Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2006, 13:05
Crimson
Crimson is offline
Ik zweet me altijd kapot, of het nou lente, zomer, herfst of winter is, en altijd op één plek: onder m'n oksels. Ik kan bijv. nooit een grijs shirtje aan, omdat binnen 10 minuten er plekken ontstaan en bij grijs worden dat zwarte plekken. Ben echt ten einde raad, geen deodorant werkt, odorex niet, en zo'n odorex vloeistof die met een watje op moet brengen werkt ook niet. Ik snap echt niet hoe dit komt. Ik stink niet, maar het voelt vervelend en het ziet er niet uit. Wat moet ik doen? Is een bezoekje aan de dokter het overwegen waard?
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 13:23
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Je hebt ook nog een vloeistof van een ander merk. Deze is krachtiger. Synnus nog wat ofzo. Misschien weet iemand anders het wel. Deze kun je ook nog proberen voordat je naar de dokter gaat.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 14:39
Bertje B.
Bertje B. is offline
Ja, heb er ook wel 's last van ook al is het -1. Volgens mij kan je er niet echt heel veel aan doen alleen ervoor zorgen dat het minder opvalt.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 15:01
Crimson
Crimson is offline
Er moet toch wel iets aan te doen zijn!
Hoop dat iemand weet hoe die vloeistof van gurl19 precies heet.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 15:02
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Ik heb last van precies hetzelfde, en tot nu toe nog niks kunnen ontdekken wat echt helpt.
Weet iig dat je niet alleen bent
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 15:17
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Sherco schreef op 13-09-2006 @ 16:02 :
Ik heb last van precies hetzelfde, en tot nu toe nog niks kunnen ontdekken wat echt helpt.
Weet iig dat je niet alleen bent
Dus jij draagt ook standaard een trui/vest over een shirtje?
Helpt mij ook trouwens niet, gaat gewoon door mn trui heen..
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 15:19
DDM
Avatar van DDM
DDM is offline
Overmatig zweten uit de oksels is niet echt een medische klacht aangezien het niet zo snel op een ziekte wijst. Je moet het echt hebben van drogisterijproducten. De enige medische ingreep die je kan laten doen is een botoxbehandeling.
__________________
"Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%"
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 15:25
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Ik zou ook wel eens iets willen weten dat écht werkt, want zelfs met een combinatie van odorex extra dry (oid) en deoleen kom ik niet ver.

gurl19, bedoel je syneo5? Werkt dat echt goed?
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 15:27
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
DDM schreef op 13-09-2006 @ 16:19 :
Overmatig zweten uit de oksels is niet echt een medische klacht aangezien het niet zo snel op een ziekte wijst. Je moet het echt hebben van drogisterijproducten. De enige medische ingreep die je kan laten doen is een botoxbehandeling.
Zoiets zou ik misschien wel overwegen. Ik kan niet in een shirtje lopen zonder dat ik zweetplekken heb van mn oksels tot mn buik..
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 15:32
DDM
Avatar van DDM
DDM is offline
Citaat:
Crimson schreef op 13-09-2006 @ 16:27 :
Zoiets zou ik misschien wel overwegen. Ik kan niet in een shirtje lopen zonder dat ik zweetplekken heb van mn oksels tot mn buik..
Zou ik dan zeker doen. Het werkt wel heel goed
__________________
"Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%"
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 15:35
Verwijderd
Als je met dit weer een shirt en een trui draagt, vind ik het niet vreemd dat je zweet als een gek
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 15:39
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Citaat:
Sarah schreef op 13-09-2006 @ 16:35 :
Als je met dit weer een shirt en een trui draagt, vind ik het niet vreemd dat je zweet als een gek
__________________
Chaos unleashed..
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 15:41
Vip3r
Vip3r is offline
Botox injecties werkt. En dat is geen grap.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 15:50
deoxyribose
deoxyribose is offline
Vroeger had ik dit ook, en nu nog steeds een klein beetje. Maar het gekke is dat ik dus juist overmatig zweet als ik het koud heb. Kan iemand zich hierin vinden?
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 15:50
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Citaat:
Bloem schreef op 13-09-2006 @ 16:25 :
Ik zou ook wel eens iets willen weten dat écht werkt, want zelfs met een combinatie van odorex extra dry (oid) en deoleen kom ik niet ver.

gurl19, bedoel je syneo5? Werkt dat echt goed?
Ja dat bedoel ik!!
dat gebruiken ze mij mijn vriend thuis. Dat spul is sterker als odorex en mag je ook niet zo vaak gebruiken als odorex. Dat gebruik ik namelijk zelf ook. En daar staat op dat je het maximaal 3 keer per week mag gebruik. Bij syneo 5 is dat minder.

Maar bij mijn vriend en fam. helpt dat echt goed. Maar dat is natuurlijk per persoon verschillend. Maar ik vind het wel het proberen waard! Het is overigens wel een stuk duurder dan odorex! Denk dat je wel aan 15 euro moet denken!
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 16:26
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Sarah schreef op 13-09-2006 @ 16:35 :
Als je met dit weer een shirt en een trui draagt, vind ik het niet vreemd dat je zweet als een gek
Die opmerking was te verwachten..
Maar ik zweet ook in een hemdje..
Ik heb het ook niet warm ofzo, zweten is bij mij niet seizoens/temperatuur gebonden.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 16:45
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Citaat:
DDM schreef op 13-09-2006 @ 16:19 :
De enige medische ingreep die je kan laten doen is een botoxbehandeling.
Daar heb ik een jaar of wat geleden wat over opgezocht, dat was toen iets van 3500 Euro per oksel, en dan nog kon het zijn dat het na 10 jaar weer terug kwam... En je verzekering vergoed het natuurlijk niet...
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 16:55
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Citaat:
Sherco schreef op 13-09-2006 @ 17:45 :
Daar heb ik een jaar of wat geleden wat over opgezocht, dat was toen iets van 3500 Euro per oksel, en dan nog kon het zijn dat het na 10 jaar weer terug kwam... En je verzekering vergoed het natuurlijk niet...
Euh, overdrijven is ook een kunst. Bron: http://www.overmatigzweten.nl/viewto...f55b9b70a69052

En daarnaast is voor TS op overmatigzweten.nl genoeg informatie te vinden over sprays, botoxen, pillen, en dat geldt natuurlijk ook voor de rest van de zweters hier.

Heb er zelf gelukkig niet last van.
__________________
Chaos unleashed..
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 17:55
*Amm*
*Amm* is offline
Citaat:
Crimson schreef op 13-09-2006 @ 14:05 :
Ik zweet me altijd kapot, of het nou lente, zomer, herfst of winter is, en altijd op één plek: onder m'n oksels. Ik kan bijv. nooit een grijs shirtje aan, omdat binnen 10 minuten er plekken ontstaan en bij grijs worden dat zwarte plekken. Ben echt ten einde raad, geen deodorant werkt, odorex niet, en zo'n odorex vloeistof die met een watje op moet brengen werkt ook niet. Ik snap echt niet hoe dit komt. Ik stink niet, maar het voelt vervelend en het ziet er niet uit. Wat moet ik doen? Is een bezoekje aan de dokter het overwegen waard?

Srry dat ik quite, maar ik ben nieuw, zel heb ik ong, het zelfde probleem, ik zweet naar 10 min, als ik sport, en dan ook in alle jaargetijden, maar bij mij helpt deo goed, en na het sporten goed douchen.

Bij mij helpt dat, ik hoop dat je er wat aan hebt! vraag het anders aan je moeder ofzo. of ga idd. naar de dokter

Groeten mij
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 19:35
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Crimson schreef op 13-09-2006 @ 16:27 :
Zoiets zou ik misschien wel overwegen. Ik kan niet in een shirtje lopen zonder dat ik zweetplekken heb van mn oksels tot mn buik..
Dat heb ik zelfs als man die het al heel snel warm heeft nog niet eens zo erg. Toch niet toevallig flink overgewicht ofzo?
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 19:49
leipo
leipo is offline
Ik heb het ook maar vooral bij mijn hoofd, erg iritand als je met iemand praat of aankijkt. Terwijl ik helemaal niet dik ben, Zelfs van stukje fietsen krijg ik al druppels op mijn voorhoofd. Ik heb verder nergens last van bij oksels of rug ofzo.

Vreemd, Maar zo erg is het ook niet.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 20:08
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Vip3r schreef op 13-09-2006 @ 20:35 :
Dat heb ik zelfs als man die het al heel snel warm heeft nog niet eens zo erg. Toch niet toevallig flink overgewicht ofzo?
Ik heb een beetje hetzelfde als TO en ik neig eerder naar een laag gewicht dan naar overgewicht.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 20:33
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Bloem schreef op 13-09-2006 @ 21:08 :
Ik heb een beetje hetzelfde als TO en ik neig eerder naar een laag gewicht dan naar overgewicht.
Kan ook wel, hoor. Maar bij dat voorbeeld dat haar hele shirt nat is ging ik gewoon even denken. Ik heb erg weinig vet, maar als ik in de bus zit zoals vandaag zie ik iedereen met hun droge koppies zitten, terwijl het er bij mij vanaf drupt. Altijd al gehad. Gelukkig heb ik dan niet zo'n erge plekken, maar wel dat m'n rug doorweekt is als ik tegen zo'n stoel aan zit Zwaar bagger. Maarja, gelukkig komt straks de winter weer
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 20:49
Verwijderd
Ik heb er ook best wel last van. Heb wel van die odorex extra dry en dat helpt wel een beetje, maar vind dat eigenlijk maar een beetje troep. Krijg er altijd bultjes van onder m'n oksels (in de zin van dat er talgkliertjes ofzo verstopt zitten).

Het enige wat ik doe is goed opletten wat voor shirtje ik aantrek zodat het niet te erg opvalt en elke dag een vers shirtje.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 20:55
Chrima
Avatar van Chrima
Chrima is offline
Ik heb het zelf ook heel erg, echt hatelijk Ik moet maar een tshirt of zelfs gewoon een topje aantrekken, of vijf minuten later komen de zweetplekken al (en alleen onder mijn oksels, nergens anders). Ik heb ook Odorex geprobeerd en dat werkte niet. Syneo 5 werkt soms wel en soms niet (ik snap echt waarom de ene keer weer wel en de andere keer weer niet, ik doe vast iets verkeerd ).
Met citaat reageren
Oud 15-09-2006, 13:40
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
Ik gebruik axitrans en heb totaal geen last meer van zweetplekken. Anders had ik al zweetplekken door het fietsen naar school. Nu is het helemaal droog... dus da's wel geruststellend. Ik weet nu dat ik mag lopen om de bus of zo te halen zonder dat ik met kringen onder mijn oksels zit.
Je moet het om de 7 à 10 dagen aanbrengen, maar ik laat ondertussen zelfs al wat meer tijd tussen.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2006, 10:38
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Ik ben net bij de apotheek geweest om syneo5 te bestellen, 20 euro Dus het heeft wel te werken..
Met citaat reageren
Oud 19-09-2006, 11:33
Angel Of Faith
Avatar van Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Hey,

ik gebruikte (toen ik 16 was) Axitrans (woon wel in België), het is een tijdje uit de handel geweest, maar ik denk dat ie er nu wel weer is. Wij konden hem enkel verkrijgen bij de apotheek, was wel redelijk duur. Vroeger had je hem in spray, nu enkel met een roller en ik denk dat er tamelijk veel alcohol in zit. Bij mij hielp het heel goed voor drie tot vijf dagen (ik had het dan ook heel erg, het hele jaar door, kon ook maar bepaalde stoffen dragen enz...). Het nadeel was dat ik soms echt geïriteerde oksels had en dat het zweten zich dan langs mijn rug voortzette . Daardoor ben ik ermee gestopt (vertrouwde het ook niet echt door die irritatie en plots niet zoveel meer zweten kan toch niet echt gezond zijn). En nu is het echt heel erg vermindert. Misschien is het door dat product wel meer gestopt ofwel is het door ouder te worden.
__________________
<~ Ik ben van niemand, alleen van mezelf!~>; no hope, no love, no glory... no happy ending; I should have kicked your ass instead!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2006, 11:59
Kira20
Kira20 is offline
Ik heb ook al heel veel jaren last gehad van overmatig zweten.

Zelf ben ik toen 2 jaar geleden naar belgie geweest voor een botox behandeling onder mijn oksels. Ik kan je aanraden om het in Belgie te doen omdat het daar echt een stuk goedkoper is. als iemand daar meer over wil weten over waar en hoe duur enzo dan hoor ik het wel.
De eerste keer dat ik het heb laten doen werkte het wel goed. het was iig veeeeeel minder tot bijna weg. een jaar later heb ik het nog een keer laten doen (want je moet het om de zoveel tijd herhalen dat is wel jammer) maar de tweede keer heeft niet goed gewerkt bij mij. het kan zijn dat het de derde keer dat ik het doe het wel weer gaat werken maar kan ook zijn van niet. daarom twijfel ik of ik het nog wel een keer ga doen.

Als verder niks helpt raad ik wel aan om een botox behandeling te doen. bij mij helpen al die deo's en troep niet en de botox behandeling werkte nog het beste.

succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 11:29
dingske
dingske is offline
ik heb een tijdje geleden syneo5 gekocht bij de DA. Is idd duur 20 euro maar helpt echt onder je oksles.

als ik het 's vonds opsuit dan ben ik de volgende 5 dagen letterlijk droog. Wat ik ook doe.

Echt de moeite waard om het te proberen
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 12:13
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Ik heb het ook heel erg. Draag ook geen gekleurde shirtjes omdat de plekken daarin echt heel duidelijk te zien zijn.
Ik heb ook geen overgewicht, maar als ik me heb aangekleed (uiteraard gebruik ik dan ook deo), zitten de plekken er tien minuten later. Zelfs als ik 10 minuten stil achter de pc zit.
Die odorex vloeistof werkt bij mij niet, misschien toch eens die syneo5 proberen..
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 23-09-2006, 18:04
Verwijderd
Citaat:
dingske schreef op 20-09-2006 @ 12:29 :
ik heb een tijdje geleden syneo5 gekocht bij de DA. Is idd duur 20 euro maar helpt echt onder je oksles.

als ik het 's vonds opsuit dan ben ik de volgende 5 dagen letterlijk droog. Wat ik ook doe.

Echt de moeite waard om het te proberen
Ik heb het vandaag ook gekocht. Hoop dat het werkt.
Bij odorex extra dry krijg ik altijd een soort bultjes alsof de talgklieren oid verstopt zitten.
Hoop dat dat bij syneo5 niet zo is.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 21:13
Verwijderd
ok, heb gister syneo5 opgedaan, maar zweette vandaag toch. Niet zo erg als anders maar toch.
Snap alleen niet wat ze met dat opdoen bedoelen. Er staat dat je het 3 maal onder je oksel op moet sprayen. Bedoelen ze dan gewoon 3 keer sprayen per oksel in één keer, of dat je het 3 keer op moet doen en tussendoor op laten drogen.
Ik dacht zelf het eerste.
En gebruiken jullie verder dan nog wel gewone deo erbij?
Met citaat reageren
Oud 29-09-2006, 10:06
dingske
dingske is offline
hier bedoelen ze gewoon mee dat je het drie keer op moet sprayen per oksel. Ik zorg er altijd voor dat ik heel mijn oksel god heb gespayed ook al zijn het dan 4 sprayen.

Je moet er van te voren wel voor zorgen dat je oksels goed schoon en droog zijn voordat je sprayed. En dan 's nachts in laten trekken. het verbaast me dat je nog een beetje zweet. Zelfs bij inspanning blijven mijn oksels droog. En dit wel ongeveer 5 dagen.

stel dat het niet goed werkt bij jou dan kun je altijd je geld terugkrijgen. Zie verpakking.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2006, 10:08
dingske
dingske is offline
verder gebruik ik gewoon deo erbij. De syneo 5 is namelijk helemaal ingetrokken in je huid. Ook al was of scheer je je onder je oksels, dat maakt niet uit. Kun je gewoon allemaal doen.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2006, 21:42
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Syneo5 hadden ze niet bij onze drogist, maar ik heb nu Therme Skincare gekocht, wat ook voor 5 dagen zou moeten helpen. Precies hetzelfde concept, 3/4 keer sprayen 's avonds, een nacht in laten trekken en het zou moeten werken..
Ik hoop echt dat dit iets is dat wel werkt, aangezien dat Odorex Extra Dry dus echt niks doet bij mij (hoewel dit spul dan ook wel veel duurder is, 12 euro ipv 3, voor 25 ml..).
Vanavond gelijk proberen!
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 01-10-2006, 19:00
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Het is echt niet te geloven, maar het spul werkt.... Ik ben echt heel erg blij!!
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 01-10-2006, 20:19
Juda[NL]
Avatar van Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Het gebruik van een deo-roller ipv. deospray helpt ook.
En uiteraard niet te strakke kleren, want daarvan gaat je lchaam een beetje teveel verwarmen, en wat is daar tegen de natuurlijke behandeling?
__________________
- the owl asks, but never answers -
Met citaat reageren
Oud 01-10-2006, 20:23
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Joh Juda[NL], leuke tips, maar dat helpt dus echt niet bij veel mensen.

Ik ben ook behoorlijk tevreden over Syneo5, wel vaker dan 3 keer sprayen anders heb ik niet het gevoel dat mijn hele oksel 'bedekt' is, maar mijn shirtjes blijven vooralsnog droog. Nu hopen dat het blijft werken
Met citaat reageren
Oud 01-10-2006, 21:33
Juda[NL]
Avatar van Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Citaat:
Bloem schreef op 01-10-2006 @ 21:23 :
Joh Juda[NL], leuke tips, maar dat helpt dus echt niet bij veel mensen.

Ik ben ook behoorlijk tevreden over Syneo5, wel vaker dan 3 keer sprayen anders heb ik niet het gevoel dat mijn hele oksel 'bedekt' is, maar mijn shirtjes blijven vooralsnog droog. Nu hopen dat het blijft werken
Nouja, bij mij wel, dus vandaar dat ik daarmee kwam aanzetten
__________________
- the owl asks, but never answers -
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 03:28
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
ik dep een hoop, voor de rest is er weinig aan te doen
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 16:54
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Juda[NL] schreef op 01-10-2006 @ 22:33 :
Nouja, bij mij wel, dus vandaar dat ik daarmee kwam aanzetten
De mensen die in dit topic posten zijn dat punt wel voorbij..

Ik heb hetzelfde als jij, Bloem, ik ben erg blij dat het werkt, maar vraag me af of het ook echt blijft werken. Anders bewaar ik het spul liever voor 'belangrijke dagen' in mn leven..
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 03-10-2006, 08:34
dingske
dingske is offline
Ik gebruik mijn syneo 5 ook niet om de 5 dagen zodra het uitgewerkt is. Ik gebruik het idd bij belangrijkere dingen als ik weet dat er een feest ofzo aankomt en natuurlijk in de zomer. Dan is het ideaal. Ik heb het voor de zomervakantie gekocht. Denk dat ik het ongeeer 6 keer heb gebruikt, dus valt wel mee.

Maar "konijn", waar heb je die Therme Skincare gekocht.????? bij welke drogist kun je die halen dan. Scheelt natuurlijk toch weer 8 euro met syneo 5.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2006, 11:30
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
dingske schreef op 03-10-2006 @ 09:34 :
Ik gebruik mijn syneo 5 ook niet om de 5 dagen zodra het uitgewerkt is. Ik gebruik het idd bij belangrijkere dingen als ik weet dat er een feest ofzo aankomt en natuurlijk in de zomer. Dan is het ideaal. Ik heb het voor de zomervakantie gekocht. Denk dat ik het ongeeer 6 keer heb gebruikt, dus valt wel mee.

Maar "konijn", waar heb je die Therme Skincare gekocht.????? bij welke drogist kun je die halen dan. Scheelt natuurlijk toch weer 8 euro met syneo 5.
Dat ligt er natuurlijk wel aan hoeveel ml Syneo5 is .
Maar die van mij komt in ieder geval gewoon bij Kruidvat vandaan.
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 23:33
deleugen
deleugen is offline
Botoxinjecties zullen vast wel helpen maar ik vind het eng en te duur. Voor maar een half jaar ofzo werken ze toch?

Dat overmatig zweten als je het koud hebt herken ik ook heel erg! Dan twijfel ik bijv of ik m'n vest aan of uit wil doen.

Ik heb het nu al bijna 2 jaar en heb in de tussentijd ook Odorex geprobeerd en Deoleen. Dit hielp de eerste paar keren redelijk maar daarna niet meer en ik kreeg er idd ook rode bultjes van. Vind t maar eng spul, alsof het je huid verstopt! (de odorex)

Ik probeer ook zoveel mogelijk shirtjes te wisselen en in de pauze op school bijv in de wc deo op te doen. En vesten dragen enzo, bij mij stinkt het trouwens niet altijd, ik denk dat het gewoon stress is en dat ik daar pas vanaf kan komen als ik er iets tegen gebruik, dan ga ik het 'geloven' en hoop ik dat ik daarna geen spul meer hoef te gebruiken.

Ik heb vandaag bij de apotheek VICHY spray gekocht en nog iets anders wat voor 7 dagen werkt ofzo.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Overmatig zweten
FunkyCinderella
27 16-01-2007 20:45
Lichaam & Gezondheid Overmatig zweten
Jahney
8 11-05-2006 08:45
Lichaam & Gezondheid Sporten -> zweten
D-sire
10 02-05-2005 10:49
Lichaam & Gezondheid overmatig zweten
sterre
21 02-09-2003 21:01
Lichaam & Gezondheid Overmatig zweten
dunjatjuuh
6 22-05-2003 12:04
Lichaam & Gezondheid overmatige zweten
jull
2 19-05-2003 16:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:34.