Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-11-2006, 18:03
Lollige
Avatar van Lollige
Lollige is offline
Hoi iedereen,

Tjaa waar moet ik beginnen.

Mijn vader is een beetje overspannen door het werk, en als ie thuiskomt wilt hij dus ook rust. Ik ben heel druk altijd en daar kunnen mijn ouders dus niet goed tegen, ik probeer echt rekening met iedereen te houden, en het gezellig te maken in huis echt waar! Onder 't eten ben ik degene die wat verteld, ik ben degene die er ff bij komt zitten als m'n moeder GTST aan het kijken is, en dan zegt ze tegen mij 'Hey wil jij ff op je kamer gaan kijken ik kijk dit het liefst alleen' Dus alles wat ik probeer het werkt gewoon averechts. Eergister ook, ik moet om 10 uur naar bed, en mijn broer moest iets uitprinten (de printer staat op mijn kamer, omdat niemand hem wou op z'n kamer) dat was dus na 10-en, en toen werd mijn vader boos op mij dat ik nog niet in bed lag! Maar gisteren ging het helemaal mis, ik moest gaan douche, maar ging nog even beneden wat foldertjes pakken zodat ik niet meer halfnaakt beneden hoef te zijn, en toen werden mijn moeder en vader helemaal boos op mij, omdat ik moest gaan douche en ik kon nog niet eens vertellen waarom ik dus beneden was, en mijn vader kon zich eigen niet meer inhouden en duwde mij dus op de grond en flipte Ik ben toen dus snel naar boven gerend en me eigen opgesloten in de douche.. En nu is mijn broer ook boos op mij dat ik het allemaal verpest hier in huis, en vindt dat ik nu een cadeau moet kopen voor m'n ouders samen met hem (dagje uit) daar heb ik dus helemaal geen problemen mee, ik vind het zelfs een goed idee. Maar dan lijkt het alsof ik het allemaal weer goed koop. Ik krijg gewoon overal de schuld van! Ik moet dit gewoon even kwijt want kan er thuis nou met niemand over praten. Ik wil het echt gewoon weer gezellig in huis zeker met kerst en sinterklaas voor de deur, ik probeer echt met iedereen rekening te houden. Op school gaat het ook slecht en ik zit zelf ook niet helemaal goed in m'n vel..

Hoop dat jullie er iets van snappen, want het is waarschijnlijk heel vaag geschreven.
Groetjes!
__________________
Wie een gat graaft voor een ander, is niet lui!

Laatst gewijzigd op 30-11-2006 om 18:07.
Advertentie
Oud 30-11-2006, 19:46
gewoonmax
Avatar van gewoonmax
gewoonmax is offline
zorg ervoor dat je pa ontslagen word. Of zoek professionele hulp voor hem. Of geef hem taiji lessen kado
__________________
Life is too important to be taken seriously
Oud 30-11-2006, 19:52
Lollige
Avatar van Lollige
Lollige is offline
We hebben het weer zo goed als uitgepraat, Slotje?
__________________
Wie een gat graaft voor een ander, is niet lui!
Oud 30-11-2006, 21:00
Mariekje*
Mariekje* is offline
Vooruit, hopelijk blijft het nu een beetje goed verlopen.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Ik zie het niet zitten
Diamera
21 12-12-2011 23:27
Lichaam & Gezondheid probleem moeder
wolf88
1 25-09-2009 21:54
Liefde & Relatie probleem in langdurige relatie
MinnieM
28 11-01-2008 18:44
Liefde & Relatie morgen komt hij bij mij thuis, groter probleem dan lijkt... :S help!
Verwijderd
31 17-05-2004 19:48
Psychologie problemen thuis, lang verhaal
Verwijderd
3 23-11-2003 23:33
Liefde & Relatie Als je het thuis niet naar je zin hebt
G.T.C.
14 27-07-2003 22:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:41.