Oud 16-07-2018, 21:17
daaan050
daaan050 is offline
Hallo,

Allereerst stel ik mezelf even voor. Ik ben Daan, 20 jaar en ben 30 uur in de week aan het werk.
Het lijkt mij leuk om een meid te leren kennen waar ik een band mee op kan bouwen. Hierbij het liefst even in contact om zeker te weten dat zij ook serieus met mij is.
De meeste van mijn leeftijd gaan elke week op stap en ontmoeten daar iemand. Ik vind het wel leuk om eens wat te drinken, maar dat hoeft niet gelijk in een club. Ik houd niet zo van die drukte. Hierdoor is de kans vrij klein dat ik in het dagelijks leven iemand tegenkom.
Ik heb in het verleden wel eens op apps gezeten als Tinder / Badoo, alleen uiteindelijk was dit niet helemaal wat ik ervan verwacht had. Ik heb namelijk vaak het gevoel dat ik 1 van de 100 jongens ben met wie ze praat. Hierdoor heb ik een aantal vragen aan jullie.

- Hebben/kennen jullie ook date apps wat vaak wat serieuzer wordt genomen? (beetje humor mag wel, alleen wel meiden met intentie gericht om een band op te bouwen).

- Wat is in jullie ogen een goede manier om het gesprek te beginnen? Ik begin vaak met: ''hey, leuke profielfoto heb je! Waar kom je vandaan?'' of ''hey, je hebt echt een spontane uitstraling!''

- Hebben jullie ook enig idee na hoeveel tijd / contact je een meid op date kan vragen? (ik vind het namelijk zelf wel fijn om een bepaald beeld te hebben van de persoon in het echt).

Hopelijk hebben jullie eventuele tips!
Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-07-2018, 22:33
Linda140
Avatar van Linda140
Linda140 is offline
Hoi ik ben Linda. Ik ben 19 jaar oud. Ik hou van jongens die graag een band willen opbouwen. Ik ben niet echt een stapper, maar ik hou wel van terrasjes pakken. Zelf heb ik ook op tinder gezeten, maar dat was allemaal troep. Als openingszin zeg ik altijd "hey hoe gaat het me je?"
Als het goed klikt met een meid vind ik dat je haar na 2 keer afspreken al mee kan nemen op een date.

Groetjes Linda
Met citaat reageren
Oud 20-07-2018, 05:45
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
- Hebben/kennen jullie ook date apps wat vaak wat serieuzer wordt genomen? (beetje humor mag wel, alleen wel meiden met intentie gericht om een band op te bouwen).
OKCupid.

Citaat:
- Wat is in jullie ogen een goede manier om het gesprek te beginnen? Ik begin vaak met: ''hey, leuke profielfoto heb je! Waar kom je vandaan?'' of ''hey, je hebt echt een spontane uitstraling!''
Dat vind ik allebei een beetje nietszeggend, maar er zijn vast mensen die het juist leuke complimenten vinden.

Zelf zou ik kort zeggen wat mij aantrekt aan iemands profiel, en uit mijn bericht laten blijken dat ik net zo leuk ben. Dat gaat het gemakkelijkst door een gezamenlijke interesse aan te halen, of door grappig te zijn. Ik zou vooral letten op tekst, tenzij de foto's iets herkenbaars hebben. Dan zou ik iets vertellen of vragen n.a.v. de foto.

Bedenk dat mensen niet alleen willen horen dat je interesse hebt, maar vooral ook wie je bent. En dan dus niet hoeveel FTE jij wekelijks draait, maar wat voor mens je bent.

Verder - als het via datingsites niet lukt, dan zou ik een leuke hobby zoeken. Stijldansen of een fotografiecursus of zoiets. Als het bij je past, dan kom je op die manier misschien ook een bij-jou-passend meisje tegen. Heel veel mensen ontmoeten hun partner via-via.

Citaat:
Hebben jullie ook enig idee na hoeveel tijd / contact je een meid op date kan vragen? (ik vind het namelijk zelf wel fijn om een bepaald beeld te hebben van de persoon in het echt).
Na een week chatten.

Wel veel chatten, dat je merkt dat de nieuwsgierigheid wederzijds is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:01.