Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-11-2006, 11:16
Verwijderd
godverdegodverdegodverdegodver. Wanneer krijg ik eens alles op orde en gaan dingen eens wél zoals ik ze wil. Knetter word ik, van alle drukte, van het missen van mijn vrienden, van het gebrek aan autoriteit van iemand, van die idiote huisgenoten, van die gore keuken, van die idiote jongen, van mijn eigen gedachtes, van het verschrikkelijke weer, van het veel te vele huiswerk, van de orthodontist die maar niet opschiet, van het geld dat ik moet uitgeven aan belachelijke dingen, van mijn op en neer flippende humeur, van mn energiepeil. O echt van álles. Heet dit nou niet gelukkig zijn? Of stel ik me weer eens aan?
Advertentie
Oud 14-11-2006, 11:55
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Waarom, waarom precies doe ik ook alweer mijn best om normaal te eten? Waarom kan ik niet gewoon weer verder gaan met afvallen, waarom ben ik gestopt voordat ik er mooi genoeg uitzag? Waarom zit mijn verstand me in de weg?

Ik voel me zwak, en ik voel me eetbui-achtig, en ik moet nog lunchen, en eigenlijk voelt vandaag toch al als een verpeste dag.

En terwijl ik dit typ, heb ik zo'n strijd in me. Mijn verstand probeert me te overschreeuwen, te zeggen dat ik gezónd wil zijn. En dat wil ik ook, het is helemaal niet leuk om eetgestoord gedrag te hebben! Waarom kan ik het dan niet gewoon accepteren, waarom triggert het me zo wanneer ik er ook maar íets over lees? Waarom voel ik me zo klein nu?

Ik hoor niet bij de mensen met anorexia, en ik hoor niet bij de gezonde mensen. Ik ben niet sterk genoeg (meer) om af te vallen, maar niet zwak (of sterk?) genoeg om helemaal "normaal" te eten. Het is half, ik ben er wel..en ben er niet. En gewoon verdwijnen zou best lekker zijn.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 14-11-2006, 13:21
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Yana schreef op 14-11-2006 @ 12:55 :

Ik hoor niet bij de mensen met anorexia (...) Ik ben niet sterk genoeg (meer) om af te vallen
wees blij
Oud 14-11-2006, 13:36
Verwijderd
Mail verstuurd, nu maar afwachten...
Oud 14-11-2006, 13:49
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Werther's Originals, muziek, zo meteen lekker naar de paardrijles van mijn zusje, leuke mensen. (: Wat wil ik nog meer?

Ja schrijven. En geknuffeld worden.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 14-11-2006, 14:17
Verwijderd
Ik heb 't even gehad en ik snap niet waarom, ik was steeds gewoon vrolijk enzo, ineens sloeg mijn stemming om. Nu even heb ik nergens meer zin in, ik wil alleen in bed liggen en slapen met de armen van mijn vriend om me heen. Ik heb hem te lang niet gezien, en het duurt ook nog zo lang voordat we elkaar wel weer zien. Pf.
Oud 14-11-2006, 14:27
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Haha, dit is grappig .
En ik heb net 2 uur lang gefietst, een cd gekocht en ik ben uitgenodigd voor talloze dingen ^^.
Oud 14-11-2006, 14:45
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik durf het gewoon niet. Ik wil het allemaal echt laten zien. Maar nog steeds is die angst mijn macht der gewoonte.

en soms twijfel ik zelfs aan mijn eigen Dis
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 14-11-2006, 14:56
Verwijderd
zo. avatar aangepast. het nuttigste wat ik vandaag gedaan heb na de afwas.

vakantie, i love it
Oud 14-11-2006, 15:20
Verwijderd
Nog niks...
Oud 14-11-2006, 16:15
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Afspraak met kinderarts, gyneacoloog en psycholoog..
Zou 't deze keer wel helpen?
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 14-11-2006, 16:36
pearlette
Avatar van pearlette
pearlette is offline
Emoties zitten even heel hoog. Maar het is goed, ik kom er weer door verder. Eerst zou ik helemaal in paniek geraakt zijn omdat ik me even niet goed voel, maar dat is nu niet meer zo. Alles moet alleen een stuk concreter worden.

Morgen maar eens een planning maken voor de komende maanden qua creatieve dingen want het groeit me een beetje boven het hoofd, en ik wil het gewoon op papier hebben, zodat het kleiner voelt en ook is. Ik moet prioriteiten stellen en het mezelf niet onnodig moeilijk maken.

Ik kan het wel.
__________________
Excuse me, I just have to explode this body off me.
Oud 14-11-2006, 16:56
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 14-11-2006 @ 17:15 :
Afspraak met kinderarts, gyneacoloog en psycholoog..
Zou 't deze keer wel helpen?
Geen idee maar ik kreeg de indruk dat je wel eens soort drempel ervaarde? Dus: knap dat je de stap gezet hebt.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 14-11-2006, 17:14
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ da leentjuh: waarom met een gyneacoloog als ik vragen mag? En: heel goed dat je deze stap toch hebt genomen! *knuff*

OT:
Ik heb echt de meest loze week ooit. Gisteren drie uur les gehad. Vandaag om 6.00 u. op, therapie ging wel goed, merk nu echt dat ik aan het veranderen ben. Daarna onwijs gehaast voor het tweede uur, dat uit bleek te vallen toen ik op school aankwam. Dus een uur genikst, daarna wiskunde waarin een brandoefening gedaan werd, dus maar 25 min. les gehad. Toen weer een tussenuur, toen een engelse toets, toen weer tussenuur, toen twee uur gym wat echt de meest inactieve les ooit was.
Morgen: 1e uur les, twee tussenuren, 4e uur les, uit. Donderdag: eerste vier uur vrij, drie uur les, uit. En alsof het allemaal nog niet loos genoeg is, leer ik ook nog eens geen zak in die uren.

Maar goed, wel nog steeds extreem blij om het nieuws over mijn mama. De strijd tegen de kanker is nog niet voorbij, maar het einde lijkt in zicht te zijn. En ik voel me ten positieve veranderen, ik voel dat ik anders word, dat ik herstel. En most of all: ik dúrf te veranderen. Heb me kapot gelachen bij gym vandaag, en daarbij heb ik ook nog eens een 6 voor een vet moeilijke Duitse luistertoets en een 8 voor m'n Engelse essay waar ik heel hard aan heb gewerkt. En ik ga morgen naar de stad met mama om wéér veel geld uit te geven. Tot slot: morgenavond uiteten bij een sjiekerdepiek restaurant van een kennis, met broertje erbij. Positief allemaal!!! <3
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 14-11-2006, 17:22
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Vandaag weer bij de psycholoog geweest.
Ze vroeg hoe het ging. slecht dus echt super!

Het lijkt wel toveren dat het in een keer zo goed gaat
het gaat niet goed, help me, zie het dat vind ik ook ja
Ik denk dat we in januari kunnen gaan kijken om jou eruit te schoppen want het gaat echt goed zoals ik je nu zo zie. Hoe lijkt je dat?
niet doen! Ja denk wel een goed idee weet toch niet goed waar we het nogover kunnen hebben want alles gaat goed.

Waarom hou ik haar en iedereen zo voor de gek?
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 14-11-2006, 17:28
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
MiniTokje schreef op 14-11-2006 @ 18:22 :
Vandaag weer bij de psycholoog geweest.
Ze vroeg hoe het ging. slecht dus echt super!

Het lijkt wel toveren dat het in een keer zo goed gaat
het gaat niet goed, help me, zie het dat vind ik ook ja
Ik denk dat we in januari kunnen gaan kijken om jou eruit te schoppen want het gaat echt goed zoals ik je nu zo zie. Hoe lijkt je dat?
niet doen! Ja denk wel een goed idee weet toch niet goed waar we het nogover kunnen hebben want alles gaat goed.

Waarom hou ik haar en iedereen zo voor de gek?
je houdt voornamelijk jezelf voor de gek.. Lijkt me niet slim.. eerlijk zijn is het beste, anders kan niemand je helpen. En dat is niet wat je wilt denk ik.
Oud 14-11-2006, 17:33
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 14-11-2006 @ 17:56 :
Geen idee maar ik kreeg de indruk dat je wel eens soort drempel ervaarde? Dus: knap dat je de stap gezet hebt.
Dank je. Ik hoefde eigenlijk zelf niet de psych te bellen, de andere artsen begonnen er zelf over (had ik gebeld nav lichamelijke klachten). Dus dat scheelde al.

@Nijn: Ik ga naar gyneacoloog omdat ik nogal problemen heb met mn menstruatie.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 14-11-2006, 17:33
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 14-11-2006 @ 18:28 :
je houdt voornamelijk jezelf voor de gek.. Lijkt me niet slim.. eerlijk zijn is het beste, anders kan niemand je helpen. En dat is niet wat je wilt denk ik.
True. Maar, een goede psycholoog zou heen moeten prikken door dit soort dingen. Hij hoort te kunnen zien hoe iemand er ongeveer aan toe is, en of iemand zich echt goed voelt, of dat beweert...

Ot; 1 ding uitgepraat, de ander nog niet. Ik weet niet wat ik L. misdaan heb, maar ze mag me geloof ik met de dag minder. Misschien dat het er aan ligt hoe het met d'r gaat, ik weet het niet, maar als ze me zo weert kan ik er ook niks aan doen, wat ik wel zou willen. Ik kom voorlopig ook maar niet op msn, dan irriteer ik ten minste ook niemand..
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 14-11-2006, 17:36
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
het gaat de verkeerde kant op
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 14-11-2006, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 14-11-2006 @ 18:33 :
Hij hoort te kunnen zien hoe iemand er ongeveer aan toe is, en of iemand zich echt goed voelt, of dat beweert...
Een psycholoog is ook maar een mens, geen helderziende. Een goede psycholoog kan door de juiste vragen te stellen vaak toch achter de waarheid komen, maar verder kan een psycholoog niet zo heel veel meer dan 'normale mensen'. En als iemand niet wil, dan houdt het ergens ook op, lijkt me.

Ik sluit me btw aan bij ~~dolce~~.
Oud 14-11-2006, 17:40
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 14-11-2006 @ 18:38 :
Een psycholoog is ook maar een mens, geen helderziende. Een goede psycholoog kan door de juiste vragen te stellen vaak toch achter de waarheid komen, maar verder kan een psycholoog niet zo heel veel meer dan 'normale mensen'. En als iemand niet wil, dan houdt het ergens ook op, lijkt me.

Ik sluit me btw aan bij ~~dolce~~.
Je kan aan iemand zien of iemand vrolijk is, dat moet je KUNNEN zien. Tenzij iemand een verdomd goede toneelspeler is, wat niet erg blijkt uit de post, aangezien ze wil dat mensen zien dat ze ongelukkig is.. Tuurlijk zijn psychologen geen helderzienden, maar als je enige mensenkennis hebt... naja dat is mijn mening.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 14-11-2006, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 14-11-2006 @ 18:40 :
Je kan aan iemand zien of iemand vrolijk is
Dat ligt er helemaal aan hoe goed iemand dat verborgen kan houden, zo heel goed toneel hoef je daar geen toneel voor te kunnen spelen. Een post op een forum vind ik ook absoluut geen bewijs voor wel of niet toneel kunnen spelen, internet is iets wat dat betreft nogal anders dan irl.

En zoals ik al zei, als iemand zegt dat alles goed gaat en dat hij of zij het er mee eens is de behandeling stop te zetten, dan kun je je ook af vragen hoeveel nut het heeft om door te gaan. Sowieso lijkt me dat je moeilijk kunt negeren wat iemand zegt en als psycholoog dus zeggen dat je doorgaat met de behandeling, terwijl iemand zelf zegt dat het goed gaat ed. Een psycholoog kan ook weinig als iemand niet mee wil werken, is mijn mening.
Oud 14-11-2006, 17:53
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Jezus wat een vreselijke buikpijn heb ik.. en rugpijn en hoofdpijn.

Gelukkig is er Nurofen
Oud 14-11-2006, 18:07
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Jeej! Ik mag eindelijk! Nu maar hopen dat er nog kaartjes zijn .
Oud 14-11-2006, 18:18
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 14-11-2006 @ 18:40 :
Je kan aan iemand zien of iemand vrolijk is, dat moet je KUNNEN zien. Tenzij iemand een verdomd goede toneelspeler is, wat niet erg blijkt uit de post, aangezien ze wil dat mensen zien dat ze ongelukkig is.. Tuurlijk zijn psychologen geen helderzienden, maar als je enige mensenkennis hebt... naja dat is mijn mening.
Ik denk dat die psycholoog ook wel verder denkt/kijkt. tenslotte rond ze de behandeling niet nu al af, maar wacht ze daarmee tot januari..
Oud 14-11-2006, 18:29
Verwijderd
En ik krijg het niet bij elkaar gebracht, alles loopt op een hoopje, niks gaat nog zoals ik het wil. Ik heb veel te weinig vertrouwen in mezelf. Toe nou trut, doe eens alsof je heel wat voorstelt en maak er eens iets van. Ik heb er echt moeite mee, zoveel vertrouwen hebben zij in mij. Bah. Ik wilde dat ik alles kon vragen, alles durfde te doen, alles gewoon deed. Ik wil gewoon in slaap vallen en niet wakker worden tot alles goed is.
Oud 14-11-2006, 18:41
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Joehoe! <3 Duizendveelmiljoen liefde. <3
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 14-11-2006, 18:44
Verwijderd
Verdomme, rot school.
Oud 14-11-2006, 18:48
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Ik heb de laatste tijd een vrij vervelend gevoel in mijn keel. Als ik achter in mijn keel kijk zie ik soms iets wits zitten, ook lijkt het alsof mijn rechteramandel zo'n beetje naar binnen geklapt is. Via 2 verschillende forums (waaronder deze) en een pas afgestudeerde huisarts die ik ken weet ik dat die dingen niet erg zijn, juist heel normaal en dat veel mensen er last van hebben. Waarschijnlijk moeten mijn amandelen geknipt worden, maar zo'n ramp is dat nou ook weer niet.

Dat is niet het probleem. Het probleem dat ik mezelf zoveel zorgen kan maken over dat soort dingen. Pas als ik van verschillende bronnen, of echt van een dokter hoor dat het niets ernstigs is geloof ik het. Ik ga op mijn eigen gevoel af, weet dat ik nog normaal functioneer en dat een keelontsteking niets ernstigs is, hooguit wat vervelend. En toch kan ik het niet van me afzetten, kijk ik steeds in mijn keel en maak ik me zorgen.

Dit hangt ook samen met spacecake die ik bijna een jaar terug gegeten heb. Inmiddels weet ik dat ik vrij vatbaar ben voor dat soort middelen en dat mijn reactie toen zo heftig was dat het nu soms nog terug komt. Dit heeft ook een tijdje gekost, ik ben 2 keer 's nachts naar de huisartsenpost van het ziekenhuis gegaan omdat ik zo aan flippen was dat ik hyperventileerde en niet normaal kon doen. Ik voelde dan een soort druk in mijn borstkas, soms leek het alsof de wereld ging draaien en dat kon ik niet plaatsen, waardoor het alleen maar erger werd. Nu weet ik wat voor gevoelens het zijn, waar ze door veroorzaakt worden en hoe ik ermee om moet gaan. Als ik nu dat drukkende gevoel op voel komen kan ik mezelf toespreken, en dan gaat het vanzelf voorbij.

Dat deze gevoelens niets lichamelijks zijn blijkt uit het feit dat ze bijna altijd opspelen als ik ga slapen, of in ieder geval alleen ben. Overdag, als ik bezig ben of mensen om me heen heb is er nets aan de hand.

Ik word er ondertussen schijtziek van. Door een simpele keelontsteking, iets waar de halve wereldbevolking last van heeft, kan ik helemaal gek worden. Ik vraag me al een tijdje af of ik niet eens met iemand moet praten hierover, iemand buiten directe omgeing, iemand die er verstand van heeft. Ik heb het er al eens min of meer met de dokter over gehad, maar ik vind het ook moeilijk om over te praten. De dokter begon toen over medicijnen om het in bedwang te houden, maar zo erg is het absoluut niet. Ik weet hoe ik ermee om moet gaan, het is alleen vervelend.

En niet normaal, lijkt moet nu eigenlijk ook naar de dokter om een verwijzing naar de KNO-arts te vragen om mijn amandelen te laten knippen, zodat ik in ieder geval van die vervelende keelpijn af ben. Alleen wil ik niet. Omdat ik, als ik toch bij de dokter ben, eigenlijk ook dat andere probleem aan moet kaarten en dat wil ik liever niet. Omdat ik niet weet of het nou erg/serieus genoeg is om met een professioneel iemand over te praten...
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 14-11-2006, 18:56
de lekkerste
Avatar van de lekkerste
de lekkerste is offline
Damn't..
Ik wil huilen, er vallen geen tranen..
Ik wil schreeuwen, er komt geen geluid..
Ik wil praten, de woorden verstoppen zich..

Net mijn eigen moeder kwijt geraakt.. Nu hoor ik dat de moeder van mijn beste vriendin zelfmoord heeft gepleegd..!!
Waar gaat dit heen man?!
Wat is er gebeurd met iedereen..??

dit heeft wel mijn ogen geopend.. ik heb alle pillen van mijn bureau gehaald.. ik MOET het nu echt uit mijn hoofd zetten..


KUT KUT KUT..!!!

Ik wil er voor haar zijn, maar ik weet dat ze nu toch niets aan me heeft
__________________
leave me met rust
Oud 14-11-2006, 19:05
Verwijderd
Citaat:
de lekkerste schreef op 14-11-2006 @ 19:56 :
Damn't..
Ik wil huilen, er vallen geen tranen..
Ik wil schreeuwen, er komt geen geluid..
Ik wil praten, de woorden verstoppen zich..

Net mijn eigen moeder kwijt geraakt.. Nu hoor ik dat de moeder van mijn beste vriendin zelfmoord heeft gepleegd..!!
Waar gaat dit heen man?!
Wat is er gebeurd met iedereen..??

dit heeft wel mijn ogen geopend.. ik heb alle pillen van mijn bureau gehaald.. ik MOET het nu echt uit mijn hoofd zetten..


KUT KUT KUT..!!!

Ik wil er voor haar zijn, maar ik weet dat ze nu toch niets aan me heeft
Oeh, das kut meid... Weet niet zo gat wat ik moet zeggen, maar iig heel veel succes, sterkte, hoop, liefde en kracht toegewenst. Alles wat je kunt gebruiken!
Oud 14-11-2006, 19:05
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Wiskunde helemaal niet zo slecht gemaakt als ik van tevoren dacht Alleen natuurkunde cijfer is iets minder dan gehoopt.
Maar ik moet nog zoveel cijfers terug.
Waarom maak ik me altijd druk om niks?

Interessetest gedaan op het internet. Ik weet al zolang wat ik hierna wil doen. Maar ik nu echt moet gaan beslissen, ga ik twijfelen. Wat ik wil doen stond op plek 61. Misschien kan ik het niet. Misschien is het niks voor mij.
Fijn die onzekerheid.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 14-11-2006, 19:10
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
stage gehad ging wel
paar keer bijna in janken uitgebarst
en weer steeds meer de neiging om mezelf open te halen
en waarom gaan sommigen herinneringen niet men kop uit
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 14-11-2006, 19:42
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 14-11-2006 @ 18:40 :
Je kan aan iemand zien of iemand vrolijk is, dat moet je KUNNEN zien.
ben ik t ook niet mee eens..
mijn psychologe begint me nu pas een beetje te snappen en door te krijgen.
ik heb haar de afgelopen 6 mnd heel goed kunnen misleiden met mijn gevoelens dat het goed gaat en dat ik lach enzo..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 14-11-2006, 19:44
de lekkerste
Avatar van de lekkerste
de lekkerste is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 14-11-2006 @ 20:05 :
Oeh, das kut meid... Weet niet zo gat wat ik moet zeggen, maar iig heel veel succes, sterkte, hoop, liefde en kracht toegewenst. Alles wat je kunt gebruiken!
Dankje..

Nu moet ik steeds maar weer aan mijn eigen moeder denken.. Als ze er nu nog was geweest, had ze me kunnen troosten.. Nu kan ik me niet uiten, omdat ik weet dat ik niemand om me heen heb die er nu voor me is..
Ben toch weer aan die pillen aan het denken..
__________________
leave me met rust
Oud 14-11-2006, 19:53
Verwijderd
(...)
Maar ik kan het wel. Ik kon ook mijn examens halen. Toen was het allemaal nog erger.

Ik kan het wél.
Ik kan het wél.
Ik kan het wél.
Ik kan het wél.
Ik kan het wél.
Ik kan het wél.


Señor, ten piedad de nosotros

Ten piedad
Señor, ten piedad
De nosotros

Cristo, ten piedad de nosotros
Oud 14-11-2006, 19:56
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
de lekkerste schreef op 14-11-2006 @ 20:44 :
Dankje..

Nu moet ik steeds maar weer aan mijn eigen moeder denken.. Als ze er nu nog was geweest, had ze me kunnen troosten.. Nu kan ik me niet uiten, omdat ik weet dat ik niemand om me heen heb die er nu voor me is..
Ben toch weer aan die pillen aan het denken..
Niet doen. (}) Zoek afleiding, ga heul hard muziek luisteren, hardlopen, fietsen, tekenen, whatever, iets waar jij je mee bezig kunt houden. Veel sterkte meis.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 14-11-2006, 20:06
de lekkerste
Avatar van de lekkerste
de lekkerste is offline
Ik voel me verrot.. En alleen..

Er is gewoon helemaal niemand, bij wie ik uit kan huilen..
__________________
leave me met rust
Oud 14-11-2006, 20:08
de lekkerste
Avatar van de lekkerste
de lekkerste is offline
Die pillen.. [edit by Leonoor]

Het wordt me echt allemaal te veel..
Het enige wat ik wil is mijn moeder..
Is dat nu echt te veel gevraagd..?!?!

MAMA.. HELP ME..!!
__________________
leave me met rust

Laatst gewijzigd op 14-11-2006 om 20:51.
Oud 14-11-2006, 20:12
kroot
kroot is offline
Ik wil naar Terry Bozzio en de slagwerkgroep Amsterdam, ik hoop dat er nog kaartjes zijn, ga morgen kijken.
En nu ga ik die brief schrijven. Ik wil hem het liefst aan iedereen geven dat ze het zelf kunnen lezen. Of zou ik het moeten voorlezen??
Oud 14-11-2006, 20:26
wann
Avatar van wann
wann is offline
Citaat:
kroot schreef op 14-11-2006 @ 21:12 :
Ik wil naar Terry Bozzio en de slagwerkgroep Amsterdam, ik hoop dat er nog kaartjes zijn, ga morgen kijken.
Ik ben eens bij een drumclinic van hem geweest, hij kickt ass. ^^
Oud 14-11-2006, 20:29
de lekkerste
Avatar van de lekkerste
de lekkerste is offline
Ik ga naar bed..
Mijn hoofdpijn is alleen maar erger geworden, ondanks de medicijnen..
Ben van plan om de hele week thuis te blijven..
Kan nu helemaal niemand meer onder ogen komen..
Waarom gebeurt dit allemaal??!!
januari: goede vriend overleden aan zelfmoord..
7 april: Docent, met wie ik close was: zelfmoord..
10 april: vriendin: zelfmoord..
11 april: mijn moeder..
juni: oom, ouderdom..
3 weken geleden: Neef, auto ongeluk
vorig week: 2 vrienden, gesprongen van het schoolgebouw.
Vandaag.. Moeder van mijn beste vriendin.. zelfmoord..

8 sterfgevallen, waarvan 1e aan een natuurlijke dood..
Ik wordt er gek van. Allemaal mensen die zo dicht bij me staan. Net alsof iedereen doodgaat die met mij omgaat..

Wat gebeurt er toch?

Die pillen,, steeds aantrekkelijker..
__________________
leave me met rust
Oud 14-11-2006, 20:32
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
de lekkerste schreef op 14-11-2006 @ 21:29 :
*knip*
Echt, niet doen meisje. Je kunt niet helder nadenken nu, zet je er vanaf, probeer te kalmeren. Het triggert alleen maar, zoveel mensen die doodgaan in je omgeving. Ik weet hoe moeilijk het is, maar richt je ergens anders op. (})
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 14-11-2006, 20:32
Verwijderd
Dan niet
Oud 14-11-2006, 20:35
de lekkerste
Avatar van de lekkerste
de lekkerste is offline
Citaat:
Roosje schreef op 14-11-2006 @ 21:32 :
Echt, niet doen meisje. Je kunt niet helder nadenken nu, zet je er vanaf, probeer te kalmeren. Het triggert alleen maar, zoveel mensen die doodgaan in je omgeving. Ik weet hoe moeilijk het is, maar richt je ergens anders op. (})
Heb het geprobeerd.. Tekenen, zingen, dansen, muziek luisteren.. Niets helpt.. Helemaal niets..
Ik wil met mn hoofd tegen de muur aanslaan..
Het doet zo'n pijn..
Echt alles draait nu in mijn hoofd..
Nare gedachtes dwalen in mijn hoofd..

Help..
__________________
leave me met rust
Oud 14-11-2006, 20:55
Verwijderd
Citaat:
de lekkerste schreef op 14-11-2006 @ 21:35 :
Heb het geprobeerd.. Tekenen, zingen, dansen, muziek luisteren.. Niets helpt.. Helemaal niets..
Ik wil met mn hoofd tegen de muur aanslaan..
Het doet zo'n pijn..
Echt alles draait nu in mijn hoofd..
Nare gedachtes dwalen in mijn hoofd..

Help..
Op dit moment werkt waarschijnlijk ook weinig echt, het is logisch dat je op zo'n moment aan van alles en nog wat moet denken. Is er geen familielid of vriend(in) die je nu kunt bellen of iemand die je kunt vragen gewoon even bij je te zijn? Desnoods bel je de dienstdoende huisarts en leg je daar aan uit wat er aan de hand is. En probeer anders idd te gaan slapen. En als je er morgen niet uitkomt: zoek dan hulp. Dit is niet iets dat je alleen op kunt lossen.
Oud 14-11-2006, 21:18
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
triggerdetrigger. Achja, zal wel aan mij liggen.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 14-11-2006, 21:34
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Bah, ik voel me helemaal niet lekker. Hoofdpijn, buikpijn, koud, zere nek. Eigelijk is dat ook wel gewoon logisch en er is een vrij gemakkelijke remedie: slapen. Alleen ik moet echt nog zoveel doen, ik heb echt geen tijd om te slapen.

De dag opzich was wel positief, m'n kamer is echt een stuk beter zo, maar het heeft wel enorm veel tijd gekost allemaal. Hopelijk lukt het morgen ook allemaal...

Nog even een opzetje maken voor die brief en dan echt slapen!!!!
__________________
Oud 14-11-2006, 21:46
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Wat is er zo verslavend aan weinig slapen? Het is zo'n lekker gevoel, de moeheid en wazigheid en het weinig meekrijgen van wat er om me heen gebeurt, maar waarom? Het is zoooo fijn. Slapen in mijn hoofd maar wakker zijn.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 14-11-2006, 22:07
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
dipje

'don't they know it's the end of the world'

lekkere drama zin uit een liedje van girl interrupted. heerlijk ff..
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:26.