Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2010, 11:56
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Klopt. Dus één van hen is slecht, maar niet beiden.
Tenzij Queasy gelijk heeft. Al zie ik niet in waarom mensen in de eerste ronde al zouden liegen over hun stem.
Citaat:
Of juist wel. Wat nou als ggcy8 mijn post net had gelezen en daarom met zijn medewolf wilde overleggen of ze hun stem niet moesten veranderen? Dan hebben ze dus vlak voor tijd besloten om te wijzigen en snoopy op te eten, zodat iedereen mij zou verdenken. Dat zou nog best wel eens kunnen, hoor. En daarbij is Soija al de hele tijd bezig mij verdacht te maken, terwijl daar verder helemaal geen reden voor is. En trouwens, als je dat lijstje bekijkt, dan zie je dat mijn stem wel echt moet zijn, als één van hen wolf is. Dus dat Soija (en ggcy8) dan heel subtiel probeerde om mij verdacht te maken door vlak voor tijd nog te wijzigen naar snoopy, is eigenlijk helemaal niet zo vreemd.

Als je een beetje begrijpt wat ik wil zeggen..
Dat kan ook, maar daar ga ik niet vanuit. Ik begrijp wat je wil zeggen, echt. Maar het lijkt me nogal dom en onvoorzichtig om dat zo in het wsz topic te posten, snap je? Ze weten dat andere mensen daar ook lezen en ik geloof nooit dat ze zo ontzettend dom zijn. Maar goed, opties open.

Citaat:
Waar heeft DP raar gereageerd op de dood van fizzle? Dit is namelijk de enige post van DP die ik heb kunnen vinden waarin een reactie staat op fizzle's dood:


Hierin geeft-ie volgens mij alleen aan dat hij nu begrijpt waarom fizzle hem aanviel, namelijk omdat hij zelf Soija aanviel en fizzle Soija wilde verdedigen.

In principe maakt het niet zoveel uit dat je DP stemt, want één van hen is slecht, dus als het de één niet is, hangen we volgende ronde de ander wel op, maar ik denk echt dat je fout zit met DP.. Volgens mij is het echt Soija, want die is het hele spel al vreemd aan het doen.

Hij postte het nog voor haar dood, zal hem zo even opzoeken.

Ja, Soija doet inderdaad vreemd, maar ik weet het niet, mijn gevoel zegt niet dat hij slecht is (als hij toch slecht blijkt te zijn, vertrouw ik nooit meer op mijn gevoel ).

Edit: Quote van DP:

Citaat:
Het valt me meer op dat de rest het blijkbaar over het hoofd ziet, als iemand ineens een vreemde random zet doet lijkt me dat juist géén verraderszet aangezien die mensen zullen willen manipuleren. Het begint een beetje als een 'laten we Fizzle eruit werken' trucje te voelen, al snap ik nog niet helemaal waarom.

Desalniettemin vind ik Fizzle tot nu weinig toevoegen en vind ik het jammer dat ze niet actiever is.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.

Laatst gewijzigd op 30-05-2010 om 11:58. Reden: Quote erbij
Advertentie
Oud 30-05-2010, 11:59
Verwijderd
Citaat:
En daarbij is Soija al de hele tijd bezig mij verdacht te maken, terwijl daar verder helemaal geen reden voor is.
Geef mij drie voorbeelden.
Oud 30-05-2010, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Tenzij Queasy gelijk heeft. Al zie ik niet in waarom mensen in de eerste ronde al zouden liegen over hun stem.

Dat kan ook, maar daar ga ik niet vanuit. Ik begrijp wat je wil zeggen, echt. Maar het lijkt me nogal dom en onvoorzichtig om dat zo in het wsz topic te posten, snap je? Ze weten dat andere mensen daar ook lezen en ik geloof nooit dat ze zo ontzettend dom zijn. Maar goed, opties open.
Ja, ik snap wat je bedoelt en ik denk ook juist niet dat het dom van ze was. Want jouw reactie ("Zo dom zullen ze toch niet zijn?!") is precies wat ze hadden verwacht. Dat zou ggcy8 later zelfs nog kunnen gebruiken als verdediging wanneer Soija wolf blijkt: "Nee, natuurlijk ben ik geen wolf. Denk je nu echt dat ik zo dom zou zijn?"

Dat is juist een geniaal staaltje reversed psychology. Tenminste.. dat vind ik. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat ik té veel aan het doordenken ben. Dat doet dit spel soms.




Citaat:
Hij postte het nog voor haar dood, zal hem zo even opzoeken.
Okay.
Edit: Hmm, ja dat is wel een vreemde post. Ik snap het nu wel. Het komt bijna een beetje over alsof hij fizzle wilde verdedigen ofzo..

Citaat:
Ja, Soija doet inderdaad vreemd, maar ik weet het niet, mijn gevoel zegt niet dat hij slecht is (als hij toch slecht blijkt te zijn, vertrouw ik nooit meer op mijn gevoel ).
Nouja, zoals ik al zei: Het maakt niet eens zoveel uit. Één van hen gaat dood en als we de verkeerde hebben, hangen we de volgende ronde de ander op.
Oud 30-05-2010, 12:01
Verwijderd
Mean heeft gekozen voor de geliefden he?
Dan vind ik LP van haar geen rare keus.
Misschien dat LP ons daarom op het verkeerde been wil zetten en naar DP wijst.
Maar zo'n noodkreet: jullie zijn dom als jullie mij opeten oid, deed LP ook in het vorige spel en toen was ze tovenaar.

lastiglastig
Oud 30-05-2010, 12:05
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Ik heb al eerder aangegeven dat ik op Soija stem om de reden die Dott gaf. Daarvoor neeg ik naar DP en dat heb ik (geloof ik?) ook al uitgelegd. Wat ik niet snap is dat ik verdacht word gevonden omdat ik stil ben, maar Toddish, Abzg en Bretlow niet. Die hebben geloof ik nog minder gezegd. Zou natuurlijk kunnen zijn dat LP alleen maar mij eruit haalt omdat ze weet dat één van de anderen (Bretlow of Toddish, Abzg verdenk ik niet omdat ze een opmerking maakte die het spel voor haar verpest heeft) een wolf is. Maar dit vind ik allemaal nog niet zwaar meewegen naar een stem, terwijl de reden die Dott gaf voor Soija erg sterk was, en me geen andere keus laat dan op Soija te stemmen.
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 30-05-2010, 12:07
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dit is het stemlijstje van de eerste ronde. Dp en Soija kunnen niet allebei slecht zijn, want dan was Mean niet opgehangen. Zelfs als ggcy8 slecht zou zijn, wat Queasy denkt. Omdat ik een good guy met een stem ben, zou het (als DP, Soija en ggcy8 slecht zijn) 4-3 zijn voor DP en dat klopt dus niet. Dat wil dus zeggen dat óf DP slecht is, óf Soija. En ze zijn beiden niet te peilen.
Verrader, mensen die niet stemmen wat ze zeggen te stemmen, of zijn vergeten te stemmen.... het kan allemaal.

Citaat:
ggcy8 vind ik niet zo heel erg verdacht, ook niet om de zogenaamde PM. Het lijkt me trouwens sowieso sterk dat ze 10 minuten voor de deadline pas gaan beslissen wie ze gaan opeten, want misschien ontstaat er wel een hele discussie over en hebben ze geen stem doorgegeven voor half 9.
Besluiten misschien niet, maar wijzigen hebben wij vorig spel ook weleens vlak voor tijd overwogen omdat we dachten dat Queasy beschermd zou worden. Het zou wat mij betreft best kunnen.

Citaat:
Toddish heeft vaak veilig gestaan, en dat bevalt me niet. Hij (zij?) blijft zo mooi uit de picture en zo ook buiten schot. Om nou gelijk te zeggen dat hij slecht is, nee, maar ik ben er ook niet helemaal zeker van dat hij goed is.
Mee eens.

Citaat:
Zoals altijd kan ik DP nergens op betrappen, maar in het vorige spel kon ik dat ook niet, en toen was hij ook wolf.


Citaat:
maar Dp reageerde fel en ook op de dood van fizzle reageerde hij raar (omdat hij eerst niet begreep waarom we haar eruit wilden werken).
Eh, wat?

Citaat:
Tenzij Queasy gelijk heeft. Al zie ik niet in waarom mensen in de eerste ronde al zouden liegen over hun stem.
Dat gebeurt wel vaker, hoor. Zelfs door dorpelingen.

Citaat:
Dat kan ook, maar daar ga ik niet vanuit. Ik begrijp wat je wil zeggen, echt. Maar het lijkt me nogal dom en onvoorzichtig om dat zo in het wsz topic te posten, snap je? Ze weten dat andere mensen daar ook lezen en ik geloof nooit dat ze zo ontzettend dom zijn. Maar goed, opties open.
Als je snel nog wilt overleggen, geen pm kunt sturen en elkaar niet op msn hebt is dat zo'n beetje de enige betrouwbare mogelijkheid. Daarbij kunnen ze het afdoen als iets persoonlijks of als een grapje, zoals nu. Beetje gek dat je het nu al 2 keer zo opmerkelijk afdoet als onlogisch en onverstandig.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 30-05-2010, 12:09
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Mean heeft gekozen voor de geliefden he?
Dan vind ik LP van haar geen rare keus.
Misschien dat LP ons daarom op het verkeerde been wil zetten en naar DP wijst.
Maar zo'n noodkreet: jullie zijn dom als jullie mij opeten oid, deed LP ook in het vorige spel en toen was ze tovenaar.

lastiglastig
Waarom vind jij LP geen vreemde keuze van Mean als geliefde?

Het zou wel wat verklaren als ze geliefde is, dat ben ik wel met je eens, maar waarom zou dat een logische keuze zijn van haar?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 30-05-2010, 12:10
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oké, sorry, dat was me dan niet duidelijk.

Ik heb al eerder gezegd dat ik Abzg stil vond (ik was btw vergeten dat Bretlow meedeed ), en dat ik dat kut vind. Dat ik Bretlow vergeten ben, is ook niet echt gunstig.

Deze was aan DaT btw
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-05-2010, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Geef mij drie voorbeelden.
Wat dacht je van het feit dat je meteen probeerde mij verdacht te maken toen ik van Abzg zei dat het maar een onschuldig foutje was dat ze niet had gestemd? Iedereen weet dat Abzg er een handje van heeft om een gigantisch doos te zijn (no offence, dear ) en dat ze soms hele domme, maar vaak oprechte fouten maakt. Dat jij me daarom meteen bestempelt als haar geliefde is gewoon oneerlijk, en nog erger: beledigend. Zo dom zou ik namelijk niet zijn. En dat je daarom ook nog op mij ging stemmen..

Oh en dan natuurlijk het feit dat ik snoopy onschuldig vond, en zij toevallig opeens opgegeten wordt en jij dan nog even met het vingertje moest wijzen. Het is duidelijk een plannetje om mij verdacht te maken. Nu ben ik dus volgens jou geen geliefde meer maar wolf? Of beide? Volgens mij waren jullie eerst van plan iemand anders op te eten, maar hebben jullie gewijzigd NA mijn post. En wat dat betreft is het dus inderdaad mijn schuld dat ze opgegeten is, want de tovenaar had blijkbaar iemand anders beschermd.

En ja, ik weet dat dit geen 3 voorbeelden zijn, want tussen jouw pogingen mij verdacht te maken door, ben je te druk bezig met DP. Maar ik heb jou wel door, en als je straks hangt en echt wolf blijkt te zijn, dan schieten we al een stuk meer op.
Oud 30-05-2010, 12:12
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Waarom vind jij LP geen vreemde keuze van Mean als geliefde?

Het zou wel wat verklaren als ze geliefde is, dat ben ik wel met je eens, maar waarom zou dat een logische keuze zijn van haar?
Wat zou dat precies verklaren dan
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-05-2010, 12:15
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Iedereen weet dat Abzg er een handje van heeft om een gigantisch doos te zijn (no offence, dear )


Citaat:
Wat zou dat precies verklaren dan
Waarom je mij aanvalt, terwijl je zelf zegt dat je me nergens op kunt betrappen. Zou best kunnen dat je de aandacht naar mij probeert te sluizen, bijvoorbeeld.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 30-05-2010, 12:15
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wat dacht je van het feit dat je meteen probeerde mij verdacht te maken toen ik van Abzg zei dat het maar een onschuldig foutje was dat ze niet had gestemd? Iedereen weet dat Abzg er een handje van heeft om een gigantisch doos te zijn (no offence, dear ) en dat ze soms hele domme, maar vaak oprechte fouten maakt. Dat jij me daarom meteen bestempelt als haar geliefde is gewoon oneerlijk, en nog erger: beledigend. Zo dom zou ik namelijk niet zijn.
Ehm.. jullie doen precies hetzelfde bij mij en ik ben toch ook niet zo dom (het spijt me als jullie dat wel denken)
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-05-2010, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Wat dacht je van het feit dat je meteen probeerde mij verdacht te maken toen ik van Abzg zei dat het maar een onschuldig foutje was dat ze niet had gestemd? Iedereen weet dat Abzg er een handje van heeft om een gigantisch doos te zijn (no offence, dear ) en dat ze soms hele domme, maar vaak oprechte fouten maakt. Dat jij me daarom meteen bestempelt als haar geliefde is gewoon oneerlijk, en nog erger: beledigend. Zo dom zou ik namelijk niet zijn. En dat je daarom ook nog op mij ging stemmen..

Oh en dan natuurlijk het feit dat ik snoopy onschuldig vond, en zij toevallig opeens opgegeten wordt en jij dan nog even met het vingertje moest wijzen. Het is duidelijk een plannetje om mij verdacht te maken. Nu ben ik dus volgens jou geen geliefde meer maar wolf? Of beide? Volgens mij waren jullie eerst van plan iemand anders op te eten, maar hebben jullie gewijzigd NA mijn post. En wat dat betreft is het dus inderdaad mijn schuld dat ze opgegeten is, want de tovenaar had blijkbaar iemand anders beschermd.

En ja, ik weet dat dit geen 3 voorbeelden zijn, want tussen jouw pogingen mij verdacht te maken door, ben je te druk bezig met DP. Maar ik heb jou wel door, en als je straks hangt en echt wolf blijkt te zijn, dan schieten we al een stuk meer op.
1 post aan het begin over geliefde zijn
1 post aan het eind over je opvallende post

Dat is inderdaad, zoals je zelf al toegeeft, niet de hele tijd proberen je verdacht te maken. Jij hebt ongelijk. Of je liegt. Dat gat kan je niet vullen door te roepen "maar, maar, maar, als je meer tijd had gehad, had je dat wel gedaan, dus, boehoe".
Oud 30-05-2010, 12:18
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:


Waarom je mij aanvalt, terwijl je zelf zegt dat je me nergens op kunt betrappen. Zou best kunnen dat je de aandacht naar mij probeert te sluizen, bijvoorbeeld.
Ik val je helemaal niet aan hoor. Ik wil je er gewoon uit hebben, omdat mijn gevoel zegt dat jij slecht bent én omdat je niet te peilen bent.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-05-2010, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Ehm.. jullie doen precies hetzelfde bij mij en ik ben toch ook niet zo dom (het spijt me als jullie dat wel denken)
Jullie? Ik heb jou nooit aangewezen als geliefde. Ik reageerde slechts op iemand anders met betrekking tot de geliefde/ziener-theorie.

En natuurlijk ben je niet dom.
Oud 30-05-2010, 12:20
Verwijderd
Citaat:


Waarom je mij aanvalt, terwijl je zelf zegt dat je me nergens op kunt betrappen. Zou best kunnen dat je de aandacht naar mij probeert te sluizen, bijvoorbeeld.
En dat klaagt over mijn denigrerende gedrag.
Oud 30-05-2010, 12:22
Verwijderd
Citaat:
1 post aan het begin over geliefde zijn
1 post aan het eind over je opvallende post

Dat is inderdaad, zoals je zelf al toegeeft, niet de hele tijd proberen je verdacht te maken. Jij hebt ongelijk. Of je liegt. Dat gat kan je niet vullen door te roepen "maar, maar, maar, als je meer tijd had gehad, had je dat wel gedaan, dus, boehoe".
Ik maak geen boehoe-post. Ik zeg gewoon dat je verdacht bent en dat het me vanaf het begin al niet lekker zat, omdat je steeds van allerlei redenen aangreep om mensen verdacht te maken en daar zelfs nog woorden voor ging verdraaien ook (in het geval van DP).

Dat ik je verdacht vind wil trouwens niet zeggen dat je dan maar zo kinderachtig moet gaan doen, hoor.
Oud 30-05-2010, 12:23
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik val je helemaal niet aan hoor. Ik wil je er gewoon uit hebben, omdat mijn gevoel zegt dat jij slecht bent én omdat je niet te peilen bent.
Ik ben toch vrij duidelijk in wat ik denk en vind. Het is niet alsof ik af en toe een random post met een vage stem plaats ofzo.

Citaat:
En dat klaagt over mijn denigrerende gedrag.
Je weet prima het verschil.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 30-05-2010, 12:23
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Jullie? Ik heb jou nooit aangewezen als geliefde. Ik reageerde slechts op iemand anders met betrekking tot de geliefde/ziener-theorie.

En natuurlijk ben je niet dom.
Het was een algemene post niet alleen op jou gericht (alleen jouw quote was goed verwoord).

Citaat:
Ik ben toch vrij duidelijk in wat ik denk en vind. Het is niet alsof ik af en toe een random post met een vage stem plaats ofzo.

Je weet prima het verschil.
Dat heb ik ook nooit gezegd hoor. Niet dingen gaan verzinnen. Ik wil je er gewoon uit hebben, om de redenen die ik noemde.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-05-2010, 12:25
Verwijderd
Ik krijg bijna het idee dat LP DP eruit wil hebben, gewoon voor de zekerheid, omdat-ie het vorige spel slecht was en zij die fout niet nog een keer wil maken. Preventieve ophanging?
Oud 30-05-2010, 12:27
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik krijg bijna het idee dat LP DP eruit wil hebben, gewoon voor de zekerheid, omdat-ie het vorige spel slecht was en zij die fout niet nog een keer wil maken. Preventieve ophanging?
Mwah, dat speelt een klein beetje mee, dat geef ik eerlijk toe. Maar ook puur omdat mijn gevoel zegt dat ik hem niet kan vertrouwen en omdat hij zo keihard Soija eruit probeert te werken, waarvan ik dan weer niet geloof dat hij slecht is.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-05-2010, 12:28
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dat heb ik ook nooit gezegd hoor. Niet dingen gaan verzinnen. Ik wil je er gewoon uit hebben, om de redenen die ik noemde.
Je zei dat je mij niet kon peilen, ik zei dat ik toch vrij duidelijk was en dus makkelijk te peilen moest zijn. (of in ieder geval niet moeilijker dan de rest)

Waar verzin ik dan dingen?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 30-05-2010, 12:28
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Je zei dat je mij niet kon peilen, ik zei dat ik toch vrij duidelijk was en dus makkelijk te peilen moest zijn. (of in ieder geval niet moeilijker dan de rest)

Waar verzin ik dan dingen?
Je kan zoveel zeggen, daar kan ik niks uit opmaken en dat staat me niet aan.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-05-2010, 12:30
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Je kan zoveel zeggen, daar kan ik niks uit opmaken en dat staat me niet aan.


Ik zeg wat ik denk en vind, wie ik verdacht vind en speel actief mee. Ik weet niet wat je dán van me verwacht, of dat ik letterlijk een bordje 'dorpeling' op m'n hoofd moet plakken zodat je er wél wat uit kunt opmaken, maar ik vind dit een aparte "beschuldiging". Er zijn mensen (zoals Toddish) van wie het volgens mij stukken onduidelijker is wat ze doen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 30-05-2010, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Je kan zoveel zeggen, daar kan ik niks uit opmaken en dat staat me niet aan.
Oud 30-05-2010, 12:31
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:


Ik zeg wat ik denk en vind, wie ik verdacht vind en speel actief mee. Ik weet niet wat je dán van me verwacht, of dat ik letterlijk een bordje 'dorpeling' op m'n hoofd moet plakken zodat je er wél wat uit kunt opmaken, maar ik vind dit een aparte "beschuldiging". Er zijn mensen (zoals Toddish) van wie het volgens mij stukken onduidelijker is wat ze doen.
Tuurlijk DP, altijd de aandacht van jezelf afleiden. Ik stem op jou, get over it, einde discussie.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-05-2010, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Ik maak geen boehoe-post. Ik zeg gewoon dat je verdacht bent en dat het me vanaf het begin al niet lekker zat, omdat je steeds van allerlei redenen aangreep om mensen verdacht te maken en daar zelfs nog woorden voor ging verdraaien ook (in het geval van DP).

Dat ik je verdacht vind wil trouwens niet zeggen dat je dan maar zo kinderachtig moet gaan doen, hoor.
Nee, je zegt:
Citaat:
En daarbij is Soija al de hele tijd bezig mij verdacht te maken, terwijl daar verder helemaal geen reden voor is.
Oud 30-05-2010, 12:41
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Tuurlijk DP, altijd de aandacht van jezelf afleiden. Ik stem op jou, get over it, einde discussie.
Je negeert nu al 2 keer mijn vraag. Vage beschuldigingen uiten en vervolgens niet uitleggen waarom is dan wel een slimme tactiek, het is ook nogal irritant. Bovendien probeer jij de aandacht op mij te leggen, zonder te willen uitleggen hoe het zit, dus doe niet alsof ik degene ben die de aandacht van mezelf afleid.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 30-05-2010, 12:44
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Je negeert nu al 2 keer mijn vraag. Vage beschuldigingen uiten en vervolgens niet uitleggen waarom is dan wel een slimme tactiek, het is ook nogal irritant. Bovendien probeer jij de aandacht op mij te leggen, zonder te willen uitleggen hoe het zit, dus doe niet alsof ik degene ben die de aandacht van mezelf afleid.
Ik zeg je net 2x waarom ik je eruit wil hebben. Als dat dan niet duidelijk voor je is, is het jammer voor je

En ik heb je niet beschuldigd, ik heb gezegd dat ik je niet kan peilen en ik dat irritant vind.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-05-2010, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Nee, je zegt:
Gaan we nou echt semantics spelen? Jeetje, al dit gezeur maakt het alleen nog maar duidelijker voor mij dat je wolf bent. Je hebt twee keer geprobeerd om van mijn kant goedbedoelde posts te misbruiken door mij verdacht te maken. En daarbij heb je ook al eens woorden verdraaid over DP en dat hij fizzle ziener noemde.

Tel daar bij op dat je verdedigd bent door de verrader en dat je zo'n onderonsje hebt gehad met ggcy8 vlak na mijn post over snoopy en dat toen toevallig snoopy werd opgegeten, waarna je ook nog eens met je vingertje naar mij ging wijzen..

Mjah, sorry hoor, maar hoe dik moet het er bovenop liggen dat jij wolf bent? En als je dan ook nog moet gaan mierenneuken op een paar woordjes om op die manier te proberen mijn argumenten onderuit te halen, dan zie ik daarin gewoon een zwaktebod.

Poetic license; mensen overdrijven om een punt te maken. Sorry dat je daar niet tegen kunt.
Oud 30-05-2010, 12:46
Verwijderd
Gedraag je eens een keer niet als vrouw, en blijf bij het onderwerp.
Oud 30-05-2010, 12:48
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik zeg je net 2x waarom ik je eruit wil hebben. Als dat dan niet duidelijk voor je is, is het jammer voor je

En ik heb je niet beschuldigd, ik heb gezegd dat ik je niet kan peilen en ik dat irritant vind.
Ik vraag je waarom je me niet te peilen vindt en waarom je dat bij anderen niet hebt (en eventueel wat je dan van me verwacht zodat je me wel te peilen zou vinden), niet waarom je me eruit wilt hebben. Dat laatste is me namelijk wel duidelijk.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 30-05-2010, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Gedraag je eens een keer niet als vrouw, en blijf bij het onderwerp.



En nog even het lijstje:


Hangronde 4.


Mr Soija
Dark Phoenix
Queasy
Dingaantouwtje
Siorin
Dott

Dark Phoenix
Mr Soija
Little Phoebe


Niet gestemd
ggcy8
Abzg
Bretlow
Toddish

.

Laatst gewijzigd op 30-05-2010 om 13:42.
Oud 30-05-2010, 13:13
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik vraag je waarom je me niet te peilen vindt en waarom je dat bij anderen niet hebt (en eventueel wat je dan van me verwacht zodat je me wel te peilen zou vinden), niet waarom je me eruit wilt hebben. Dat laatste is me namelijk wel duidelijk.
Omdat je zo ontzettend goed bent in dit spel en daarom weet hoe je dingen moet zeggen zonder dat iemand dat later tegen je kan gebruiken.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-05-2010, 13:21
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
Persoonlijk vind ik dat mijn enigzinds random stem op Dingaantouwtjes wel wat overdreven wordt. Ik moest een dag van te voren al stemmen en ik kon er geen duidelijke verdachte uithalen. Wat had ik anders kunnen doen dan random stemmen? Er zijn genoeg mensen die gewoon ook niet zeggen wat ze stemmen. Over deze mensen hoor ik veel minder 'verdacht maak' klanken. Alleen omdat ik een poging deed om mijn stem te verandwoorden maakt mij wel verdacht en genen die niks zeggen minderverdacht dat vind ik vaag.

Ik heb nog niet echt ideeën van mensen die verdacht zijn. Ik heb meer mensen die ik niet verdacht vind. Zoals bijvoorbeeld Dott zij speelt heel oprecht. Net zo als Little Phoebe. Toch blijf ik er bij dat ik Dingaantouwtjes vredacht vind. Hij maakt wel de nodige posts maar ze zeggen eigenlijk helemaal niets. Ook grijpt hij kansen die heb gegeven worden aan om mee te schapen. Maar er zijn ook mensen waar ik totaal geen hoogte van krijg zoals bretlow, post weinig en is heel aanvallend. Ook van Soja begrijp ik weinig. Ik weet nog niet op wie ik ga stemmen. Ik kijk nog wel even naar de ontwikkelingen die zich vandaag voordoen.
__________________
Pang
Oud 30-05-2010, 13:30
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
@Siorin, ik stem ook op Soija
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage

Laatst gewijzigd op 30-05-2010 om 14:53.
Oud 30-05-2010, 13:42
Verwijderd
Citaat:
@Soirin, ik stem ook op Soija
Aw, nu kan jij mijn naam ook niet meer spellen.

En ik heb het lijstje aangepast.



Edit: Ik moet nu weg en ben pas rond een uur of 9 weer online, dus iemand anders moet maar even het lijstje bijhouden. Tot vanavond.
Oud 30-05-2010, 13:43
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Oké, ten eerste: Mijn stem blijft op Soija, omdat de meeste "bewijzen" nu op hem wijzen.

Dan blijven er 2 wolven over. Ik ben steeds de posts van één persoon doorgelopen en ben uitgekomen op ? en Toddish.

Stel Toddish is een wolf. Ik kijk dan naar deze post:

Citaat:
Maar er zijn ook mensen waar ik totaal geen hoogte van krijg zoals bretlow, post weinig en is heel aanvallend. Ook van Soja begrijp ik weinig. Ik weet nog niet op wie ik ga stemmen. Ik kijk nog wel even naar de ontwikkelingen die zich vandaag voordoen.
Eerst probeert Tod zichzelf een beetje vrij te pleiten, daarna wijst Toddish duidelijk de vinger naar mij, en daarna noemt Tod nog 2 mensen die onschuldig zijn volgens hem/haar (Dott en LP) en daarna nog 2 mensen die opvallen (Bretlow en Soija).

Ik denk dat het van een wolf een logische actie is om deze mensen te noemen. Eerst 2 mensen als onschuldig markeren, waarvan één een wolf is, en daarna 2 mensen als verdacht markeren, waarvan ook één wolf is. Als je dan opgehangen word, zijn de spelers alsnog niks wijzer. Van de verdachte mensen die Tod noemt (Ik, Soija, DP) vind ik dat Soija de wolf is. Van de onschuldigen verdenk ik nog even niemand. Bretlow heeft nog te weinig van zich laten horen, en LP speelt naar mijn mening minder oprecht dan Tod beweerd.

Bovendien:

Citaat:
Ik vind niet dat hij tot nu toe inhoudelijk post en hij stond ook veilig in de eerste hangronde. Iets wat één wolf bijna wel moet gedaan hebben. Tàdá ik wil Dingaantouwtjes zien hangen.
Naar mijn mening heb ik nog altijd inhoudelijker gepost dan Tod. En: Waarom móet een wolf dat volgens jou gedaan hebben? Natuurlijk gaan wolven veilig staan, maar in de eerste ronde moet dat gezien de willekeurigheid niks uitmaken.
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 30-05-2010, 13:47
Verwijderd
@DP:
Nou mean heeft mogen kiezen wie de geliefde zijn, en je doet denk ik( nu beredeneer ik even vanuit mijn kant zegmaar)
altijd mensen die je liggen/die je mag. Ik denk dat mean LP idd wel mag, en volgens mij hebben die buiten het ww-spel dus in het wsz topic gewoon wel eens contact. Moeilijk uit te leggen. Verder denk ik dat mean niet dezelfde geliefden heeft gekozen als in het vorige spel. Dat zou ik althans niet doen.
Oud 30-05-2010, 13:48
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
De mensen die ik trouwens totaal niet verdenk:
Dott: speelt erg goed mee.
Abzg: om deze opmerking tijdens een eetronde:
Citaat:
Ik ga nu naar het straatfestival, en dat duurt tot 10 uur. Als ik er morgen nog in zit zal ik even wat meer van me laten horen.
Eigenlijk vind ik de opmerking heel jammer, ze heeft haar hele functie zo doorzichtig als wat gemaakt. (Want ze kan niet meer overleggen met de wolven omdat ze op het straatfestival is, dus is ze geen wolf)
en Siorin, omdat ook zij erg lekker meespeelt. Maar, zoals ik eerder zei kan dat zomaar haar genialiteit zijn
__________________
Zeg maar Jan.

Laatst gewijzigd op 30-05-2010 om 13:53.
Oud 30-05-2010, 14:42
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
Citaat:
...Abzg: om deze opmerking tijdens een eetronde:
Eigenlijk vind ik de opmerking heel jammer, ze heeft haar hele functie zo doorzichtig als wat gemaakt. (Want ze kan niet meer overleggen met de wolven omdat ze op het straatfestival is, dus is ze geen wolf)
en ...
Dat is natuurlijk geen argument het fijt dat je niet aanwezig bent in een eetronde betekend niet dat je geen wolf/slechte functie hebt. Zolang er wolven zijn die stemmen is er niks aan de hand. Overigens kan haar voorkeur van te voren wel besproken zijn.
__________________
Pang
Oud 30-05-2010, 14:53
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Aw, nu kan jij mijn naam ook niet meer spellen.

En ik heb het lijstje aangepast.



Edit: Ik moet nu weg en ben pas rond een uur of 9 weer online, dus iemand anders moet maar even het lijstje bijhouden. Tot vanavond.
Dat was een typo
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 30-05-2010, 15:08
Bright Blue
Bright Blue is offline
@Dingaantouwtje, dat slaat echt helemaal nergens op. Ik wil niet zeggen dat ik juist wolf ben, maar dat argument klopt gewoon niet.

Ik vind Dingaantouwtje des te meer vedacht. Ik ben het eigenlijk gewoon met Toddisch eens.

Plus dat ik vind dat dingaantouwtje steeds heel erg veilig staat. (In de eerste 2 rondes maakte zijn stem gewoon geen verschil.)

Ik denk dat hij wolf is óf een van de geliefden.

Ik denk dat het niet slim is dat ik deze ronde voor dingaantouwtje ga, aangezien ik zo te zien alleen misschien toddish met me me kan krijgen.

Ik wacht nog even met op wie ik ga stemmen.
Oud 30-05-2010, 15:14
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Mean
Dark Phoenix
snoopy (dorpeling)
Mr Soija
Siorin
Absinthe (dorpeling)

Dark Phoenix
Mean (dorpeling)
testout.com (dorpeling)
Queasy
ggcy8
Little Phoebe

Dit is het stemlijstje van de eerste ronde. Dp en Soija kunnen niet allebei slecht zijn, want dan was Mean niet opgehangen. Zelfs als ggcy8 slecht zou zijn, wat Queasy denkt. Omdat ik een good guy met een stem ben, zou het (als DP, Soija en ggcy8 slecht zijn) 4-3 zijn voor DP en dat klopt dus niet. Dat wil dus zeggen dat óf DP slecht is, óf Soija. En ze zijn beiden niet te peilen.
Waarom ga je er eigenlijk vanuit dat DP of Soija wolf is?
Het is toch veel logischer dat er onder het rijtje van Dark Phoenix een wolfje staat?
En ik spreek alleen even mijn gedachtes uit, maar ik vind dat dat juist jou verdacht maakt.
Aangezien het als wolf heel dom is om in dit lijstje als 3e of 4e mee te gaan (dat maakt Queasy en ggcy8 dus niet echt verdacht vind ik), is het voor jou ideaal om hier als laatste bij te gaan staan.
En als ik me het goed kan herrineren, stemde jij nadat ik heb gezegt dat ik op Mean ging stemmen.
Dús was het voor jou veilig om bij dat rijtje te gaan staan.
Oud 30-05-2010, 15:50
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik bedacht me net iets toen ik het topic nog eens doorlas.

Wat nou als deze post van Soija richting de wolven is?

Scenario: Soija is een wolf, en zijn medewolven zijn geliefden. Dan heeft hij inderdaad een punt, want dan hoeven we alleen nog de geliefden te vinden en eruit te werken en dan hebben we gewonnen.
Zijn medewolven en tevens geliefden zijn hem eruit aan het werken, waarom? Zodat de geliefden gewonnen hebben.

En het valt me op dat DP Siorin wel erg naar de mond praat (en hij zal dit vervolgens wel weer ontkennen of zeggen 'waar heb ik dat gedaan dan') en haar onopvallend verdedigd.
Dit valt mij op en dat DP haar dan gelijk vrijspreekt.
Ook hier zegt Siorin dat er maar 1 slecht kan zijn naar aanleiding van mijn stemlijstje, maar ik had er geen rekening mee gehouden dat Sann natuurlijk de verrader was.
In dezelfde post verdenkt ze ggcy8 om een pm, waarvan niemand weet wat erin stond en waarvan ik denk dat de wolven echt niet zo overduidelijk hadden gehint.
Daarna verdedigt ze DP onopvallend, alsof ze niet snapt waar ik dat vandaan haal en bovendien denkt ze dat ik echt fout zit met DP. Natuurlijk denkt ze dat, ze wil zelf ook niet dood.
Hier verdedigt Siorin DP ook weer.

Ook zijn DP en Siorin de enigen die Soija werkelijk aanvallen en beiden zeggen ze dat hun woorden verdraait worden, namelijk hier (hier en hier wordt hij weer verdedigd door Siorin), hier en hier.
Ook is het heel makkelijk om te zeggen dat wolven elkaar nooit zouden aanvallen, namelijk hier. En hier zegt hij zelf dat dat heel dom is. Tenzij je geliefde bent natuurlijk En Siorin is het blijkbaar met me eens, aangezien ze dat ook over ggcy8 zegt

Hier probeert Siorin de aandacht van zich af te schuiven, naar Soija, en zichzelf in te dekken. Want als zij snoopy zo niet verdacht vond, waarom zou je haar dan opeten? Ja, goeie cover.

En hier beschuldigt ze mij ervan dat ik DP gewoon eruit wil hebben (en dat is zeker ook zo, maar nu helemaal om al het bovenstaande).

Ik hoop dat de rest dit ook ziet en DP (en tegelijkertijd dus ook) Siorin eruit stemt, anders winnen de geliefden.

Citaat:
Waarom ga je er eigenlijk vanuit dat DP of Soija wolf is?
Het is toch veel logischer dat er onder het rijtje van Dark Phoenix een wolfje staat?
En ik spreek alleen even mijn gedachtes uit, maar ik vind dat dat juist jou verdacht maakt.
Aangezien het als wolf heel dom is om in dit lijstje als 3e of 4e mee te gaan (dat maakt Queasy en ggcy8 dus niet echt verdacht vind ik), is het voor jou ideaal om hier als laatste bij te gaan staan.
En als ik me het goed kan herrineren, stemde jij nadat ik heb gezegt dat ik op Mean ging stemmen.
Dús was het voor jou veilig om bij dat rijtje te gaan staan.
Om alle bovenstaande redenen die ik net heb genoemd.
Dat jij dat vindt, is helemaal aan jou.
Nou, kind, als jij denkt dat ik een wolf ben, stem je toch op mij maar lees eerst even wat ik hierboven allemaal getypt heb en trek dan nog eens conclusies, goed?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-05-2010, 15:58
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Pff, daar ben ik weer hoor.

Jammer van Snoopy Ik snap eerlijk gezegd niet waarom de wolven voor Snoopy hebben gekozen. Nee, ik heb Siorin's posts over dat Mr Soija haar verdacht probeert te maken wel gelezen. Maar ik heb het gevoel dat Mr Soija überhaupt geen moeite doet voor dit wwspel. Hij post zo af en toe en paar beledigingen en een paar verdachtmakingen en vraagt dan de anderen om te bewijzen dat hij verkeerd zit.

Citaat:
Ja, ik snap wat je bedoelt en ik denk ook juist niet dat het dom van ze was. Want jouw reactie ("Zo dom zullen ze toch niet zijn?!") is precies wat ze hadden verwacht. Dat zou ggcy8 later zelfs nog kunnen gebruiken als verdediging wanneer Soija wolf blijkt: "Nee, natuurlijk ben ik geen wolf. Denk je nu echt dat ik zo dom zou zijn?"

Dat is juist een geniaal staaltje reversed psychology. Tenminste.. dat vind ik. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat ik té veel aan het doordenken ben. Dat doet dit spel soms.
Citaat:
Besluiten misschien niet, maar wijzigen hebben wij vorig spel ook weleens vlak voor tijd overwogen omdat we dachten dat Queasy beschermd zou worden. Het zou wat mij betreft best kunnen.

...

Dat gebeurt wel vaker, hoor. Zelfs door dorpelingen.

Als je snel nog wilt overleggen, geen pm kunt sturen en elkaar niet op msn hebt is dat zo'n beetje de enige betrouwbare mogelijkheid. Daarbij kunnen ze het afdoen als iets persoonlijks of als een grapje, zoals nu. Beetje gek dat je het nu al 2 keer zo opmerkelijk afdoet als onlogisch en onverstandig.
@Siorin over haar quote hierboven: Ik was niet van plan om dat te zeggen.

Dan over mijn post gisteren in het WSZ-topic. Ten eerste wil ik opmerken dat DP die post van mij wel heel erg aan het uitmelken is. Hij heeft al minstens twee keer gezegd dat die post verdacht is en valt zelfs LP aan omdat zij niet gelooft dat die post verdacht is. Ik heb het gevoel dat DP mij eruit wil hebben. Nou ja, niet per se dat, ik heb eerder het gevoel dat DP alle redenen aangrijpt om de aandacht van zich af te houden. In zijn hoofd heeft hij heel veel scenarios bedacht waarin het zou kunnen dat Mr Soija en ik wolven zijn en dat we nog last minute dingen gaan overleggen. En ook Siorin is er heilig van overtuigd dat Mr Soija (die in haar ogen wolf is, wat ik trouwens ook vermoed) de wolvenstem op het laatst gewijzigd heeft op Snoopy. Waarom denkt ze dat?

Die post in het WSZ-topic is just that, een post in het wsz-topic. Zoals insiders wel weten post ik maar heel af en toe in het WSZ-topic en, hier moet je mij maar op m'n woorden geloven, ik zou de ballen niet hebben om in het WSZ-topic over het wwspel te beginnen. Nee, niet omdat ik een slechte functie zou hebben, maar omdat ik een beetje para ben denk dat het een beetje sullig is om daar over het wwspel te beginnen, of het nou is om te zeggen dat mijn medeweerwolf zijn postvak moet legen, of om te zeggen dat speler X wel heel duidelijk hint naar zijn/haar functie.

Eerlijk gezegd vind ik iedereen die daar meer achter zoekt een beetje verdacht, maar ja, ik vond DP eigenlijk al wel verdacht. Maar omdat Siorin zo blijt staan op haar standpunt dat het zou kunnen dat die post verdacht is (wat ook wel kan, maar na het twee keer genoemd te hebben lijkt me wel dat haar punt over gekomen is) en dat Snoopy pas op het laatst slachtoffer werd van de wolven, vind ik haar ook een beetje verdacht. Dat is tegenstrijdig met mijn overall gevoel over haar, want voor de rest vind ik haar helemaal niet verdacht.


Citaat:
De mensen die ik trouwens totaal niet verdenk:
Dott: speelt erg goed mee.
Abzg: om deze opmerking tijdens een eetronde:
Eigenlijk vind ik de opmerking heel jammer, ze heeft haar hele functie zo doorzichtig als wat gemaakt. (Want ze kan niet meer overleggen met de wolven omdat ze op het straatfestival is, dus is ze geen wolf)
en Siorin, omdat ook zij erg lekker meespeelt. Maar, zoals ik eerder zei kan dat zomaar haar genialiteit zijn
Ik vind het vreemd dat Dingaantouwjte dit opmerkt. Heeft hij de fout van testout.com van het vorige spel niet meegekregen? Het is, vind ik, een beetje onbetrouwbaar om te zeggen dat iemand een functie heeft dan wel niet en een reden te geven die voor ons oncontroleerbaar is. Voor de rest komt zijn aanval op Toddish ook een beetje uit de lucht vallen.

En dan over de theorie die ik laatst had. Na deze post

Citaat:
Mijn gevoel over soija zit niet helemaal lekker.
Hij komt vrij makkelijk alle rondes door, en zijn argument waarom hij op DP stemt vind ik niet een sterk argument.
Dit is nog niet zeker voor mij, en ik vind het te riskant om dan op soija te gaan stemmen.
Ik ga mee met fizzle die ik typisch vind spelen, en door haar opmerking maakt ze zich alleen maar verdachter.
Tot nu toe heb ik nog geen betere reden om op iemand anders te stemmen.
heb ik het gevoel dat Quasy meer weet dan anderen in het spel. Ze noemt hier Mr Soija verdacht om daarna op fizzle-fluffy te stemmen. Fizzle bleek leerling-verrader te zijn. Ik heb zo'n gevoel dat Queasy in de eerste en tweede eetronde een trucje heeft gedaan en een paar dingen te weten is gekomen over de twee mensen die ze in deze post noemt.

Mij stem gaat dus naar Mr Soija.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 30-05-2010, 16:36
Bright Blue
Bright Blue is offline
@LP, daar zit wat in. Maar dat zou betekenen dat er twee wolven onder het rijtje van mean zou moeten staan. En dat maakt jou alleen maar verdachter.

Ik zelf denk dat Soija niet slecht is. Ik weet niet, ik geloof het eigenlijk niet echt.
Ik ga daarom ook voor Dark Phoenix.
Oud 30-05-2010, 16:37
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dan maakt het mij maar verdacht, als mijn punt maar overkomt, vind ik alles best
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-05-2010, 16:41
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ten eerste wil ik opmerken dat DP die post van mij wel heel erg aan het uitmelken is. Hij heeft al minstens twee keer gezegd dat die post verdacht is en valt zelfs LP aan omdat zij niet gelooft dat die post verdacht is. Ik heb het gevoel dat DP mij eruit wil hebben. Nou ja, niet per se dat, ik heb eerder het gevoel dat DP alle redenen aangrijpt om de aandacht van zich af te houden. In zijn hoofd heeft hij heel veel scenarios bedacht waarin het zou kunnen dat Mr Soija en ik wolven zijn en dat we nog last minute dingen gaan overleggen.
Right. Ik merkte op dat de post nogal typisch was en een mogelijkheid zou kunnen zijn dat jullie snel nog willen overleggen. Vervolgens reageert LP, in mijn ogen, er nogal fel op dat dat een absurd idee is, en ik heb uitgelegd waarom ik dat denk. Ik kan er naast zitten, maar de timing is net wat te toevallig wat mij betreft. Je zegt namelijk niks over de talloze keren waar wordt gepost dat het een onzinnige theorie is, dat wordt namelijk ook nogal vaak gedaan.

@Little Phoebe: Great minds think alike, en dat zullen Siorin en ik dus ook wel hebben. Zo zijn wel meer mensen het vaak met mij (of met een ander) eens. Ik ben niet elke seconde bezig om Soija subtiel te dekken en alle aanvallen op hem of af te doen als onzin, of de aandacht op anderen te focussen. Maar kudo's, wie weet lukt het je nog me eruit te spelen ook. Alleen hopelijk niet voor je wolvenmaatje Soija eruit is. Oh en je zou ondertussen van vorig spel moeten weten dat opzichtig samen spelen dom is en dat ik dat toen ook niet deed. Als je me dan zo'n goede speler vindt, geef me dan ook nog enige punten voor het niet maken van dergelijke beginnersfoutjes.

Citaat:
Dan maakt het mij maar verdacht, als mijn punt maar overkomt, vind ik alles best
Goh, wie had dat nou gedacht.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 30-05-2010, 16:43
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
@LP, daar zit wat in. Maar dat zou betekenen dat er twee wolven onder het rijtje van mean zou moeten staan. En dat maakt jou alleen maar verdachter.

Ik zelf denk dat Soija niet slecht is. Ik weet niet, ik geloof het eigenlijk niet echt.
Ik ga daarom ook voor Dark Phoenix.
Je zegt 2 keer dat LP verdacht is, en vervolgens stem je op mij?

edit;

Citaat:
Scenario: Soija is een wolf, en zijn medewolven zijn geliefden. Dan heeft hij inderdaad een punt, want dan hoeven we alleen nog de geliefden te vinden en eruit te werken en dan hebben we gewonnen.
Zijn medewolven en tevens geliefden zijn hem eruit aan het werken, waarom? Zodat de geliefden gewonnen hebben.
Leuke theorie trouwens, alleen jammer dat Soija begon met mij aanvallen en niet andersom, en dat Dott degene was die een theorie had over Soija die veel mensen als geloofwaardig beschouwden. Je kunt het nu leuk draaien alsof wij de enige mensen zijn die hem eruit willen hebben, maar ik had hem gewoon wat eerder door. Nogal opvallend ook dat je hem nu ineens wel als wolf ziet, terwijl je hem al de hele tijd loopt te verdedigen omdat hij compleet niet verdacht zou zijn.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 69 #4
Verwijderd
208 21-06-2010 18:03
De Kantine Weerwolfspel 69 #3
Verwijderd
500 07-06-2010 20:21
De Kantine Weerwolfspel 69 #1
Dark Phoenix
500 27-05-2010 09:29
De Kantine Weerwolfspel 68 #1
Dark Phoenix
500 25-04-2010 20:49
De Kantine Weerwolfspel #51
Verwijderd
500 13-09-2008 23:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:06.