Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2003, 17:55
Verwijderd
Tja, aangezien ze dit nu op de oude tijd van DBZ uitzenden kunnen we hier ook weer een topic voor openen.

Sow, die 1e aflevring zag er goed uit. Een stuk beter dan al die kindertekenfilms op fox. Gundam is mooi getekend en eindelijk weer eens een tekenfilm die er niet zo vrolijk uitziet(dbz had ook wel wat vrolijks vond ik). Het lijkt me redelijk diepgaan, al heb ik er natuurlijk geen zak verstand van. Ik weet in elk geval wel dat ik hem ga volgen.

Ik hoop alleen dat ze hiervan ook een reind in het wekend doen, vrijdagmiddag moet ik namelijk werken
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-02-2003, 18:18
Verwijderd
Zag er mooi uit, zijn bij 't einde begonnen of zo? Ik snapte 't namelijk niet helemaal Hoofdpersonen zag ik vandaag namelijk net een school ingaan en zo...en zo.....
Een vooruitgang met anime op tv, wat bloederige momenten, ben blij dat ze die niet gecensureerd hebben. Nu de rest van die anime-hap nog
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 18:30
Verwijderd
Neej, was volgens mij de 1e ep. iedereen werd voorgesteld
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 19:25
Inf3sted Funk
Avatar van Inf3sted Funk
Inf3sted Funk is offline
Ik heb het afgelopen weekend gezien voor een groot gedeelte iig tot einde..... maar k snapte er eigenlijk weinig van, zag er wel vet uit
__________________
-= I Kick the Lyrics so Hard, People get Injuries =-
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Morridin schreef:
Neej, was volgens mij de 1e ep. iedereen werd voorgesteld
Sorry, ik doelde op die aflevering in 't weekend, dat leek gewoon op 't einde.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 19:56
Verwijderd
Hadden ze het al over in de dbz topic. Dat was een OVA, volgens mij is dat een soort van film. Die hoort ook pas na een serie te komen
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 19:58
Verwijderd
Dat verklaart een hoop, debiele yorin ook.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 21:45
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
ja, van mij mogen ze ook wel... met nog meer komen... maar het is een lekker begin natuurlijk
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 10:05
Darvan
Avatar van Darvan
Darvan is offline
in het weekend was Gundam Wing Endless Waltz, de film dus (ova whatever ) en ik ga het zeker kijken, ook al heb ik 1 tm 15 al gedownload
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 12:55
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
ik zat al zo lang te wachten tot het hier eindelijk werd uitgezonden yay! maar de Japanse versie is veel leuker.. de stemmen van Duo en Quatre kloppen niet maar de originele themesong van Two-Mix zit er volgens mij nog wel bij *is zwaar j-pop fan*
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 13:16
R(e=mc2)O
Avatar van R(e=mc2)O
R(e=mc2)O is offline
wanneer is dat op tv?
ik wil er wel eens naar kijken
__________________
My internal clock is on Tokyo time.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 13:24
Verwijderd
Is rond half 5 door de week.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 13:35
R(e=mc2)O
Avatar van R(e=mc2)O
R(e=mc2)O is offline
op yorin dus
tnx
__________________
My internal clock is on Tokyo time.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 16:13
ethanol
ethanol is offline
Om 15:30 komt dbz met de android saga ook gewoon nog.
__________________
C2 H5 OH = de formule die ons leven veranderde
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 17:09
Verwijderd
Sow, met de 2e ep kan je duidelijk zien dat Yorin wat ouder probeer tover te komen. Mensen doden alom bij Gundam.
Okey geen bloed, maar een heli die wordt neergeschoten als ie probeert te ontsnappen, 2 granaten die recht voor de voeten van 2 knakkers valt.

Toe maar, zo mag Yorin ze wel meer uitzenden. En het ziet er ook iet bepaald uit als hersenloos vermaak.
Wat ik wel vaag vind is dat die 5 piloten elkaar blijkbaar helemaal niet kennen.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 17:15
Darvan
Avatar van Darvan
Darvan is offline
*maybe spoiler*















De piloten komen alle 5 van verschillende kolonies die samen 'operation meteor' uit voeren. Maar de piloten zijn dus neit ingelicht van de andere 4






*niet meer maybe spoiler*
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 17:38
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morridin schreef:
Tja, aangezien ze dit nu op de oude tijd van DBZ uitzenden kunnen we hier ook weer een topic voor openen.

Sow, die 1e aflevring zag er goed uit. Een stuk beter dan al die kindertekenfilms op fox. Gundam is mooi getekend en eindelijk weer eens een tekenfilm die er niet zo vrolijk uitziet(dbz had ook wel wat vrolijks vond ik). Het lijkt me redelijk diepgaan, al heb ik er natuurlijk geen zak verstand van. Ik weet in elk geval wel dat ik hem ga volgen.

Ik hoop alleen dat ze hiervan ook een reind in het wekend doen, vrijdagmiddag moet ik namelijk werken
ik moet de hele week werken... ze MOETEN een rewind doen! Ik wil Gundam kijken!!!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 10:33
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Mee eens! Gundam rocks! ben trouwens ook blij dat ze het (godzijdank) niet zoals bij Sailormoon (dat vergeef ik ze nooit) hebben ingesproken. Heb persoonlijk liever ondertiteling (doen ze trouwens erg veel de laatste tijd, dat inspreken. Vooral foxkids is de kampioen hierbij)
P.S. Gubdam is leuk, maar waarom zenden ze dat achterlijke Beyblades (=medabots rip-off) uit? Ik wil DBZ!
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-02-2003, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Darvan schreef:
*maybe spoiler*















De piloten komen alle 5 van verschillende kolonies die samen 'operation meteor' uit voeren. Maar de piloten zijn dus neit ingelicht van de andere 4






*niet meer maybe spoiler*
Zo´n idee had ik al ja.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 18:57
CraigDavid
Avatar van CraigDavid
CraigDavid is offline
ik snap helemaal niets van het verhaal...
__________________
Stars shine bright, but the light rarely stays on
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 20:09
konflict
Avatar van konflict
konflict is offline
Citaat:
Morridin schreef:
Zo´n idee had ik al ja.
nu snap ik er ook wat meer van

ik neem aan dat die kerel met die belachelijke helm de slechterik is?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 20:42
Darvan
Avatar van Darvan
Darvan is offline
Zechs?? ja dat is de badguy (o.a)

(en ja idd belachelijke helm maarja.... hij wil zn identiteit geheim houden.... zeg ik nu teveel?? )
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 20:47
Verwijderd
Och, ik zat te denken dat hij óf onbekend wilde blijven voor het geval dat óf dat hij een misvormd gezicht had ofzo.
Ook is het wel fijn eindelijk eens een´slechterik´ te zien die goed om gaat met zijn ondergeschikten. Door dat hij goed met ze om gaat en min of meer bezorgd doet voel ik toch wel een zeker goed gevoel over hem, wat ik met de meeste niet heb.(behalve dan met de übercoole slechteriken Megatron en Galvatron)
Vind de tekenfilm btw erg goede muziek en geluidseffecten hebben. De stemmen vind ik ook helemaal niks mis mee.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 21:35
Nate
Avatar van Nate
Nate is offline
Citaat:
SuperSanne schreef:
Mee eens! Gundam rocks! ben trouwens ook blij dat ze het (godzijdank) niet zoals bij Sailormoon (dat vergeef ik ze nooit) hebben ingesproken. Heb persoonlijk liever ondertiteling (doen ze trouwens erg veel de laatste tijd, dat inspreken. Vooral foxkids is de kampioen hierbij)
P.S. Gubdam is leuk, maar waarom zenden ze dat achterlijke Beyblades (=medabots rip-off) uit? Ik wil DBZ!
En medabots zélf is al niet eens leuk.

Maar komt die Gundam rewind nu? Ik interesseer me niet zo voor robo-anime, maar ik wil het wel zien als het op toch tv komt. Maargoed ik heb doordeweeks geen tijd.
__________________
... En wat als Adam en Eva appels disten, en de slang nou mooi had gefaald?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 16:28
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Zaterdag en zondag, weet alleen niet hoe laat, moet effe teletekst checken...
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-02-2003, 12:52
Nate
Avatar van Nate
Nate is offline
Ah, fuckt, ik kijk wel een andere keer. Als ik echt niets te doen heb, ofzo.

BTW, is Card Captor Sakura nu afgelopen, iemand? Want er komt steeds Alfred J. Kwak voor in de plaats, net nu ik 't een beetje leuk begon te vinden.
__________________
... En wat als Adam en Eva appels disten, en de slang nou mooi had gefaald?
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 12:58
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
volgens yorin.nl zenden ze de reruns van DBZ uit....das bagger......ik was vrijdag dusdanig ziek dat ik GW heb moeten missen (waren et 2 eps?) maar gelukkig hebben we kazaa nog....
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 18:45
Verwijderd
mwoah, als ze geen reruns doen kijk ik het niet eens meer.
Ik ga geen twee eps per week downloaden. Dan download ik gewoon de hele serie.

Maar pas als ik de originele Transformers helemaal binnen heb ga ik GW wel downloaden.( TF is 98 eps, heb er op dit moment al 37
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 18:46
Verwijderd
En Trigun ben ik natuurlijk ook nog mee bezig. Ik ben met ep 19 bezig, maar het gaat zo verdomd traag(misschien komt dat omdat ik in totaal 20 TF eps in de lijst heb staan en hij er vier of zo tegelijk doet )
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 17:55
Verwijderd
Tis echt leuk, heb t ondertussen t/m de 37ste aflevering gezien ofzo en t blijft leuk. Maar Zechs is geen slechterik, er is niemand echt een slechterik want ze hebben allemaal een eigen kijk op alles enzo. Bla. Ja, leuke serie
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 18:11
Verwijderd
Dat had ik al wel door dankzij Zechs´omgang met zijn minderen.

De laatste keer dat ik heb gekeken is btw donderdag.
Ik stop wel met kijken, want die hufters van Yorin hebben niet eens een rewind.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 18:57
konflict
Avatar van konflict
konflict is offline
die verhaallijn vind ik nou niet echt geweldig ofzo

maar ik kijk 't toch omdat 't zo vet getekend is
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 20:57
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
SuperSanne schreef:
Mee eens! Gundam rocks! ben trouwens ook blij dat ze het (godzijdank) niet zoals bij Sailormoon (dat vergeef ik ze nooit) hebben ingesproken. Heb persoonlijk liever ondertiteling (doen ze trouwens erg veel de laatste tijd, dat inspreken. Vooral foxkids is de kampioen hierbij)
P.S. Gubdam is leuk, maar waarom zenden ze dat achterlijke Beyblades (=medabots rip-off) uit? Ik wil DBZ!
Originele japanse anime (met of zonder subs) > engelse anime > nederlands nasynchroniseerde anime

In het Japans is de meeste anime veel cooler, vind ik. Gundam Wing is een van de series die ik altijd al heb willen kijken, maar het is zonde dat de serie uit is gemolken. Er zijn ongeveer 4 of 5 verschillende Gundam series als ik het goed heb. Als Yorin ze allemaal koopt heeft ze nogal wat uit te zenden. Niet dat je mij hoort klagen. ^_^

Nu nog wachten op series als Excel Saga, Trigun en Rurouni Kenshin. Dat zijn erg coole series, maar het is zonde dat Excel Saga en Trigun maar 26 afleveringen hebben (da's standaard met anime).
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 21:05
Nate
Avatar van Nate
Nate is offline
Een standaard seizoen duurt 26 afleveringen, ja... Maar inderdaad, veel Gundam series. Vrij dood.
__________________
... En wat als Adam en Eva appels disten, en de slang nou mooi had gefaald?
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Morridin schreef:
Dat had ik al wel door dankzij Zechs´omgang met zijn minderen.

De laatste keer dat ik heb gekeken is btw donderdag.
Ik stop wel met kijken, want die hufters van Yorin hebben niet eens een rewind.
Weet vrijwel ZEKER dat ik afgelopen weekend wat herhalingen heb gezien, maar dat was dan om en om met dbz of zo. Niet echt gekeken, maar ik zag wel de eerste aflevering opnieuw.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 07:52
Verwijderd
Citaat:
CycLoner schreef:
Weet vrijwel ZEKER dat ik afgelopen weekend wat herhalingen heb gezien, maar dat was dan om en om met dbz of zo. Niet echt gekeken, maar ik zag wel de eerste aflevering opnieuw.
je, op zaterdag gaat het zo; eerst dbz, dan dat andere en dan gundam volgens mij.

herhalingen.

en ik vond juist dat er neit echt een uidelijke good guy of bad guy is.
als zechs een bad guy was, had ie "em" toen wel afgemaakt ipv. "ik zal je zo niet aanvallen".
en het si niet kapotgecensureerd.
hiep hoi.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-02-2003, 19:37
Verwijderd
Jammer, ik heb vandaag en vrijdag gemist. Is er eigelijk ook vann Gundam een site waar je backups kan downloaden net als bij DBZ? Ik heb namelijk een paar jaar terug een hele stapel LEGALE banden gekocht met alle GW eps. Maar op vreemde wijze zijn alle banden kapot, maar omdat ik ze heb mag ik dus wel eps downloaden.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Morridin schreef:
Jammer, ik heb vandaag en vrijdag gemist. Is er eigelijk ook vann Gundam een site waar je backups kan downloaden net als bij DBZ? Ik heb namelijk een paar jaar terug een hele stapel LEGALE banden gekocht met alle GW eps. Maar op vreemde wijze zijn alle banden kapot, maar omdat ik ze heb mag ik dus wel eps downloaden.
uwhuhuhuhuh.

als je nou gewoon zei dat je ze op dvd had maar de verkeerde regiocode kwam het veel geloofwaardiger over

http://www.dbznoreturn.com/main.php?...am%20wing.html

niet downloaden, wel online bekijken.

wel gecensureerd volgens mij.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:25.