Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2007, 19:20
moon
Avatar van moon
moon is offline
(Geen idee of dit een topic is dat hier mag, maar het valt te proberen.)

Post hier de dagelijkse mooi, ontroerende, leuke, grappige, verdrietige (etc.) momenten die je mee maakt met je huisdier.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-08-2007, 19:27
moon
Avatar van moon
moon is offline
Ik had behoefte aan zo'n topic naar aanleiding van hoe het op dit moment met mijn lieve 4,5 jaar oude goldenretriever (zie avatar) gaat. Ze is oud en op, ze kan niet meer op haar poten staan en krijgt morgen of maandag waarschijnlijk en spuitje. Tot die tijd wil ik nog dingen kwijt over haar. Dus:

Ze droomde net dat ze liep, haar pootjes bewogen. Ik ben blij dat ze nog mooi kan dromen. En ze geniet van de momenten dat we haar in de tuin neer leggen. Dan probeert ze nog op haar rug te rollen en gaat ze heerlijk languit in het gras liggen.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 19:31
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Van mij mag dit topic hoor Ik heb zelf ook al eens gedacht er 1 te openen.

Veel sterkte met je hond, ik hoop dat je 14,5 bedoeld en niet 4,5? Anders is ze nog wel erg jong. Het is altijd moeilijk om ze te laten gaan, maar uiteindelijk wel beter. Ik weet hoe je je voelt, ik heb het al veel te vaak meegemaakt. Veel sterkte.
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 15:02
moon
Avatar van moon
moon is offline
ja, 14,5 bedoelde ik inderdaad, stomme typfout . Fijn dat het hier mag, hoop dat anderen hier ook gaan posten

We hebben besloten de beslissing nog even uit te stellen want dat is nog wel acceptabel opzich. Het kan natuurlijk niet te lang duren, maar het kan nog wel even.
Ze lag net weer te kwispellen in de tuin, het blijft mooi om te zien dat ze daar nog van kan genieten, en haar eten bevalt haar ook nog steeds goed.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 15:25
Verwijderd
Ik moet heel erg vaak lachen om ons hondje, maar het valt zo moeilijk na te vertellen. Het is gewoon zo'n klungel. Zodra er mensen in huis aan het stoeien/knuffelen zijn, springt hij ertussen en wringt net zo lang tot hij ook meedoet.

Of eh, dan heeft ie de kolder in de kop en rent als een malloot heen en weer met z'n kong in z'n bek, en dan komt ie in de keuken en dan glijdt hij uit en knalt pontificaal tegen de tafelpoot, want hij vergeet altijd dat het glad is op het zeil.

Oh en laatst sprong hij mij op de bank, maar dan net op een plek waar volkomen geen ruimte was. Dus hij wringt zich er toch neer en zit echt op de rand, met aan de achterkant geen ruimte want daar zat ik. En dan gaat hij liggen. In het luchtledige, dus, want op de bank kon niet. Waardoor hij natuurlijk keihard weer van de bank valt, over z'n poten struikelt en vervolgens weg loopt en doet alsof dat allemaal de bedoeling was
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 15:45
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
ik mis de hond van mijn ouders, omdat ik daar niet meer woon/nooit meer kom. het duurde een behoorlijk aantal jaren voor hij wat trauma's verwerkt had en echt geweldig tegenover mij was hij ook niet altijd, maar toch, hij is lief. en hij word echt oud, toen ik hem voor het laatst zag lopen viel het me op. ik wil sowieso een wat oudere, grote hond uit het asiel, maar er zijn geen mogelijkheden voorlopig .
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 16:41
aapje
Avatar van aapje
aapje is offline
Onze hond is egt een geweldige domme goedsul..we hebben haar als 10 weken oud pupje gekocht..Omdat we dr toch wel erg dun vonden zijn we met dr naar de dierenarts gegaan. Toen bleek ze al 6 maanden te zijn, en vreselijk ondervoed.
Inmiddels gaat het heel erg goed met dr.
Vandaag had ik dr al 2 x uitgelaten en stond ze steeds aan de deur te krabbelen..en ik was te dom om de hint te begrijpen, een tijdje later vond ik dr helemaal verstijfd in een hoekje ze trilde over heel haar lijf..Toen ik wat verder keek zag ik dat ze perongeluk in huis had gepoept..Mijn schuld dus..ze was wel uitgeweest maar even snel omdat ik bouwvakkers in huis had en ze had dus nog niet gepoept.. Ze was doodsbang..blijkbaar dacht ze dat ze klappen zou krijgen zoals ze bij dr oude baasje gewend was.. Ik heb alleen tegen dr gezegt wat heb je nou toch weer gedaan en dr eventjes aangehaald..ze was er een tijdje lang stil van..Ik voelde me echt zwaar schuldig, tenslotte had ze het geprobeerd duidelijk te maken, en ik had het niet begrepen.
Ze zeggen dat een hond die zo jong mishandeld is het vergeet, maar blijkbaar is dat toch niet helemaal het geval...
__________________
Sun is shining on my head, but it's a rainy day
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 17:06
~LiefEngeltje~
Avatar van ~LiefEngeltje~
~LiefEngeltje~ is offline
Citaat:
aapje schreef op 17-08-2007 @ 17:41 :
Onze hond is egt een geweldige domme goedsul..we hebben haar als 10 weken oud pupje gekocht..Omdat we dr toch wel erg dun vonden zijn we met dr naar de dierenarts gegaan. Toen bleek ze al 6 maanden te zijn, en vreselijk ondervoed.
Inmiddels gaat het heel erg goed met dr.
Vandaag had ik dr al 2 x uitgelaten en stond ze steeds aan de deur te krabbelen..en ik was te dom om de hint te begrijpen, een tijdje later vond ik dr helemaal verstijfd in een hoekje ze trilde over heel haar lijf..Toen ik wat verder keek zag ik dat ze perongeluk in huis had gepoept..Mijn schuld dus..ze was wel uitgeweest maar even snel omdat ik bouwvakkers in huis had en ze had dus nog niet gepoept.. Ze was doodsbang..blijkbaar dacht ze dat ze klappen zou krijgen zoals ze bij dr oude baasje gewend was.. Ik heb alleen tegen dr gezegt wat heb je nou toch weer gedaan en dr eventjes aangehaald..ze was er een tijdje lang stil van..Ik voelde me echt zwaar schuldig, tenslotte had ze het geprobeerd duidelijk te maken, en ik had het niet begrepen.
Ze zeggen dat een hond die zo jong mishandeld is het vergeet, maar blijkbaar is dat toch niet helemaal het geval...
heb je haar bij een fokker gekocht of bij mensen thuis?

lijkt me bijna onwaarschijnlijk dat je m aanziet voor pup van 10wkn en dat ie dus al half jaar is

dan moet de toestand wel erg geweest zijn

onbegrijpelijk dat er zulke mensen zijn
__________________
<3 Mercedes, Bruine, Bougie, Henk, Bert, Elvis, Donkey, Binkie, Kees, Katrien en Lobke

Laatst gewijzigd op 17-08-2007 om 17:11.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 09:33
Verwijderd
Mijn kat heeft nogal de neiging dingen die op de vloer liggen of gevallen zijn (potloden, schoenen, tassen etc.) aan te vallen of onder de bank te slepen. En gisterenavond waren mijn vriend en ik hem aan het plagen, door met sokken te gooien en dan schrikt ie daar van en "steigert" hij zegmaar om hem aan te vallen. Dat is heel grappig gezicht.

De hond van mijn moeder heeft soms de storm in haar kop en dan rent ze keihard door de tuin en om de vijver rondjes enzo. Ook geweldig om te zien.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 15:33
moon
Avatar van moon
moon is offline
Citaat:
Mushu schreef op 18-08-2007 @ 10:33 :
De hond van mijn moeder heeft soms de storm in haar kop en dan rent ze keihard door de tuin en om de vijver rondjes enzo. Ook geweldig om te zien.
Dat deed mijn hond vroeger ook

Ze is rustig, ze lijkt het allemaal wel wat te accepteren. Ik heb net een kaartje ingestraald door jomanda op haar poten gelegd. Ik geloof dat mens eigenlijk helemal niet, maar ja, het kan ook nooit verkeerd uitpakken. Aangezien we dat kaartje toch in huis hadden, kon ik het net zo goed uitproberen.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 21:57
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
De hond van mijn moeder logeerde bijna drie weken bij ons. Wat een geweldig beest. Hij komt soms op je schoot liggen als een baby, springt midden in de nacht op bed omdat ie aandacht wil. Hij is zo superaanhankelijk dat je hem niet kunt weerstaan. Waarschijnlijk komt het omdat hij vroeger mishandeld is en gedumpt door de vorige eigenaar.

Ik wil ook zo´n lieverd.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 22:11
Verwijderd
Citaat:
aapje schreef op 17-08-2007 @ 17:41 :
Onze hond is egt een geweldige domme goedsul..we hebben haar als 10 weken oud pupje gekocht..Omdat we dr toch wel erg dun vonden zijn we met dr naar de dierenarts gegaan. Toen bleek ze al 6 maanden te zijn, en vreselijk ondervoed.
Inmiddels gaat het heel erg goed met dr.
Vandaag had ik dr al 2 x uitgelaten en stond ze steeds aan de deur te krabbelen..en ik was te dom om de hint te begrijpen, een tijdje later vond ik dr helemaal verstijfd in een hoekje ze trilde over heel haar lijf..Toen ik wat verder keek zag ik dat ze perongeluk in huis had gepoept..Mijn schuld dus..ze was wel uitgeweest maar even snel omdat ik bouwvakkers in huis had en ze had dus nog niet gepoept.. Ze was doodsbang..blijkbaar dacht ze dat ze klappen zou krijgen zoals ze bij dr oude baasje gewend was.. Ik heb alleen tegen dr gezegt wat heb je nou toch weer gedaan en dr eventjes aangehaald..ze was er een tijdje lang stil van..Ik voelde me echt zwaar schuldig, tenslotte had ze het geprobeerd duidelijk te maken, en ik had het niet begrepen.
Ze zeggen dat een hond die zo jong mishandeld is het vergeet, maar blijkbaar is dat toch niet helemaal het geval...
AAWW
Met citaat reageren
Oud 19-08-2007, 16:01
Henkje
Avatar van Henkje
Henkje is offline
Ik ben vandaag naar de nieuwe kittens van de buren van mijn ouders gaan kijken. Wat zijn ze leuk!
Hun oude kat is een paar weken geleden overleden, ik was daar ook echt kapot van (hij zat namelijk meer bij mijn ouders huis dan bij de buren zelf).

Mijn eigen monster is ook zo'n schat. Erg eenkennig, maar mij vertrouwt ze nu. Als ze enthousiast wordt wanneer ik hem aai, pakt ie opeens met 4 poten mijn hand vast en gaat er (heel zacht) als een gek op kauwen en aan likken
__________________
lava lacht niet lul
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 07:47
moon
Avatar van moon
moon is offline
Lieve Noeska,
Ook al zijn mijn tranen op, zoveel als ik vorige week al gehuild heb, missen doe ik je niet minder. Ik hou zoveel van je lieve hond, wat moet ik nou zonder je? je bent 14,5 jaar een deel van mijn leven geweest. Wat zou ik graag nu met je langs het strand rennen, je snoet zien met het zand op je neus. Die enthousiaste ogen zien, waar zoveel levenlust uitsprak. Maar wat ik zie is een hele zieke hond, die er klaar voor is om te sterven. Ga maar Noeska, het is goed zo. Het klinkt als een cliché maar het is waar: je bent en blijft bij me in mijn hart.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 09:47
aapje
Avatar van aapje
aapje is offline
Citaat:
~LiefEngeltje~ schreef op 17-08-2007 @ 18:06 :
heb je haar bij een fokker gekocht of bij mensen thuis?

lijkt me bijna onwaarschijnlijk dat je m aanziet voor pup van 10wkn en dat ie dus al half jaar is

dan moet de toestand wel erg geweest zijn

onbegrijpelijk dat er zulke mensen zijn
Bij mensen thuis, en heel raar is het niet hoor, door dat ze zolang ondervoed zijn ontwikkelen ze gewoon niet verder, dus ze zag er gewoon uit als een heel klein pupje..

Dr toestand was ook heel erg, we hebben nog contact gehad met die mensen omdat ik wou weten hoe het zo ver had kunnen komen, en ze hebben na onze hond nog 2 honden gehad die allebei dood zijn gegaan!!!
Zulke mensen moeten ze verbieden om nog huisdieren te nemen....
__________________
Sun is shining on my head, but it's a rainy day
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 10:21
~LiefEngeltje~
Avatar van ~LiefEngeltje~
~LiefEngeltje~ is offline
Citaat:
aapje schreef op 20-08-2007 @ 10:47 :
Bij mensen thuis, en heel raar is het niet hoor, door dat ze zolang ondervoed zijn ontwikkelen ze gewoon niet verder, dus ze zag er gewoon uit als een heel klein pupje..

Dr toestand was ook heel erg, we hebben nog contact gehad met die mensen omdat ik wou weten hoe het zo ver had kunnen komen, en ze hebben na onze hond nog 2 honden gehad die allebei dood zijn gegaan!!!
Zulke mensen moeten ze verbieden om nog huisdieren te nemen....
inderdaad die mensen zijn niet normaal,
als je er niet voor kan zorgen, zoek dan een goed huis voor m
zodat het niet zover komt

fijn dat nu toch beter gaat met haar!
__________________
<3 Mercedes, Bruine, Bougie, Henk, Bert, Elvis, Donkey, Binkie, Kees, Katrien en Lobke
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 11:35
aapje
Avatar van aapje
aapje is offline
Citaat:
~LiefEngeltje~ schreef op 20-08-2007 @ 11:21 :
inderdaad die mensen zijn niet normaal,
als je er niet voor kan zorgen, zoek dan een goed huis voor m
zodat het niet zover komt

fijn dat nu toch beter gaat met haar!
Die mensen hadden volgens mij zelf niet eens door wat ze hun dieren aandeden! En ze hadden ook nog een baby...ik betwijfel of ze daar wel goed voor zorgden! Ik kan me echt heel kwaad maken over zulke mensen, maar dat zijn ze niet waard.

Gelukkig gaat het echt heel goed met dr.. Ze is zo super lief dat is gewoon bijzonder.
We hebben wel een moeilijke start met dr gehad, ze was heel druk en het duurde best wel lang voor ze echt gewent was..
We zijn dan ook al dr 3de eigenaar en ze had noggal verlatingsangst..Ze is nu gewoon een hele mooie lieve hond en ze heeft echt helemaal dr plekje gevonden! We zijn echt supertrots op dr, en ze gaat dan ook nooooooooit meer bij ons weg!
__________________
Sun is shining on my head, but it's a rainy day
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 20:43
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
aapje schreef op 20-08-2007 @ 12:35 :
Die mensen hadden volgens mij zelf niet eens door wat ze hun dieren aandeden! En ze hadden ook nog een baby...ik betwijfel of ze daar wel goed voor zorgden! Ik kan me echt heel kwaad maken over zulke mensen, maar dat zijn ze niet waard.
Het schijnt dat dierenartsen al kunnen zien aan huisdieren hoe de kinderen verzorgd worden.
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-08-2007, 21:15
moon
Avatar van moon
moon is offline
Ze is er niet meer.....
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 21:22
McPorcupine
Avatar van McPorcupine
McPorcupine is offline
Enorm veel sterkte .. Ik heb het zelf al meerdere malen mogen meemaken met onze voormalige katten en het blijft telkens even hard.

Het is dan toch een troost dat ze een goed leven heeft gehad en niet heeft moeten lijden
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 22:41
fractal-illusio
fractal-illusio is offline
Sterkte Moon

Het gemis zal altijd blijven, maar krijgt vanzelf een plek.
Koester dat wat je hebt en geniet daarvan.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 14:25
aapje
Avatar van aapje
aapje is offline
Citaat:
moon schreef op 20-08-2007 @ 22:15 :
Ze is er niet meer.....
sterkte
__________________
Sun is shining on my head, but it's a rainy day
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 12:44
Verwijderd
Nogmaals sterkte moon.

Mijn hondjes zijn gestoord, ze rollen over elkaar heen en banjeren zomaar mijn bed op in de trant van "maar hier kan ik toch mooi liggen?" . <33
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 16:37
moon
Avatar van moon
moon is offline
Bedankt allemaal, ik hoop weer gebruik te kunnen maken van dit/een derglijk topic als we ooit een nieuwe hond krijgen. Ik kan nu niet meer posten, maar voor de mensen die nog wel een huisdier hebben...maak gebruik van dit topic zou ik zeggen!
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 16:47
Sushii
Avatar van Sushii
Sushii is offline
mijn nieuwe lieve kleine visjes doen het goed en alle aangevreten staarten groeien weer aan moet ze straks wel een week missen

stom dat je gewoon uren in een bakkie water kan staren
__________________
Sushii is better than chocolate
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-08-2007, 19:49
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
ik had het er met mijn broer over dat zijn hondje veel te weinig buiten kwam omdat hij telkens wegliep, en nu gaan ze bij een nieuwe schuur een heel nieuw hek voor 'm bouwen zodat hij gewoon in de tuin kan .
Met citaat reageren
Oud 26-08-2007, 20:05
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
We hebben een katje geadopteerd, alleen nu moet hij zindelijk worden. Probleem is alleen dat hij alleen 's nachts graag in huis schijt, overdag gaat hij wel naar buiten. Dus vannacht hebben we hem in de badkamer opgesloten, met een geplastificeerd kussen, een krabpaal en een kattenbak. Met de harde ondergrond en het gladde plastic zou de bak de aantrekkelijkste plek moeten zijn om zijn behoefte te doen. Maar ik vond het zó zielig...
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 26-08-2007, 22:25
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Ik blijf het geniaal vinden hoe onze hond eerst over het hoefpad rent in het bos, dan gaat liggen rollen erop, dan het water inschiet en het ritueel afmaakt met rollen in (gemaaid) gras. Ze ziet er niet uit erna, maar het is wel leuk om te volgen
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 17-08-2007 @ 16:25 :
Ik moet heel erg vaak lachen om ons hondje, maar het valt zo moeilijk na te vertellen. Het is gewoon zo'n klungel. Zodra er mensen in huis aan het stoeien/knuffelen zijn, springt hij ertussen en wringt net zo lang tot hij ook meedoet.

Of eh, dan heeft ie de kolder in de kop en rent als een malloot heen en weer met z'n kong in z'n bek, en dan komt ie in de keuken en dan glijdt hij uit en knalt pontificaal tegen de tafelpoot, want hij vergeet altijd dat het glad is op het zeil.

Oh en laatst sprong hij mij op de bank, maar dan net op een plek waar volkomen geen ruimte was. Dus hij wringt zich er toch neer en zit echt op de rand, met aan de achterkant geen ruimte want daar zat ik. En dan gaat hij liggen. In het luchtledige, dus, want op de bank kon niet. Waardoor hij natuurlijk keihard weer van de bank valt, over z'n poten struikelt en vervolgens weg loopt en doet alsof dat allemaal de bedoeling was
Toevallig een labrador? Klinkt precies als mijn hond.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 13:57
Henkje
Avatar van Henkje
Henkje is offline
Kom net thuis van mijn werk bij de Dierenambulance, heeft mijn kat een onsteking in zijn nek
Vanmiddag naar de DA
__________________
lava lacht niet lul
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 14:55
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
We hebben sinds kort een klein katje, en we hebben een grote kamerplant. En dan rent ie over de bank, allevier de pootjes gespreid, en zo springt ie dan rechtstreeks die plant.
Het ziet er ooo zoo schattig uit, maar die plant gaat er echt aan zo. En afleren doet ie niet...
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 17:34
Verwijderd
Onze eerste boxer is vandaag 3 geworden!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 09:55
aapje
Avatar van aapje
aapje is offline
Citaat:
Onze eerste boxer is vandaag 3 geworden!
gefeliciteerd!! Ik heb ook een boxer...zijn ze niet geweldig?
__________________
Sun is shining on my head, but it's a rainy day
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Toevallig een labrador? Klinkt precies als mijn hond.
Haha, nee, meer het omgekeerde

Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 19:25
Lautitia
Lautitia is offline
Mijn ouders hebben Coco - een dwergpapegaai - en mij net teruggebracht naar mijn kamer in Maastricht, mijn vakantie is nu toch echt voorbij. Het was uiteraard even heel vreemd voor Coco om na +/- 3 maanden weer hier te zijn. Ik heb Coco weer even laten wennen en vervolgens ben ik zijn kooi weer gaan inrichten. In de vakantie verschoont m'n moeder zijn kooi af en toe, maar ik heb gemerkt dat Coco dat niet accepteert: uit protest weigert hij zich te wassen en maakt 'ie behoorlijk meer lawaai dan gewoonlijk . Maar het ergste is misschien nog wel dat hij zijn extraatje al die tijd heeft moeten missen, omdat ik de zak zonnebloempitten niet heb meegenomen naar huis .. Nu voelt Coco zich zichtbaar de koning te rijk, en het ziet er niet naar uit dat 'ie vanavond nog graag z'n kooi uit wil komen .
__________________
- "Zulke dingen gebeuren niet in het echt." "Nee, nee, nee. Het is andersom: zulke dingen verzin je niet!" -
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 00:26
Verwijderd
Citaat:
gefeliciteerd!! Ik heb ook een boxer...zijn ze niet geweldig?
We hebben er 2 <333 Zeker geweldige honden, hele handvol maar het is het waard


Laatst gewijzigd op 03-09-2007 om 00:30. Reden: foto ingevoegd
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-09-2007, 19:02
SilverBlue
Avatar van SilverBlue
SilverBlue is offline
Mijn dwergpapegaaitjes hebben weer voor een verassing gezorgt. Inplaats van 3 eitjes die er in het nest zouden liggen vond ik er nog maar 1. Het kan dat de andere 2 niet goed waren. Maar waar ze gebleven zijn ? Ik hoorde dit prachtige paartje ( triootje) alweer volop de liefde bedrijven om 4/5 uur in de ochtend. Meer eitjes zullen er dan wel weer komen, gok ik.

Janneke het vrouwtje is haar mannetje een jaar geleden kwijtgeraakt. Toen heb ik een nieuw paartje als gezeldschap gekocht voor haar. Maar madam had wat anders in gedachten. Het mannetje is nu Janneke's huidige mannetje en het vrouwtje van het paartje mag gezellig mee kijken. En het mannetje voert beide dames. Erg leuk om te zien zo'n triootje
__________________
Uhm dat moet ik nog verzinnen ;)
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 17:03
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Tessa (= de pup) kon vannacht blijkbaar bij haar riem. Ze slaapt 's nachts in de hal in haar bench, en daarboven hangen de riemen van de honden. Die van haar heeft ze dus te pakken gekregen en helemaal aan reepjes gescheurd (nylon riem + halsband). Dat was dus even lastig vanmorgen, maar ik had gelukkig nog een korte lijn liggen (sorry tess, moet je je riem maar niet opeten). Nu een leren riem gekocht, die zijn sowieso steviger en dit is een politieriem en dus ook handiger. Kost wel weer even een smak geld, maargoed, als ze deze niet opeet kan ze er wel de rest van haar leven mee als het goed is
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 20:32
Verwijderd
De hamster is oud (bijna drie) en nu ook nog ziek, z'n oogjes waren ontstoken en zaten helemaal dicht tot huisgenote ze schoonmaakte, maar hij is wel nog erg suf (kan er ook aan liggen dat we hem om half vijf wakker maakten) en hij eet en drinkt erg weinig
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 16:47
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
aww

Heerlijk als ik nachtdienst heb, dus overdag lig te slapen. Dan komen ze allebei bij me op bed liggen en doen ze heel zachtjes tot ze door hebben dat ik wakker ben, dan gaan ze proberen mn voeten te vangen.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 21:31
moon
Avatar van moon
moon is offline
Ik mis haar, maar dat is niet nieuw natuurlijk. Verder ben ik blij dat er nog gebruik wordt gemaakt van dit topic!
In februari krijgen we weer een pup, dus als dit/een dergelijk topic dan nog bestaat...post ik weer mee!
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 11:31
Henkje
Avatar van Henkje
Henkje is offline
Een weekend weg geweest, kom je terug ligt er een dode muis voor de deur
Hij heeft me vast ook gemist, want hij lag de hele nacht op mijn been te slapen. Wat een schatje
__________________
lava lacht niet lul
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 15:18
Verwijderd
Citaat:
De hamster is oud (bijna drie) en nu ook nog ziek, z'n oogjes waren ontstoken en zaten helemaal dicht tot huisgenote ze schoonmaakte, maar hij is wel nog erg suf (kan er ook aan liggen dat we hem om half vijf wakker maakten) en hij eet en drinkt erg weinig
Hij is nu echt stervende, we denken niet dat hij morgen nog haalt maar als hij dat toch doet laten we hem inslapen. Hij heeft nu al zijn energie nodig om vijf keer per minuut adem te halen.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 21:26
Verwijderd
Hij is overleden, we hebben hem begraven.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2007, 09:18
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
aww
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 08:29
Henkje
Avatar van Henkje
Henkje is offline
Frits loopt nu nog vrolijk rond, hij moest eens weten dat hij over een uur weer in het afschuwelijke reismandje moet Dat is altijd drama ten top...
Hij wordt vandaag gechipt.
__________________
lava lacht niet lul
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 09:18
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Succes, ik vind die chipnaald altijd zo akelig

Ik heb er sinds een paar dagen een bejaarde fret bij. Ze heeft bijniertumoren en ze is al een jaar of 7 dus die geef ik een paar mooie oude dagen. Het is zo'n schatje, echt een knuffel <33
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 09:21
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik heb 2 bulldogs (teefje Bo en reutje Butch) en ze zijn echt het einde.
Butch is zooo koppig, als hij buiten moe is en niet meer verder wil lopen stopt hij, gaat op zijn rug rollen en soms ook nog knorren erbij. Hij had laatst een cherry- eye waar hij aan is geopereerd en nu is zijn oogje lelijk
Bo zit vol energie en trekt continu aandacht (staren, staren, heel hard beginnen te kwispelen vanuit het niets), ze heeft alleen uitslag op d'r tenen.
En Boefje, mn dikke kat, is uberlui. Maar soms krijgt hij 't in zn kop en veegt ie het hele huis door of gaat 'ie de honden aanvallen.
Heerlijk om m zo te zien, te denken dat we hem in 2005 als een ondervoed, kaal, getraumatiseerd hoopje uit het asiel haalden. Hij heeft alleen wel dieetvoer nodig wegens blaasgruis (heeft al op sterven gelegen) maar dat gaat nu gelukkig allemaal super.

De kat die ik hiervoor had, een witte, is op 20- jarige leeftijd in mijn armen gestorven bij de dierenarts. Ik heb er nog een trauma van.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 19:59
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
m'n kat was vandaar weer eens uitermate de spast aan het uithangen met een bal. volgens mij deed hij mijn vader na want die was gisteren ook uitermate spastisch aan het doen met een powerball.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Die mensen hadden volgens mij zelf niet eens door wat ze hun dieren aandeden! En ze hadden ook nog een baby...ik betwijfel of ze daar wel goed voor zorgden! Ik kan me echt heel kwaad maken over zulke mensen, maar dat zijn ze niet waard.

Gelukkig gaat het echt heel goed met dr.. Ze is zo super lief dat is gewoon bijzonder.
We hebben wel een moeilijke start met dr gehad, ze was heel druk en het duurde best wel lang voor ze echt gewent was..
We zijn dan ook al dr 3de eigenaar en ze had noggal verlatingsangst..Ze is nu gewoon een hele mooie lieve hond en ze heeft echt helemaal dr plekje gevonden! We zijn echt supertrots op dr, en ze gaat dan ook nooooooooit meer bij ons weg!
Ik kom dit net tegen, maar misschien kun je er even heen mailen. Wat het is weet ik niet precies, maar goed, 't kan denk ik geen kwaad.

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=54196
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Europese Parlementsverkiezingen
Lorelei
488 19-07-2009 11:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:39.