Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Bekijk resultaten poll: hoe moet die intieme zone er eigenlijk uitzien?
puur natuur 2 5.13%
getrimd (gewoon niet te lang maar nog wel normaal) 13 33.33%
een figuurtje (driehoekje, streepje, mickey mouse,..) 12 30.77%
alles eraf! 12 30.77%
Aantal stemmers: 39. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2006, 15:00
Sandrina
Sandrina is offline
hoi iedereen

ik had een vraagje omtrent electronische ontharing, of wat is hier de officiele naam voor?
maar dan niet gewoon benen of oksels, maar de intieme zone..
heeft iemand hier ervaring mee? waar kan je dat laten doen? hoeveel kost het? doet het pijn? kan dat eigenlijk wel? raad je het me aan?
natuurlijk kan het ook met een scheermesje maar ik zie het eenvoudigweg niet ztten om met een mes daar in de buurt te komen
waarom wil ik het dan? wel, omdat elke jongen waar ik iets mee begin 'gewoon trimmen' niet voldoende vindt.. het moet er allemaal af, of niet soms jongens?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 15:05
Verwijderd
Je kunt natuurlijk ook gevoelige huid-ontharingscreme gebruiken. Ik weet niet goed wat je met 'elektronisch ontharen' bedoelt, bedoel je daarmee permanent ontharen? Dat is vrij duur (ongeveer 200 euro per 25 vierkante centimeter per behandling) en na een paar behandelingen is het dus echt permanent, als ik jou was zou ik dat alleen doen met haartjes waarvan je echt zeker bent dat je ze de rest van je leven niet meer wil. Het kán iig wel, het kan overal waar de haartjes donkerder zijn dan je huid.

Laatst gewijzigd op 08-10-2006 om 15:59.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 15:06
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Het is echt niet zo dat alle jongens willen dat alles eraf gaat.
En de poll is een beetje overbodig.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 15:18
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Je ziet het niet zitten met een lief klein schattig scheermesje daar te komen maar wel electronisch jezelf te laten mishandelen
Doe mij maar gewoon een mesje, en die laat een streepje achter bij mij
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 15:45
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
Citaat:
marrel schreef op 08-10-2006 @ 16:18 :
Je ziet het niet zitten met een lief klein schattig scheermesje daar te komen maar wel electronisch jezelf te laten mishandelen
Doe mij maar gewoon een mesje, en die laat een streepje achter bij mij
__________________
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 15:57
Verwijderd
Doe gewoon wat jijzelf wil. Ik zou 't echt niet allemaal eraf laten halen omdat schijnt dat 'jongens' dat mooier vinden. Sommige jongens vinden het mooier, andere jongens juist helemaal niet. Dus doe gewoon wat jij het prettigst vindt. Ik zou 't zelf trouwens gewoon scheren.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 16:50
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ik zou het laten laseren, stuk minder pijnlijk dan electrisch.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 16:55
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Sandrina schreef op 08-10-2006 @ 16:00 :
hoi iedereen

ik had een vraagje omtrent electronische ontharing, of wat is hier de officiele naam voor?
maar dan niet gewoon benen of oksels, maar de intieme zone..
heeft iemand hier ervaring mee? waar kan je dat laten doen? hoeveel kost het? doet het pijn? kan dat eigenlijk wel? raad je het me aan?
natuurlijk kan het ook met een scheermesje maar ik zie het eenvoudigweg niet ztten om met een mes daar in de buurt te komen
waarom wil ik het dan? wel, omdat elke jongen waar ik iets mee begin 'gewoon trimmen' niet voldoende vindt.. het moet er allemaal af, of niet soms jongens?
dat vraag jij gewoon aan willekeurige jongens ?
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 18:30
Sandrina
Sandrina is offline
@ MightyMarcel:
natuurlijk niet
daarom gebruik ik een forum, en een poll

@ juno:
ja idd, dat bedoel ik wsl
laseren (ik moet nog allemaal ontdekken hoe het werkt en hoe het heet)
en doen ze dat dan voor je? (toch beetje bizar dat ze dat doen, daar, moet je dan naar iets speciaals gaan of..?) is dat duur enzo? ervaring mee?

@ andijvie:
wel ik ben jarenlang ook van dat principe geweest ma ik hoor elke keer tzelfde en ik zou graag zo perfect mogelijk willen zijn.. k weet t da klinkt belachelijk ma ik heb t r voor over
maar ik ben gewoon niet voor messen, ik scheer me dan ook met veet, maar dat kan je niet op gevoelige plaatsen gebruiken

@ sarah:
aha da s mss ook een oplossing, waar vind ik die?

@ balance:
.. zie poll
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 19:04
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Balance schreef op 08-10-2006 @ 16:06 :
Het is echt niet zo dat alle jongens willen dat alles eraf gaat.
En de poll is een beetje overbodig.
Citaat:
Sandrina schreef op 08-10-2006 @ 19:30 :
@ balance:
.. zie poll
Dus jij vind dat een poll met 8 stemmen, waarvan 3 voor alles eraf, een overtuigend bewijs dat alle jongens willen dat alles eraf gaat? En wie zegt dat alleen jongens gestemd hebben? Misschien waren het wel 8 meiden..
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 19:07
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Oja, ontopic: laseren etc kost een paar duizend euro.
Ik doe het zelf gewoon met een mesje, moet er niet aan denken dat ze met lasers etc daar in de buurt gaan komen.
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 19:10
Sandrina
Sandrina is offline
jah idd, met laser daar in de buurt..
daarom, is er hier iemand met laser-ervaring..?
mss toch maar best die ontharingscreme voor gevoelige huid.. maar dan nog, we hebben het hier wel over zéér gevoelige huid..
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 19:42
Verwijderd
En dan ben je kaal en kom je een jongen tegen die dat echt walgelijk vindt. Hoe perfect ben je dan nog? Vrouwen hebben schaamhaar, daar moet je je niet voor schamen (En ik weet dat dat paradoxaal klinkt )
Maar goed, als jij kaal wil zijn, ga er dan voor. Je hebt ook speciaal ontharingsspul voor je schaamstreek, dat kan je eens proberen. Of je laat je met enige regelmaat waxen. Electronisch kan natuurlijk ook, maar daar heb ik geen verstand van.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 20:19
deoxyribose
deoxyribose is offline
Ik zou niet weten hoe electronische ontharing werkt, maar elektrisch kan natuurlijk wel.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 20:57
Shredder
Avatar van Shredder
Shredder is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 08-10-2006 @ 20:42 :
En dan ben je kaal en kom je een jongen tegen die dat echt walgelijk vindt. Hoe perfect ben je dan nog? Vrouwen hebben schaamhaar, daar moet je je niet voor schamen (En ik weet dat dat paradoxaal klinkt )
Maar goed, als jij kaal wil zijn, ga er dan voor. Je hebt ook speciaal ontharingsspul voor je schaamstreek, dat kan je eens proberen. Of je laat je met enige regelmaat waxen. Electronisch kan natuurlijk ook, maar daar heb ik geen verstand van.
Ik kan me niet voorstellen dat er jongens zijn die een hele bos schaamhaar nou echt fantastisch vinden. Voor de meeste jongens hoeft het helemaal niet helemaal kaal te zijn! Gewoon echt heel kort is al genoeg.

Voor alle vrouwen die de ellende van de man niet inzien: denk je eens in dat het schaamhaar van je vriend zich als een 30 cm lang afrokapsel ontplooit. En als je hem wilt aftrekken je met je handen door de bergen haar moet graaien etc. Not very nice is it? (Het is allemaal een stuk leuker en lekkerder voor de mannen als ze niet door veel haar een weg hoeven te baanen of haar in hun mond krijgen.)
__________________
The German army is your friend...we do not shoot you, for just taking cover. | The sword itself incites to violence...
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 21:26
Verwijderd
30 cm
schaamharen vallen uit als ze een centimeter of twee zijn, langer dan dat wordt het dus niet hoor
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 08:10
Shredder
Avatar van Shredder
Shredder is offline
Citaat:
Sarah schreef op 08-10-2006 @ 22:26 :
30 cm
schaamharen vallen uit als ze een centimeter of twee zijn, langer dan dat wordt het dus niet hoor
Nee, dat weet ik. Maar bij een man hoef je niet perse in contact te komen met de beharing, omdat de penis er tussenuit steekt. Bij vrouwen heb je dat niet dus moet je hoe dan ook door het oerwoud.
__________________
The German army is your friend...we do not shoot you, for just taking cover. | The sword itself incites to violence...
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 09:54
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Shredder schreef op 08-10-2006 @ 21:57 :
Ik kan me niet voorstellen dat er jongens zijn die een hele bos schaamhaar nou echt fantastisch vinden. Voor de meeste jongens hoeft het helemaal niet helemaal kaal te zijn! Gewoon echt heel kort is al genoeg.

Voor alle vrouwen die de ellende van de man niet inzien: denk je eens in dat het schaamhaar van je vriend zich als een 30 cm lang afrokapsel ontplooit. En als je hem wilt aftrekken je met je handen door de bergen haar moet graaien etc. Not very nice is it? (Het is allemaal een stuk leuker en lekkerder voor de mannen als ze niet door veel haar een weg hoeven te baanen of haar in hun mond krijgen.)
De TS zegt dat het helemaal kaal moet, omdat jongens alleen trimmen niet voldoende zouden vinden. Kortom, het gaat niet om een hele bos (van 30 cm?! lekkere vergelijking), maar om wat korte haartjes, waarvan jij ook al aangeeft dat dat prima is.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 09:56
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Sandrina schreef op 08-10-2006 @ 19:30 :
@ balance:
.. zie poll
Oh ja, wat een geweldige overtuiging!!
Bij deze staat Micky Mouse mede vooraan, dus ik denk dat je creatief zult moeten zijn.. Tja, dat willen alle jongens he?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 10:03
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
nou, een mickey mouse figuurtje
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 10:05
juno
Avatar van juno
juno is offline
Reken trouwens maar op een slordige 1500 euro. Kun je heel wat scheermesjes en ontharingscreme voor kopen...
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 10:08
Verwijderd
ontharingscreme voor gezicht&schaamstreek of voor de gevoelige huid koop je gewoon bij de drogist trouwens, het ligt bij de scheermesjes in de buurt. Je moet wel opletten dat je de creme alleen terechtkomt op behaarde huid, het mag niet in je vagina komen. Probeer de creme eerst even op je been om te kijken of je niet overgevoelig bent.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Sandrina schreef op 08-10-2006 @ 16:00 :
omdat elke jongen waar ik iets mee begin 'gewoon trimmen' niet voldoende vindt..
wtf? Ik zou dat niet pikken
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 16:07
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 09-10-2006 @ 16:29 :
wtf? Ik zou dat niet pikken
Ja, haha, alsof die jongens wat te eisen hebben. Het gros is allang blij dat ze daar in de buurt kunnen komen.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 17:35
Sandrina
Sandrina is offline
wel ik was er gisteren dus is mee bezig en ik wou het dan meer 'echt heel kort' doen, maar eigenlijk vond ik het zo kort dat het een beetje te ruw ofzoiets aanvoelde, dus heb ik de blauwe veet (voor gevoelige huid) gepakt en dan maar alles eraf gehaald
en jawel, de veet heeft me ni opgegeten, dat lukt dus
helaas vond ik het resultaat ni echt zo mooi dus de volgende keer wordt het gewoon terug kort maar niet te kort
ik ben wel blij dat ik ermee geexperimenteerd heb, nu weet ik tenminste wat ik wel en zeker niet wil
wie weet, volgende keer een figuurtje, als ik er wat ervarener in word.. geen mickey mouse mss, maar.. een hartje, om te beginnen?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 21:39
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Sandrina schreef op 09-10-2006 @ 18:35 :

wie weet, volgende keer een figuurtje, als ik er wat ervarener in word.. geen mickey mouse mss, maar.. een hartje, om te beginnen?


waar gaat het heen met de wereld
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:30.