Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2015, 14:40
GokuSuperSayian
GokuSuperSayian is offline
Ik heb veel vrienden waarvan het meeste jongens zijn maar ik probeer nu vrienden worden met meisjes maar loopt uit de hand. Heeft iemand wat tips/advies?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-06-2015, 15:02
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Op wat voor manier loopt het uit de hand?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2015, 16:41
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Op wat voor manier loopt het uit de hand?
Dit is een hele goede vraag.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 23-06-2015, 20:14
GokuSuperSayian
GokuSuperSayian is offline
Nou ieder keer als ik tegen meisjes praat gaat het fout zoals vrienden gaan wat nare dingen zeggen of direct zeggen hij flirt met je
Met citaat reageren
Oud 23-06-2015, 20:22
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Nou ieder keer als ik tegen meisjes praat gaat het fout zoals vrienden gaan wat nare dingen zeggen of direct zeggen hij flirt met je
Als je vrienden en een meisje combineert: zorg dan dat je in een groep bent en met meerdere meiden omgaat. Hou het vriendschappelijk, dus ook niet even een hand op haar schouder leggen o.i.d. dan zal er al veel minder geplaagd worden door je vrienden.
Probeer daarnaast gewoon contact te onderhouden met een meisje zonder dat al je vrienden er bij zijn. Bijvoorbeeld door met een kleiner groepje af te spreken (drie meiden, twee jongens bijvoorbeeld) of door je vrienden er helemaal niet zo bij te betrekken.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 24-06-2015, 14:58
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Klinkt inderdaad alsof je vrienden kinderachtig zijn.

Je wordt vrienden met meisjes door gewoon 't zelfde met ze om te gaan als met jongens. Volgens mij kun jij dat wel, maar je vrienden blijkbaar niet. Je zou zoals Elin3 zegt de groepsdynamiek kunnen proberen te beïnvloeden, of je zou één op één met je vrienden kunnen praten over waarom ze zo doen. Misschien voelen ze zich ongemakkelijk bij meisjes, en kun jij ze daarmee helpen?
Met citaat reageren
Oud 24-06-2015, 15:29
gymgurl
gymgurl is offline
Als je bang bent voor de reacties van je vrienden, kan je ook beginnen met eerst op whatsapp te praten en misschien ook even bij je vrienden weglopen als je met haar wilt praten? Als je vrienden zien dat je met haar omgaat zullen ze het waarschijnlijk wel gewoon accepteren . Je kan ook nog altijd tegen je vrienden dat ze ff normaal moeten doen als ze dat soort opmerkingen maken.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2015, 16:04
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Hij is niet bang, toch? De vrienden doen irritant en daardoor willen meisjes geen vrienden zijn met zijn vriendengroep. Dat is tenminste hoe ik 't las.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Tips! Hoe vraag je verkering? Jongen naar meisje
Schattekuuhh
4 04-01-2013 08:31
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Pijnlijke Eenvoud
juliettebinoche
59 11-01-2004 22:12
Verhalen & Gedichten mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje
Verwijderd
15 17-05-2003 22:55
Liefde & Relatie Kan een meisje 'voelen' dat ik vroeger veel heb meegemaakt?
Hanz
25 28-06-2002 19:23
Liefde & Relatie ja haalloo ik zit ergens mee
KLESK
21 26-04-2002 10:50
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:18.