Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-12-2002, 21:07
SS2Gohan
Avatar van SS2Gohan
SS2Gohan is offline
Echt harstikke leuk dat je dit stuk uit de Trunks saga kan vertelluh, maar wat is het nut ervan?
__________________
Pirates Of The Caribbean: "Remember This As The Day You Almost Caught Captain Jack Sparrow" ''But why is the rum gone?''
Advertentie
Oud 16-12-2002, 21:16
Menahem
Avatar van Menahem
Menahem is offline
Is van History of trunks.....
__________________
All work and no play makes Jack a dull boy
Oud 16-12-2002, 21:40
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
wat heeft het topic nu ineens een weirde titel...slaat nerges op.....
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 17-12-2002, 18:55
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
D@mien schreef:
UUb ontstond toch omdat Goku wenste bij Porunga dat Buu reincarneerde in een goed persoon?
Dat dacht ik eerst ook, maar na de desbetreffende afleveringen nog eens gezien te hebben...Vergeet niet dat er al 3 wensen gemaakt waren :
1) Aarde terug
2) Alle goede mensen terug
3) Kracht Goku terug

Tijdens het toernooi zegt Goku ook "King Yemma must have heard my wish"
__________________
I like angles...to a certain degree.
Oud 18-12-2002, 10:23
sy'rai
Avatar van sy'rai
sy'rai is offline
bagger hoor laten ze e frieza saga nog een keer zien

ik wil buu saga af zien en de evil shenlong saga!

wel jammer dan gohan zo snel ouder wordt
__________________
**PAIN is a basic fact of live, MISERY is an option**
Oud 18-12-2002, 13:00
Verwijderd
Citaat:
sy'rai schreef:
bagger hoor laten ze e frieza saga nog een keer zien

ik wil buu saga af zien en de evil shenlong saga!

wel jammer dan gohan zo snel ouder wordt
Evil Shenlong is toch DBGT? -- One Star Dragon, met SSJ4 Vegeta en Goku?
Oud 18-12-2002, 19:07
Phreak
Avatar van Phreak
Phreak is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
Evil Shenlong is toch DBGT? -- One Star Dragon, met SSJ4 Vegeta en Goku?
Evil Shenlong is idd in GT. Hij zal volgens mij de laatste slechterik-Freak zijn in GT. Goku SSJ4 & Vegeta SSJ4 Fusion ( Dacht ik ) ==> Gogeta SSJ4
__________________
Enlightenment is LIEV!! :P
Oud 19-12-2002, 01:05
Vash!
Avatar van Vash!
Vash! is offline
Citaat:
Courage schreef:
Evil Shenlong is idd in GT. Hij zal volgens mij de laatste slechterik-Freak zijn in GT. Goku SSJ4 & Vegeta SSJ4 Fusion ( Dacht ik ) ==> Gogeta SSJ4
ehh, er is daarna nog een gevecht met Goku....

__________________
looking for new ways to get lost
Oud 19-12-2002, 09:17
sy'rai
Avatar van sy'rai
sy'rai is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
Evil Shenlong is toch DBGT? -- One Star Dragon, met SSJ4 Vegeta en Goku?
en er is toch ook nog een saga dat goku als kleine jongen trug komt of niet?

of is dat deze saga dan en et is idd in gt
__________________
**PAIN is a basic fact of live, MISERY is an option**
Oud 19-12-2002, 09:18
sy'rai
Avatar van sy'rai
sy'rai is offline
k had ook gehoord dat nappa en raditz op een gegeven moment ook trugkomen door die draak
__________________
**PAIN is a basic fact of live, MISERY is an option**
Oud 19-12-2002, 11:41
Verwijderd
Citaat:
sy'rai schreef:
en er is toch ook nog een saga dat goku als kleine jongen trug komt of niet?

of is dat deze saga dan en et is idd in gt
Klopt. En die mannelijke android, nummer 17 dacht ik, wordt dan weer in 't leven geroepen. Hel breekt los, en daaruit komen o.a. al die oude geklopte tegenstanders. Goku belandt zélf in de hel, waar hij Freeza en Cell weer ontmoet (die helemaal geen partij voor 'm zijn) -- Maar dat is dus inderdaad DBGT en niet DBZ

Oh, Vash, welk gevecht bedoel jij dan? One Star Dragon was 't laatste gevecht voor zover ik me herinner?
Oud 19-12-2002, 12:21
sy'rai
Avatar van sy'rai
sy'rai is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
Klopt. En die mannelijke android, nummer 17 dacht ik, wordt dan weer in 't leven geroepen. Hel breekt los, en daaruit komen o.a. al die oude geklopte tegenstanders. Goku belandt zélf in de hel, waar hij Freeza en Cell weer ontmoet (die helemaal geen partij voor 'm zijn) -- Maar dat is dus inderdaad DBGT en niet DBZ

Oh, Vash, welk gevecht bedoel jij dan? One Star Dragon was 't laatste gevecht voor zover ik me herinner?
en nappa en raditz komen dan ook trug he

(niet dat ze en partij voor em zijn, maar ze zijn wel cewl)
__________________
**PAIN is a basic fact of live, MISERY is an option**
Oud 19-12-2002, 12:46
Vash!
Avatar van Vash!
Vash! is offline
Citaat:
sy'rai schreef:
en er is toch ook nog een saga dat goku als kleine jongen trug komt of niet?

of is dat deze saga dan en et is idd in gt
Dat is heel GT

Citaat:
Dobermann schreef:
Oh, Vash, welk gevecht bedoel jij dan? One Star Dragon was 't laatste gevecht voor zover ik me herinner?
!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡spoiler!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡







aan het einde zie je Goku kijken naar een toernooi waar Goku Junior tegen Vegeta Junior vecht
__________________
looking for new ways to get lost
Oud 19-12-2002, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Vash! schreef:

*SNIP SPOLIER*
Jaaah! Je hebt gelijk!
Oud 19-12-2002, 13:07
Vash!
Avatar van Vash!
Vash! is offline
En daarna is natuurlijk nog de special van GT, met Goku Junior en Grandma Pan, en het verhaal van de 4-star dragonball. Daar worden ook wat klappen uitgedeeld, maar of je dat echt vechten kan noemen?
__________________
looking for new ways to get lost
Oud 19-12-2002, 13:55
sy'rai
Avatar van sy'rai
sy'rai is offline
Citaat:
Vash! schreef:
En daarna is natuurlijk nog de special van GT, met Goku Junior en Grandma Pan, en het verhaal van de 4-star dragonball. Daar worden ook wat klappen uitgedeeld, maar of je dat echt vechten kan noemen?
whatever k wil et toch wel zien!

in duitsland schijnt gt al begonnen te zijn.

hey maark had ook gehoord dat videl ookheel sterk zou worden, maar dat von k maar vaag
__________________
**PAIN is a basic fact of live, MISERY is an option**
Oud 19-12-2002, 13:59
Vash!
Avatar van Vash!
Vash! is offline
Citaat:
sy'rai schreef:
hey maark had ook gehoord dat videl ookheel sterk zou worden, maar dat von k maar vaag
neuh ikgeloof het niet hoor
__________________
looking for new ways to get lost
Oud 19-12-2002, 19:34
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
Klopt. En die mannelijke android, nummer 17 dacht ik, wordt dan weer in 't leven geroepen.
Dit wil ik even aanvullen/aanpassen.

1) #17 komt al terug in DBZ als alle mensen (behalve de hele slechte) worden teruggewenst om de spirit bomb te maken.

2) In de hel wordt een andere #17 gemaakt door dr. Gero en een andere (dr. Myuu ofzoiets) en die maakt, samen met de #17 op aarde een poort, waardoor iedereen in de hel weer terug naar de aarde komt. Vreemd genoeg met uitzondering van Freeza en Cell
__________________
I like angles...to a certain degree.
Oud 20-12-2002, 08:17
sy'rai
Avatar van sy'rai
sy'rai is offline
Citaat:
Vash! schreef:
neuh ikgeloof het niet hoor
zoiets hoorde ik.........hm geen betrouwbare bron dan.

maar dat over pan is wel waar dan he? dat ze ook nog best wel sterk wordt en hoe zit het met die dochter van vegeta (bra), komt ie ook nog in actie of niet?
__________________
**PAIN is a basic fact of live, MISERY is an option**
Oud 20-12-2002, 10:22
Phreak
Avatar van Phreak
Phreak is offline
Enige wat ik weet dat Pan heel sterk wordt in GT. Van Videl weet ik er nog niks van.
__________________
Enlightenment is LIEV!! :P
Oud 20-12-2002, 10:39
Vash!
Avatar van Vash!
Vash! is offline
Pan is in GT wel sterk, maar niet super ofzow. Goku is nog steeds de held, en Trunks is ook sterker dan Pan (lijkt me) dus ik denk dat ze eigenlijk de slapste van de drie is . Ze mog ook eigenlijk helemaal niet mee op de Galaxy Tour


edit: of was dat nou een spoiler voor episode 2
__________________
looking for new ways to get lost
Oud 20-12-2002, 23:33
AirRaid
Avatar van AirRaid
AirRaid is offline
kent iemand van jullie het spel Super Dragonball Z (het is spel in de riahcting van Final Fantasy)
__________________
Now light our darkest hour. Till all are one!!!!!
Oud 20-12-2002, 23:40
Carpe Diem
Avatar van Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Citaat:
AirRaid schreef:
kent iemand van jullie het spel Super Dragonball Z (het is spel in de riahcting van Final Fantasy)
Ik heb er wel eens van gehoord, je hebt toch ok iets met dbz Budokai?
__________________
What's wrong? Do you not like my mouth words?
Oud 21-12-2002, 12:17
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
AirRaid schreef:
kent iemand van jullie het spel Super Dragonball Z (het is spel in de riahcting van Final Fantasy)
Zeg, je hebt hier al een topic op games voor gemaakt...dit gaat over de Dragonball series. Ok?
__________________
I like angles...to a certain degree.
Oud 21-12-2002, 12:22
sy'rai
Avatar van sy'rai
sy'rai is offline
hey respect voor pan ok

altijd maar die mannen in dbz, die sterk worden pffffffft

en sjah k denk dat et meeste van dbz allemaal om goku draait dus jah, vin jet gek dat hij altijd et sterkste er ukit uitkimet
__________________
**PAIN is a basic fact of live, MISERY is an option**
Oud 21-12-2002, 21:58
Phreak
Avatar van Phreak
Phreak is offline
Citaat:
sy'rai schreef:
hey respect voor pan ok

altijd maar die mannen in dbz, die sterk worden pffffffft

en sjah k denk dat et meeste van dbz allemaal om goku draait dus jah, vin jet gek dat hij altijd et sterkste er ukit uitkimet
Chichi is ook sterk.
__________________
Enlightenment is LIEV!! :P
Oud 22-12-2002, 14:54
sy'rai
Avatar van sy'rai
sy'rai is offline
Citaat:
Courage schreef:
Chichi is ook sterk.
'ze had wel die bijlesleraar van gohan afgeschrikt
__________________
**PAIN is a basic fact of live, MISERY is an option**
Oud 22-12-2002, 20:57
Vash!
Avatar van Vash!
Vash! is offline
Citaat:
sy'rai schreef:
'ze had wel die bijlesleraar van gohan afgeschrikt
en wat was die sterk
__________________
looking for new ways to get lost
Oud 26-12-2002, 21:31
CraigDavid
Avatar van CraigDavid
CraigDavid is offline
en als het goed is is chi chi sterker dan mr. satan toch?
mr chi chi heeft een p.level van 120 of zo(?) en mr satan van 70

__________________
Stars shine bright, but the light rarely stays on
Oud 26-12-2002, 21:48
Phreak
Avatar van Phreak
Phreak is offline
Citaat:
CraigDavid schreef:
en als het goed is is chi chi sterker dan mr. satan toch?
mr chi chi heeft een p.level van 120 of zo(?) en mr satan van 70

Ik zou het niet weten.. Zelf denk ik dat Mr. Satan sterker is omdat hij "Wereld-kampioen" Wresteling o.i.d. Tjsa.. Als Chichi in een slechte bui zit of er iets mis met haar zoon Gohan, dan kan ze mischien iedereen alle hoeken van de huiskamer laten zien.
__________________
Enlightenment is LIEV!! :P
Oud 26-12-2002, 23:19
Verwijderd
Chichi is hardstikke sterk, de sterkste vrouw op aarde. Als ze nog zou trainen ipv moeder te spelen, zou ze Krillin bij kunnen houden. Maar ja, ze blijven toch maar mensen... *vestigt haar hoop op Bra, Pan en Marron*
Oud 27-12-2002, 01:00
Vash!
Avatar van Vash!
Vash! is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Chichi is hardstikke sterk, de sterkste vrouw op aarde. Als ze nog zou trainen ipv moeder te spelen, zou ze Krillin bij kunnen houden. Maar ja, ze blijven toch maar mensen... *vestigt haar hoop op Bra, Pan en Marron*
zal ik dan maar niet klikken en je fijn laten hopen?
__________________
looking for new ways to get lost
Oud 27-12-2002, 09:09
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Weet iemand al wanneer ze weer gewoon verder gaan met Buu? Ik kijk nu niet naar de Frieza saga, dus ik vroeg me af hoever ze ongeveer zijn. Ik hoop dat ze daarna gewoon weer verder gaan met Buu en niet nog meer herhalingen na de frieza saga. (gingen ze niet carlec jr. er nog achteraan doen?) Dan moeten ze gewoon verder met kid Buu van mij. (die is toch aan de beurt na de fusion?)
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 27-12-2002, 11:12
Phreak
Avatar van Phreak
Phreak is offline
Citaat:
ieke schreef:
Weet iemand al wanneer ze weer gewoon verder gaan met Buu? Ik kijk nu niet naar de Frieza saga, dus ik vroeg me af hoever ze ongeveer zijn. Ik hoop dat ze daarna gewoon weer verder gaan met Buu en niet nog meer herhalingen na de frieza saga. (gingen ze niet carlec jr. er nog achteraan doen?) Dan moeten ze gewoon verder met kid Buu van mij. (die is toch aan de beurt na de fusion?)
Ze gaan gewoon weer verder als ze Frieza & CarlicJ. Saga hebben afgespeeld. Dat duurt wel een tijdje. Ze hebben ons beloofd dat ze weer direct verder zou gaan met Buu-Saga. Hopen dat ze aan hun plichten houden.

Goku heeft op het laatst een spirit bomb gegooid, en nu geloof iedereen dat Goku Frieza heeft verslagen. Daar zijn ze gebleven. Waarin vandaag te zien is hoe krillen wordt gedood. en Goku al zijn woede uitbrengt tot een Super-Saiyan.

Kid Buu Saga komt na Fusion Saga, als ik het goed heb.
__________________
Enlightenment is LIEV!! :P
Oud 27-12-2002, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Vash! schreef:
zal ik dan maar niet klikken en je fijn laten hopen?
*negeert GT omdat Toriyama daar niet aan mee heeft gewerkt, behalve de SSJ4 designs enzo*
Oud 27-12-2002, 12:16
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
ieke schreef:
Weet iemand al wanneer ze weer gewoon verder gaan met Buu? Ik kijk nu niet naar de Frieza saga, dus ik vroeg me af hoever ze ongeveer zijn. Ik hoop dat ze daarna gewoon weer verder gaan met Buu en niet nog meer herhalingen na de frieza saga. (gingen ze niet carlec jr. er nog achteraan doen?) Dan moeten ze gewoon verder met kid Buu van mij. (die is toch aan de beurt na de fusion?)
Ze zijn vandaag (27-12 -2002) bij episode 80. Ze stoppen met herhalen bij episode 102, wat het einde is van de Garlic jr saga. Nog 22eps dus....en of ze daarna verder kunnen met de Kid Buu saga weet ik niet....dat hangt af van de Funimation....hoesnel ze de resterende video's gaan uitbrengen.....ik heb geruchten gehoort dat ze 267-272 oid gaan uitbrengen op 7 Januari.....en dan misschien nog een maand wachten op de rest....dus of ze bij de CN meteen doorgaan weet ik niet.....et kan ook dat ze de films in delen gaan uitzenden ofsow......maar ga er maar niet van uit dat ze meteen doorgaan....
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 27-12-2002, 12:28
Vash!
Avatar van Vash!
Vash! is offline
Dat zou wel stoer zijn, als ze de films gaan uitzenden. Maar dan mogen ze in de vakantie wel gewoon een film in een keer uitzenden Vraag me alleen af of ze eigenlijk wel allemaal in het engels al zijn. Trouwens.... dan moet het natuurlijk wel op Yorkiddin aangezien Casema CN voor Veronica heeft verruild :/
__________________
looking for new ways to get lost
Oud 27-12-2002, 12:35
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Vash! schreef:
Dat zou wel stoer zijn, als ze de films gaan uitzenden. Maar dan mogen ze in de vakantie wel gewoon een film in een keer uitzenden Vraag me alleen af of ze eigenlijk wel allemaal in het engels al zijn. Trouwens.... dan moet het natuurlijk wel op Yorkiddin aangezien Casema CN voor Veronica heeft verruild :/
De movies zijn tot movie 6 al gedubbed, en over een paar dagen komt Movie 7 uit...

btw for those who care: de 266 zonder gevloek op dbz-media is hier te vinden: http://dbz.no-ip.com/ 110Mb!!! dus pingelmodem dudes hebben hier een zware dobber aan...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 28-12-2002, 21:57
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
D@mien schreef:
Ze zijn vandaag (27-12 -2002) bij episode 80. Ze stoppen met herhalen bij episode 102, wat het einde is van de Garlic jr saga. Nog 22eps dus....en of ze daarna verder kunnen met de Kid Buu saga weet ik niet....dat hangt af van de Funimation....hoesnel ze de resterende video's gaan uitbrengen.....ik heb geruchten gehoort dat ze 267-272 oid gaan uitbrengen op 7 Januari.....en dan misschien nog een maand wachten op de rest....dus of ze bij de CN meteen doorgaan weet ik niet.....et kan ook dat ze de films in delen gaan uitzenden ofsow......maar ga er maar niet van uit dat ze meteen doorgaan....
Ik heb het volgende gelezen:
DBZ Eps Releases
26 November 2002 = Dragonball Z / Kid Buu : Regression ( 261 t/m 263 )
26 November 2002 = Dragon Ball Z / Kid Buu : Saiyan Pride ( 264 t/m 266 )
7 Januari 2003 = Dragon Ball Z / Kid Buu : Vegeta's Plea ( 267 t/m 269 )
7 Januari 2003 = Dragon Ball Z / Kid Buu : The Price of Victory ( 270 t/m 272 )
21 Januari 2003 = Dragon Ball Z / Cell Games : Sacrifice ( 172 t/m 175 )
21 Januari 2003 = Dragon Ball Z / Cell Games : Nightmare's End ( 176 t/m 179 )
11 Maart 2003 = Dragon Ball Z / Kid Buu : A New Beginning ( 273 t/m 276 )

bron: http://www.kamehameha.nl/nl/index.php?id=releases

Dus eigenlijk verwacht ik de Kid Buu saga nog niet op TV...
__________________
I like angles...to a certain degree.
Oud 29-12-2002, 08:50
SS2Gohan
Avatar van SS2Gohan
SS2Gohan is offline
De nieuwe eps (267+) worden vanaaf gereleased op Mirc
__________________
Pirates Of The Caribbean: "Remember This As The Day You Almost Caught Captain Jack Sparrow" ''But why is the rum gone?''
Oud 29-12-2002, 11:18
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
SS2Gohan schreef:
De nieuwe eps (267+) worden vanaaf gereleased op Mirc
Dan zullen ze ze op DC ook wel krijgen
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 29-12-2002, 11:40
Verwijderd
ik vind dit echt ZO'n k*tserie, echt voor 12 jaar en jonger ofzo, het ziet er gaar uit, en tis zo kinderachtig als de pest je moet echt een laag IQ hebbe om dit te gaan volgen.... (1 keer gezien, ik zat echt te kijken naar hoe zielig sommige mensen kunnen zijn om dat echt te gaan volgen en er dan nog stoer over praten met vrienden ook )
Oud 29-12-2002, 12:15
Phreak
Avatar van Phreak
Phreak is offline
Citaat:
DeltaOne schreef:
ik vind dit echt ZO'n k*tserie, echt voor 12 jaar en jonger ofzo, het ziet er gaar uit, en tis zo kinderachtig als de pest je moet echt een laag IQ hebbe om dit te gaan volgen.... (1 keer gezien, ik zat echt te kijken naar hoe zielig sommige mensen kunnen zijn om dat echt te gaan volgen en er dan nog stoer over praten met vrienden ook )
Dat is je mening ja. Niet iedereen vindt DBZ leuk. Niet iedereen vindt 1 TV-serie leuk. Iedereen is verschillend.
__________________
Enlightenment is LIEV!! :P
Oud 29-12-2002, 14:36
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
DeltaOne schreef:
ik vind dit echt ZO'n k*tserie, echt voor 12 jaar en jonger ofzo, het ziet er gaar uit, en tis zo kinderachtig als de pest je moet echt een laag IQ hebbe om dit te gaan volgen.... (1 keer gezien, ik zat echt te kijken naar hoe zielig sommige mensen kunnen zijn om dat echt te gaan volgen en er dan nog stoer over praten met vrienden ook )

[Sarcasme]
Je moet echt een laag IQ hebben om (na 1 van de 291 afleveringen gezien te hebben) zo snel een "mening" klaar te hebben
[/Sarcasme]
__________________
I like angles...to a certain degree.
Oud 29-12-2002, 14:38
Menahem
Avatar van Menahem
Menahem is offline
Álle kerels kijken DBZ, sommige durven het wel toe te geven, andere niet.
__________________
All work and no play makes Jack a dull boy
Oud 29-12-2002, 15:17
Vash!
Avatar van Vash!
Vash! is offline
En iedereen is gek behalve jij
__________________
looking for new ways to get lost
Oud 29-12-2002, 17:01
Verwijderd
Citaat:
DeltaOne schreef:
ik vind dit echt ZO'n k*tserie, echt voor 12 jaar en jonger ofzo, het ziet er gaar uit, en tis zo kinderachtig als de pest je moet echt een laag IQ hebbe om dit te gaan volgen.... (1 keer gezien, ik zat echt te kijken naar hoe zielig sommige mensen kunnen zijn om dat echt te gaan volgen en er dan nog stoer over praten met vrienden ook )
Goh, er is ook ergens een topic over Trigun, waarbij de starter alleen de 1e 2 eps had gezien en dacht dat de rest ook zo was. Werd meteen goed de grond ingeboord. En trouwens, 12 jaar en jonger? kijk maar eens wat voor leeftijden er bij de lui hier in dit topic staan. De een houdt van dit, de ander van dat.

Ff een vraagje: houdt je van Britney Spears ofzo? ik vind dit namelijk echt zo´n britney-fan reactie, zo van ´´Wat ik mooi vindt IS mooi, en de rest zuigt´. Ik heilig de naam van de almachtige Steve Harris.
Oud 01-01-2003, 13:45
sy'rai
Avatar van sy'rai
sy'rai is offline
hey relax!

meisjes kijken ook dbz hoor!

neem een vb aan mij en dus niet alleen KERELS!

wat is dat voor belediging

en DBZ ruleert gewoon duidelijk

(t heeft wat meer inhoud dan de looney tunes)
__________________
**PAIN is a basic fact of live, MISERY is an option**
Oud 01-01-2003, 13:47
Menahem
Avatar van Menahem
Menahem is offline
Citaat:
En iedereen is gek behalve jij
Jij zegt het
__________________
All work and no play makes Jack a dull boy
Oud 01-01-2003, 13:54
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
DeltaOne schreef:
ik vind dit echt ZO'n k*tserie, echt voor 12 jaar en jonger ofzo, het ziet er gaar uit, en tis zo kinderachtig als de pest je moet echt een laag IQ hebbe om dit te gaan volgen.... (1 keer gezien, ik zat echt te kijken naar hoe zielig sommige mensen kunnen zijn om dat echt te gaan volgen en er dan nog stoer over praten met vrienden ook )
het 'probleem met die 'kutserie' (jaja ik kijk ook, alleen op het moment niet want deze saga heb ik onderhand al 4x gezien >_>) het is net een soap, net zo 'sneu' en onbegrijpelijk voor diegenen die het nooit of één keer gezien hebben.
Als je het eenmaal volg wil je weten hoe het verder gaat.
Nou vinnik onderhand de fanfiction leuker dan het originele verhaal (yaooooiiii ) maar dan nog!
Het ieen een leuk verhaal met briljante characters!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie "De mens is egoïstisch"
Egoconstructie
52 17-04-2010 13:38
Levensbeschouwing & Filosofie God is:
hookee
204 17-06-2009 12:35
Films, TV & Radio Het grote DBZ topic deel 2
Vlooienband
101 24-04-2003 00:32
Films, TV & Radio Het grote Gundam Wings topic
Verwijderd
37 18-02-2003 11:46
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11
Films, TV & Radio dragonballz
mocrodealer
4 04-11-2002 12:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:49.