Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2010, 16:22
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Nu blijkt dat fizzle de verrader is, heb ik opeens een paar (in mijn ogen) betrouwbare theoriën. Die zal ik dan ook posten, na de eetronde. En jongens, begin nou niet met 'Waarom begin je er nou over als je ze niet wil posten', want ik wil niet de kans lopen om opgegeten te worden door de wolven, iig niet deze ronde.
En de wolven hebben niet een extra motivatie om je nu te doden, voor je blijkbaar betrouwbare theorieën gaat posten? In het algemeen zijn de mensen die de wolven aanvallen een stuk veiliger dan de mensen die er compleet naast zitten, want wolven zijn meestal bang dat ze anders daarom ineens opgehangen worden.

Citaat:
Ik weet dat het onmogelijk is om met keiharde bewijzen te komen, daarom zei ik ook dat jullie gekibbel gebruikelijk is.
Maar je vraagt wel om die keiharde bewijzen.

Citaat:
Verder vind ik naast Mr Soija (for the obvious reasons) DP ook verdacht. Al zegt hij hierboven dat het niet slim is als twee wolven zo opvallend doen, ik heb het gevoel dat er hier iets niet pluis is. Misschien reversed psychology? Of reversed reversed reversed pscychology?
Tsja, misschien. Feit blijft dat mensen die 'ruzie' maken, zoals jij en Little Phoebe vorig spel bijvoorbeeld, in het algemeen allebei opgehangen worden omdat ze heel erg opvallen en al gauw iets verdachts doen of omdat 'vast wel eentje slecht moet zijn', zoals ook bij jou vorig spel. En met 4 wolven, een verrader en een evil ziener kun je zoiets nog wel proberen, maar met 3 wolven en alleen nog een leerlingverrader is zoiets gewoon ronduit dom. Zeker als vervolgens de bijna dode verrader daar ook nog eens aan mee gaat doen.

Citaat:
Al zien sommigen mij als een stille spelers, ik zou toch de aandacht willen vestigen op spelers die in mijn ogen stil zijn. Spelers zoals Dingaantouwtje, Abzg en Toddisch. Wat voor redenen hebben zij om stil te zijn?
Hier heb je wel een punt. Toddish was vorig spel een stille (maar net genoeg actieve) wolf. Het zou misschien opvallen als hij dat nu weer doet, maar misschien hoopt hij ook wel zo weer te overleven tot het einde.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Advertentie
Oud 29-05-2010, 16:27
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik vind het niet lief dat jullie allemaal zo blij doen dat ik dood ben Nou succes nog wolfjes! En dorpelingen ook, ik ben immers ook een van jullie geweest.
Oud 29-05-2010, 16:29
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Daboman neemt vandaag en morgen de verhalen voor zijn rekening, ik heb er gewoon echt geen tijd voor.
Ik zal morgen wel stemmen (ga er maar vanuit op Soija) maar verder ben ik niet aanwezig.
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 29-05-2010, 16:34
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Oh, Dott, dat heb ik nog niet gezegd: Heel veel sterkte met je oma!

@DP: Deze gedeelte van je post snap ik niet:
Citaat:
En de wolven hebben niet een extra motivatie om je nu te doden, voor je blijkbaar betrouwbare theorieën gaat posten?
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 29-05-2010, 16:37
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Oh, Dott, dat heb ik nog niet gezegd: Heel veel sterkte met je oma!

@DP: Deze gedeelte van je post snap ik niet:


Jij zegt dat je betrouwbare theorieën hebt, en die gaat posten na de eetronde, omdat je niet opgegeten wilt worden. De wolven kunnen nu ook best denken 'oh, hij heeft goede theorieën, laten we maar voorkomen dat hij die post', en je nu opeten zodat je ze niet meer kunt posten.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 29-05-2010, 17:35
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
ggcy8, zo stil ben ik toch niet?
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 29-05-2010, 17:37
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik heb het idee dat Dingaantouwtje 1 van de geliefden is, maar heb echt niks om dat te onderbouwen
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 29-05-2010, 17:42
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
ggcy8, zo stil ben ik toch niet?
Je bent nummer 3 qua posts in dit topic in ieder geval, dus echt stil ben je niet nee. (hoewel het weinig echte theorieën oid zijn, dat bedoelde hij misschien)

Citaat:
Ik heb het idee dat Dingaantouwtje 1 van de geliefden is, maar heb echt niks om dat te onderbouwen
Dat idee heb ik niet echt, is het gewoon een gevoel of waardoor denk je dat?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 29-05-2010, 17:54
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Ik was de vorige keer wel verliefd op Femke Sjekkie
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 29-05-2010, 17:58
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Je bent nummer 3 qua posts in dit topic in ieder geval, dus echt stil ben je niet nee. (hoewel het weinig echte theorieën oid zijn, dat bedoelde hij misschien)

Dat idee heb ik niet echt, is het gewoon een gevoel of waardoor denk je dat?
Gevoel

Citaat:
Ik was de vorige keer wel verliefd op Femke Sjekkie
Ja, misschien is dat nog half blijven hangen van de vorige keer ofzo, ik weet het niet
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 29-05-2010, 18:13
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik was de vorige keer wel verliefd op Femke Sjekkie
Hmm, toen was het ook Mean die mocht kiezen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 29-05-2010, 18:29
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
da's waar
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 29-05-2010, 18:33
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Jij zegt dat je betrouwbare theorieën hebt, en die gaat posten na de eetronde, omdat je niet opgegeten wilt worden. De wolven kunnen nu ook best denken 'oh, hij heeft goede theorieën, laten we maar voorkomen dat hij die post', en je nu opeten zodat je ze niet meer kunt posten.
Hmm... daar heb je een punt

Ik heb ergens het gevoel dat Dingaantouwtje geen geliefde is. Ik zie hem niet specifiek voor iemand opkomen, of ons op iemand anders af sturen. Dat kan zijn omdat zijn mogelijke geliefde niet bedreigd wordt, maar toch, ik heb dat gevoel niet.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 29-05-2010, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Alles zou kunnen! Maar nogmaals, als ik dan al geliefden zou zijn, zou ik mijn ander toch helemaal niet aanhalen? Dan ben ik wel echt slecht in dit spel, en na de slapeloze nachten van vorig spel, heb ik het toch wel redelijk door, dacht ik zo.
Ho ho, nu moet je je niet zo aangevallen voelen. Ik zei alleen dat het zou kunnen en dat we dan niets aan de ziener zouden hebben.


Citaat:
Hier heb je een goed punt. Precies wat jij zegt, maar misschien was het wel écht een random stem. Nevertheless, ik vind wel dat we Queasy in de gaten moeten houden.
Ik denk niet dat het een random stem was. Fizzle had namelijk net te horen gekregen dat ze verrader was, dus dan kunnen we ervan uitgaan dat ze toen al in haar rol zat. Als verrader ga je automatisch stappen vooruit denken (spreek uit ervaring ). Ik weet niet hoe goed fizzle is als verrader, want ik heb haar nooit in die rol zien spelen en deze keer heeft ze er ook niet echt een kans voor gehad (en mochten Queasy en Soija allebei slecht zijn, dan kunnen we zeggen dat ze niet echt slim heeft gespeeld), maar ik weet zeker dat deze stem niet random was.

Citaat:
Ik hoop niet dat je mij bedoelt, want ik wil helemaal niet inactief zijn. Het is meer dat ik geen enkel idee heb en omdat het in het vorige spel irritant werd bestempeld om zomaar iemand aan te vallen (en toen een good guy werd opgehangen en ik voor kutwijf werd uitgemaakt ). Daarom ben ik nu wat voorzichtiger met theorieën en aanvallen op mensen, ik heb geen zin om onschuldigen op te hangen, omdat ik anders niet actief genoeg bezig ben.
Nee nee, snoopy haalde jou aan omdat je opeens stil was geworden - volgens haar-, maar ik sprak meer in het algemeen. Ik kan het niet uitstaan als mensen heel stil zijn.


Citaat:
Nou, dat ik je ben opgevallen betekent in ieder geval dat ik nog actief meedenk.


Citaat:
Dingaantouwtje vind ik trouwens ook niet echt inhoudelijk posten, dat vind ik jammer. Van ggcy8 heb ik ook al een tijdje niks gehoord en Bretlow en Toddish staan ook niet bepaald vooraan als het om inhoudelijk posten gaat. (Als ik ergens overheen heb gelezen, dan spijt het me bij deze.) Dan zeg ik net dat ik ook geen idee heb, maar ik laat me nog wel horen.
ggcy8 heeft er nu een goede reden voor. Volgens mij post hij zoveel als hij maar kan. In andere spellen had hij soms 6 posts op een dag en soms opeens heel weinig, en volgens mij ligt dit aan de mogelijkheid die hij heeft om op het internet te kunnen.

Toddish vind ik vreemd posten, en bovendien erg stil, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik hem nooit heel actief bezig heb gezien. Sowieso vond ik zijn random stem op Dingaantouwtje heel verdacht, dus hem houd ik sowieso in de gaten.

Citaat:
Hmm, voor nu ga ik denk ik voor Soija. Maar snoopy had ook zeker een punt over de vete tussen DP en Soija en ik vind dat we DP ook maar in de gaten moeten houden. Hij is ontzettend goed in dit spel en als hij slecht is, is het lastig om uit te vinden.
Dit vraag ik me ten zeerste af. Het vorige spel was DP namelijk ook wolf en toen hield hij zich zo weinig mogelijk bezig met zijn twee medewolven. Hij werd daar toen een beetje toe gedwongen omdat Rode Panda als een dwaas speelde, maar in dit geval was het Soija die met het 'gevecht' begon en ik denk dat DP dit had proberen te voorkomen als het had gekund. Maar wel even in de gaten houden, want het zou een briljante tactiek zijn.

Daar had ik sowieso nog een vraagje over: Worden de rollen helemaal random verdeeld of wordt er ook rekening met vorige spellen gehouden? Zodat iemand bijvoorbeeld niet 6 keer achter elkaar een functie krijgt en anderen 6 keer dorpeling zijn? Ik weet namelijk niet of iemand twee keer achter elkaar wolf kan zijn.

Citaat:
Nu blijkt dat fizzle de verrader is, heb ik opeens een paar (in mijn ogen) betrouwbare theoriën. Die zal ik dan ook posten, na de eetronde. En jongens, begin nou niet met 'Waarom begin je er nou over als je ze niet wil posten', want ik wil niet de kans lopen om opgegeten te worden door de wolven, iig niet deze ronde.
Volgens mij sta je inderdaad juist veiliger als je wel theorieën post, hoewel dat volgens mij alleen maar geldt als je theorieën kloppen. Als je er faliekant naast zit zouden de wolven dat kunnen gebruiken, want na jouw dood gaat iedereen kijken naar wat jij hebt gezegd. En als je dan allemaal verkeerde mensen verdacht vond, dan gaan wij in de verkeerde hoek zoeken.

Ik zou zeggen: gewoon posten, want dan hebben wij er misschien wel iets aan. Er is altijd een kans om opgegeten te worden, met of zonder theorieën. Straks ga jij dood en had je wél gelijk, maar heb je ons dat niet meer kunnen vertellen.

Citaat:
Ik was de vorige keer wel verliefd op Femke Sjekkie
Citaat:
Ja, misschien is dat nog half blijven hangen van de vorige keer ofzo, ik weet het niet
Hier moest ik even hartelijk om lachen. Ik weet niet of ik denk dat Dingaantouwtje geliefde is. Hoewel het mij wel opvalt dat-ie zich ook niet echt probeert te verdedigen. Alsof hij het met een grapje wil wegwuiven..


Voor het geval ik opgegeten word, hier even mijn verdachtenlijstje:

Mr. Soija
Ik vond hem het hele spel al heel vreemd en fel spelen. Een aantal keren kreeg ik het idee dat hij van alles aan wilde grijpen om maar de aandacht op iemand te vestigen. Daarbij zijn denigrerende en nare manier van praten, alsof wij allemaal debiel zijn. En natuurlijk het feit dat de verrader zo aanvallend reageerde op een aanval op hem. Stiekem, en echt: no offence, denk ik dat fizzle gewoon niet wist wat ze met de functie van verrader aan moest vangen en heeft zij haar rol (de wolven helpen) echt heel letterlijk opgevat: Soija werd aangevallen, zij verdedigde hem. Een verrader die een wolf beschermd.
Mijn stem gaat morgen dan ook naar Soija.

Queasy
Eigenlijk ook door fizzle. Die zogenaamde random stem was in mijn ogen helemaal niet random. Fizzle was er net achter gekomen dat ze verrader was en wilde hiermee Queasy vrijpleiten (of zichzelf, mocht Queasy eerder zijn doodgegaan). Ik geloof niet zo in random stemmen, vooral niet als het gaat om een verrader. En als het dan toch echt een random stem was, dan heeft ze totaal niet nagedacht over de implicaties van haar stem - en als verrader heeft ieder woord en iedere actie consequenties na de dood.

En in mindere mate Toddish door zijn rare random stem op Dingaantouwtje.

Verder wil ik ook even aangeven wie ik totaal niet verdacht vind en dat is snoopy. Snoopy had in haar lange verhaal op de vorige pagina eigenlijk precies verwoord wat ik ook dacht. En nee, dat is voor jullie natuurlijk geen reden om dan maar aan te nemen dat ze goed is, maar ik weet mijn eigen functie en daarbij denk ik niet dat een wolf zo uitgebreid gaat vertellen over verdachten en gevoelens, want zoiets valt op en er is altijd een grote kans om afgerekend te worden op eventuele fouten in je theorie ("Keesje vond Pietje verdacht, maar Pietje bleek dorpeling, dus nu is Keesje verdacht.") en dat risico zou een wolf niet nemen, denk ik.

Verder schiet me zo even niets te binnen, maar als ik nog iets vergeten ben dan post ik dat straks wel.

Laatst gewijzigd op 29-05-2010 om 19:34. Reden: Typo's. D:
Oud 29-05-2010, 20:17
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
En we zijn weer in de ether. Met de Uitslag!

Het verhaal
Snoopy rende paniekerig het commando centrum op Mars binnen. "Ik moet onze commandant spreken!" riep hij. "Is hij hier?!" Toen klonk er een deur.
"Ja, wat is er aan de hand?" vroeg commandant Abzg.
"Er is een demonen-aanval geweest", zei Snoopy.
"Een demonen-aanval?" vroeg de commandant verbaasd. Hij dacht dat demonen niet bestonden. En al helemaal niet op Mars.
"Nog erger, ik ben de enige overlevende!".
"Waar komen die demonen vandaan?" vroeg Abzg. Hij zag niet eens dat Snoopy boos keek. Geen compliment dat hij het overleefd had.
"Ze lijken uit een portaal te komen. We moeten het portaal afsluiten om te zorgen dat deze basis er niet aan gaat", rapporteerde Snoopy.
Siorin en Little Phoebe, jullie gaan met Snoopy mee om dit demonenportaal af te sluiten. Snoopy keek geschrokken.
"Abzg, hoe kunnen we in godsnaam dit portaal met z'n drieën afsluiten terwijl er uit die portaal een eindeloze stroom demonen zou kunnen komen?"
"Jij hebt het toch ook overleefd? En zo groot was die verkenningsgroep waar jij in zat helemaal niet. Jullie waren met z'n tweeën. En demonen? Laat me niet lachen.
"Je stuurt ons verd*mme de dood nog in, Abzg"
"Dat wil ik nog wel eens zien", zei Abzg.
"Kom op snoopy, ik geloof ook eigenlijk niet dat er een demonenportaal bestaat. Laten we even gaan kijken." zei Siorin. Little Phoebe knikte.

En dus liepen ze even later met een bommenpakket weer buiten. Snoopy had nog geprobeerd de missie tegen te werken, maar het mocht natuurlijk niet gebeuren dat het enige commando centrum op Mars ingenomen zou worden door demonen. Dat zou namelijk ook een dreiging voor de Aarde kunnen betekenen. En de collega van Snoopy moest toch ergens aan dood gegaan zijn. Ook kon Snoopy natuurlijk niet zomaar in shock zijn geraakt.
"Is het nog ver, grote smurf?" grapte Siorin
Snoopy kon er niet om lachen. "nog een aardig eindje lopen" zei hij.
Toen klonk er een geluid.
"Stil eens, volgens mij hoor ik wat", zei Little Phoebe
"Ja, Snoopy die zeven kleuren in zijn broek schijt ja", zei Siorin lachend.
"Houd je bijdehante mond nou eens, ik heb ook iets gehoord", zei Snoopy.
En weer klonk er een geluid, dit keer harder. Ze keken achterom. Van achter een heuveltje 100 meter verderop rees een stofwolk op, alsof iets of iemand erachter gedoken was. Little Phoebe werd wit.
"Zie je nou wel? We worden gevolgd. Het zou mij niet verbazen als het een of ander gedrocht uit dat portaal is", zei Snoopy.
"Kom nou toch", riep Siorin. "Ik ga wel even kijken". En dus liep hij naar het heuveltje toe. Snoopy kneep hem een beetje en Little Phoebe raadde Siorin aan toch goed uit te kijken voor het geval Snoopy het toch bij het juiste eind had.
"Kom op idioten, we zitten op Mars. Er is hier nauwelijks leven, afgezien van die paar mensen die op de kolonie werken!". En hij liep vastberaden verder. Hij klom het heuveltje op. Dichter en dichter kwam hij bij de top. Nog even en hij zou er zijn. Nog een klein stukje. Hij keek over de top van het heuveltje...

En zag NIETS!
"Helemaal niets aan de hand", riep siorin. Demonen, laat me niet lachen, dacht hij.
"Wat zie je dan?" riep Snoopy.
"Niets", riep Siorin.
"hmm, maar waar komt dan die stofwolk vandaan", dacht Snoopy. Little Phoebe werd nieuwsgierig en besloot naar Siorin toe te gaan.
"Ik wil het ook wel zien", zei Little Phoebe en liep erop af.
"Ja hallo, ik ga er echt niet heen", zei Snoopy. Dadelijk is het een onzichtbare demon.
"Joh, houd nou eens op, je maakt jezelf alleen maar bang" zei Little Phoebe.
"Ja dag, ga jij maar, ik blijf lekker hier", zei Snoopy.
Little Phoebe liep naar Siorin toe. En terwijl hij dat deed kreeg Snoopy ineens een idee. Misschien is die demon wel zichtbaar met een infrarood bril. Terwijl Little Phoebe al aardig dicht in de buurt van Siorin was.
"Ik inspecteer de omgeving even met mijn infrarood bril" riep Snoopy.
"Als dat je geruststelt, ga vooral je gang", riepen Siorin en Little Phoebe".
En dus zette Snoopy zijn infrarood bril op...

En schrok enorm. Hij zag een gestalte van zeker 4 meter met vleugels. Het zweefde een stukje boven de grond en was dichtbij genoeg om Snoopy neer te slaan. Snoopy slaakte een gil. De demon zag dat de soldaat hem nu ineens zag, gromde en haalde uit. Het werd hem zwart voor de ogen. Little Phoebe en Siorin hoorden de gil en keken. Snoopy lag stil op de grond...

"hmm, zou hij dan toch serieus zijn?" zei Siorin.




De uitslag
De wolven aten Snoopy. Zij was een dorpeling.

1. Dark Phoenix
2. Mean - Dorpeling
3. Dott
4. Queasy
5. ggcy8
6. fizzle fluffy - Leerling (verrader)
7. Dingaantouwtje
8. Abzg
9. Snoopy - Dorpeling
10. Absinthe - Dorpeling
11. Siorin
12. Sann - Verrader
13. Mr Soija
14. Little phoebe
15. Bretlow
16. testout.com - Dorpeling
17. Toddish

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten

Het woord is weer aan de dorpelingen. Net als vandaag zal Daboman het verhaal schrijven. Stemmen kan tot half 9. De uitslag wordt om ongeveer 9 uur verwacht.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 29-05-2010, 20:19
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Meh. Rust zacht Snoopy.

Ik stem dus, zoals ik al had gezegd, op Soija.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 29-05-2010, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Verder wil ik ook even aangeven wie ik totaal niet verdacht vind en dat is snoopy. Snoopy had in haar lange verhaal op de vorige pagina eigenlijk precies verwoord wat ik ook dacht. En nee, dat is voor jullie natuurlijk geen reden om dan maar aan te nemen dat ze goed is, maar ik weet mijn eigen functie en daarbij denk ik niet dat een wolf zo uitgebreid gaat vertellen over verdachten en gevoelens, want zoiets valt op en er is altijd een grote kans om afgerekend te worden op eventuele fouten in je theorie ("Keesje vond Pietje verdacht, maar Pietje bleek dorpeling, dus nu is Keesje verdacht.") en dat risico zou een wolf niet nemen, denk ik.
Prachtuitspraak, zo voor de uitslag, met name die laatste zin.


Jongentjes, open je oren, want ik zeg dit maar één keer. Hang mij op en jullie hebben verloren.

Zo. En nu stem ik op DP.
Oud 29-05-2010, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Prachtuitspraak, zo voor de uitslag, met name die laatste zin.
Ik snap je niet. Wil je nou zeggen dat het mijn schuld is dat ze snoopy hebben opgegeten?

Er zijn naast de wolven alleen nog maar goede functies, dus iedereen die ze in het vervolg opeten is goed. En ik had gehoopt op een tovenaar, want snoopy is de enige persoon van wie ik 'zeker wist' dat ze goed was. Maar blijkbaar dacht de tovenaar daar anders over. Ik heb het in ieder geval geprobeerd.
Oud 29-05-2010, 21:19
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik snap je niet. Wil je nou zeggen dat het mijn schuld is dat ze snoopy hebben opgegeten?
Volgens mij suggereerde hij dat je expres zei dat je dacht dat zij onschuldig was en dergelijke, waarna je haar opat om je gelijk te bewijzen zodat jij onschuldig leek. (zo vat ik het ten minste op)

Leuke theorie, alleen door deze post heb ik het vage idee dat het bewust zo gekozen is en dat Soija daarom die opmerking maakt om jou er op aan te kunnen vallen. Het kan natuurlijk toeval zijn, maar gezien het tijdstip en dat het nou net naar Soija is... hm.

Citaat:
Er zijn naast de wolven alleen nog maar goede functies, dus iedereen die ze in het vervolg opeten is goed. En ik had gehoopt op een tovenaar, want snoopy is de enige persoon van wie ik 'zeker wist' dat ze goed was. Maar blijkbaar dacht de tovenaar daar anders over. Ik heb het in ieder geval geprobeerd.
Dit snap ik dan weer niet. Hoopte je dat de tovenaar opgegeten werd? Of dat de tovenaar haar zou beschermen? Hoe bedoel je in dat geval 'dat je het geprobeerd hebt'?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 29-05-2010, 21:25
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Nou... Jammer, begon er lekker in te komen.


Ge-wel-dig verhaal trouwens

Succes dorpelingen! Hoop dat jullie gauw een wolf pakken!
__________________
Tsja
Oud 29-05-2010, 21:27
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Zoals ik hiervoor al aangegeven heb vind ik het erg logisch om nu op Soija te stemmen. Zijn opmerking "Hang mij op en jullie hebben verloren." maakt me wel een beetje nerveus, maar een slecht persoon zou dat ook prima kunnen doen.
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 29-05-2010, 21:28
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Citaat:
Dit snap ik dan weer niet. Hoopte je dat de tovenaar opgegeten werd? Of dat de tovenaar haar zou beschermen? Hoe bedoel je in dat geval 'dat je het geprobeerd hebt'?
Ze bedoeld denk ik dat zij wou hinten naar de tovenaar om Snoopy te beschermen. Toch?

Edit: Hiermee wil ik niet zeggen dat ik Siorin geloof, Siorin is een geniale speler en ik vertrouw haar altijd omdat ze zo lief is, maar de vorige keer bleek dat bijvoorbeeld verkeerd geweest te zijn
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 29-05-2010, 21:34
Bright Blue
Bright Blue is offline
Het spijt me dat ik zo stil ben in jou ogen ggcy8, maar ik heb het in mijn vorige post al soortvan uitgelegd.

Maar ik heb morgen lekker de hele dag de tijd, dus dan zal ik dan even mijn theorieen posten.

Ik heb zo'n vermoede dat Dingaantouwtje 'slecht' is. Maar dat zal ik morgen verder onderbouwen.
Oud 29-05-2010, 22:12
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Leuk verhaal jammer van Snoopy.
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 29-05-2010, 22:35
Verwijderd
soirin misschien dom maar ik snap niet dat dus nu fizzle eruit is, dat mij zou vrijpleiten?
Soija werd ook genoemd door Snoopy én die is er nu uit..
Ik ga dus even de posts van Snoopy na lezen.

Soirin's idee van dat LP een geliefde zou kunnen zijn vind ik nog niet eens zo heel gek.
Maar ik geloof niet dat diegene dan ook de ziener is. Het lijkt me wat ze zelf al zegt niet logisch dat ze gaat zeggen"ik weet wie de ziener is'' en dat is tevens haar geliefde. Want ik had namelijk ook een idee van de ziener. Of ze zet ons op een vals spoor.

Jullie horen nog meer van mij ik heb vandaag 13 uur gewerkt en ben dood moe

edit:
naar de stemlijstjes gekeken.
toeval dat de hangronde 2 en hangronde 3
Soija op DP stemde, en DP op soija stemden?

En verder toddish heeft elke ronde nog op verschillende mensen gestemd, en gaat niet met de rijtjes mee. Hmm.

Laatst gewijzigd op 29-05-2010 om 22:58.
Oud 29-05-2010, 23:04
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jammer, nog een dorpeling.

Ik zal eens even overal goed over nadenken en jullie horen morgen van mij naar wie mijn stem gaat.

Heb overigens ook niet echt het idee dat DaT een goeierik is, maar dat is vooral gevoel tot nu toe.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-05-2010, 05:30
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij suggereerde hij dat je expres zei dat je dacht dat zij onschuldig was en dergelijke, waarna je haar opat om je gelijk te bewijzen zodat jij onschuldig leek. (zo vat ik het ten minste op)
Ja, god, ik snap dat het zo opgevat kan worden, maar zo was het dus inderdaad niet bedoeld. Ik dacht gewoon zeker te weten dat snoopy onschuldig was omdat ze zo uitgebreid over haar verdachten en gevoelens over mensen sprak, en omdat zij eigenlijk een beetje had verwoord wat ik zelf ook al dacht. En door haar zo duidelijk onschuldig te noemen had ik gehoopt dat de tovenaar dat zou zien en haar zou beschermen.

Citaat:
Leuke theorie, alleen door deze post heb ik het vage idee dat het bewust zo gekozen is en dat Soija daarom die opmerking maakt om jou er op aan te kunnen vallen. Het kan natuurlijk toeval zijn, maar gezien het tijdstip en dat het nou net naar Soija is... hm.
Ik weet eigenlijk niet of we die posts allemaal serieus moeten nemen, want het kan gewoon een grapje zijn. Maar als Soija nu daadwerkelijk wolf is, dan heeft ggcy8 zich hiermee ook wel verdacht gemaakt. Hij kan het namelijk ook als reversed psychology gebruiken, zo van "Maar het was maar een grapje, zien jullie dat dan niet?!"

Citaat:
Dit snap ik dan weer niet. Hoopte je dat de tovenaar opgegeten werd? Of dat de tovenaar haar zou beschermen? Hoe bedoel je in dat geval 'dat je het geprobeerd hebt'?
Natuurlijk hoopte ik niet dat de tovenaar opgegeten werd. Ik hoopte dat die het met mij eens zou zijn over snoopy en haar zou beschermen. Daarom heb ik ook, behalve mijn verdachten, duidelijk aangegeven dat ik haar totaal níet verdacht vond.

Citaat:
Ze bedoeld denk ik dat zij wou hinten naar de tovenaar om Snoopy te beschermen. Toch?
Correct.

Citaat:
Edit: Hiermee wil ik niet zeggen dat ik Siorin geloof, Siorin is een geniale speler en ik vertrouw haar altijd omdat ze zo lief is, maar de vorige keer bleek dat bijvoorbeeld verkeerd geweest te zijn
Nou, geniaal wil ik mezelf niet noemen, maar als 'jullie' dan toch denken dat ik zo geniaal ben, waarom denken mensen dan toch de hele tijd dat ik van die debiele dingen zou doen? Hopen dat de tovenaar opgegeten wordt?! En als ik wolf was zou ik toch niet juist degene gaan opeten over wie ik zo'n verhaal heb gehouden dat ze onschuldig is? Over opvallen gesproken..

Ik denk nu juist nog meer dat Soija wolf is, denk er maar eens over na. Soija ziet dat ik snoopy net heel overduidelijk onschuldig heb verklaard en eet dan juíst haar op om mij verdacht te maken. Hij is het hele spel al bezig om mij verdacht te maken. Ik snap dat ik meteen gehangen word in de volgende ronde als Soija toch op miraculeuze wijze onschuldig blijkt te zijn, maar dit heeft bij mij alle twijfels over zijn slechtheid weggenomen.

En dankje, ik vind jou ook lief, hoor.


Citaat:
soirin misschien dom maar ik snap niet dat dus nu fizzle eruit is, dat mij zou vrijpleiten?
Nou, omdat fizzle verrader is en op jou heeft gestemd. Omdat zij verrader is zouden wij dan logischerwijs moeten aannemen dat ze sowieso niet op een wolf stemt (want de verrader helpt de wolven juist). Dus is het nog logischer om ervan uit te gaan dat ze reversed psychology gebruikt, in de trant van: "Ik stem op Queasy, want dan denkt iedereen na mijn dood dat ze onschuldig is, want ik ben verrader en verraders stemmen niet op wolven."

Edit: En omg! Je schrijft nog steeds mijn naam verkeerd.

Citaat:
Soija werd ook genoemd door Snoopy én die is er nu uit..
Ik ga dus even de posts van Snoopy na lezen.
Ik denk overigens niet dat snoopy opgegeten is omdat ze Soija noemde, maar omdat ik snoopy als onschuldig heb aangewezen en Soija mij daarmee verdacht kon maken. Maar zoals ik al zei, het meeste van wat snoopy had gezegd waren al dingen waarover ik ook mijn theorieën had.

Citaat:
Soirin's idee van dat LP een geliefde zou kunnen zijn vind ik nog niet eens zo heel gek.
Maar ik geloof niet dat diegene dan ook de ziener is. Het lijkt me wat ze zelf al zegt niet logisch dat ze gaat zeggen"ik weet wie de ziener is'' en dat is tevens haar geliefde. Want ik had namelijk ook een idee van de ziener. Of ze zet ons op een vals spoor.
Even een correctie: Ik ben niet degene die geopperd heeft dat LP geliefde is. Ik heb alleen gezegd dat het eventueel zou kunnen EN dat we (mocht ze inderdaad geliefde zijn met de ziener) niets aan de ziener gaan hebben, omdat geliefden alleen voor zichzelf spelen. Maar ik ben er dus niet van overtuigd dat LP geliefde is, ook al zou het kunnen.

Citaat:
edit:
naar de stemlijstjes gekeken.
toeval dat de hangronde 2 en hangronde 3
Soija op DP stemde, en DP op soija stemden?
Ja, dit is inderdaad heel verwarrend. Als Soija opgehangen wordt en hij is wolf, is DP dan onschuldig? Of hebben ze juist zo'n ruzie lopen maken om DP vrij te pleiten?

Citaat:
En verder toddish heeft elke ronde nog op verschillende mensen gestemd, en gaat niet met de rijtjes mee. Hmm.
Yeps, en daarom vind ik Toddish ook verdacht. Vooral omdat hij zelf op Dingaantouwtje heeft gestemd omdat die 'veilig' stond in de eerste hangronde, terwijl Toddish zelf ook de hele tijd veilig staat. Beetje hypocriet en wellicht een aanwijzing dat hij slecht is?
Oud 30-05-2010, 09:13
Verwijderd
Sorry dat ik je naam verkeerd spel, maar oh dat gaat er echt moeilijk uit
Dat DP en soija gedoe vind ik echt vreemd.
Als een of ons morgen wordt opgegeten door de wolven weet de rest zeker
wie de wolven zijn.

edit: ik hoop dat de tovenaar weet wie de ziener is, en dat de tovenaar de ziener blijft beschermen.
edit2: ggcy8 zit mij ook niet helemaal lekker.

Hij zo samen met mr soija en toddish nog wel eens wolf kunnen zijn.
In de eerste 3 rondes hebben deze 3 allemaal op verschillende gestemd.
Toddish gaat niet met de rijtjes mee, en soija en ggcy8 wel. ggcy8 heeft daarentegen wel op fizzle gestemd, maargoed er stonden al heel veel stemmen op fizzle dus hij kon makkelijk meegaan.

voor mij verdachten: soija, toddish, en ggcy8

Ik stem op soija vanavond!

Laatst gewijzigd op 30-05-2010 om 10:37.
Oud 30-05-2010, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Sorry dat ik je naam verkeerd spel, maar oh dat gaat er echt moeilijk uit
Dat DP en soija gedoe vind ik echt vreemd.
Als een of ons morgen wordt opgegeten door de wolven weet de rest zeker
wie de wolven zijn.

edit: ik hoop dat de tovenaar weet wie de ziener is, en dat de tovenaar de ziener blijft beschermen.
edit2: ggcy8 zit mij ook niet helemaal lekker.

Hij zo samen met mr soija en toddish nog wel eens wolf kunnen zijn.
In de eerste 3 rondes hebben deze 3 allemaal op verschillende gestemd.
Toddish gaat niet met de rijtjes mee, en soija en ggcy8 wel. ggcy8 heeft daarentegen wel op fizzle gestemd, maargoed er stonden al heel veel stemmen op fizzle dus hij kon makkelijk meegaan.

voor mij verdachten: soija, toddish, en ggcy8

Ik stem op soija vanavond!
Dat zou eventueel kunnen. Soija en Toddish zitten mij sowieso al niet lekker, en ggcy8.. Tja, dat zou niet zo heel erg vreemd zijn, vooral niet als je deze post erbij neemt, die DP eerder op deze pagina al heeft gepost.

Maar dan zit ik nog steeds met een dilemma, want die zogenaamde random stem van fizzle op jou.. Daar heb ik ook nog steeds mijn twijfels over.
Oud 30-05-2010, 10:47
Verwijderd
Doe eens je werk en maak een lijstje.
Oud 30-05-2010, 10:47
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Beginpost ook weer geupdate
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 30-05-2010, 10:48
Verwijderd
Fizzle is verrader dus dan stemt ze niet op de wolven.
Dus ben ik géén wolf.
Ik snap je dilemma dus niet zo goed.
Of denk je dat fizzle bewust op mij gestemd heeft?
Oud 30-05-2010, 10:48
Verwijderd
Citaat:
Doe eens je werk en maak een lijstje.
wie?
Oud 30-05-2010, 10:51
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Fizzle is verrader dus dan stemt ze niet op de wolven.
Dus ben ik géén wolf.
Ik snap je dilemma dus niet zo goed.
Of denk je dat fizzle bewust op mij gestemd heeft?
Normaal misschien niet. Maar fizzle stemde op jou toen al vrijwel duidelijk was dat ze doodging, geloof ik. In dat geval kan het ook een slechte poging zijn om jou in te dekken.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 30-05-2010, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Normaal misschien niet. Maar fizzle stemde op jou toen al vrijwel duidelijk was dat ze doodging, geloof ik. In dat geval kan het ook een slechte poging zijn om jou in te dekken.
Zou een baggere poging zijn ja
Oud 30-05-2010, 10:54
Verwijderd
stemlijstje tot nu toe is:

Mr soija

Queasy


verder heeft nog niemand echt een definitieve stem uitgebracht.
Verbeter mij als ik het fout heb.
Oud 30-05-2010, 10:55
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Mijn stem is definitief op Soija. Als ik nog wijzig is dat op DP of op iemand die een hele domme actie uithaalt.
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 30-05-2010, 10:57
Verwijderd
Citaat:
stemlijstje tot nu toe is:

Mr soija

Queasy


verder heeft nog niemand echt een definitieve stem uitgebracht.
Verbeter mij als ik het fout heb.
Lieve schat, je bent de stemmen van Soija en DP vergeten.


Hangronde 4.


Mr Soija
Dark Phoenix
Queasy
Dingaantouwtje
Siorin

Dark Phoenix
Mr Soija


Dat moet 'em zijn.

Laatst gewijzigd op 30-05-2010 om 12:55. Reden: Het is hangronde 4, niet 3. :)
Oud 30-05-2010, 11:01
Verwijderd
Sorry ik dacht dat die nog niet definitief waren, dat het alleen gewoon gedachten waren zegmaar
Oud 30-05-2010, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Fizzle is verrader dus dan stemt ze niet op de wolven.
Dus ben ik géén wolf.
Ik snap je dilemma dus niet zo goed.
Of denk je dat fizzle bewust op mij gestemd heeft?
En dát is dus juist wat ik bedoel. Dat zou ze ons willen laten geloven: "Ik ben verrader, dus ik stem niet op wolven. Ik stem op Queasy, ergo Queasy is geen wolf."

Maar als je dus wel wolf bent, dan heeft ze je op die manier ingedekt. Reversed psychology.
En daarom zeg ik: dat zit me toch niet helemaal lekker. MAAR, ik begin er nu ook weer aan te twijfelen, omdat jouw Soija/Toddish/ggcy8-theorie misschien ook nog wel eens kan kloppen.

Overigens zet ik mijn stem op Soija. Ga er maar vanuit dat hij definitief is, want ik kan me niet voorstellen dat iemand nog iets zodanig stoms kan doen dat ik mijn stem ga wijzigen.
Oud 30-05-2010, 11:04
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Sorry ik dacht dat die nog niet definitief waren, dat het alleen gewoon gedachten waren zegmaar
Citaat:
Meh. Rust zacht Snoopy.

Ik stem dus, zoals ik al had gezegd, op Soija.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 30-05-2010, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Zo. En nu stem ik op DP.

Verdacht hoor Queasy, DP en mij vergeten.
Oud 30-05-2010, 11:14
Verwijderd
Nouja lekker is dat word ik verdacht omdat ik die stemmen vergeten ben,
maar ik heb gewoon niet goed gelezen! en daarom zei ik ook verbeter mij.
Oud 30-05-2010, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Nouja lekker is dat word ik verdacht omdat ik die stemmen vergeten ben,
maar ik heb gewoon niet goed gelezen! en daarom zei ik ook verbeter mij.
Lieverd, volgens mij waren het grapjes.
Oud 30-05-2010, 11:20
Bretlow
Avatar van Bretlow
Bretlow is offline
Zo, ik kan weer heel even wat van me laten horen, maar helaas heb ik weinig tijd momenteel. Ik lees veel over soija/DP-vete. Die twee vertrouw ik standaard niet helemaal, maar daarnaast weet ik ook dat ze elkaar net zo goed vrolijk kunnen ophitsen (omg, het woord ) binnen het spel terwijl er weinig aan de hand is. Ik zit een beetje te twijfelen en zoals ik al had gezegd, heb ik weinig tijd en weinig internet. Ik ga eerst, voor ik hier nog een half uur ofzo aan besteed, mijn paper afmaken, dan kijk ik voor vanavond op wie ik definitief stem (het makkelijkst is natuurlijk op soija stemmen).
__________________
The Game | loof s'nam esiw a eb ll'I :yaw rehtie rettam t'nsoed tI .loof a m'I taht kniht emos ,nam esiw a m'I taht yas emoS | .sserpxekulegnorep ed tem sieR

Laatst gewijzigd op 30-05-2010 om 11:37.
Oud 30-05-2010, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Lieverd, volgens mij waren het grapjes.
oeps
Oud 30-05-2010, 11:29
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mean
Dark Phoenix
snoopy (dorpeling)
Mr Soija
Siorin
Absinthe (dorpeling)

Dark Phoenix
Mean (dorpeling)
testout.com (dorpeling)
Queasy
ggcy8
Little Phoebe

Dit is het stemlijstje van de eerste ronde. Dp en Soija kunnen niet allebei slecht zijn, want dan was Mean niet opgehangen. Zelfs als ggcy8 slecht zou zijn, wat Queasy denkt. Omdat ik een good guy met een stem ben, zou het (als DP, Soija en ggcy8 slecht zijn) 4-3 zijn voor DP en dat klopt dus niet. Dat wil dus zeggen dat óf DP slecht is, óf Soija. En ze zijn beiden niet te peilen.

ggcy8 vind ik niet zo heel erg verdacht, ook niet om de zogenaamde PM. Het lijkt me trouwens sowieso sterk dat ze 10 minuten voor de deadline pas gaan beslissen wie ze gaan opeten, want misschien ontstaat er wel een hele discussie over en hebben ze geen stem doorgegeven voor half 9.

Toddish heeft vaak veilig gestaan, en dat bevalt me niet. Hij (zij?) blijft zo mooi uit de picture en zo ook buiten schot. Om nou gelijk te zeggen dat hij slecht is, nee, maar ik ben er ook niet helemaal zeker van dat hij goed is.

Dingaantouwtje (DaT voor het gemak) is me veel te stil. Het enige wat hij zegt, is dat de beginpost is aangepast en dat hij op Soija stemt, tenzij iemand iets doms doet. Kun je verder ook onderbouwen waarom je op Soija stemt, of is het gewoon 'om wat iedereen zegt'?

Siorin maak ik me totaal niet druk over, eerlijk gezegd. Queasy speelt..dom. Niet dat ze domme fouten maakt, maar ze doet alsof (?) ze niks begrijpt en in het vorige spel speelde ze supertactisch. Ik weet niet of dit examenstress is of dat ze het gewoon allemaal niet begreep. Of dat het gespeeld is.

Zoals altijd kan ik DP nergens op betrappen, maar in het vorige spel kon ik dat ook niet, en toen was hij ook wolf.

Het punt is, als het gaat tussen Soija en DP, stem ik op DP. Ik vind het kinderachtig wat Soija doet (niet meer posten), maar Dp reageerde fel en ook op de dood van fizzle reageerde hij raar (omdat hij eerst niet begreep waarom we haar eruit wilden werken).

Voor nu gaat mijn stem dan ook naar DP. Mocht er nog iets spannends gebeuren, wijzig ik mijn stem, maar daar ga ik niet vanuit.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-05-2010, 11:37
Verwijderd
@LP het kan ook zijn dat iemand uit het lijstje van DP zegt dat hij op DP stemde maar op alsnog op mean heeft gestemd.. Dus dat pleit soija en dp niet vrij.
Maar Ik denk dat Soija de badguy is van hun twee. Vorige spel had ik door soirin hinte naar DP, en wist toen dat DP wolf was, maar iets soortgelijks kan ik nu niet ontdekken, en dp speelt ook weer anders dan het vorige spel.
Oud 30-05-2010, 11:40
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ohja, kut, daar had ik helemaal niet aan gedacht. Ik ga er vanuit dat mensen oprecht hun stemmen hebben doorgegeven, maar dat is wel een beetje naïef voor dit spel
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-05-2010, 11:48
Verwijderd
Citaat:
Mean
Dark Phoenix
snoopy (dorpeling)
Mr Soija
Siorin
Absinthe (dorpeling)

Dark Phoenix
Mean (dorpeling)
testout.com (dorpeling)
Queasy
ggcy8
Little Phoebe

Dit is het stemlijstje van de eerste ronde. Dp en Soija kunnen niet allebei slecht zijn, want dan was Mean niet opgehangen. Zelfs als ggcy8 slecht zou zijn, wat Queasy denkt. Omdat ik een good guy met een stem ben, zou het (als DP, Soija en ggcy8 slecht zijn) 4-3 zijn voor DP en dat klopt dus niet. Dat wil dus zeggen dat óf DP slecht is, óf Soija. En ze zijn beiden niet te peilen.
Klopt. Dus één van hen is slecht, maar niet beiden.

Citaat:
ggcy8 vind ik niet zo heel erg verdacht, ook niet om de zogenaamde PM. Het lijkt me trouwens sowieso sterk dat ze 10 minuten voor de deadline pas gaan beslissen wie ze gaan opeten, want misschien ontstaat er wel een hele discussie over en hebben ze geen stem doorgegeven voor half 9.
Of juist wel. Wat nou als ggcy8 mijn post net had gelezen en daarom met zijn medewolf wilde overleggen of ze hun stem niet moesten veranderen? Dan hebben ze dus vlak voor tijd besloten om te wijzigen en snoopy op te eten, zodat iedereen mij zou verdenken. Dat zou nog best wel eens kunnen, hoor. En daarbij is Soija al de hele tijd bezig mij verdacht te maken, terwijl daar verder helemaal geen reden voor is. En trouwens, als je dat lijstje bekijkt, dan zie je dat mijn stem wel echt moet zijn, als één van hen wolf is. Dus dat Soija (en ggcy8) dan heel subtiel probeerde om mij verdacht te maken door vlak voor tijd nog te wijzigen naar snoopy, is eigenlijk helemaal niet zo vreemd.

Als je een beetje begrijpt wat ik wil zeggen..

Citaat:
Zoals altijd kan ik DP nergens op betrappen, maar in het vorige spel kon ik dat ook niet, en toen was hij ook wolf.

Het punt is, als het gaat tussen Soija en DP, stem ik op DP. Ik vind het kinderachtig wat Soija doet (niet meer posten), maar Dp reageerde fel en ook op de dood van fizzle reageerde hij raar (omdat hij eerst niet begreep waarom we haar eruit wilden werken).

Voor nu gaat mijn stem dan ook naar DP. Mocht er nog iets spannends gebeuren, wijzig ik mijn stem, maar daar ga ik niet vanuit.
Waar heeft DP raar gereageerd op de dood van fizzle? Dit is namelijk de enige post van DP die ik heb kunnen vinden waarin een reactie staat op fizzle's dood:
Citaat:
Ah, dus daarom viel ze me ineens zo aan. Nou, mooi zo, opgeruimd staat netjes.
Hierin geeft-ie volgens mij alleen aan dat hij nu begrijpt waarom fizzle hem aanviel, namelijk omdat hij zelf Soija aanviel en fizzle Soija wilde verdedigen.

In principe maakt het niet zoveel uit dat je DP stemt, want één van hen is slecht, dus als het de één niet is, hangen we volgende ronde de ander wel op, maar ik denk echt dat je fout zit met DP.. Volgens mij is het echt Soija, want die is het hele spel al vreemd aan het doen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 69 #4
Verwijderd
208 21-06-2010 18:03
De Kantine Weerwolfspel 69 #3
Verwijderd
500 07-06-2010 20:21
De Kantine Weerwolfspel 69 #1
Dark Phoenix
500 27-05-2010 09:29
De Kantine Weerwolfspel 68 #1
Dark Phoenix
500 25-04-2010 20:49
De Kantine Weerwolfspel #51
Verwijderd
500 13-09-2008 23:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:30.