
Lifestyle Karl Kani...
Upke
88 30-05-2004 22:37
Lifestyle White power, steelo indo, fubu niggah wear and so on.
Verwijderd
105 18-05-2004 17:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:16.