Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2015, 20:11
pavlos
pavlos is offline
Hallo,

Ik ben van plan om te kiezen voor de studie verpleegkundige (voor ambulanceverpleegkundige) op de Hogeschool Utrecht, deze studie heeft een loting dus er is natuurlijk altijd kans dat het toch niet doorgaat, is het mogelijk om dus 2 keer op te geven voor de studie verpleegkundige op zowel Hogeschool Utrecht en Hogeschool Rotterdam?

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-01-2015, 20:12
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Zover ik weet kan je je maar voor één lotingstudie inschrijven.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 05-01-2015, 20:22
pavlos
pavlos is offline
Geldt dit ook als je bij 2 verschillende scholen inschrijft? Ik heb inderdaad wel gelezen dat je niet voor 2 lotingstudies mag inschrijven op dezelfde school.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2015, 20:44
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Verpleegkunde Hogeschool Utrecht is 100% decentrale selectie. En de Hogeschool Rotterdam heeft in 2015 geen loting of decentrale selectie.

Je mag je voor maar 1 loting- of decentrale selectie-studie (waar dan ook) aanmelden, maar aangezien Rotterdam daar niet aan doet, is er geen probleem
Met citaat reageren
Oud 12-01-2015, 22:52
pavlos
pavlos is offline
Oke klinkt goed, als ik dan uiteindelijk toch gekozen wordt voor HO Utrecht dan kan ik gewoon zonder problemen de aanmelding voor HO Rotterdam annuleren?
En er staat dat als je een eindexamen cijfer van een 8 of hoger hebt dat je in iedergeval gekozen wordt, is die 8 voor het centraal examen of het gem. van de schoolexamen cijfers? (of misschien gecombineerd).
Met citaat reageren
Oud 12-01-2015, 23:05
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Oke klinkt goed, als ik dan uiteindelijk toch gekozen wordt voor HO Utrecht dan kan ik gewoon zonder problemen de aanmelding voor HO Rotterdam annuleren?
En er staat dat als je een eindexamen cijfer van een 8 of hoger hebt dat je in iedergeval gekozen wordt, is die 8 voor het centraal examen of het gem. van de schoolexamen cijfers? (of misschien gecombineerd).
Ja, dat is geen probleem.

Het gaat om het gemiddelde van de eindcijfers voor elk vak op je cijferlijst. Per vak wordt het gemiddelde genomen van je schoolexamen en centraal examen en dat wordt afgerond op een geheel getal (=eindcijfer). Vervolgens moet je van alle eindcijfers weer het gemiddelde berekenen (en afronden op twee decimalen).
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Het grote IBG-/DUO-topic (alles over stufi en OV-studentenkaarten enz.) #5
number9
413 23-01-2017 20:15
Studeren Uitgeloot voor geneeskunde. Wat nu?
danny23
65 21-08-2006 21:58
Studeren International Economic Studies vs. International Business
-::SyrinX-NL::-
27 12-10-2004 17:31
De Kantine [gouweouwe]Wat staat er onder jouw ctrl+v? Episode II
Machiavelli
500 28-09-2004 20:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07.