Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-12-2016, 22:38
WendyL
WendyL is offline
Is het raar dat ik een afspraakje heb met mn ex (date)
We gaan eerst naar de film Vaiana dAn naar de mac, dan struinen we wat rond en ga ik savonds bij hem eten 💕
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-12-2016, 23:05
ThaMurz
ThaMurz is offline
Waarom is dat raar? als je d'r zin in hebt, en een leuke date is nooit verkeerd toch?
Met citaat reageren
Oud 29-12-2016, 23:06
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wat verwacht jij er van? Weet je wat hij er van verwacht? Zorg dat je duidelijk bent over je intenties, zodat niemand teleurgesteld wordt.

Waarom ga je eigenlijk met je ex op date? En hoe ging het uit?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 30-12-2016, 08:27
Verwijderd
Citaat:
Wat verwacht jij er van? Weet je wat hij er van verwacht? Zorg dat je duidelijk bent over je intenties, zodat niemand teleurgesteld wordt.
Ik snap dit soort tips heus wel maar zeker in een geval als dit is werkt het vaak gewoon niet zo. Daarvoor zijn dit soort gevoelens veel te ingewikkeld.

Bovendien, stel dat ze vrienden met haar ex wil blijven, en eventueel, als alles echt goed en vertrouwd voelt, met hem naar bed wil, dan kan ze dat wel vooraf aangeven, maar dan heb je weer kans dat hij zich anders gaat gedragen. Wellicht is het hem alleen om seks te doen, en wil hij geen vrienden blijven, maar vertelt hij dat niet omdat hij die seks wél eerst wil binnenhalen. Ja, dat is enorm invullen, maar er zijn zo nog twintig varianten te bedenken. En in mijn ervaring: ik wist zelf in dit soort situaties nauwelijks wat ik zelf wilde. Ik heb een ex gehad die bij dit soort "dates" letterlijk vooraf aangeven dat er geen seks in zat. En dat gebeurde dan toch. Ik denk dat ze het vooraf oprecht meende dat ze dat niet wilde, en tegelijkertijd nam zij het initiatief tot seks, het was niet tegen haar zin in.

Bovenstaande is vooral op seks gericht maar geldt natuurlijk breder. Ik kan me juist goed voorstellen dat je in een afspraak met je ex er open ingaat en wilt kijken hoe het loopt.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2016, 09:01
WendyL
WendyL is offline
Bet is uitgegaan vanwege tijd tekort voor elkaar. Maar ik heb nu wel meer tijd dan eerst! we zijn op dit moment dus beste vrienden maar ik hhoop dat ik daar verandering in kan brengen,
Sex komt er ook niet bij kijken aangezien we beide nog vrij jong en dus maagd zijn (met vrij jong bedoel ik 12)
Met citaat reageren
Oud 30-12-2016, 09:12
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik snap dit soort tips heus wel maar zeker in een geval als dit is werkt het vaak gewoon niet zo. Daarvoor zijn dit soort gevoelens veel te ingewikkeld.

Bovendien, stel dat ze vrienden met haar ex wil blijven, en eventueel, als alles echt goed en vertrouwd voelt, met hem naar bed wil, dan kan ze dat wel vooraf aangeven, maar dan heb je weer kans dat hij zich anders gaat gedragen. Wellicht is het hem alleen om seks te doen, en wil hij geen vrienden blijven, maar vertelt hij dat niet omdat hij die seks wél eerst wil binnenhalen. Ja, dat is enorm invullen, maar er zijn zo nog twintig varianten te bedenken. En in mijn ervaring: ik wist zelf in dit soort situaties nauwelijks wat ik zelf wilde. Ik heb een ex gehad die bij dit soort "dates" letterlijk vooraf aangeven dat er geen seks in zat. En dat gebeurde dan toch. Ik denk dat ze het vooraf oprecht meende dat ze dat niet wilde, en tegelijkertijd nam zij het initiatief tot seks, het was niet tegen haar zin in.

Bovenstaande is vooral op seks gericht maar geldt natuurlijk breder. Ik kan me juist goed voorstellen dat je in een afspraak met je ex er open ingaat en wilt kijken hoe het loopt.
Kan ook in de zin van: Welke gevoelens heb ik nog? Zoek ik vriendschap of zou ik mogelijk weer een relatie met deze persoon willen. (Ik dacht vooral aan relatie/ vriendschap om eerlijk te zijn, niet zozeer aan seks )

Maar inderdaad hoef je zeker niet van tevoren alles letterlijk uit te spreken. Al is het wel fijn als je zelf een idee hebt van wat je wil.

De momenten dat ik weer contact had met mensen waar ik eerder gevoelens voor had vond ik openheid juist wel fijn. Weten dat het puur vriendschappelijk is gaf ruimte om puur daar aan te werken zonder gedoe of valse verwachtingen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Speelt ze met mij, of ben ik te achterdochtig?
Dotcom
24 21-01-2005 18:27
Liefde & Relatie afspraakje met ex..
hellowkittiej!
15 22-12-2004 08:21
Liefde & Relatie Ervaring? Leren kennen met internet en dan afspreken?
lso
76 05-11-2004 15:59
Liefde & Relatie Problemen met relaties ...
KsE
10 17-05-2004 13:28
Liefde & Relatie Jaloers op ex?
Jeronimo
34 02-05-2002 11:59
Liefde & Relatie Ik wil mijn ex terug
HipHopSter
7 03-04-2002 21:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:58.