Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2010, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Geef maar aan waar + tijdstip
In al de debatten, geef jij het maar aan . Ik heb hiervoor wel iets beters te doen.
Advertentie
Oud 09-06-2010, 22:26
Verwijderd
En Rotterdam stembiljetfail
Oud 09-06-2010, 22:27
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Feit blijft dat de Nederlandse identiteit mensen die anders zijn accepteren, bij de radicale islam zie je dat dit duidelijk niet zo is.
Dan conformeert Wilders niet echt aan de Nederlandse identiteit, nietwaar?
__________________
you're not my demographic
Oud 09-06-2010, 22:27
Verwijderd
Citaat:
En Rotterdam stembiljetfail
alweer?
Oud 09-06-2010, 22:27
Verwijderd
Citaat:
De huidige wetgeving is dat wij geen godsdienst uitsluiten wat Geert Wilders wel wil doen.
Kom nu eens met inhoudelijk argumenten ipv de linkse media na te praten of geef aan waar Wilders dit zegt.
Oud 09-06-2010, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Dan conformeert Wilders niet echt aan de Nederlandse identiteit, nietwaar?
Nee want de radicale Islam is geen onderdeel van de Nederlandse identiteit daar zij de Nederlandse wetten niet accepteert.
Oud 09-06-2010, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Veel?
Och meneer moet weer cijfers. De meeste kerken krijgen subsidies en vaak zie je juist dat moskeeen een trouwere achterban heeft die geld geeft.
Oud 09-06-2010, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Ik vraag me af of jij dan wel eens hebt geluisterd en niet alleen luistert naar de media of partijen tegen hem.

Wilders zei notabene gisteren nog dat hij niets heeft tegen de gematigde Islam en dat hij moe wordt van alle beschuldigingen dat hij dat wel zou hebben.
hoofddoekjes en moskeeën zijn radicale islam
Oud 09-06-2010, 22:28
Verwijderd
Citaat:
In al de debatten, geef jij het maar aan . Ik heb hiervoor wel iets beters te doen.
Ik zei toch het debat gisteren avond, ergens het laatste kwartier toen ze met z'n allen aan tafel stonden. Hij zegt daar letterlijk: Gematigde moslims zijn welkom, de radicale islam wil ik stoppen.
Oud 09-06-2010, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Kom nu eens met inhoudelijk argumenten ipv de linkse media na te praten of geef aan waar Wilders dit zegt.
Ik kom met inhoudelijke argumenten en vaak genoeg heeft Geert Wilders dit gezegd. Jij weerspreekt dit blijkbaar en nu moet ík met argumenten komen. Onzin.
Oud 09-06-2010, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Och meneer moet weer cijfers. De meeste kerken krijgen subsidies en vaak zie je juist dat moskeeen een trouwere achterban heeft die geld geeft.
De meeste?
Oud 09-06-2010, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Ik kom met inhoudelijke argumenten en vaak genoeg heeft Geert Wilders dit gezegd. Jij weerspreekt dit blijkbaar en nu moet ík met argumenten komen. Onzin.
Fail.
Oud 09-06-2010, 22:29
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nee want de radicale Islam is geen onderdeel van de Nederlandse identiteit daar zij de Nederlandse wetten niet accepteert.
Niet in alle moskeeën zitten radicale moslims. Als Wilders geen moskee meer erbij wil, raakt hij daar ook gematigde moslims mee, die al tientallen jaren in Nederland wonen, en zich ook Nederlander voelen.
__________________
you're not my demographic
Oud 09-06-2010, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Och meneer moet weer cijfers. De meeste kerken krijgen subsidies en vaak zie je juist dat moskeeen een trouwere achterban heeft die geld geeft.
http://www.bisdomdenbosch.nl/default...item&item=1331
Oud 09-06-2010, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Kom nu eens met inhoudelijk argumenten ipv de linkse media na te praten of geef aan waar Wilders dit zegt.
http://nl.wikiquote.org/wiki/Geert_Wilders
Oud 09-06-2010, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar het gaat mij dus juist om het onderscheid dat hij maakt. Dat botst met de grondrechten.
Nee hoor er is geen grondrecht tot de bouw van gebedshuizen.
Oud 09-06-2010, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Ik zei toch het debat gisteren avond, ergens het laatste kwartier toen ze met z'n allen aan tafel stonden. Hij zegt daar letterlijk: Gematigde moslims zijn welkom, de radicale islam wil ik stoppen.
Nogmaals dat heeft hij gezegd ja. Hij zegt zelfs dat hij niks tegen moslims heeft als persoon. Maar hij sluit wel de hele islam uit omdat hij die compleet radicaal vindt. Dit zegt hij ook hierna.

Dus hij sluit niet alle gelovigen uit maar wel hun godsdienst. In strijd met het recht van vrijheid van godsdienst.
Oud 09-06-2010, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Ik zei toch het debat gisteren avond, ergens het laatste kwartier toen ze met z'n allen aan tafel stonden. Hij zegt daar letterlijk: Gematigde moslims zijn welkom, de radicale islam wil ik stoppen.
negers zijn welkom, als ze maar blank zijn
Oud 09-06-2010, 22:31
Verwijderd
Daarin staat niets over dat alle moslims wegmoeten, de quote van gisteren ontbreekt duidelijk.
Oud 09-06-2010, 22:31
Verwijderd
Bijvoorbeeld En er zijn nog tal van voorbeelden in Tilburg bijvoorbeeld. Enkel ik ga die niet op commando geven aan LL. Hij zoekt dit zelf maar uit als hij het niet gelooft.
Oud 09-06-2010, 22:31
Verwijderd
Kerkrade
Oud 09-06-2010, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor er is geen grondrecht tot de bouw van gebedshuizen.
Zeker wel, vrijheid van organisatie.
Oud 09-06-2010, 22:32
Verwijderd
Citaat:
negers zijn welkom, als ze maar blank zijn
Kazet neem je jezelf nu serieus? Je wil serieus beweren dat iedereen zijn geloof met dezelfde intensiteit belijdt?
Oud 09-06-2010, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Fail.
Neehoor ik zeg dat hij een godsdienst wegzet. Daarop zegt LL dat hij gematigde moslims wel welkom heet. Daarop zeg ik dat de moslims niet de godsdienst zijn maar de Islam die wilders in zijn totaliteit radicaal noemt.
Oud 09-06-2010, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor er is geen grondrecht tot de bouw van gebedshuizen.
C-c-c-ombofail.
Oud 09-06-2010, 22:33
Verwijderd
Hero Brinkman die vindt dat Maurice de Hond een andere baan moet zoeken. Wat een kind is het toch
Oud 09-06-2010, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Zeker wel, vrijheid van organisatie.
Dat is iets anders dan vrijheid tot het bouwen van een bouwwerk dat jij wil.
Oud 09-06-2010, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Nogmaals dat heeft hij gezegd ja. Hij zegt zelfs dat hij niks tegen moslims heeft als persoon. Maar hij sluit wel de hele islam uit omdat hij die compleet radicaal vindt. Dit zegt hij ook hierna.
Dat laatste zegt hij helemaal niet.
Oud 09-06-2010, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Hero Brinkman die vindt dat Maurice de Hond een andere baan moet zoeken. Wat een kind is het toch
Peter R. de Vries liet Brinkman gisteren wel lekker spartelen.
Oud 09-06-2010, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Hero Brinkman die vindt dat Maurice de Hond een andere baan moet zoeken. Wat een kind is het toch
''En eeuh, morgen zijn de voorkeursstemmen nog niet bekend'' haha

Wilders uitslag is -1 denk ik
Oud 09-06-2010, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Dat laatste zegt hij helemaal niet.
Hij noemt de Islam een achterlijke en radicale godsdienst.


- „Het zijn de feiten. De islam is een gewelddadige religie. Als Mohammed hier vandaag leefde zou de Kamer er onmiddellijk mee instemmen om hem met pek en veren het land uit te jagen.” (De Pers)

- „En de Koran is het Mein Kampf van een religie die beoogt anderen te elimineren, die die anderen - niet-moslims - ongelovige honden noemt, inferieure wezens. Lees de Koran, dat Mein Kampf, nog eens. In welke versie dan ook, je zult zien dat al het kwade dat de zoons van Allah tegen ons en henzelf begaan, uit dat boek afkomstig is.” (ingezonden brief in de Volkskrant)

- „De kern van het probleem is de fascistische islam, de zieke ideologie van Allah en Mohammed zoals neergelegd in de islamitische Mein Kampf: de Koran.” (ingezonden brief in de Volkskrant

http://www.telegraaf.nl/binnenland/3...Wilders__.html

En nu heb ik 1 seconde gegoogeld.
Oud 09-06-2010, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Dat is iets anders dan vrijheid tot het bouwen van een bouwwerk dat jij wil.
Maar de PVV wil geen verbod op een bepaald type architectuur, maar op een vorm van organisatie binnen een gebouw. Dit is ongrondwettelijk. De PVV is ook tegen de bouw van moskeeën die er uit zien als molens.
Oud 09-06-2010, 22:36
Verwijderd
Huh, waarom laat Mingelen niet gewoon de 3-partijen coalitie VVD-PvdA-SP zien? 78 zetels!
Oud 09-06-2010, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Hij noemt de Islam een achterlijke en radicale godsdienst.
Jij vindt de Islam geen achterlijke godsdienst?
Oud 09-06-2010, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Maar de PVV wil geen verbod op een bepaald type architectuur, maar op een vorm van organisatie binnen een gebouw. Dit is ongrondwettelijk. De PVV is ook tegen de bouw van moskeeën die er uit zien als molens.
Nee hoor, de PVV vindt dat moslims hun religie mogen belijden in elke ruimte die daarvoor beschikbaar is.
Oud 09-06-2010, 22:36
Verwijderd
Citaat:
''En eeuh, morgen zijn de voorkeursstemmen nog niet bekend'' haha

Wilders uitslag is -1 denk ik
Brinkman krijgt iig echt geen voorkeur.
Oud 09-06-2010, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Jij vindt de Islam geen achterlijke godsdienst?
Ik vind elke godsdienst zinloos. Enkel ik sluit er geen een uit i.t.t tot Wilders. Ik tolereer ze.
Oud 09-06-2010, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Ik vind elke godsdienst zinloos.
Racist!`2!~!~!!~!!~
Oud 09-06-2010, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor, de PVV vindt dat moslims hun religie mogen belijden in elke ruimte die daarvoor beschikbaar is.
Jawel. De PVV wil dat er geen nieuwe moskeeën komen. Ze zeggen er niet bij hoe die moskeeën er uit zien.
Oud 09-06-2010, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Racist!`2!~!~!!~!!~
Citaat:
Ik vind elke godsdienst zinloos. Enkel ik sluit er geen een uit i.t.t tot Wilders. Ik tolereer ze.
Oud 09-06-2010, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Jawel. De PVV wil dat er geen nieuwe moskeeën komen. Ze zeggen er niet bij hoe die moskeeën er uit zien.
Dude
Oud 09-06-2010, 22:39
Verwijderd
Wilders ook, enkel niet de radicale tak.
Oud 09-06-2010, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Wilders ook, enkel niet de radicale tak.
Wilders maakt geen onderscheid ín de Islam. Hij vindt het compleet radicaal, hij zegt enkel dat niet alle moslims radicaal handelen.
Oud 09-06-2010, 22:41
Verwijderd
Haha, Rutte laat het nu al afweten
Oud 09-06-2010, 22:43
Verwijderd
Citaat:
persoonlijk vind ik van niet, maar er valt niet te ontkennen dat die scholen de integratie niet belemmeren
Inmiddels kun je toch wel stellen dat acceptatie van homoseksualiteit onderdeel is geworden van de Nederlandse cultuur, maar binnen de streng gristelijke gemeenschap is dat nog niet zo. Gristelijke scholen belemmeren de integratie van gristenen binnen de Nederlandse cultuur.
Oud 09-06-2010, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Wilders maakt geen onderscheid ín de Islam. Hij vindt het compleet radicaal, hij zegt enkel dat niet alle moslims radicaal handelen.
En de gematige moslims zijn welkom, dus wat is je probleem?
Oud 09-06-2010, 22:43
Verwijderd
Ja, wat denk je. Die mensen willen bier drinken. Je gaat je toch niet haasten naar de Kamer om daar nog even te babbelen.
Oud 09-06-2010, 22:43
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Huh, waarom laat Mingelen niet gewoon de 3-partijen coalitie VVD-PvdA-SP zien? 78 zetels!
Niet haalbaar vermoed ik zo. Te veel verschillen tussen VVD en SP.
__________________
you're not my demographic
Oud 09-06-2010, 22:44
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nee hoor, de PVV vindt dat moslims hun religie mogen belijden in elke ruimte die daarvoor beschikbaar is.
Wilders wil moskeeën dichtmetselen Zie wikiquote
__________________
you're not my demographic
Oud 09-06-2010, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Inmiddels kun je toch wel stellen dat acceptatie van homoseksualiteit onderdeel is geworden van de Nederlandse cultuur, maar binnen de streng gristelijke gemeenschap is dat nog niet zo. Gristelijke scholen belemmeren de integratie van gristenen binnen de Nederlandse cultuur.
Kennelijk vindt Wilders dat Gristelijke scholen tot minder problemen leiden dan Islamitische scholen. Wellicht omdat les geven in het arabisch er toe leidt dat je minder tijd hebt voor essentiële andere kwaliteiten.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:30.