Oud 17-01-2013, 23:07
Verwijderd
Ik heb dus van de week een afspraak gehad met een meid. Het was wel een leuke afspraakje veel gezoend en een beetje handwerk. Ik heb nu echt het idee dat ze een relatie wilt want ze zit me de hele tijd te appen en zegt van die lieve dingen.

Ik wil zelf op dit moment niet echt een relatie en ik wou gewoon een date verder niks. Nu heeft ze me dus uitgenodigd om bij haar thuis af te spreken wanneer haar ouders weg zijn. Ik weet nu dus niet wat ik moet doen , ik wil gewoon een leuke avond hebben (no strings attached) , maar denk dat ze daarna nog sneller een relatie wilt.

Wat zouden jullie doen in mijn positie?
Advertentie
Oud 17-01-2013, 23:34
Kwaliteit
Avatar van Kwaliteit
Kwaliteit is offline
Het ligt er natuurlijk een beetje aan waarom je geen relatie wilt (stel dat je er nog niet aan toe bent vanwege 1 of andere reden) dan vind ik dat je dit haar best mag vertellen.

Het is moeilijk om in jou schoenen te stappen want er zullen vast wel meer dingen er rondom spelen, maar stel dat je egt een relatie wilt met 'dit meisje' kan je het toch het beste eerlijk vertellen (persoonlijke mening, dus niet gebaseerd op iets).
Oud 18-01-2013, 00:33
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Laat haar vooraf weten dat je geen relatie met haar wil, lijkt me wel zo eerlijk.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 18-01-2013, 00:48
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zou het inderdaad duidelijk maken dat je alleen uit bent op seks, en niet op vastigheid. Zeg daar vooral bij dat je haar niet wil kwetsen en het daarom zegt, anders kom je helemaal over als een ongevoelige zak en als er duidelijke afspraken gemaakt worden (als er gevoel bij komt, het afkappen, geen familiedingen samen doen, dat soort dingen bijvoorbeeld), zou er geen probleem moeten zijn. Als zij instemt natuurlijk.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 18-01-2013, 09:43
Verwijderd
zeg het HEEL duidelijk en houd er rekening mee dat het meisje, als je seks met haar hebt gehad, alsnog zal hopen op een relatie. zo zijn meisjes.
Oud 18-01-2013, 11:25
Verwijderd
Haha zo zijn ze inderdaad. Is het misschien geen optie om het achteraf te zeggen :')
Oud 18-01-2013, 11:28
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Ja, alleen als je er per se overheen wilt en het je niet boeit dat je haar pijn doet.

Wees gewoon eerlijk en laat haar dan kiezen. Als ze er dan toch mee ingaat is het haar eigen schuld als ze zich achteraf kut voelt.
Oud 18-01-2013, 11:31
Verwijderd
Ja dat zou ethisch gezien wel beter zijn, maar de andere kant zoals jij het mooi zegt zou mijn kans om er over heen te gaan klein tot helemaal niet zijn.
Oud 18-01-2013, 11:32
Verwijderd
Je overweegt dat serieus?
Oud 18-01-2013, 11:33
Verwijderd
Hoe oud ben jij en hoe oud is dat meisje?

Oh, edit: jij bent negentien. jaja. En dat meisje? Hoeveel ervaring heeft ze?

En als je haar serieus niks wil vertellen omdat je dan niet meer met haar kan klooien ben je een zeldzame lul.
Oud 18-01-2013, 11:34
Verwijderd
19 en 18.

Ik denk er wel aan ja maar ik zeg niet dat ik het niet ga doen he!
Oud 18-01-2013, 11:39
Verwijderd
Het feit dat je het zelfs al overweegt, zegt voor mij genoeg.
Oud 18-01-2013, 11:40
Verwijderd
Zeldzame lul toe maar. Nja denk dat ik genoeg vrouwelijk commentaar heb gehad. Vind het ook niet gek dat jullie zo reageren. Ben benieuwd wat andere mannen zouden doen in mijn positie
Oud 18-01-2013, 11:43
Verwijderd
Je krijgt anders ook al 2 reacties van mannen die het hebben over 'eerlijk zeggen'. Maar als je wil wachten op de man die roept 'Eroverheen gaan, ongeacht...' dan zul je die vast krijgen, maar dan vraag ik me af waarom je deze vraag hier stelt en niet op een of ander bro-forum.
Oud 18-01-2013, 12:00
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
En trouwens, nog even iets, je weet niet eens zeker of zij wel een relatie wil, toch? Misschien moet je het daar dan sowieso maar eens over hebben, want wie weet maak je je zorgen om niets. Er zijn genoeg vrouwen die aan ONS of fuckbuddies doen. Het is niet alsof wij met z'n allen alleen maar rondlopen en wanhopig zoeken naar een relatie.

Maar goed, als je serieus overweegt om haar op die manier in bed te krijgen, dan maakt het waarschijnlijk geen fuck uit wat wij allemaal zeggen, dus eh.. Tja.
Oud 18-01-2013, 13:59
Guarnere
Avatar van Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
(...)Maar als je wil wachten op de man die roept 'Eroverheen gaan, ongeacht...' dan zul je die vast krijgen, (...)
Bij deze dan: neuQe die zoooooooiiiiii!!!!!!

Maar om eerlijk te zijn: jij moet ook eerlijk zijn. Je hebt er niks aan als je daar straks bent met 2 compleet verschillende ideeën.
Oud 18-01-2013, 14:36
Verwijderd
Niet gaan en ongeïnteresseerd doen. Wellicht als ze volgende week zin heeft dat je d'r nog een beurt kan geven maar hou haar wel op afstand.

Als je het goed speelt hoef je niet 'het gesprek' te houden en krijgt ze de message alsnog. Al met al moet je haar duidelijk het idee geven dat ze absoluut geen prioriteit is.
Oud 18-01-2013, 14:51
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik zou op de rem trappen. Niet afspreken, want dan ga jij je alleen maar verplicht voelen tot een relatie waar je niet aan toe bent. Als je eenmaal seks met haar hebt gehad dan zal ze waarschijnlijk er wel van uitgaan dat jullie een relatie hebben/ krijgen. (Als ze daar nu al niet vanuit gaat.) Misschien volgende keer iets eerder een signaal afgeven dat je niets officieels wil?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Ads door Google
Oud 18-01-2013, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Niet gaan en ongeïnteresseerd doen. Wellicht als ze volgende week zin heeft dat je d'r nog een beurt kan geven maar hou haar wel op afstand.

Als je het goed speelt hoef je niet 'het gesprek' te houden en krijgt ze de message alsnog. Al met al moet je haar duidelijk het idee geven dat ze absoluut geen prioriteit is.

Deze man weet.
en @mutant Ik heb voor dit forum gekozen omdat ik niet alleen maar wou horen van gewoon doen!
Oud 18-01-2013, 15:09
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Je kunt natuurlijk ook gewoon eerlijk zijn zonder spelletjes te gaan spelen om eroverheen te kunnen.

Jeetje, je weet niet eens zeker of zij überhaupt wel een relatie wil.
Oud 18-01-2013, 15:13
Verwijderd
Ik weet het 85% zeker.
Oud 18-01-2013, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Deze man weet.
en @mutant Ik heb voor dit forum gekozen omdat ik niet alleen maar wou horen van gewoon doen!
Mekker dan niet over dat je genoeg vrouwelijk commentaar hebt gehad.
Oud 18-01-2013, 15:22
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Nou ja goed, je moet vooral doen wat je niet laten kunt, maar ik vind het ontzettend triest dat je al van plan bent spelletjes te spelen om ergens overheen te kunnen (is dat de enige manier waarop het lukt?) in plaats van gewoon eerlijk te zijn. Want als jij écht zo zeker weet dat zij een relatie wil dan ga je haar dus bewust pijn doen om je lul erin te kunnen hangen.

Wat een stoere vent ben je dan zeg.
Oud 18-01-2013, 15:34
Verwijderd
Ik heb me keuze nog niet eens gemaakt
Alleen vond zijn reactie wel beter aangezien jij alleen maar mij zit af te kraken
Oud 18-01-2013, 15:36
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Ach, ik zit je helemaal niet af te kraken. Ik zeg je alleen eerlijk te zijn. Dat is geen afkraken.

En natuurlijk vond je zijn reactie beter, want dan heb je meer kans om seks te hebben.
Advertentie
Oud 18-01-2013, 15:43
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Citaat:
Ach, ik zit je helemaal niet af te kraken. Ik zeg je alleen eerlijk te zijn. Dat is geen afkraken.

En natuurlijk vond je zijn reactie beter, want dan heb je meer kans om seks te hebben.
Als hij in een relatie met haar zou gaan zou hij natuurlijk meer kans op seks hebben.

Wees eerlijk tegen haar, dus ik zou als ik jou was niet gaan. En zeg dan dat je toe bent aan single te zijn en vermoedt dat zij het serieuzer neemt dan jij, en om haar niet teveel pijn te doen zeg je de afspraak af. Kijk hoe ze reageert, misschien wil ze helemaal geen relatie en dan kunnen jullie fuckbuddy's worden.
__________________
The revolution will not be televised.
Oud 18-01-2013, 15:45
Verwijderd
Wat een stoere vent ben jij zeggen niet afkraken noemen.
Maar ja kans op meer sex en het is eerlijk ook nog
Oud 18-01-2013, 15:47
Verwijderd
Of ze reageert beledigd en het is de laatste keer dat je punani krijgt.
Oud 18-01-2013, 15:59
Verwijderd
dat risico moet ik dan maar nemen.
Oud 18-01-2013, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Zeldzame lul toe maar. Nja denk dat ik genoeg vrouwelijk commentaar heb gehad. Vind het ook niet gek dat jullie zo reageren. Ben benieuwd wat andere mannen zouden doen in mijn positie
:') Zelfs al zouden de meeste andere mannen haar bedriegen om de seks, betekent dan dat het voor jou ook goedgepraat is?

En verder wat de anderen zeggen. Reverends tactiek is het beste als je heel zeker weet dat ze geen relatie wil, maar ja, misschien wil ze hetzelfde als jij. En als je haar gewoon vertelt dat je wel met haar wil seksen maar verder niks, kunnen jullie in dat geval fuckbuddy's worden en heb je alsnog pussy. Als je het laat verwateren gaat dat niet gebeuren. Of ja, misschien wel, als je een beetje contact houdt.
Oud 18-01-2013, 16:05
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Citaat:
Wat een stoere vent ben jij zeggen niet afkraken noemen.
Maar ja kans op meer sex en het is eerlijk ook nog
Op wie reageer je hier?
__________________
The revolution will not be televised.
Oud 18-01-2013, 16:05
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Wat een stoere vent ben jij zeggen niet afkraken noemen.
Maar ja kans op meer sex en het is eerlijk ook nog
Luister nou eens even. Jij zegt zelf zeker te weten dat zij een relatie met je wil. Als jij dat echt zo zeker weet dan vind ik niet dat je het kunt maken om haar dan even te gebruiken voor de seks en achteraf te zeggen "ok doei, ik wil niets met je." Ik zou dat zelf nooit doen als ik wéét dat iemand iets met me wil, dan ben je gewoon bewust iemand aan het kwetsen.

Ja, je krijgt dan seks, en ja, technically ben je eerlijk geweest (of nou ja, je hebt gewoon iets verzwegen, dus niet letterlijk gelogen), maar het blijft een kutstreek.

En de tactiek van Reverend is eigenlijk gewoon een spelletje. Mixed signals sturen. Eerst is ze niet interessant, dan opeens wel. Laat haar lekker in twijfels en heb dan seks met haar. Het enige dat ik kan doen is hopen dat ze is zoals ik, want dan heeft ze meteen genoeg van botte gedoe.
Oud 18-01-2013, 16:11
Grassprietjes
Grassprietjes is offline
Citaat:
Luister nou eens even. Jij zegt zelf zeker te weten dat zij een relatie met je wil. Als jij dat echt zo zeker weet dan vind ik niet dat je het kunt maken om haar dan even te gebruiken voor de seks en achteraf te zeggen "ok doei, ik wil niets met je." Ik zou dat zelf nooit doen als ik wéét dat iemand iets met me wil, dan ben je gewoon bewust iemand aan het kwetsen.

Ja, je krijgt dan seks, en ja, technically ben je eerlijk geweest (of nou ja, je hebt gewoon iets verzwegen, dus niet letterlijk gelogen), maar het blijft een kutstreek.

En de tactiek van Reverend is eigenlijk gewoon een spelletje. Mixed signals sturen. Eerst is ze niet interessant, dan opeens wel. Laat haar lekker in twijfels en heb dan seks met haar. Het enige dat ik kan doen is hopen dat ze is zoals ik, want dan heeft ze meteen genoeg van botte gedoe.
En als je dan alleen maar iemand wil om mee te neuken (want ik heb het idee dat je haar alleen maar wil om te neuken), zoek dan lekker iemand in de kroeg die een ONS ook prima vindt.
Oud 18-01-2013, 16:13
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Dat bedoel ik inderdaad. Ik heb helemaal niets tegen ONS en fuckbuddies, en andere vormen van casual sex, maar als je wéét dat iemand gevoelens voor je heeft moet je daar anders mee omgaan.
Oud 18-01-2013, 16:13
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik zou niet naar Reverend luisteren als ik jou was. Ja, het is makkelijk en je krijgt wat je wilt, maar ben je echt zo egoistisch?
Denk ook eens aan haar gevoelens, en daarbij komt dat je eerlijk bent tegen haar en haar niet als een lustobject behandelt. Ik kraak je hierbij niet af, want dit heb je nog niet gedaan natuurlijk, maar het is mij persoonlijk vaker gebeurd en het doet erg veel pijn. Wees een man en vertel haar de waarheid.
__________________
The revolution will not be televised.
Oud 18-01-2013, 16:48
Verwijderd
Wat betekend ONS eigenlijk?

Ik begrijp jullie wel , maar het is niet dat ik het alleen voor de seks doe eigenlijk.
Het is wel een leuke meid alleen ik wil me niet binden aan 1 iemand. Stel ik kom morgen een ander nog leukere meid tegen dan weet ik uit me zelf dat ik vreemd zal gaan als zij dan ook interesse heeft.
Ads door Google
Oud 18-01-2013, 16:54
Verwijderd
Citaat:
En de tactiek van Reverend is eigenlijk gewoon een spelletje. Mixed signals sturen. Eerst is ze niet interessant, dan opeens wel.
Oh nee, dan begrijp je het verkeerd. Interesse tonen moet juist totaal niet. De enige interesse die je toont is om de zoveel tijd ingaan op een bootycall.

Maargoed, de hele game is lastig uit te leggen. Het hangt een beetje van het meisje af hoe je ermee omgaat.

Enige dilemma waar je dan tegenaan kan lopen is het nou net weer zo'n chick is die dat geweldig vindt. Ik had er vorig jaar een (die nu lekker een tijd naar het buitenland is) en mijn desinteresse leek haar interesse juist te voeden. Maargoed, het is een volwassen vrouw en haar gevoelens zijn haar eigen pakkie an.

Verder zullen de bitches je regelmatig niet direct confronteren met dat ze een relatie willen, maar beginnen ze eerst met tasten naar enige eensgezindheid. De 'lieve' whatsappjes die je zoal binnenkrijgt zijn daar een goed voorbeeld van. Handel die zakelijk doch vriendelijk af en de picture zal wellicht al een stuk duidelijk voor haar zijn. Tot ze je op de man af vraagt "hoe het nou zit tussen ons" is er geen reden om je kans op pussy te verkleinen door opeens de eerlijke en gevoelige knullemans te spelen.

Wees vriendelijk maar zakelijk, dat is het voornaamste wat ik je kan meegeven.
Oud 18-01-2013, 16:55
Verwijderd
One Night Stand
Oud 18-01-2013, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Oh nee, dan begrijp je het verkeerd. Interesse tonen moet juist totaal niet. De enige interesse die je toont is om de zoveel tijd ingaan op een bootycall.

Maargoed, de hele game is lastig uit te leggen. Het hangt een beetje van het meisje af hoe je ermee omgaat.

Enige dilemma waar je dan tegenaan kan lopen is het nou net weer zo'n chick is die dat geweldig vindt. Ik had er vorig jaar een (die nu lekker een tijd naar het buitenland is) en mijn desinteresse leek haar interesse juist te voeden. Maargoed, het is een volwassen vrouw en haar gevoelens zijn haar eigen pakkie an.

Verder zullen de bitches je regelmatig niet direct confronteren met dat ze een relatie willen, maar beginnen ze eerst met tasten naar enige eensgezindheid. De 'lieve' whatsappjes die je zoal binnenkrijgt zijn daar een goed voorbeeld van. Handel die zakelijk doch vriendelijk af en de picture zal wellicht al een stuk duidelijk voor haar zijn. Tot ze je op de man af vraagt "hoe het nou zit tussen ons" is er geen reden om je kans op pussy te verkleinen door opeens de eerlijke en gevoelige knullemans te spelen.

Wees vriendelijk maar zakelijk, dat is het voornaamste wat ik je kan meegeven.
Ik denk niet dat elke man dit kan klaarspelen op een fatsoenlijke manier zonder toch hoop te gaan geven ofzo. Ik ken jou niet irl, maar ik gok dat je van begin af aan wel duidelijk laat merken dat je enkel pussy wil en verder niet geïnteresseerd bent. Als een vrouw dan toch zich er aan wil wagen in de hoop dat jij voor haar zou kunnen veranderen, dan is dat niet zo slim van haar natuurlijk.
Daarnaast ben je ouder en heb je meer ervaring dan de ts, dus de kans dat hij jouw techniek fatsoenlijk kan toepassen zonder dat hij haar alsnog kwetst is klein.
Oud 18-01-2013, 17:12
Verwijderd
Och, leeftijd is ook maar leeftijd.

En nouja, 'van het begin af aan' laten merken dat je alleen maar pussy wilt doet zelden de slipjes door de kamer vliegen. Ik heb nooit zo geloofd in vantevoren aankondigen dat het uitsluitend om de seks gaat. Zoiets vooraf bespreken is nog een hardere moodkiller dan condooms.

Maar de situatie is vooral voor mij heel anders. Ik ga met wat oudere chicks om en die begrijpen meestal ook wel dat seks verder totaal los staat van het relatie-gebeuren. Jongere meisjes zijn daar (meestal, lang niet altijd) vaak wat naïever mee.
Oud 18-01-2013, 17:32
Verwijderd
Precies van te voren aangeven kan echt niet. Daarom zit ik hier dus mee. Als ik tegen haar ga zeggen dat ik niet een relatie wil maar alleen wat plezier dan is mijn kans gewoon verkloot.
Oud 18-01-2013, 18:50
Verwijderd
Ik denk dat Reverend daar inderdaad stukken beter mee kan wegkomen dan biesloak. Uiteindelijk gaat het om duidelijkheid. Als je iemand bent die 'ik wil geen relatie' duidelijk kan overbrengen zonder expliciet gesprek dan moet je dat vooral doen, daar is niks mis mee.

Als je duidelijkheid echter gaat vermijden omdat je het onbelangrijk vindt, of de ander expres in het ongewisse laat (ondanks dat je zelf al weet dat jullie niet op één lijn zitten!) omdat dat je kansen op punani vergroot, dan is dat iets heel anders. Dan ben je gewoon een beetje lafjes bezig.

En verder kan expliciet van te voren aangeven natuurlijk prima. Net als met níet expliciet van te voren aangeven is dat een kwestie van de juiste houding en de juiste woorden. Je hoeft het niet te verwoorden als een ongemakkelijk 'ik wil geen relatie met je maar ik wil je op zich wel neuken', he. En een ernstig gesprek rond de tafel hoeft het ook niet te worden. Het had met één of twee subtiel ingezette zinnen tijdens de eerste date al gedaan kunnen zijn.

Maar als je verwachtingen van de andere partij niet kunt managen moet je je misschien überhaupt maar niet wagen aan fuckbuddies en one night stands.
Oud 18-01-2013, 19:50
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Precies van te voren aangeven kan echt niet. Daarom zit ik hier dus mee. Als ik tegen haar ga zeggen dat ik niet een relatie wil maar alleen wat plezier dan is mijn kans gewoon verkloot.
Ik zou niet weten waarom niet. Als je een vriendin zoekt waar je alleen mee wil seksen, prima, niks op tegen, maar wel alleen als zij dat ook van te voren weet. Anders behandel je vrouwen als hoeren die je niks hoeft te betalen!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 18-01-2013, 20:31
Verwijderd
Serieus..? Jij zou de kans op n vriendschap door eerlijk te zeggen dat je geen relatie wil verklooien door een keer over haar heen te rollen? Kom op man.. Wees eens eerlijk tegen haar.. Wie weet wil ze je fuckbuddy zijn. Zo niet, je heb je beide handen nog
Oud 18-01-2013, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Ik zou niet weten waarom niet. Als je een vriendin zoekt waar je alleen mee wil seksen, prima, niks op tegen, maar wel alleen als zij dat ook van te voren weet. Anders behandel je vrouwen als hoeren die je niks hoeft te betalen!
Huh, met hoeren weten beide partijen toch al juist van tevoren dat het alleen seks is en verder niks?
Oud 18-01-2013, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat Reverend daar inderdaad stukken beter mee kan wegkomen dan biesloak. Uiteindelijk gaat het om duidelijkheid. Als je iemand bent die 'ik wil geen relatie' duidelijk kan overbrengen zonder expliciet gesprek dan moet je dat vooral doen, daar is niks mis mee.

Als je duidelijkheid echter gaat vermijden omdat je het onbelangrijk vindt, of de ander expres in het ongewisse laat (ondanks dat je zelf al weet dat jullie niet op één lijn zitten!) omdat dat je kansen op punani vergroot, dan is dat iets heel anders. Dan ben je gewoon een beetje lafjes bezig.

En verder kan expliciet van te voren aangeven natuurlijk prima. Net als met níet expliciet van te voren aangeven is dat een kwestie van de juiste houding en de juiste woorden. Je hoeft het niet te verwoorden als een ongemakkelijk 'ik wil geen relatie met je maar ik wil je op zich wel neuken', he. En een ernstig gesprek rond de tafel hoeft het ook niet te worden. Het had met één of twee subtiel ingezette zinnen tijdens de eerste date al gedaan kunnen zijn.

Maar als je verwachtingen van de andere partij niet kunt managen moet je je misschien überhaupt maar niet wagen aan fuckbuddies en one night stands.
Dank je voor het weer maar eens perfect verwoorden wat ik wil zeggen!

Edit: kan ik jou inhuren? Dat ik vertel wat ik denk en dat jij het opschrijft? ^^
Oud 18-01-2013, 23:10
Verwijderd
Ik ga naar de meeste mensen hier luisteren en gewoon eerlijk doen (gek he).
Ik zal voordat ik iets ga doen van te voren aangeven dat ik geen relatie zoek
Oud 19-01-2013, 00:39
Verwijderd
Je heb je dus aardig in laten pakken door al deze noodkreten die ze uit eigen ervaring vertellen

Waarom aangeven dat je geen relatie zoekt als ze dit niet eens duidelijk gevraagd heeft?
Oud 19-01-2013, 00:41
Verwijderd
Citaat:
Serieus..? Jij zou de kans op n vriendschap door eerlijk te zeggen dat je geen relatie wil verklooien door een keer over haar heen te rollen?
Dat hangt helemaal van d'r bil af natuurlijk.
Oud 19-01-2013, 10:35
Verwijderd
nu ga ik weer twijfelen :')
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vanavond gaan of niet?!
martina1991
428 20-08-2006 11:26
Psychologie Verjaardag vader, gaan of niet?
Daantje_0705
14 29-11-2005 11:24
Films, TV & Radio THe Passion of Christ
-Octavius-
283 14-01-2005 23:29
Liefde & Relatie verder gaan of niet?
Kuona
18 26-11-2003 11:17
Liefde & Relatie Zal ik verder gaan of niet??
Some
4 23-09-2003 09:09
Psychologie Ik kan niet kiezen, weet iemand wat te doen?
Yab-Yum
7 31-07-2003 12:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:52.